abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209876107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:31 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Als ze braaf en volgzaam heeft geopereerd, wat was dan haar toegevoegde waarde?
Volgzaam richting wie? Ze heeft zelf meegeschreven aan het regeerakkoord, zou het niet merkwaardig zijn als ze vervolgens gaat rebelleren tegen zichzelf?
pi_209876109
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het was wel een gigantische brandende toorst he. Laten we vooral niet vergeten dat het niet zomaar een fakkel, was maar een gigantische brandende toorts. Veel gigantischer dan enig mes waarmee ooit gedreigd is een politicus de keel af te snijden, veel groter dan enige kogel ook.
Alleen wappies bagatelliseren dit soort bedreigingen. Wanneer veroordeelt extreem-rechts de bedreigingen eens?
pi_209876125
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:49 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Volgzaam richting wie? Ze heeft zelf meegeschreven aan het regeerakkoord, zou het niet merkwaardig zijn als ze vervolgens gaat rebelleren tegen zichzelf?
Dat moet je user @Buitendam vragen, die vond dat Kaag "goud waard was" voor het land omdat ze het regeerakkoord netjes uitvoerde.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2023 11:50:58 ]
pi_209876135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Je hoeft dat interview enkel terug te kijken om te zien dat ze niet echt verder kwam dan: ‘ja, maar kijk maar naar zijn social media’. Dat ze daar later op terug kwam is netjes, maar zou onnodig moeten zijn geweest.
Duidelijk dus dat ze de bedreigingen altijd veroordeeld heeft.
Het zou gekke Geert sieren als hij eens excuses zou maken voor het stimuleren van de wappie-brigade.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:52:03 #255
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209876143
quote:

[..]
Het was wel een gigantische brandende toorst he. Laten we vooral niet vergeten dat het niet zomaar een fakkel, was maar een gigantische brandende toorts. Veel gigantischer dan enig mes waarmee ooit gedreigd is een politicus de keel af te snijden, veel groter dan enige kogel ook.
Laten we niet lacherig doen over een labiele gek die geobsedeerd met je is ineens op je stoep staat bij je thuis. Mensen die dit niet snappen gun ik zelf iemand die bij je doet.
pi_209876149
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:51 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Duidelijk dus dat ze de bedreigingen altijd veroordeeld heeft.
Het zou gekke Geert sieren als hij eens excuses zou maken voor het stimuleren van de wappie-brigade.
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kan je laten zien waar Wilders een bedreiging doet naar een andere politicus? En kan je ook de bedreigingen aan het adres van Wilders veroordelen?
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:52:48 #257
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209876156
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maar stikstof het ridicule stikstofbeleid is in dit geval de grote boosdoener, en dat heeft de landelijke politiek aan de kant geschoven. Dan ligt de bouw stil, ook daar waar het wel gewenst is.
Even iets aangepast. Die regels voor dit landje zijn gewoon krankjorum.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:53:13 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209876159
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik weet niet waarom het überhaupt een wedstrijd moet zijn tussen Wilders en Kaag. Allebei worden ze bedreigd en de ene bedreiging is niet erger dan de ander. Triest dat het hele land zo radicaliseert. Er moet altijd iemand zijn die het toch iets erger heeft gehad. Of een van de twee heeft het aan zichzelf te danken, maar de ander kan er helemaal niks aan doen.
Dat is het ook zeker niet, twee mensen uit compleet ander spectrum van de politiek beide bedreigd door anderen.
pi_209876162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef Momo het volgende:

[..]
Geert heeft geen kinderen nee, maar die kan volgens mij nooit meer terug naar een normaal leven, zelfs als hij uit de politiek stapt zal hij wel beveiliging nodig hebben...
Ja, dat is het (relatieve) geluk van Kaag en de tragiek van Wilders. Kaag zal vast wel weer ergens in het buitenland een interessante baan kunnen vinden, maar wat moet Wilders als-ie uit de TK zou verdwijnen? Die kan niks anders, heeft nooit een normale baan gehad, zal (gezien het internationale karakter van de bedreigingen) altijd beveiliging nodig blijven hebben, waar-ie ook heen gaat. Wilders is min of meer veroordeeld tot een leven als beroepspoliticus.
pi_209876167
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zou die uitzending van College Tour nog eens terugkijkt, vooraleer je verder gaat met het verzinnen van je eigen 'waarheid'.
Wat een flater _O-
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:54:04 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209876173
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[..]

