Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:30 schreef Troel het volgende:
Als je mijn huis ziet, zou je zeggen dat er teveel kleuren zijn
Echt wel. Alle muren zijn in dezelfde wittintquote:
Jeetje, dit is toch onbegrijpelijk??quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn tas heeft weer wat kleur![]()
De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.
Één behandeling verder toont hij weer een stuk blijer![]()
Ik daarna richting huisarts om het laatste restje wrat te laten bevriezen.
Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeerDus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.
We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
En dat deze optie echt veel veiliger is…. Not
Wat haat je op mijn glitterpakjes?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Dit was wel een beetje wat ik ook dacht. Dat je voor de 'geen fan' best wel verdraaid veel moeite doet. Ik vond het ook wel grappig, maar sta op de wachtlijst voor Nederland. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om me in het buitenland ook in te schrijvenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.
Is ook leuk!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
Alleen maar leuk tochquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
Ik snap datquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Under of een andere?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
Heerlijk juist!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik snap dat
Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
Underquote:
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uurquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:58 schreef Lonaa het volgende:
Die week waarvan ik zei om de dag vrij? Ja nee, grapj0n.
Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werkenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uur
Ik heb een 0-urencontract en in de essentie betekend dat dat ik werk als er werk is en ik geen "nee" zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uur
Mijn baas verwacht het niet hoor. Hij vraagt, weet dat ik nee zeg als het niet kan om wat voor reden dan ook en is heel blij met het werk dat ik wel verzet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Who cares? Ik mag met Dora knuffelenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
Vind je het leuk, @:lonaa? En wat er aan dan?
Word je er ook nog rijk van of weet je dat nog niet?
Ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
Vind je het leuk, @:lonaa? En wat er aan dan?
Word je er ook nog rijk van of weet je dat nog niet?
Dat klusje zijn wel de beste soort klusjes.quote:
Dat kan ik niet garanderen, maar je weet me te vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat klusje zijn wel de beste soort klusjes.
Daar wil ik er graag 2 per maand van, als het even kan.![]()
Zo tof om te lezen dit. Het is je zo gegundquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.Mijn collega's zijn leuk, mijn baas (meer collega dan baas) is leuk, het werk is leuk. De afwisseling is mooi, het harde werken vind ik mooi, het van "niets" "iets" maken vind ik prachtig, de chaos, het improviseren, het oplossen, het ontzorgen.
Ik word er absoluut niet rijk van op dit moment. Daar is het uurloon niet toereikend voor. Ik voorzie wel dat dat in de toekomst een stukje beter wordt omdat langer in dienst en misschien ook wel andere (extra) werkzaamheden en positie.
Liefquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo tof om te lezen dit. Het is je zo gegund![]()
Ha mooi manquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.Mijn collega's zijn leuk, mijn baas (meer collega dan baas) is leuk, het werk is leuk. De afwisseling is mooi, het harde werken vind ik mooi, het van "niets" "iets" maken vind ik prachtig, de chaos, het improviseren, het oplossen, het ontzorgen.
Ik word er absoluut niet rijk van op dit moment. Daar is het uurloon niet toereikend voor. Ik voorzie wel dat dat in de toekomst een stukje beter wordt omdat langer in dienst en misschien ook wel andere (extra) werkzaamheden en positie.
Lachgas is in de medische wereld gewoon toegestaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn tas heeft weer wat kleur![]()
De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.
Één behandeling verder toont hij weer een stuk blijer![]()
Ik daarna richting huisarts om het laatste restje wrat te laten bevriezen.
Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeerDus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.
We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
En dat deze optie echt veel veiliger is…. Not
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Lachgas is in de medische wereld gewoon toegestaan.
https://www.rijksoverheid(...)23-verbod-op-lachgas
De leverancier moet wat papierwerk doen. Of beter dat had reeds gebeurd moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wellicht dat lachgas als hulpstof dan niet oké of is of aan veel papierwinkel gebonden.
En anders heb ik de huisarts wat te vertellen
Jij bent zo ongeveer sneller in Hamburg dan in de Randstadquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit was wel een beetje wat ik ook dacht. Dat je voor de 'geen fan' best wel verdraaid veel moeite doet. Ik vond het ook wel grappig, maar sta op de wachtlijst voor Nederland. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om me in het buitenland ook in te schrijven
Uhm neequote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:37 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jij bent zo ongeveer sneller in Hamburg dan in de Randstad
Jippie…wat leuk om te lezen, dat je je er zo goed bij voelt!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een 0-urencontract en in de essentie betekend dat dat ik werk als er werk is en ik geen "nee" zeg.Ik zeg wel eens nee, of stel "eisen" en daar gaat ie prima mee om
Destijds hadden we "tussen 8 en 16 uur per week" afgesproken, maar tbh functioneer ik ook prima met 20 per uur.
![]()
Dit klusje is een zijdelings klusje (want het is natuurlijk allemaal 1 grote inteeltbende.) waarbij ik voor iemand anders werk en goed aan verdien.
Wat klinkt dit fijn voor je.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik plan die paar dagen weg gewoon zonder verdere activiteit. Mochten de kaartjes niet lukken, ik vind HH ook een erg mooie stad. MiWuLa is gaaf en de Fischmarkt in Altona op zondagochtend vond ik ook vrij hilarischquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Heb die vismarkt één keer in alle vroegte bezocht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik plan die paar dagen weg gewoon zonder verdere activiteit. Mochten de kaartjes niet lukken, ik vind HH ook een erg mooie stad. MiWuLa is gaaf en de Fischmarkt in Altona op zondagochtend vond ik ook vrij hilarisch
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is fruit in de tuin een verrijking van het leven zegWe eten bija elke avond bramen, frambozen, rode en blauwe bessen
Geen kruisbessen? Hier zit er echt geen enkele aan de struikquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is fruit in de tuin een verrijking van het leven zegWe eten bija elke avond bramen, frambozen, rode en blauwe bessen
Ik ben er ook echt blij meequote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Na al dat plannen en harde werken van jullie is dit zo leuk te lezen
Die zijn er ook maar ik moet ze nog oogsten. Enig idee hoe het komt dat jouw struik niet wil?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen kruisbessen? Hier zit er echt geen enkele aan de struik![]()
Ik had vanavond boontjes uit eigen tuin
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef sigme het volgende:
Liefste is op pad, dus ik slaap in de tent. Krulhond mag altijd mee de tent in, dappere edoch niet zo schrandere hond niet, die mag in de voortent. Vind ‘ie stom en onrechtvaardig. Dus nu mag hij ook in de tent (afgelopen vrijdag ook al). Hij is helemaal verguld en sliep vrijdag als een roos. Snurkt nu ook al zachtjes.
