abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209882242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste moet steeds zo huilen :'(
Vanochtend was zwaar. Ook nog onweer erbij, dus de krullenhond in paniek.
Dapper edoch was in redelijke doen, kon ook af en toe zonder kap ontspannen.
De dierenarts kwam aan de late kant van de afgesproken tijd, dus dat was wat erg lang wachten op 'ze kunnen hier elk moment zijn'.

Toen regende het niet, en het gras was droog genoeg, dus we zijn met z'n allen buiten in het gras gaan zitten. Dapper edoch, met kap, bij mij. En dan hield ik 'm even bezig met wat brokjes terwijl de dierenarts 'm achter die kap een prik gaf. Onderhuids, niet in de spier. Dan voelde hij minder van de prik (minder schrik- en bijtkans) en/maar duurt het in slaap sukkelen iets langer. Na de prik gelijk de kap af. Hij bleef bij mij, nog wat brokjes zoeken en peuzelen, daarna wat aandacht voor de verdomde bult, en langzaam steeds minder aandacht totdat hij snurkend met z'n kop op mijn benen lag. Toen infuus en toen was het in een oogwenk over.

We hebben 'm in een rieten hondenmand gelegd. Nu moeten we het graf nog delven, kan hij daar met mand en al in.

Het is vreselijk. Het is goed zo.
Wat verdrietig Sigme. Heel veel sterkte met het verlies van jullie vriendje. Het zal nog lang onwerkelijk voelen. Hou de mooie herinneringen warm *;
I solemnly swear i'm up to no good
pi_209882259
quote:
De dierenarts kwam aan de late kant van de afgesproken tijd, dus dat was wat erg lang wachten op 'ze kunnen hier elk moment zijn'.

Toen regende het niet, en het gras was droog genoeg, dus we zijn met z'n allen buiten in het gras gaan zitten. Dapper edoch, met kap, bij mij. En dan hield ik 'm even bezig met wat brokjes terwijl de dierenarts 'm achter die kap een prik gaf. Onderhuids, niet in de spier. Dan voelde hij minder van de prik (minder schrik- en bijtkans) en/maar duurt het in slaap sukkelen iets langer. Na de prik gelijk de kap af. Hij bleef bij mij, nog wat brokjes zoeken en peuzelen, daarna wat aandacht voor de verdomde bult, en langzaam steeds minder aandacht totdat hij snurkend met z'n kop op mijn benen lag. Toen infuus en toen was het in een oogwenk over.

We hebben 'm in een rieten hondenmand gelegd. Nu moeten we het graf nog delven, kan hij daar met mand en al in.

:'(

Mooi, zo.
quote:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209882278
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Afgelopen dinsdag is Nienke geboren.

Het gaat goed met haar en met Anna. Weinig bijzonderheden. Mooie afsluiting van 9 jaar ellende.
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Nienke!
pi_209882450
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wat verdrietig Sigme. Heel veel sterkte met het verlies van jullie vriendje. Het zal nog lang onwerkelijk voelen. Hou de mooie herinneringen warm *;
Hey, lang niet gezien. Wat lief van je om even te posten. Ik hoop dat het jou een beetje goed gaat. En je hondje :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209882452
@Kaatje1 ik heb je posts met je zorgen over Elin wel gelezen maar ik moet huilen als ik probeer er iets over te zeggen dus :*
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209882492
Allen, dank. Het grotere foknieuws doet me heus wel extra met de neus op de feiten drukken, maar ook dat nieuws sterkt me in de overtuiging dat fok een van de waardevolste plaatsen is om tijd door te brengen.
pi_209882521
quote:

Ach.