Hij is haar aan het demoniseren en dat werkt bedreigingen in de hand.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209876180
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:45 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Mevrouw Kaag heeft zich altijd uitgesproken tegen de bedreigingen. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Dat je het er niet mee eens bent, dat mag, we leven in een vrij land. Dat betekent niet dat je gelijk hebt.
Bedreigingen zijn verschrikkelijk en moeten veroordeeld worden. Ik roep Wilders en zijn radicale volgelingen dan ook op om nu eens te stoppen met die bedreigingen.
Nogmaals: dat heeft ze dus niet altijd gedaan hè, als er zo makkelijk een video gevonden wordt (en een hoop artikelen overigens) waarin toch echt wat anders naar voren komt. Maar dat past niet in jouw plaatje, dus je kop gaat in het zand.

Overigens heb ik jou die bedreigingen richting wilders ook niet zien afkeuren, maar dat zal ik wel gemist hebben.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:54:40 #263
117098 Hathor
Effe niet
pi_209876181
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:53 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dat is het (relatieve) geluk van Kaag en de tragiek van Wilders. Kaag zal vast wel weer ergens in het buitenland een interessante baan kunnen vinden, maar wat moet Wilders als-ie uit de TK zou verdwijnen? Die kan niks anders, heeft nooit een normale baan gehad, zal (gezien het internationale karakter van de bedreigingen) altijd beveiliging nodig blijven hebben, waar-ie ook heen gaat. Wilders is min of meer veroordeeld tot een leven als beroepspoliticus.
Wilders zal waarschijnlijk uitwijken naar Israel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209876189
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Laten we niet lacherig doen over een labiele gek die geobsedeerd met je is ineens op je stoep staat bij je thuis. Mensen die dit niet snappen gun ik zelf iemand die bij je doet.
Laten we het ook niet opblazen als iemand die van plan was haar (of haar huis) in brand te steken ofzo.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:55:55 #265
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209876192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Denk dat hij daar ook niet perse veilig zou zijn zonder beveiliging... Tragisch wel...
pi_209876195
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
We weten allang dat Kaag de boel probeerde te repareren in CT, dat hoef je niet nog eens te bevestigen.
Oh, dus de dingen die ze volgens jou 'nooit' gezegd had, die heeft ze eigenlijk toch wel gezegd?
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:56:47 #267
117098 Hathor
Effe niet
pi_209876206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk dat hij daar ook niet perse veilig zou zijn zonder beveiliging... Tragisch wel...
Nooit helemaal veilig inderdaad, maar het is waarschijnlijk gewoon zijn beste optie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209876212
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat is het ook zeker niet, twee mensen uit compleet ander spectrum van de politiek beide bedreigd door anderen.
Dan vind ik de suggestie dat ze het vast zwaarder heeft gehad omdat ze een vrouw is wel apart; zo’n uitspraak geeft mij (wellicht onterecht) toch de indruk dat het een competitie is of zo.
pi_209876234
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:47 schreef grrrrg het volgende:

[..]
De blinde vlek van de radicaal-gekke Geert Wilders supporters die maar door gaan met bedreigingen, bedoel je?
Het is toch nergens voor nodig om de supporters van Wilders te demoniseren?
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:59:36 #270
182233 thedeedster
pi_209876238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
En ik mag er niet over klagen als ik van mening ben dat het allemaal wel erg wordt uitgemolken op al die nieuws sites?