Vind jij spullen voor in huis kopen niet leuk?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben prullaria voor in huis gekocht. Moeilijk man, ik snap niet dat mensen dat leuk vindenVerder kwamen we nog een heel goede koop tegen: een opbergbox voor tuinkussens voor maar 150 euro.
Nee. Ik vind er echt geen zak aan. Zonde van mijn geld ook. Maar zonder prullen ben voelt het ook niet af en ben ik ook mild ongelukkig met de situatie.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind jij spullen voor in huis kopen niet leuk? [ afbeelding ] Ik kan daar m'n dagen echt mee vullen.
Zoet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef sigme het volgende:
Liefste is op pad, dus ik slaap in de tent. Krulhond mag altijd mee de tent in, dappere edoch niet zo schrandere hond niet, die mag in de voortent. Vind ‘ie stom en onrechtvaardig. Dus nu mag hij ook in de tent (afgelopen vrijdag ook al). Hij is helemaal verguld en sliep vrijdag als een roos. Snurkt nu ook al zachtjes.
Ik heb ong hetzelfde...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Ik vind er echt geen zak aan. Zonde van mijn geld ook. Maar zonder prullen ben voelt het ook niet af en ben ik ook mild ongelukkig met de situatie.
Ik heb mezelf nu een budget van 200 euro gegeven waarmee ik de belangrijkste punten wel kan aanpakken. Vandaag heb ik al 120 euro uitgegeven dus dat tikt al lekker aan
Ik heb nog twee dienbladen en een stuk of 5 bloempotten nodig. Dan zijn het misschien nog wat details.
Als ik zo mijn woonkamer rondkijk zijn daar de laatste 10 jaar geen grote veranderingen in geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind jij spullen voor in huis kopen niet leuk? [ afbeelding ] Ik kan daar m'n dagen echt mee vullen.
Tegenwoordig koop ik nauwelijks meer prullaria (scheelt ook best wel geld). Waarschijnlijk is het nu, eindelijk, goedquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb ong hetzelfde...
Hebben ook al heel lang dezelfde spullen om ons heen.
Soms wil ik wel eens wat nieuws of vervangen maar vind dat (net als kleding kopen) zo moeilijk altijd.
Ja, het is wel duur allemaal. Ik zou de tip willen geven om tweedehands te kopen, maar dat moet je juist echt alleen doen als het ook een hobby is. Want dat kost nog veel meer tijd en gedoe.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Ik vind er echt geen zak aan. Zonde van mijn geld ook. Maar zonder prullen ben voelt het ook niet af en ben ik ook mild ongelukkig met de situatie.
Ik heb mezelf nu een budget van 200 euro gegeven waarmee ik de belangrijkste punten wel kan aanpakken. Vandaag heb ik al 120 euro uitgegeven dus dat tikt al lekker aan
Ik heb nog twee dienbladen en een stuk of 5 bloempotten nodig. Dan zijn het misschien nog wat details.
Misschien hebben die mensen ook wel mooie associaties met wat zij bij Eijerkamp kopen. Ik kocht afgelopen weekend een groen stenen varkentje, niet bij de Eijerkamp overigens. Heeft eigenlijk voor ons geen geschiedenis, maar de overleden moeder van mijn man spaarde altijd varkentjes. Wel echt de meest lelijke en vreemde varkentjes altijd. Nu hebben we er eentje die mooi genoeg is om gewoon in het zicht te staan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:58 schreef AnneX het volgende:
De prullaria van Eijerkamp en kunst aan de muur van woonprogramma’s zijn zó onpersoonlijk. Dat vind ik werkelijke geldverspilling.
De dingen, die hier thuis staan en hangen zijn voor een ander ws. meh en voor ons weer dierbaar vanwege herinneringen of souvenirs van vakanties.
Soms haal ik wat weg, want overvol. Leeg heeft ook wel wat.
Qua uitgaven en milieu is dat zeker iets voor mij. Alleen al die moeite maakt dat ik dan maar sporadisch nieuw spul koop.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is wel duur allemaal. Ik zou de tip willen geven om tweedehands te kopen, maar dat moet je juist echt alleen doen als het ook een hobby is. Want dat kost nog veel meer tijd en gedoe.
Dat is hier ook het meeste, weet exact waar het vandaan komt en van wie en ook waarom ik het ooit gekocht heb.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:58 schreef AnneX het volgende:
De prullaria van Eijerkamp en kunst aan de muur van woonprogramma’s zijn zó onpersoonlijk. Dat vind ik werkelijke geldverspilling.
De dingen, die hier thuis staan en hangen zijn voor een ander ws. meh en voor ons weer dierbaar vanwege herinneringen of souvenirs van vakanties.
Soms haal ik wat weg, want overvol. Leeg heeft ook wel wat.
Hier heel veel flitsen, schijnt dat er onweer aankomt volgens buienradarquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Schrik me rot hier! BIEM!
Zomaar uit het niets onweer en het klinkt alsof het iets heeft geraakt.
Dat vond ik in Ijsselstein altijd zo erg. Als het dan de toren inging, dat was altijd zo'n harde knalquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Schrik me rot hier! BIEM!
Zomaar uit het niets onweer en het klinkt alsof het iets heeft geraakt.
Wat gaafquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Under![]()
![]()
Inmiddels geweest![]()
Vriendin en ik hebben al twee andere mensen die er met ons mee terug willen.
Probleem nu: twee tafeltjes voor 2 boeken (want dan zit je aan het raam) of een tafel voor 4 waarbij er dus mensen vóór je zitten.
En o ja, de wilde plannen ombouwen naar realiteit. Zal wel een paar jaar duren. Nog zat te zien en te eten in de wereld.
Ja hier hetzelfde hoor. Wil voor deze zomer weleens wat ontspullen eigenlijk. Misschien eindelijk eens die TV die al 2,5 jaar kapot is naar de stort brengen. Iemand nog een telescoop hebben? Gratiesj af te halen in Deventer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ik zo mijn woonkamer rondkijk zijn daar de laatste 10 jaar geen grote veranderingen in geweest![]()
Nieuwe tv (maar dat is niet echt een accessoire), grote lamp vervangen omdat dit stuk was maar voor de rest heb ik volgens mij nog steeds dezelfde grote en kleine prullen. Geen hekel aan spul kopen maar als ik wat er staat nog leuk vind en niet stuk is, vind ik voor mezelf zonde geld en gedoe om de ‘oude’ meuk kwijt te raken.