Wat een rare dag op fok.
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:24:19 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_209882549
Sigme, het klinkt wel fijn ondanks dat het niet fijn was. Je snapt vast wel wat ik probeer te zeggen, maar bij het teruglezen ziet het er wat raar uit. Maar weet het even niet beter te omschrijven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209882571
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:19 schreef sigme het volgende:
@:kaatje1 ik heb je posts met je zorgen over Elin wel gelezen maar ik moet huilen als ik probeer er iets over te zeggen dus :*
Zeg maar niets, weet maar te goed waar jullie nu door gaan :*
We have far more in common than that which devides us..
pi_209882582
Het graf is klaar, dapper edoch ligt er in z'n mand in. Kan 'ie vannacht even wennen (en wij ook) en dan morgen zand erover.
pi_209882598
quote:

Het is vreselijk om gedag te zeggen van je vriend. Ik vind het zo fijn dat het buiten kan zo is mijn hond ook ingeslapen. In plaats van een tafel in een praktijk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209882627
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef sigme het volgende:
Allen, dank. Het grotere foknieuws doet me heus wel extra met de neus op de feiten drukken, maar ook dat nieuws sterkt me in de overtuiging dat fok een van de waardevolste plaatsen is om tijd door te brengen.
:*
Knuffel elkaar fijn vannacht
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:46:02 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209882890
Sterkte @sigme
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209882926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:27 schreef Soury het volgende:

Het is vreselijk om gedag te zeggen van je vriend. Ik vind het zo fijn dat het buiten kan zo is mijn hond ook ingeslapen. In plaats van een tafel in een praktijk
Ja, ik vond dit ook al zoveel mooier. Niet kil. Maar gewoon thuis, vertrouwde omgeving met de mensen die van hem houden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:49:34 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209882956
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:26 schreef sigme het volgende:
Het graf is klaar, dapper edoch ligt er in z'n mand in. Kan 'ie vannacht even wennen (en wij ook) en dan morgen zand erover.
Moet al huilen als ik dit lees. ;(

Even de hond extra knuffelen, kan zo over zijn.
pi_209882980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:49 schreef gcjoel het volgende:

Moet al huilen als ik dit lees. ;(

Even de hond extra knuffelen, kan zo over zijn.
Ik trek al dat dierenleed ook maar slecht. Ook Sarabi en Kaatje hun kat bijvoorbeeld. Dan krijg ik ook de neiging onze arme kat helemaal maf te knuffelen :+ Het idéé alleen al dat er iets met hem zou zijn. Of dat ie ook dood kan. Ugh.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juli 2023 @ 20:53:11 #118
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209883026
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik trek al dat dierenleed ook maar slecht. Ook Sarabi en Kaatje hun kat bijvoorbeeld. Dan krijg ik ook de neiging onze arme kat helemaal maf te knuffelen :+ Het idéé alleen al dat er iets met hem zou zijn. Of dat ie ook dood kan. Ugh.
Knuffel m vooral veel. Elin pikte vannacht mijn hoofdkussen in. Normaal krijgt ze een zwiep, nu niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_209883027
Ja zeg hou nu op hoor ;( Ik ga bijna uien snijden bij de teruglees ;(

*katten extra knuffelt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209883031
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]
Hey, lang niet gezien. Wat lief van je om even te posten. Ik hoop dat het jou een beetje goed gaat. En je hondje :*
Ik lees nog wel regelmatig mee. Maar ik struggle best wel met mijn geestelijke gezondheid. Echt actief mee posten heb ik geen energie voor.

Heb je ook iets waar je later iets aan zou kunnen hebben? Een plukje haar, poot afdrukje wat je maar kan verzinnen. Als je daar niks mee hebt prima. Maar soms wordt dat vergeten.

Heb zelf laatst de poot afdruk van Loebes op mijn enkel laten tatoeëren.

Onze pupper Odin doet het echt zo goed en groeit echt zooo hard. Het is een hele lieve knuffelige hond.
pi_209883046
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Knuffel m vooral veel. Elin pikte vannacht mijn hoofdkussen in. Normaal krijgt ze een zwiep, nu niet
Sterkte met Elin.. het is ook allemaal heel lastig ook. Hopelijk knapt ze op.
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 juli 2023 @ 20:55:08 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209883055
Sterkte sigme. Een huisdier is en blijft onderdeel van je gezin.
pi_209883072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:

Nee, je kan nu echt niet zwiepen!
pi_209883083
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')