Ze heeft het grotendeels voor zichzelf verpest.
Horen daar bedreiging bij?
Nee.
Moet dat 2 dagen lang uitgemolken worden.
Nee.
Optimist. Dit gaat nog veel langer gebeuren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209876241
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Oh, dus de dingen die ze volgens jou 'nooit' gezegd had, die heeft ze eigenlijk toch wel gezegd?
In CT ja, omdat ze ook wel doorhad dat ze nat ging in Khalid&Sophie. Vandaar de PR campagne in CT, samen met haar dochters. Want tja, als er niks kapot is hoef je ook niks te repareren toch? Maar dat deed ze daar wel, ze moest wel, want iedereen had door dat ze Wilders' bedreigingen hemzelf had aangesmeerd.

En dat is niet erg, elke politici moet wel eens zoiets repareren, maar het is nogal stupide om dat te ontkennen als dat allemaal op tape staat en zo ongeveer iedereen met gezond verstand die tijdslijn kan uittekenen. Maakt de bedreigingen aan haar adres en dat van Wilders niet minder erg.
pi_209876252
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:49 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Alleen wappies bagatelliseren dit soort bedreigingen. Wanneer veroordeelt extreem-rechts de bedreigingen eens?
Geen idee, ik hoor sowieso weinig van dat marginale zolderkamergezelschapje dat schijnt te bestaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Een labiele gek die waarschijnlijk niet eens bedreigend wilde overkomen is in de categorie bedreigingen van politici een van de minste. Om daar dan over te gaan nephuilen met droge tranen en ondertussen het gebruiken om politieke tegenstanders de mond te snoeren is een afzichtelijke schwalbe. Zeker als je zelf dan ook nog een doorgaat met polariseren wat dan weer een klimaat creeert waarin ambtsgenoten van de andere pollitieke zijde serieuzer worden bedreigd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209876257
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat ik daar zegt is juist. Er zijn serieus helaas mensen (je hebt ze ook van rechts hoor) die dit soort dingen niet unaniem kunnen afkeuren en veroordelen.

Ik heb het al vaker aangegeven, het maakt mij niet uit of het gaat om Sylvana Simons, Sigrid Kaag, Geert Wilders of Thierry Baudet, je mag het met politici oneens zijn of hun standpunten en gedachtegoed zelfs walgelijk vinden, maar deze mensen moeten veilig over straat kunnen en gewoon met familie of vrienden even ergens een drankje doen, zonder lastig te worden gevallen en zonder allerlei beveiliging nodig te hebben. Dat dit niet kan is schrikbarend en zorgwekkend.
Met die laatste zin deed je voorkomen alsof (vooral/alleen) progressief links niet in staat is om bedreigingen over de volle breedte te veroordelen. Goed dat je dat nuanceert.

Er zijn natuurlijk zowel links als rechts mensen die bedreigingen aan het adres van hun politieke tegenstanders niet zo'n punt vinden, of van mening zijn dat ze dat ook wel een beetje aan zichzelf te danken hebben. En er zijn ook zowel links als rechts mensen die bedreigingen per definitie veroordelen.
pi_209876265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Nogmaals: dat heeft ze dus niet altijd gedaan hè, als er zo makkelijk een video gevonden wordt (en een hoop artikelen overigens) waarin toch echt wat anders naar voren komt. Maar dat past niet in jouw plaatje, dus je kop gaat in het zand.

Overigens heb ik jou die bedreigingen richting wilders ook niet zien afkeuren, maar dat zal ik wel gemist hebben.
Nogmaals, mevrouw Kaag heeft de bedreigingen altijd veroordeeld. Zeker jammer voor jou dat het niet in je straatje past.

Ik ben geen partijleider. Juist bij zo'n partijleider als Wilders die een volslagen losgelaten achterban heeft, zou een veroordeling van bedreigingen effect kunnen hebben.
Helaas heb ik gekke Geert nog niet het goede zien doen.
  donderdag 13 juli 2023 @ 12:01:39 #275
182233 thedeedster
pi_209876274
quote:

[..]
De Moeder Aller Toortsen. :Y
pi_209876276
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:00 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Met die laatste zin deed je voorkomen alsof (vooral/alleen) progressief links niet in staat is om bedreigingen over de volle breedte te veroordelen. Goed dat je dat nuanceert.