Geef ik mijn geld liever uit aan andere dingen. Zoals etentjes. Zo lekker waardevast ook
Telescoopgenotquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde hoor. Wil voor deze zomer weleens wat ontspullen eigenlijk. Misschien eindelijk eens die TV die al 2,5 jaar kapot is naar de stort brengen. Iemand nog een telescoop hebben? Gratiesj af te halen in Deventer.
Dat is hier vlakbij en het laatste jaar dat die bestond was het echt al helemaal niks meer. In den beginne was het best tof.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:10 schreef Myraela het volgende:
Deventer had een toffe foodhal. Dat was reden om bij langsrijden even te stoppen. Sinds die weg is, nooit meer geweest.
Özcan Akyolquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Deventer heeft wel meer toffe dingen hoor
Heerlijk afgekoeld inmiddels.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
Onweer was prachtig.
Ik moet vandaag op zoek naar korte (werk)broek.
Ik zwaaide gisteravond nog even twee keer enthousiast op de dubbele rotonde van jouw snelweg op/afritquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef sigme het volgende:
ik probeer dat niet meer te doen maar juist meer variatie te make nin mijn kledingkast.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heerlijk afgekoeld inmiddels.
Heb jij niet de neiging om dan gelijk twee in verschillende kleuren te kopen, als je er eentje naar het zin vindt?
#schuldig. ( er hangt een hema loszittend shirtje in 5 kleuren met korte en oh joy met lange mouwen in de kast.)
Ook beter wel met variatie.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik probeer dat niet meer te doen maar juist meer variatie te make nin mijn kledingkast.
Jammer van de buitjes? Wil je alle bomen dood hebben ofzoquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:43 schreef AnneX het volgende:
Ja, fijn de afkoeling. Jammer van de buitjes.
Het was wel een goeie temp om de heg te fatsoeneren 2 x 7 meter en het grint te schoffelen. En meer van dergelijke tuin dingen.
Zes weken “vakantie” van de goede werken en de agenda vult zich met allerlei andere afspraken.
Jammer voor mij en de tuin dan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Jammer van de buitjes? Wil je alle bomen dood hebben ofzo
Werkbroek: Kramp Technics. Snickers heeft ze ook van/met Cordura materiaal. Dun, sterk en erg flexibel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
Onweer was prachtig.
Ik moet vandaag op zoek naar korte (werk)broek.
Waar koop ik dat in fysieke winkel en is dat korte broek?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Werkbroek: Kramp Technics. Snickers heeft ze ook van/met Cordura materiaal. Dun, sterk en erg flexibel.
Geelink in Haaksbergen. Wildenborg in Buurse. En ik gok eigenlijk dat ook de Welkoop wel een deel heeft. Maar dat zijn wel echte werkbroeken zeg maar.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar koop ik dat in fysieke winkel en is dat korte broek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:22 schreef Troel het volgende:
Meh, das naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Via kramp kun je zo zien waar hun dealers zitten. Als je vandaag bestelt morgen voor 7:00u in de winkel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar koop ik dat in fysieke winkel en is dat korte broek?
kan je niet even komen brengen hier ?quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde hoor. Wil voor deze zomer weleens wat ontspullen eigenlijk. Misschien eindelijk eens die TV die al 2,5 jaar kapot is naar de stort brengen. Iemand nog een telescoop hebben? Gratiesj af te halen in Deventer.
Hamburg is tof! is het in het HSV stadion?quote:
Is jouw tuin al zo overvoerd met water dan? Het is op de meeste plaatsen in Nederland nog steeds zo droog dat elke drup welkom is, dacht ik. Hier wel in elk geval.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jammer voor mij en de tuin dan.
Zo beter?
Yes, klopt! We hebben een hotel buiten de stad, dus moeten tegen die tijd maar even kijken. Plan is nu om het te combineren met een rondreis Denemarken, dus dan is Hamburg gewoon het laatste of eerste dagje. We zijn al eerder in Hamburg geweest.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:59 schreef Barreltje het volgende:
Hamburg is tof! is het in het HSV stadion?
daar kan je namelijk echt prima heen met openbaar vervoer
oh tof! laat maar weten als je het leuk vind om langs te wippen hierquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yes, klopt! We hebben een hotel buiten de stad, dus moeten tegen die tijd maar even kijken. Plan is nu om het te combineren met een rondreis Denemarken, dus dan is Hamburg gewoon het laatste of eerste dagje. We zijn al eerder in Hamburg geweest.
Correctie: jammer voor onderhoud van de tuin. De broodnodige tuinklusjes.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Is jouw tuin al zo overvoerd met water dan? Het is op de meeste plaatsen in Nederland nog steeds zo droog dat elke drup welkom is, dacht ik. Hier wel in elk geval.
Aha, zo maakt het opeens sensquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Correctie: jammer voor onderhoud van de tuin. De broodnodige tuinklusjes.
Correctie 2: het blijft droog zeggen hullie. Dus wie weet
Pfff balen zeg en is zo te zien ook geen goedkope vervanging.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:50 schreef Candaasje het volgende:
Kakzooi… auto komt niet door de deeltjestest heen…. Dat wordt én een duur geintje en bijzonder kut met vervoer zien te fixen voor werk, want nieuw roetfilter moet besteld worden en de garage komt om in het werk…
Nee, ik ga wel van minimaal 1000 euro uit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Pfff balen zeg en is zo te zien ook geen goedkope vervanging.
Auto bij de garage laten en snel een ander auto'tje op de kop tikken? Wij hebben sinds een tijdje een C1 erbij; ongezien gekocht bij onze garage toen de grote bak daar een weekje moest blijven logeren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:50 schreef Candaasje het volgende:
Kakzooi… auto komt niet door de deeltjestest heen…. Dat wordt én een duur geintje en bijzonder kut met vervoer zien te fixen voor werk, want nieuw roetfilter moet besteld worden en de garage komt om in het werk…
Echt vervangen met een ander bedoel je?quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Auto bij de garage laten en snel een ander auto'tje op de kop tikken? Wij hebben sinds een tijdje een C1 erbij; ongezien gekocht bij onze garage toen de grote bak daar een weekje moest blijven logeren.
Mag je er per direct niet meer mee rijden?quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Echt vervangen met een ander bedoel je?