Er zijn natuurlijk zowel links als rechts mensen die bedreigingen aan het adres van hun politieke tegenstanders niet zo'n punt vinden, of van mening zijn dat ze dat ook wel een beetje aan zichzelf te danken hebben. En er zijn ook zowel links als rechts mensen die bedreigingen per definitie veroordelen.
Volstrekt onjuist. Links heeft bedreigingen altijd veroordeelt. Wappie-rechts daarentegen lijkt er juist prat op te gaan.
pi_209876291
Een vent wat met een fakkel wat dom staat te schreeuwen voor je huis, nou nou.

Het is natuurlijk vervelend, maar als dat het hoogtepunt is van al de bedreigingen dan valt het relatief echt wel mee. Denk eerder dat ze de politiek zat is geworden, en dit is dan de druppel geweest.
Ze komt ook uit een zeer elitaire kring en ze is door haar functie een beetje buiten haar bubbel gekomen. Dat kan schrikken zijn.
pi_209876307
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[..]

Gekke Geert noemt mevrouw Kaag een heks. Daarom lopen radicale Wilders supporters met fakkels naar haar huis.
pi_209876320
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Om wat te gaan doen?
pi_209876323
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:02 schreef Joppiez het volgende:

Het is natuurlijk vervelend, maar als dat de hoogtepunt is van al de bedreigingen dan valt het relatief echt wel mee. Denk eerder dat ze de politiek zat is geworden, en dit is dan de druppel geweest.
Ze komt ook uit een zeer elitaire kring en ze is door haar functie een beetje buiten haar bubbel gekomen. Dat kan schrikken zijn.
Jij hebt liever dat zo'n Geert Wilders-idioot echt het huis in de fik gaat gooien?
Zo ken ik de gemiddelde rechts-extremist weer
pi_209876326
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Om wat te gaan doen?
Hij wordt betaald door Israël
pi_209876339
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:03 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Gekke Geert noemt mevrouw Kaag een heks. Daarom lopen radicale Wilders supporters met fakkels naar haar huis.
Als ik al die comments van zo terug lees ben jij zwaar onderdeel van het probleem met je al je haat dragende termen.

Mensen die je niet kent weg zetten als wappie of rechts, in je hoofd wss extreem rechts.

Je bent niet alleen onderdeel van het probleem, je bent het probleem.
Je laat je mee gaan in de sleur van alles .
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209876343
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
In CT ja, omdat ze ook wel doorhad dat ze nat ging in Khalid&Sophie. Vandaar de PR campagne in CT, samen met haar dochters. Want tja, als er niks kapot is hoef je ook niks te repareren toch? Maar dat deed ze daar wel, ze moest wel, want iedereen had door dat ze Wilders' bedreigingen hemzelf had aangesmeerd.

En dat is niet erg, elke politici moet wel eens zoiets repareren, maar het is nogal stupide om dat te ontkennen als dat allemaal op tape staat en zo ongeveer iedereen met gezond verstand die tijdslijn kan uittekenen. Maakt de bedreigingen aan haar adres en dat van Wilders niet minder erg.
Ik zie dat mijn oproep om te stoppen met verzinsels nog weinig gehoor heeft gevonden.
pi_209876348
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:00 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nogmaals, mevrouw Kaag heeft de bedreigingen altijd veroordeeld. Zeker jammer voor jou dat het niet in je straatje past.

Ik ben geen partijleider. Juist bij zo'n partijleider als Wilders die een volslagen losgelaten achterban heeft, zou een veroordeling van bedreigingen effect kunnen hebben.
Het heeft er niks mee te maken of iets in mijn straatje past of niet. Ik geef aan dat je je kop in het zand steekt wanneer je zegt dat ze het altijd heeft afgekeurd zonder mitsen en maren. Er word een video geplaatst wat bewijst dat ze dat niet altijd gedaan heeft en die negeer je vervolgens.