Nah daar is ie verder nog te goed voor. Ik heb voorlopig ook nog wel een beetje comfortabele diesel nodig, met de kms die ik per week vreet ()
Ik ga hem zo ook ophalen, want ik wil hem liever niet op Kanaleneiland laten staan voor langere tijd. Morgen kan ik gelukkig de auto van mijn ouders lenen, en vrijdag en zaterdag die van C.
Vroeg me nog af waar ie stond, maar gelukkig niet bij de garage die bij mij de moersleutel op de afsluiting van het remvloeistofreservoir had laten zittenquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nah daar is ie verder nog te goed voor. Ik heb voorlopig ook nog wel een beetje comfortabele diesel nodig, met de kms die ik per week vreet ()
Ik ga hem zo ook ophalen, want ik wil hem liever niet op Kanaleneiland laten staan voor langere tijd. Morgen kan ik gelukkig de auto van mijn ouders lenen, en vrijdag en zaterdag die van C.
Nee sorry dat wordt me net wat te gortigquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je niet even komen brengen hier ?
en neem dan even een videocamera mee. Thanks.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh tof! laat maar weten als je het leuk vind om langs te wippen hier
Kun je je werk niet vervangen voor een locatie in de buurt? Als je geen leasauto hebt, lijken me die km's vrij duur.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:05 schreef Candaasje het volgende:
Oef, wat fijn zeg! Lijkt me vrij heftig om mee te maken.quote:
Roetfilter is niet met "reinigingsmethoden" te behandelen ? (Uitfikken / spoelen)quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:50 schreef Candaasje het volgende:
In de toekomst wellicht een idee, voor nu nog niet. Maar de afstand begint wel een steeds groter probleem te worden. Dus de toekomst komt wellicht wel wat sneller dichterbij dan ik nu wil…quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je je werk niet vervangen voor een locatie in de buurt? Als je geen leasauto hebt, lijken me die km's vrij duur.
Auto knalt met 2,5 miljoen deeltjes echt dwars door de test. Directe afkeur. (1 miljoen is de Max).quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Roetfilter is niet met "reinigingsmethoden" te behandelen ? (Uitfikken / spoelen)
De wetgeving is sinds 1 januari strenger geworden voor diesels. Nieuwere diesels althans, vertelde de garage. Manier van de EU om de diesel uit te bannen. Ze hadden er dit jaar speciaal nieuwe tellers voor moeten aanschaffen, en de ene na de andere auto wordt afgekeurd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Auton00b vraag: zit een roetfilter in alle auto's? of is dit dat dure verplichte onderdeel van een diesel? En hoe lang hoort zoiets dan goed te blijven?
Ik schrik altijd zo van reparatiebedragen hierIk zou nooit aan een auto durven beginnen op ons inkomen. Ik kan domweg absoluut al die extra kosten niet dragen. Standaard zaken als wegenbelasting en benzine lukt wel, maar alles daar naast
Wow dat zijn wel bedragenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In de toekomst wellicht een idee, voor nu nog niet. Maar de afstand begint wel een steeds groter probleem te worden. Dus de toekomst komt wellicht wel wat sneller dichterbij dan ik nu wil…
[..]
Auto knalt met 2,5 miljoen deeltjes echt dwars door de test. Directe afkeur. (1 miljoen is de Max).
[..]
De wetgeving is sinds 1 januari strenger geworden voor diesels. Nieuwere diesels althans, vertelde de garage. Manier van de EU om de diesel uit te bannen. Ze hadden er dit jaar speciaal nieuwe tellers voor moeten aanschaffen, en de ene na de andere auto wordt afgekeurd.
Ik ga het straks even thuis overleggen. Nog zonder grote beurt, (wel al met de apk die ie heeft gehad vandaag) komt de rekening op 2600 euro als alles meezit. (Het nieuwe filter kost al 1900 euro…)
Het is dat het verder echt een heel fijne auto is… en het ding is 6 jaar oud…. maar dit zijn geen leuke grappen meer. Dus we gaan er een nachtje over slapen vermoed ik.
Maar bij een auto van 6 jaar oud hoort dat toch nog niet vervangen te moeten? Of rijden jullie zo veel?quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In de toekomst wellicht een idee, voor nu nog niet. Maar de afstand begint wel een steeds groter probleem te worden. Dus de toekomst komt wellicht wel wat sneller dichterbij dan ik nu wil…
[..]
Auto knalt met 2,5 miljoen deeltjes echt dwars door de test. Directe afkeur. (1 miljoen is de Max).
[..]
De wetgeving is sinds 1 januari strenger geworden voor diesels. Nieuwere diesels althans, vertelde de garage. Manier van de EU om de diesel uit te bannen. Ze hadden er dit jaar speciaal nieuwe tellers voor moeten aanschaffen, en de ene na de andere auto wordt afgekeurd.
Ik ga het straks even thuis overleggen. Nog zonder grote beurt, (wel al met de apk die ie heeft gehad vandaag) komt de rekening op 2600 euro als alles meezit. (Het nieuwe filter kost al 1900 euro…)
Het is dat het verder echt een heel fijne auto is… en het ding is 6 jaar oud…. maar dit zijn geen leuke grappen meer. Dus we gaan er een nachtje over slapen vermoed ik.
Typfoutje denk ik.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar bij een auto van 6 jaar oud hoort dat toch nog niet vervangen te moeten? Of rijden jullie zo veel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Mannetjes zijn ook druk en gooien derhalve de prijzen ook een stuk omhoog.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Candaasje heb je geen "mannetje" in de buurt?
De man vindt op de een of andere manier altijd creatieve, goedkope garages in de buurt.
De verschillen met officiële merkgarages zijn echt enorm.
Detail.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:51 schreef vlindertje89 het volgende:
2600 euro drie maandsalarissen? Ik weet wel dat @:Candaasje minder verdient dan ze verdient, maar ik hoop toch wel iets meer dan dat
Toch jammer van de moeite dan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:53 schreef Troel het volgende:
Ow en ik heb mijn examen niet gehaald. En eigenlijk vind ik het ook wel prima
Vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toch jammer van de moeite dan.
Waar ging het over? Heb je het niet nodig voor werk of zo?
Het was geen forummer zo te zien? Ik ken 'm niet en hij lijkt geen posthistorie te hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
GC / Tailfox / Tailless overleden
Ik schrok ervanHeb de knul al een poos niet gesproken maar damn… zo jong.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Typfoutje denk ik.https://nl.pepper.com/aan(...)t-via-tranzer-282340SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duitslandticket ook zonder abo te koop, kende je deze al?
Ik deed een cursus ervaringsdeskundige. Omdat ik eigenlijk ooit heel graag in een clientenraad wil bij een ggz-instelling ofzo. En dan moet je dus tegenwoordig papieren hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toch jammer van de moeite dan.
Waar ging het over? Heb je het niet nodig voor werk of zo?
Het is meer dan een gewoon maandsalaris, en iets meer of gelijk aan het salaris wanneer ik lekker veel nachtdiensten/weekenddienst heb gedraaidquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:51 schreef vlindertje89 het volgende:
2600 euro drie maandsalarissen? Ik weet wel dat @:Candaasje minder verdient dan ze verdient, maar ik hoop toch wel iets meer dan dat
Ik rij wel veel (180 km per werkdag, dat 4 / 5 dagen per week) maar ik weet niet waar het precies aan ligt. Vriend zijn auto is wel door de keuring gekomen (zelfde type auto, 1 jaar jonger) .quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar bij een auto van 6 jaar oud hoort dat toch nog niet vervangen te moeten? Of rijden jullie zo veel?
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Typfoutje denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet eens! Ik zat er maar 1 jaar naast ! Hij komt uit 2016
![]()
Dit is aangetrouwde familie, niet eens een dealer. Hoewel het filter wel van Ford zelf is, want ze hadden met drie onofficiële filters eerder deze week veel ellende gehad.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Candaasje heb je geen "mannetje" in de buurt?
De man vindt op de een of andere manier altijd creatieve, goedkope garages in de buurt.
De verschillen met officiële merkgarages zijn echt enorm.We gaan inderdaad kijken of dit een mogelijkheid is! Bouwjaar tem 2016 lijkt inderdaad het roetfilter te mogen uitschrijven in ruil voor een fijnstoeslag (dat kreeg mijn vorige auto op een gegeven moment ook). Dat zal waarschijnlijk enorm schelen, voor 2,5k kan ik best nog wat jaar rijden als het een paar tientjes per kwartaal is . En ik ben ook ergens bang dat ze over een paar jaar nog strengere eisen gaan stellen… moet je maar hopen dat dit filter afdoende is…quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:20 schreef derLudolf het volgende:
Het is wel geld @:Candaasje maar ja wat koop je voor ¤2600... Waarschijnlijk ook andermans ellende
Een kameraad van me kon het roetfilter er uit halen, ging ie paar tientjes omhoog met MRB. Maar 16 jaar zal euro 4 zijn? Dan mag het misschien niet. Hij heeft een euro 3.
Dat het roetfilter er uit is weet het RDW dus wel omdat mrb omhoog gaan, maar hij kan gewoon zonder boete Arnhem binnen rijden
Wat ik - niet op fok - las, dat er weer een tesla, die automatisch zou remmen, onder een truck is geschoven. Ook op de A2. Net als de zijne blijkbaar.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkigquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het is meer dan een gewoon maandsalaris, en iets meer of gelijk aan het salaris wanneer ik lekker veel nachtdiensten/weekenddienst heb gedraaid
Gevaarlijk die Tesla's.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ik - niet op fok - las, dat er weer een tesla, die automatisch zou remmen, onder een truck is geschoven. Ook op de A2. Net als de zijne blijkbaar.
De laatste keer dat ik keek bestonden ze hier nietquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:38 schreef AnneX het volgende:
Hallelujah Candaasje …dat zijn bijna 3 maandsalarissen! Om en nabij.
Toen ik keek een tijdje terug, waren er vacatures in jouw nabijheid.
Een auto, die remt. Waar je droog zit. (Ja, ik had een lekkende auto) en een beetje zuinig rijdt. En wat blik om mij heen, geen fiatje 500.
Wat een bedrag joh!
@:Isabeau voor jullie zou een deelauto in de buurt een uitkomst zijn.
Heb je niks van doen met al die absurde garagekosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ga ik ook doen.quote:
nee, kon wel vanaf huis. Maar de omstandigheden waren er niet naar om dat te kunnen regelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:32 schreef Candaasje het volgende:
Toch jammer @:Troel !
Moest je ter plekke een gesprek voeren, zonder dat je een partner kon regelen?
Nouja, dat soort dingen. Moet je dus papieren voor hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:35 schreef AnneX het volgende:
Jammer Troel!
En dat je voor een Cliëntenraad tegenwoordig papieren nodig hebt!? Of is het alleen bij ggz?
In het Zorgcentrum was men allang blij dat er gegadigden waren.
Jawel. Vroeger ook regelmatig naar meetings. Heeft zijn naam op Anoniem gezet. Ik weet niet hoe of wat waarom hij dat heeft gedaan. Maar was wel een redelijk bekende in het verleden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef sigme het volgende:
Het was geen forummer zo te zien? Ik ken 'm niet en hij lijkt geen posthistorie te hebben.
Vreselijk nieuws, dat wel.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:49 schreef AnneX het volgende:
Nare beelden van zelfremmende auto’s.Wat probeer je nou te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt meerdere keren per minuut een seintje waar je actief op moet reageren om te laten merken dat je nog aan het opletten bent. Dus tja net zoals bij andere auto's als je zelf niet op let wordt het gevaarlijk.
Verder krijgen gewone auto's nooit dit soort ongelukken natuurlijk....
Best wel. Las vandaag op twitter een draadje van allemaal dezelfde ongelukken met tesla’squote:
En toch....komt uit onderzoek steeds naar voren dat dit soort auto's toch veiliger zijn dan de veel meer fouten makende mensen achter het stuur. Alleen het idee dat zo'n auto een fout maakt en niet jij en je dan toch dood kan gaan is vele malen enger. Terwijl de kans groter is dat jij fouten maakt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Best wel. Las vandaag op twitter een draadje van allemaal dezelfde ongelukken met tesla’s
In vergelijking vaker dan met andere auto's?quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Best wel. Las vandaag op twitter een draadje van allemaal dezelfde ongelukken met tesla’s
Dit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toch....komt uit onderzoek steeds naar voren dat dit soort auto's toch veiliger zijn dan de veel meer fouten makende mensen achter het stuur. Alleen het idee dat zo'n auto een fout maakt en niet jij en je dan toch dood kan gaan is vele malen enger. Terwijl de kans groter is dat jij fouten maakt.