Verder een hoop woorden, maar je zegt niet dat je die bedreigingen richting Wilders ook af keurt. Hypocriet.
pi_209876361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:03 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dat waren echt niet enkel Wilders supporters. Dat generaliseren mag wel een graadje minder wat mij betreft.
pi_209876364
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:07 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zie dat mijn oproep om te stoppen met verzinsels nog weinig gehoor heeft gevonden.
Ooit gehoord van zelfreflectie?
pi_209876368
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:49 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Alleen wappies bagatelliseren dit soort bedreigingen.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:00 schreef grrrrg het volgende:

Prachtig dit.

_O-
pi_209876382
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:01 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Volstrekt onjuist. Links heeft bedreigingen altijd veroordeelt. Wappie-rechts daarentegen lijkt er juist prat op te gaan.
Nee, totale onzin. Dit soort generalisaties draagt juist bij aan de polarisatie. Er zijn genoeg rechtse mensen die de bedreigingen sterk veroordeeld hebben, denk bijv. aan Caroline vd Plas.
pi_209876412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:06 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Als ik al die comments van zo terug lees ben jij zwaar onderdeel van het probleem met je al je haat dragende termen.

Mensen die je niet kent weg zetten als wappie of rechts, in je hoofd wss extreem rechts.

Je bent niet alleen onderdeel van het probleem, je bent het probleem.
Je laat je mee gaan in de sleur van alles .
Helemaa niet. Ik blijf gelukkig genuanceerd.
Maar bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag kunnen gewoon niet en ik zou dolgraag willen dat gekke Geert met zijn radicaal-rechtse achterban daar afstand van neemt.
  donderdag 13 juli 2023 @ 12:15:11 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209876423
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dan vind ik de suggestie dat ze het vast zwaarder heeft gehad omdat ze een vrouw is wel apart; zo’n uitspraak geeft mij (wellicht onterecht) toch de indruk dat het een competitie is of zo.
Nee, geen competitie tussen hun twee hoor, gewoon een vaststelling.

Zelf merk ik ook dat sommige zaken anders zijn als je vrouw bent. In een academische omgeving bijvoorbeeld heb je dat ook wel dat sommige mensen daar niet graag hebben dat een jonge vrouw hun corrigeert, jonge man is dan anders. Is wel vooral de oude generatie die daar nog gevoelig voor is. We kunnen wel voorstellen dat ondertussen het in Nederland het allemaal wel gelijk is, maar dat is zeker niet zo. En zaken als bewust alleen vrouwen aannemen op bepaalde functies helpt daar niet perse bij (kies gewoon meest geschikte persoon). Kijk maar eens hoe mensen op fok op het vrouwen WK subforum reageren.
pi_209876428
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:07 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Pot, ketel. Ik raad je aan om je eigen advies op te volgen en Khalid&Sophie en CT terug te kijken. Oh ja en dit keer niet afgeleid te worden door je telefoon ofzo, want je hebt duidelijk niet op zitten letten.
pi_209876431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nee, totale onzin. Dit soort generalisaties draagt juist bij aan de polarisatie. Er zijn genoeg rechtse mensen die de bedreigingen sterk veroordeeld hebben, denk bijv. aan Caroline vd Plas.
Ja, ik zie voorzichtig een positieve trend uit de rechtse hoek komen, waarin sinds kort bedreigingen wel worden veroordeeld.
Hulde aan Caroline vd Plas. Zo kan het dus ook!
pi_209876436
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:13 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Helemaa niet. Ik blijf gelukkig genuanceerd.
Maar bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag kunnen gewoon niet en ik zou dolgraag willen dat gekke Geert met zijn radicaal-rechtse achterban daar afstand van neemt.
Je ziet het zelf echt niet eh?
Je bent niets beter dan het geen waar je tegen schopt.
Om daar te komen lijkt het of je nog een lange weg te gaan hebt.

Je lijkt verblind door je eigen ideologie.
  donderdag 13 juli 2023 @ 12:18:19 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209876456
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:02 schreef Joppiez het volgende:

Het is natuurlijk vervelend, maar als dat het hoogtepunt is van al de bedreigingen dan valt het relatief echt wel mee. Denk eerder dat ze de politiek zat is geworden, en dit is dan de druppel geweest.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Geen idee, ik hoor sowieso weinig van dat marginale zolderkamergezelschapje dat schijnt te bestaan.
[..]
Een labiele gek die waarschijnlijk niet eens bedreigend wilde overkomen is in de categorie bedreigingen van politici een van de minste. Om daar dan over te gaan nephuilen met droge tranen en ondertussen het gebruiken om politieke tegenstanders de mond te snoeren is een afzichtelijke schwalbe. Zeker als je zelf dan ook nog een doorgaat met polariseren wat dan weer een klimaat creeert waarin ambtsgenoten van de andere pollitieke zijde serieuzer worden bedreigd.
Jeetje, Kaag moest schijnbaar haar bek houden want anderen zijn erger bedreigd.
  donderdag 13 juli 2023 @ 12:19:17 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209876468
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja en die krijgt wel ook bedreigen volgens mij. Uit extreemlinkse en extreemrechtse kant schijnbaar....
pi_209876498
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Je ziet het zelf echt niet eh?
Je bent niets beter dan het geen waar je tegen schopt.
Om daar te komen lijkt het of je nog een lange weg te gaan hebt.

Je lijkt verblind door je eigen ideologie.
Helemaal niet! Ik heb niet eens een ideologie, dus ik kan er ook niet verblind door raken.

Het enige dat ik vraag is dat gekke Geert excuses maakt voor het stimuleren van de bedreigingen die zijn radicaal-rechtse achterban maakt.
pi_209876524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:41 schreef Niek92 het volgende:
Best bizar al die reacties met 'Ja heel erg dat ze bedreigd wordt, maar..'. Dan keur je het dus gewoon goed.

Ongeacht wat je er van vind hoe ze haar werk doet, is het bizar dat iemand in zijn of haar persoonlijke levenssfeer bedreigd wordt om het werk. In haar uitleg net gaf ze het mooi weer: ze heeft met haar familie in genoeg onveilige landen gewoond, maar daar was voor haar kinderen altijd toch een soort van rust en veiligheid op de plek waar ze waren. Haar eigen thuisland, het rijke supermoderne Westerse land dat maar wat graag met z'n vingertje wijst naar andere landen waar het minder goed voor elkaar zou zijn, kan dat niet bieden. Dat is echt een schande.
Alles voor 'maar' is onzin.
anonieme razernist
pi_209876548
Wat is bedreiging?
pi_209876552
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:21 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Helemaal niet! Ik heb niet eens een ideologie, dus ik kan er ook niet verblind door raken.

Het enige dat ik vraag is dat gekke Geert excuses maakt voor het stimuleren van de bedreigingen die zijn radicaal-rechtse achterban maakt.
Er wachten ook nog heel wat Nederlanders op een excuus van 4 keer een kabinet Rutte die alles weg lachen of mensen in de geldproblemen hebben gebracht ect ect.

En jij maakt je druk om Kaag.
En vrouw uit kringen waar jij waarschijnlijk nooit zal rondlopen.
pi_209876585
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 12:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Het heeft er niks mee te maken of iets in mijn straatje past of niet. Ik geef aan dat je je kop in het zand steekt wanneer je zegt dat ze het altijd heeft afgekeurd zonder mitsen en maren. Er word een video geplaatst wat bewijst dat ze dat niet altijd gedaan heeft en die negeer je vervolgens.

Verder een hoop woorden, maar je zegt niet dat je die bedreigingen richting Wilders ook af keurt. Hypocriet.
Omdat ik geen partijleider ben. Weet je wat? Als gekke Geert en zijn idiote acherban excuses maakt voor de bedreigingen zal ik een taart bakken, ok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')