Scheelt wel heel erg veel doden en levenslang ongelukkig gehandicapten per jaarquote:
Ik heb er natuurlijk helemaal nul verstand van (nog nooit in zo’n auto gezeten) maar het ging er huist om dat het steeds hetzelfde wasquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toch....komt uit onderzoek steeds naar voren dat dit soort auto's toch veiliger zijn dan de veel meer fouten makende mensen achter het stuur. Alleen het idee dat zo'n auto een fout maakt en niet jij en je dan toch dood kan gaan is vele malen enger. Terwijl de kans groter is dat jij fouten maakt.
Allemaal altijd thuis werkenquote:
Ik neem toch aan dat jij of Twitter niet eerder op de hoogte zijn van mechanische mankementen dan de makers zelf. En een berdijf als Tesla is niet echt gebaat bij super negatieve publiciteit. Misschien ben ik wel naïef, maar het lijkt me niet dat ze dan zo'n fout maar laten bestaan/niets aan doen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb er natuurlijk helemaal nul verstand van (nog nooit in zo’n auto gezeten) maar het ging er huist om dat het steeds hetzelfde was
Elon Musk is daar de directeur hè.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Isabeau het volgende:
En een berdijf als Tesla is niet echt gebaat bij super negatieve publiciteit.
Ik heb het tegenwoordig zo gezellig op kantoor dat ik dat oprecht jammer zou vinden. Al zou het voor de productiviteit wel beter zijn.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Myraela het volgende:
Mag ik mijn oplossingsgerichte man even een complimentje geven.
Ik had net even een baalmomentje omdat m'n schoonvader tegen de verwachting in morgen toch thuis eet. Maar wij moeten beide naar kantoor. En ik plan altijd. Dus ik heb makkelijk eten liggen wat we zouden eten met z'n tweetjes, maar dat eet m'n schoonvader niet graag. En ik had gewoon even echt helemaal geen zin om te bedenken wat we dan wel kunnen eten en dat weer eens gehaast te koken na een kantoordag. Om een of andere reden heb ik geen moeite met snel/makkelijk iets in elkaar flansen voor ons tweetjes, maar vind ik dat wel erg moeilijk als er nog iemand mee-eet.
Dus nu neemt m'n man mij mee uiteten.
Zover ik begreep werd hij daar heel erg in 'begeleid' itt zijn Twitter-avontuur.quote:
Wat een homo.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Myraela het volgende:
Ik had net even een baalmomentje omdat m'n schoonvader tegen de verwachting in morgen toch thuis eet. Maar wij moeten beide naar kantoor. En ik plan altijd. Dus ik heb makkelijk eten liggen wat we zouden eten met z'n tweetjes, maar dat eet m'n schoonvader niet graag. En ik had gewoon even echt helemaal geen zin om te bedenken wat we dan wel kunnen eten en dat weer eens gehaast te koken na een kantoordag. Om een of andere reden heb ik geen moeite met snel/makkelijk iets in elkaar flansen voor ons tweetjes, maar vind ik dat wel erg moeilijk als er nog iemand mee-eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:12 schreef Kreator het volgende:
Wat een homo.Geniet er nog maar vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
RIP. Het is nu allemaal al kut.quote:
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar t viel me op en het is blijven hangenquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat jij of Twitter niet eerder op de hoogte zijn van mechanische mankementen dan de makers zelf. En een berdijf als Tesla is niet echt gebaat bij super negatieve publiciteit. Misschien ben ik wel naïef, maar het lijkt me niet dat ze dan zo'n fout maar laten bestaan/niets aan doen.
Leuk, voor deze keer, maar als je schoonvader onverwacht thuis eet, wat houdt hem dan tegen om zelf iets te regelen? Of jou om te vragen of hij een keer zelf iets kan regelen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Myraela het volgende:
Dit is echt magisch mooi.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft toch enorm fascinerend.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna net zo mooi als quidditchquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Buurmeisje en vriendinnetje doen dit hier. inclusief horden springen. 😂quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het ongemakkelijk om dat te vragen. Ik woon in zijn huis, zou het ook gewoon ongemakkelijk vinden om dan voor twee te koken terwijl hij in dezelfde kamer zit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:19 schreef Vanyel het volgende:
Leuk, voor deze keer, maar als je schoonvader onverwacht thuis eet, wat houdt hem dan tegen om zelf iets te regelen? Of jou om te vragen of hij een keer zelf iets kan regelen?
Denk dat hij dan op anoniem is gegaan of zo. Ik kende hem wel van hier. Ook alleen hier.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Het was geen forummer zo te zien? Ik ken 'm niet en hij lijkt geen posthistorie te hebben.
Vreselijk nieuws, dat wel.
Dit heeft je een etentje opgeleverd dus best een winquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:30 schreef Myraela het volgende:
En ik heb het gevoel alsof het ook wel een beetje mijn eigen probleem is. Het is eigenlijk niet echt goed uit te leggen waarom ik wel iets snels in elkaar kan flansen als ik alleen met m'n man ben, maar een bordje extra dan net teveel is. Ik moet gewoon dankbaar zijn dat we hier de tijd mogen overbruggen. Dat zegt m'n verstand, maar emotioneel gezien ben ik niet altijd in staat om die versie van mezelf te zijn.
En dan Cup-a-Soup uit drinkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil dat op een mok, [..]: emotioneel gezien ben ik niet altijd in staat om de beste versie van mezelf te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Op werk. Om half 10. "Cup-a soup"quote:
Je bent zwanger denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Kreator het volgende:
Nog nooit zo weinig energie gehad met sporten. Pff. Lichte benauwdheid in de keel, zware schouders, nek, rug en geen kracht in de benen.
Wel doorgeploeterd en 13km gemountainbiked maar het viel niet mee.
Groetjes,
K.
Gelukkig krijgen we bezoek aan huis. Helaas een dierenarts die ik niet ken (van een andere praktijk). Maar mijn vaste contactpersoon (assistente in mijn eigen praktijk) heeft tot twee maal toe bezworen dat deze dierenarts ook heel lief isquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
@:sigme, hoe laat moeten jullie er morgen zijn ?
Je man is een verstandig manquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:30 schreef Myraela het volgende:
En ik heb het gevoel alsof het ook wel een beetje mijn eigen probleem is. Het is eigenlijk niet echt goed uit te leggen waarom ik wel iets snels in elkaar kan flansen als ik alleen met m'n man ben, maar een bordje extra dan net teveel is. Ik moet gewoon dankbaar zijn dat we hier de tijd mogen overbruggen. Dat zegt m'n verstand, maar emotioneel gezien ben ik niet altijd in staat om die versie van mezelf te zijn.
En veel donororganenquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Scheelt wel heel erg veel doden en levenslang ongelukkig gehandicapten per jaar
Oepsquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat kan. Uitbouwen, reinigingszooi er in en doorspoelen. Of wegbrengen om uit te branden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Roetfilter is niet met "reinigingsmethoden" te behandelen ? (Uitfikken / spoelen)
Een roetfilter loopt langzaamaan vol. Bij alle maal. De sjoemel diesels met adblue hebben er iets minder last van.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Auton00b vraag: zit een roetfilter in alle auto's? of is dit dat dure verplichte onderdeel van een diesel? En hoe lang hoort zoiets dan goed te blijven?
Ik schrik altijd zo van reparatiebedragen hierIk zou nooit aan een auto durven beginnen op ons inkomen. Ik kan domweg absoluut al die extra kosten niet dragen. Standaard zaken als wegenbelasting en benzine lukt wel, maar alles daar naast
Wat zullen jullie verrast zijn!quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze tuindag was fijnWe hebben 25 meter kantopsluiting ingegraven. We hadden meer willen doen maar mijn beste vriendin en haar man kwamen opeens langs. We hadden elkaar bijna een jaar niet gezien, ondanks dat we op 25 minuten afstand van elkaar wonen. Ze is erg ziek geweest afgelopen jaar en kon nauwelijks praten nadat ze dik 3 weken geïntubeerd is geweest. Al die tijd was er alleen Whatsappcontact.
Teruglezen gaat zo tegen mijn principes in.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:15 schreef Kreator het volgende:
Lonaa heeft ook niet teruggelezen hoor, dat scheelt.
Wij hadden hetzelfde een paar dagen geleden, maar gelukkig wel thuis.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef z80 het volgende:
En een rookmelder die spontaan afgegaan is terwijl ik niet thuis was. Had me bijna een voordeur gekost door de brandweer.
Een rookmelder van nog geen jaar oud, en deze zou 10 jaar mee gaan.
Hier gaat de batterij van los en gewoon weer aan de muur. Wel het ding zelf hebben hangen voor het oog. Maar niet de ellende van het piepen zonder rook.
Wat een rampdingen toch.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef z80 het volgende:
En een rookmelder die spontaan afgegaan is terwijl ik niet thuis was. Had me bijna een voordeur gekost door de brandweer.
Een rookmelder van nog geen jaar oud, en deze zou 10 jaar mee gaan.
Hier gaat de batterij van los en gewoon weer aan de muur. Wel het ding zelf hebben hangen voor het oog. Maar niet de ellende van het piepen zonder rook.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Teruglezen gaat zo tegen mijn principes in.Thx. Al Pacino en ik zijn er blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is hij/zij/het het huis al weer uit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:31 schreef Kreator het volgende:
Ik heb in de afgelopen 4 weken wel voor 26 jaar inspiratie opgedaan voor KLB, R&P en OUD topics.
Ik wens graag als hen te worden aangesproken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan is hij/zij/het het huis al weer uit.
We gaan hullie militair opvoeden. Niet zelf lopen? Jammer dan, ga je niet mee op vakantie.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk vooral erg uit naar de OUD-topics.
Bestaat het draagdoeken-topic nog? Want jij gaat wel een draagdoekvader worden, toch?
Je vriendin was geloof ik geen teef toch? Met 2 mnd draagtijd. Die van jou hoort nog niet te lopen hoor. Of heb je het niet over aankomende vakantie in Italië/ Corsica?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
We gaan hullie militair opvoeden. Niet zelf lopen? Jammer dan, ga je niet mee op vakantie.
Oh wat bagger, hopelijk valt het meequote:Op woensdag 12 juli 2023 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Verdorie. Merkte gisteren dat Elin allemaal bloederige (droge) korsten op haar kop had. Moest dat even in de gaten houden, kijk ik nu, zijn er meer en veel groter. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar t lijkt me niet goed. Dus mail gestuurd en de vaste chauffeur staat vanaf 11 uur pataat. Wat een gekloot dit
He wat sneuquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Verdorie. Merkte gisteren dat Elin allemaal bloederige (droge) korsten op haar kop had. Moest dat even in de gaten houden, kijk ik nu, zijn er meer en veel groter. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar t lijkt me niet goed. Dus mail gestuurd en de vaste chauffeur staat vanaf 11 uur pataat. Wat een gekloot dit
Klinkt nu al als een opvoed-guru. Ik zou je zwaar gesponsorde Instagram zeker volgen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
We gaan hullie militair opvoeden. Niet zelf lopen? Jammer dan, ga je niet mee op vakantie.
Er blijkt toch een heel klein opgevouwen bijsluiter bij de schildklier medicatie (felimazole) te zitten. Ik had m al gezocht maar nu ik alle strips uit het doosje haalde zag ik m pas. Alleman medische termen en misschien is dat toch de oorzaak. Hoor ik graag van henquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh wat bagger, hopelijk valt het mee
Plastic zakje erom? Jross laten doen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in mijn nagel gesneden met een keukenmes (ja). Net wat te diep om weg te knippen. Maar ik moet ook mijn haar wassen en haren gaan vast fijn in dat gleufje zitten
#firstworldproblems
Ben je schizofreen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wens graag als hen te worden aangesproken.
Groetjes,
Raven.
Zou een pleister werken?quote:
Hangt ervan af of je het vervolgens een goor gevoel vindt om je haar met een natte pleister te wassenquote:
Zwaar dilemmaquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef Tele6 het volgende:
Hangt ervan af of je het vervolgens een goor gevoel vindt om je haar met een natte pleister te wassen
Misschien ook wel, maar daar zou ik dan ook nog een extra elastiekje om doen zodat het ding blijft zittenquote:
quote:
3,5 cent per stukquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef sigme het volgende:
Hallo. Vingercondoom.
https://www.ehbo-koffer.n(...)s-een-vingercondoom/
Altijd een voorraad condooms in huis hebben!
Huuuuu. Ik kan dit dus _voelen_ want ik heb dit wel eens en dat is ZO ONTZETTEND NAARquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in mijn nagel gesneden met een keukenmes (ja). Net wat te diep om weg te knippen. Maar ik moet ook mijn haar wassen en haren gaan vast fijn in dat gleufje zitten
#firstworldproblems
Ik wil jou nog een mooi afscheid van de niet zo schrandere lieverd wensenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
Ik moet zeggen dat een voorraadje maandverband ook handig is als je een hond hebt met een bloedende bult.
Hendig sjiek jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef sigme het volgende:
Hallo. Vingercondoom.
https://www.ehbo-koffer.n(...)s-een-vingercondoom/
Altijd een voorraad condooms in huis hebben!
Neem jij nooit een doos handschoenen van de baas mee?quote:
Dit werkte boven verwachtingquote:
Het was alléén nagel en dat vond ik best een prestatiequote:Op woensdag 12 juli 2023 22:14 schreef Lonaa het volgende:
Huuuuu. Ik kan dit dus _voelen_ want ik heb dit wel eens en dat is ZO ONTZETTEND NAAR
Oh, ja. Dat red ik meestal niet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was alléén nagel en dat vond ik best een prestatie
Oh ja. Ik heb genoeg plastic handschoenenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hendig sjiek ja![]()
Of plastic handschoenen waarvan je een vinger afknipt en die met leukoplast vastzetZo heb ik mijn kattenbeet al eens functioneel eindeloos geweekt terwijl ik wel dingen kon blijven doen.
Zorgenkattenkind ook he.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Trouwens!quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was alléén nagel en dat vond ik best een prestatie
Dat ja. Dus ik zag serieus op tegen mijn haar wassen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:20 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ja. Dat red ik meestal niet.
Maar zelfs met alleen nagel, het is zo'n ontzettend naar gevoel, haar dat daar doorheen glijdt. Brrr.
Ik heb nog steeds een litteken op m'n duim omdat ik harde worst sneed uit de losse hand en toen schoot ik uit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ja. Dus ik zag serieus op tegen mijn haar wassen.
Ik heb ook een pracht van een kaarsrecht litteken in mijn hand waar de punt van een mes dus soepel naar binnen schoot
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds een litteken op m'n duim omdat ik harde worst sneed uit de losse hand en toen schoot ik uit.Ik had soort van...2 duimen toen.
Ja. Moest ook wel even naar het ziekenhuis voor een hechting Heb nog jaren lang pijn gehad bij het gebruik van aansteker met wieltje.quote:
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Moest ook wel even naar het ziekenhuis voor een hechting Heb nog jaren lang pijn gehad bij het gebruik van aansteker met wieltje.
Dit, behalve dat je niet rond hoeft als je het plakdeel verdeelt in 2 strookjes en die wat uitspreidt bij het plakken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:02 schreef Tele6 het volgende:
Qua waterbestendigheid & pleisters, ik doe altijd Leukoplast helemaal rond eromheen en dan blijft het zitten. Watervaste pleisters zelf zijn een hoax. Leukoplast helemaal rond mag eigenlijk niet want dan zou je je vinger af kunnen knellen, maar voor eventjes gaat dat prima.
Oh das ook top.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Ik ging ook ooit naar het ziekenhuis omdat ik me met een mes behoorlijk sneed (ik zie een patroon). Maar dat kwam omdat ik door de pijnscheut flauw viel en met mijn slaap op een kruk kletterde en buiten bewustzijn bleef liggenMijn hoofd bloedde erger dan mijn hand, zeg maar.
Ik had het vorige week nog maar ik voel niks hoorquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Huuuuu. Ik kan dit dus _voelen_ want ik heb dit wel eens en dat is ZO ONTZETTEND NAAR
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:27 schreef sigme het volgende:
Hond & ik hebben wel een goede dag gehad. Hij was redelijk energiek, dus we konden gewoon een paar keer een rondje lopen, dan mag ie zonder kap lopen en hij is zowaar nog even afgedaald naar de beek om modderig beekwater te drinken. Ik kon hem af en toe binnen een tijdje zonder kap laten; zeker als ik 'm dan zachtjes aai vergeet 'ie z'n jeukjeukjeuk achterpoot en ontspant.
En hij heeft beide poezen nog even uitgebreid gekuisd, dat vind hij goddelijk genot dus dat was mooi.
Hij is nog even een uurtje bij de buren geweest, dat is z'n tweede huis, afgelopen jaren ging hij daar vrijwel elke avond heen en kwam dan 's ochtends weer bij ons (handig, zo'n wekdienst: de hond blaft tussen 5 en 6 dat hij naar binnen wil).
Mijn tip: áls je nog een stuk zeep hebt - tis tegenwoordig allemaal vloeibaar - dan met de nagels over de zeep ‘krassen’ en met nagelborsteltje het vuil mee eronderuit schrobben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik getuinierd heb, spoel of was ik juist mijn haar. Dat is de prettigste manier om de zooi onder mijn nagels vandaan te halen.
Klinkt als een fantastische dag voor hond....heel veel sterkte morgen...quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:27 schreef sigme het volgende:
Hond & ik hebben wel een goede dag gehad. Hij was redelijk energiek, dus we konden gewoon een paar keer een rondje lopen, dan mag ie zonder kap lopen en hij is zowaar nog even afgedaald naar de beek om modderig beekwater te drinken. Ik kon hem af en toe binnen een tijdje zonder kap laten; zeker als ik 'm dan zachtjes aai vergeet 'ie z'n jeukjeukjeuk achterpoot en ontspant.
En hij heeft beide poezen nog even uitgebreid gekuisd, dat vind hij goddelijk genot dus dat was mooi.
Hij is nog even een uurtje bij de buren geweest, dat is z'n tweede huis, afgelopen jaren ging hij daar vrijwel elke avond heen en kwam dan 's ochtends weer bij ons (handig, zo'n wekdienst: de hond blaft tussen 5 en 6 dat hij naar binnen wil).
Vlinderquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:36 schreef Vlinder het volgende:
Hello
Ik weet niet of dit vloeken in de kerk is, maar Yfood vind ik toch wel een geniale uitvinding. Ik eet 's ochtends nooit en nu knikker ik in de auto zo'n fles leeg en voel me er prima bij.
Meer mensen die positief zijn?
Want ik geloof er niks van dat het supergezond is. Maar voor mij boeit het niet. Het smaakt echt prima en ik hoef niet te kauwen
Hoe doe je dit dan in de winter?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik getuinierd heb, spoel of was ik juist mijn haar.
Dit doe ik ook ja! Beste manier om mijn nagels weer schoon te krijgen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik getuinierd heb, spoel of was ik juist mijn haar. Dat is de prettigste manier om de zooi onder mijn nagels vandaan te halen.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:55 schreef Troel het volgende:
Sorry, ben even compleet van de kaart van e.e.a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |