abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:31:07 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853206
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209853233
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:30 schreef Troel het volgende:
Als je mijn huis ziet, zou je zeggen dat er teveel kleuren zijn ;)
Lijkt me sterk.
pi_209853327
Mijn tas heeft weer wat kleur *O*

De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.
Één behandeling verder toont hij weer een stuk blijer O+

Ik daarna richting huisarts om het laatste restje wrat te laten bevriezen.
Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeer :N Dus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.

We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
En dat deze optie echt veel veiliger is…. Not :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:42:15 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853352
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:33 schreef Myraela het volgende:

[..]
Lijkt me sterk.
Echt wel. Alle muren zijn in dezelfde wittint ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:42:53 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853357
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.

Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeer :N Dus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.

We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
Jeetje, dit is toch onbegrijpelijk??
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:47:00 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209853430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Wat haat je op mijn glitterpakjes? ;(
pi_209853502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:47 schreef gcjoel het volgende:
Wat haat je op mijn glitterpakjes? ;(
Eigenlijk ben ik gewoon jaloers.
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 15:53:57 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209853526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.

Huilende meisjes... Zat ik toch goed, dacht al dat het een internationaal equivalent van Nick en Simon was :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:55:43 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853542
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.

Dit was wel een beetje wat ik ook dacht. Dat je voor de 'geen fan' best wel verdraaid veel moeite doet. Ik vond het ook wel grappig, maar sta op de wachtlijst voor Nederland. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om me in het buitenland ook in te schrijven :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209853578
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:20:38 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209853785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
Is ook leuk! *O*
pi_209853809
quote:
Alleen maar leuk toch :Y
pi_209853825
quote:
Ik snap dat :Y

Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:27:25 #14
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209853853
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
Under of een andere? :D
pi_209853945
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik snap dat :Y

Heerlijk juist! O+ Voor een restaurant zou ik dat ook kunnen doen, ja. En dan ben je soms ook afhankelijk van de beschikbaarheid daar. Zelfde voor andere evenementen, theatershows of zelfs voor een markt. Qua taal zijn sommige dingen lastig, maar eten of muziek kan altijd.

Mijn eerstvolgende reisje is weer naar de antiekmarkt van Lille. O+ Direct toen we vorig jaar uit Lille kwamen weer geboekt. Zoveel zin in. O+ Maar nog twee maanden wachten.

Goede reminder wel, ik moet de restaurants nog uitzoeken. Wil sowieso weer naar de blauwe eend. O+
pi_209854045
Wij wilden naar het Guggenheim.
Dus een trip naar Bilbao geboekt met dinges eromheen.
^O^ O+
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:58:06 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209854176
Ik ging zondag naar Pink in Keulen. Dat was ook tof.
Behalve dat er ook gay pride was dus het was takkedruk in de stad
pi_209854252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:27 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Under of een andere? :D
Under :Y _O_
Inmiddels geweest *O*

Vriendin en ik hebben al twee andere mensen die er met ons mee terug willen.
Probleem nu: twee tafeltjes voor 2 boeken (want dan zit je aan het raam) of een tafel voor 4 waarbij er dus mensen vóór je zitten.
En o ja, de wilde plannen ombouwen naar realiteit. Zal wel een paar jaar duren. Nog zat te zien en te eten in de wereld.
pi_209854399
Ik zag een Indiana Jones film, bleek later Petra in Jordanië te zijn. Had ook al eens iets gelezen over Palmyra in Syrië. Dus daar naar toe op vakantie, 3,5 week
We have far more in common than that which devides us..
pi_209854717
Die week waarvan ik zei om de dag vrij? Ja nee, grapj0n. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209854734
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:58 schreef Lonaa het volgende:
Die week waarvan ik zei om de dag vrij? Ja nee, grapj0n. :')
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uur
pi_209855070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werken 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209855284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een 0-urencontract en in de essentie betekend dat dat ik werk als er werk is en ik geen "nee" zeg. :7 Ik zeg wel eens nee, of stel "eisen" en daar gaat ie prima mee om O+ Destijds hadden we "tussen 8 en 16 uur per week" afgesproken, maar tbh functioneer ik ook prima met 20 per uur. :Y

Dit klusje is een zijdelings klusje (want het is natuurlijk allemaal 1 grote inteeltbende. :') ) waarbij ik voor iemand anders werk en goed aan verdien. :+
pi_209855310
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werken 8)7
Mijn baas verwacht het niet hoor. Hij vraagt, weet dat ik nee zeg als het niet kan om wat voor reden dan ook en is heel blij met het werk dat ik wel verzet.
Hij heeft me ook wel eens naar huis gestuurd, "Nou is het klaar, ga weg, morgen weer een dag". :+

In de maanden augustus en september (en ook nog wel oktober) is het wel een stuk rustiger dan nu, zegt iedereen. (zal mij benieuwen :') )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209855358
Vind je het leuk, @Lonaa? En wat er aan dan?
Word je er ook nog rijk van of weet je dat nog niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 11 juli 2023 @ 18:56:23 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_209855366
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
Vind je het leuk, @:lonaa? En wat er aan dan?
Who cares? Ik mag met Dora knuffelen *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209855454
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
Vind je het leuk, @:lonaa? En wat er aan dan?
Ik vind het leuk. :Y Mijn collega's zijn leuk, mijn baas (meer collega dan baas) is leuk, het werk is leuk. De afwisseling is mooi, het harde werken vind ik mooi, het van "niets" "iets" maken vind ik prachtig, de chaos, het improviseren, het oplossen, het ontzorgen.

Ik word er absoluut niet rijk van op dit moment. Daar is het uurloon niet toereikend voor. Ik voorzie wel dat dat in de toekomst een stukje beter wordt omdat langer in dienst en misschien ook wel andere (extra) werkzaamheden en positie. :Y
pi_209855459
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:56 schreef Troel het volgende:

[..]
Who cares? Ik mag met Dora knuffelen *)
Dat klusje zijn wel de beste soort klusjes. :+

Daar wil ik er graag 2 per maand van, als het even kan. :7
  dinsdag 11 juli 2023 @ 19:06:29 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_209855503
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat klusje zijn wel de beste soort klusjes. :+

Daar wil ik er graag 2 per maand van, als het even kan. :7
Dat kan ik niet garanderen, maar je weet me te vinden :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209855594
quote:

[..]
Ik vind het leuk. :Y Mijn collega's zijn leuk, mijn baas (meer collega dan baas) is leuk, het werk is leuk. De afwisseling is mooi, het harde werken vind ik mooi, het van "niets" "iets" maken vind ik prachtig, de chaos, het improviseren, het oplossen, het ontzorgen.

Ik word er absoluut niet rijk van op dit moment. Daar is het uurloon niet toereikend voor. Ik voorzie wel dat dat in de toekomst een stukje beter wordt omdat langer in dienst en misschien ook wel andere (extra) werkzaamheden en positie. :Y
Zo tof om te lezen dit. Het is je zo gegund O+ *O*
pi_209855807
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Zo tof om te lezen dit. Het is je zo gegund O+ *O*
Lief O+ Het is ook echt wel intensief soms en ben echt wel eens goed gesloopt, maar het doet me zoveel goed. Ik slaap beter, mijn hoofd is stil, ik werk aan mijn toekomst.

Vandaag was, na nacht echt slecht slapen, eigenlijk de eerste keer dat ik dacht "Mwoah, vandaag was ik liever thuis gebleven", maar eenmaal daar + 3 bakken koffie was dat ook zo weer weg. :7
pi_209855851
quote:

[..]

Ha mooi man :Y
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 11 juli 2023 @ 19:49:45 #33
63722 z80
I fink you freaky
pi_209855910
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

Lachgas is in de medische wereld gewoon toegestaan.
https://www.rijksoverheid(...)23-verbod-op-lachgas
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209856022
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 19:49 schreef z80 het volgende:

[..]
Lachgas is in de medische wereld gewoon toegestaan.
https://www.rijksoverheid(...)23-verbod-op-lachgas
:D

Wellicht dat lachgas als hulpstof dan niet oké of is of aan veel papierwinkel gebonden.
En anders heb ik de huisarts wat te vertellen :P
  dinsdag 11 juli 2023 @ 20:28:33 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_209856382
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:D

Wellicht dat lachgas als hulpstof dan niet oké of is of aan veel papierwinkel gebonden.
En anders heb ik de huisarts wat te vertellen :P
De leverancier moet wat papierwerk doen. Of beter dat had reeds gebeurd moeten zijn.
Bij de levering van de tank\capsule formuliertje er bij en klaar. Statiegeld op de tank\capsule om het ook nog mooi te regelen met de afvalstroom en helemaal klaar.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 20:33:02 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209856435
Onze eerste ervaring op de meubelboulevard was best prima eigenlijk. We waren naar Poortvliet en het is wel serieus groot daar. Leuke mix van winkels. We hebben er maar 4 gehad, toen was het wel mooi geweest.

We hebben prullaria voor in huis gekocht. Moeilijk man, ik snap niet dat mensen dat leuk vinden :D Verder kwamen we nog een heel goede koop tegen: een opbergbox voor tuinkussens voor maar 150 euro.

Net gebarbecued met Duitse boodschappen: grillkaas van Leerdammer (aanrader, heeft een korst met pompoenpit) reibekuchen met schmand, half speklapje, aubergine, paprika en salade.
Spoilers!
pi_209856509
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:55 schreef Troel het volgende:

[..]
Dit was wel een beetje wat ik ook dacht. Dat je voor de 'geen fan' best wel verdraaid veel moeite doet. Ik vond het ook wel grappig, maar sta op de wachtlijst voor Nederland. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om me in het buitenland ook in te schrijven :P
Jij bent zo ongeveer sneller in Hamburg dan in de Randstad
  dinsdag 11 juli 2023 @ 20:53:49 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_209856792
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:37 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Jij bent zo ongeveer sneller in Hamburg dan in de Randstad
Uhm nee :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209857218
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb een 0-urencontract en in de essentie betekend dat dat ik werk als er werk is en ik geen "nee" zeg. :7 Ik zeg wel eens nee, of stel "eisen" en daar gaat ie prima mee om O+ Destijds hadden we "tussen 8 en 16 uur per week" afgesproken, maar tbh functioneer ik ook prima met 20 per uur. :Y

Dit klusje is een zijdelings klusje (want het is natuurlijk allemaal 1 grote inteeltbende. :') ) waarbij ik voor iemand anders werk en goed aan verdien. :+
Jippie…wat leuk om te lezen, dat je je er zo goed bij voelt!
Vooral een rustig hoofd klinkt goed.
pi_209857664
quote:

[..]

Wat klinkt dit fijn voor je.

Zo, bezoek is net weg. S kwam eten met zijn vriendin. Hele leuke vrouw.
Nu even de keuken opruimen
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 21:59:31 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209857806
quote:
Ik plan die paar dagen weg gewoon zonder verdere activiteit. Mochten de kaartjes niet lukken, ik vind HH ook een erg mooie stad. MiWuLa is gaaf en de Fischmarkt in Altona op zondagochtend vond ik ook vrij hilarisch :D
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:05:04 #42
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209857899
Wat is fruit in de tuin een verrijking van het leven zeg O+ We eten bija elke avond bramen, frambozen, rode en blauwe bessen O+
Spoilers!
pi_209857952
Jaloers op Loon

Nog een :* op sigme en sigmehont
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:08:26 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209857967
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik plan die paar dagen weg gewoon zonder verdere activiteit. Mochten de kaartjes niet lukken, ik vind HH ook een erg mooie stad. MiWuLa is gaaf en de Fischmarkt in Altona op zondagochtend vond ik ook vrij hilarisch :D
Heb die vismarkt één keer in alle vroegte bezocht.
Gerookte paling van een pols dik. En wat een mensenmassa dan al…
pi_209858085
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is fruit in de tuin een verrijking van het leven zeg O+ We eten bija elke avond bramen, frambozen, rode en blauwe bessen O+
:9~
Na al dat plannen en harde werken van jullie is dit zo leuk te lezen
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 22:19:07 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209858152
Oh trouwens, wie maar Duitsland gaat en met het OV gaat/van het Deutschlandticket (¤49 voor een maand lang alle RE, RB, S-Bahn, U-Bahn, bussen of andere obscure verkeersmiddelen) gebruik wil maken:

Koop deze via de HVV Switch app (=Hamburger Verkehrsverbund, OV maatschappij in Hamburg):
- ten eerste kun daar je abonnement ook nog na de 10e van de maand stop zetten, dus als je de 20e bedenkt dat je het abbo wil, zit je er ook niet direct de volgende maand ook een vast*;
- je kunt met PP betalen, via DB lukte mij het niet een ticket te kopen/ een machtiging te geven geld van m'n rekening te halen;
-je betaalt naar ratio, bedenk je dus de 20e dat je een abonnement wilt, betaal je maar zo'n ¤17, ipv ¤49

*Het ticket is een abonnementvorm die in principe per maand kalendermaand loopt en die je telkens voor de 10e moet opzeggen anders zit je er de volgende maand ook aan vast. Tenminste, zo is het bedacht en wordt het door de meeste maatschappijen uitgevoerd. Koop je morgen bij de DB een Deutschlandticket voor de maand juli, betaal je dus ¤49 voor 1-31 juli en zit je direct vast aan het abbo voor augustus. In de HVV Switch app dus niet, je betaalt rond de ¤30 voor 12-31 juli en je kunt direct je abonnement opzeggen, zodat ie niet wordt verlengd tot in augustus.
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 22:20:24 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209858172
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen kruisbessen? Hier zit er echt geen enkele aan de struik :(

Ik had vanavond boontjes uit eigen tuin :9
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:20:44 #48
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209858181
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:9~
Na al dat plannen en harde werken van jullie is dit zo leuk te lezen
Ik ben er ook echt blij mee O+ Het staat er best mooi bij allemaal. Morgen gaan we weer de hele dag de tuin in. Eindelijk is het weer fatsoenlijk weer.
Spoilers!
pi_209858185
Liefste is op pad, dus ik slaap in de tent. Krulhond mag altijd mee de tent in, dappere edoch niet zo schrandere hond niet, die mag in de voortent. Vind ‘ie stom en onrechtvaardig. Dus nu mag hij ook in de tent (afgelopen vrijdag ook al). Hij is helemaal verguld en sliep vrijdag als een roos. Snurkt nu ook al zachtjes.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:22:07 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209858202
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen kruisbessen? Hier zit er echt geen enkele aan de struik :(

Ik had vanavond boontjes uit eigen tuin :9
Die zijn er ook maar ik moet ze nog oogsten. Enig idee hoe het komt dat jouw struik niet wil?
Spoilers!
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:24:04 #51
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209858237
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef sigme het volgende:
Liefste is op pad, dus ik slaap in de tent. Krulhond mag altijd mee de tent in, dappere edoch niet zo schrandere hond niet, die mag in de voortent. Vind ‘ie stom en onrechtvaardig. Dus nu mag hij ook in de tent (afgelopen vrijdag ook al). Hij is helemaal verguld en sliep vrijdag als een roos. Snurkt nu ook al zachtjes.
O+

Ik heb trouwens afgelopen weekend even in zo'n daktent gelegen. Dat is fijn zeg. Ik snap de aantrekkingskracht wel.
Spoilers!
pi_209858257
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben prullaria voor in huis gekocht. Moeilijk man, ik snap niet dat mensen dat leuk vinden :D Verder kwamen we nog een heel goede koop tegen: een opbergbox voor tuinkussens voor maar 150 euro.

Vind jij spullen voor in huis kopen niet leuk? 11.gif Ik kan daar m'n dagen echt mee vullen. O+
pi_209858309
Zelfs nu we op een slaapkamer leven blijf ik nieuwe spullen kopen. Of nouja, niet nieuwnieuw, maar tweedehands. Ik heb hier nu al een verzameling apothekerspotten staan. :') En een geweldige grote notenkraker voor in de keuken. En nog meer. :') En ik hoop binnenkort een geweldig bijzettafeltje op een veilig te winnen. O+ Deze keer m'n best doen om niet de eindtijd van de veiling te vergeten. :')
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:37:29 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209858442
Hoe heet dat televisieprogramma waarin boomers gaan kamperen?
Spoilers!
pi_209858445
We zijn er bijna?
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:41:54 #56
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209858510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Vind jij spullen voor in huis kopen niet leuk? [ afbeelding ] Ik kan daar m'n dagen echt mee vullen. O+
Nee. Ik vind er echt geen zak aan. Zonde van mijn geld ook. Maar zonder prullen ben voelt het ook niet af en ben ik ook mild ongelukkig met de situatie.

Ik heb mezelf nu een budget van 200 euro gegeven waarmee ik de belangrijkste punten wel kan aanpakken. Vandaag heb ik al 120 euro uitgegeven dus dat tikt al lekker aan :'(

Ik heb nog twee dienbladen en een stuk of 5 bloempotten nodig. Dan zijn het misschien nog wat details.
Spoilers!
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:42:49 #57
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209858523
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef Myraela het volgende:
We zijn er bijna?
Ja, dank je.
Spoilers!
pi_209858534
quote:
Zoet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 11-07-2023 22:49:46 ]
pi_209858544
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, dank je.
Eind augustus nieuwe afl *O*
pi_209858570
Top.

Ik weet vrij zeker dat ik morgen om 9.00 uur mijn controle afspraak bij de tandarts heb staan.
De sms die ik net kreeg is het oneens met me: 13.00 uur. En die zal vast gelijk hebben maar dan kan ik niet.
Morgenvroeg maar even bellen :')
pi_209858575
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee. Ik vind er echt geen zak aan. Zonde van mijn geld ook. Maar zonder prullen ben voelt het ook niet af en ben ik ook mild ongelukkig met de situatie.

Ik heb mezelf nu een budget van 200 euro gegeven waarmee ik de belangrijkste punten wel kan aanpakken. Vandaag heb ik al 120 euro uitgegeven dus dat tikt al lekker aan :'(

Ik heb nog twee dienbladen en een stuk of 5 bloempotten nodig. Dan zijn het misschien nog wat details.
Ik heb ong hetzelfde...
Hebben ook al heel lang dezelfde spullen om ons heen.
Soms wil ik wel eens wat nieuws of vervangen maar vind dat (net als kleding kopen) zo moeilijk altijd. _O-
pi_209858600
@sigme heb je dit gelezen? https://www.nrc.nl/nieuws(...)ele-dag-aan-a4169414
Welterusten met de honden bij je. :z

Hier even een half uur gerommel, flitsen en een wolkbreuk van 10 minuten.
De schuurwand is afgedekt met zeilen. w/
pi_209858601
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Eind augustus nieuwe afl *O*
De 15e al *O*
pi_209858614
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Vind jij spullen voor in huis kopen niet leuk? [ afbeelding ] Ik kan daar m'n dagen echt mee vullen. O+
Als ik zo mijn woonkamer rondkijk zijn daar de laatste 10 jaar geen grote veranderingen in geweest :D

Nieuwe tv (maar dat is niet echt een accessoire), grote lamp vervangen omdat dit stuk was maar voor de rest heb ik volgens mij nog steeds dezelfde grote en kleine prullen. Geen hekel aan spul kopen maar als ik wat er staat nog leuk vind en niet stuk is, vind ik voor mezelf zonde geld en gedoe om de ‘oude’ meuk kwijt te raken.
Geef ik mijn geld liever uit aan andere dingen. Zoals etentjes. Zo lekker waardevast ook :+
pi_209858652
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb ong hetzelfde...
Hebben ook al heel lang dezelfde spullen om ons heen.
Soms wil ik wel eens wat nieuws of vervangen maar vind dat (net als kleding kopen) zo moeilijk altijd. _O-
Tegenwoordig koop ik nauwelijks meer prullaria (scheelt ook best wel geld). Waarschijnlijk is het nu, eindelijk, goed
pi_209858663
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, het is wel duur allemaal. Ik zou de tip willen geven om tweedehands te kopen, maar dat moet je juist echt alleen doen als het ook een hobby is. Want dat kost nog veel meer tijd en gedoe.
pi_209858705
Ik verander wel regelmatig. Beter nog, ik vind dat ook een van de leuke kanten van verhuizen. Alles weer helemaal overhoop gooien. Ik zit nog niet eens in m'n nieuwe huis, maar zou bijna weer een nieuw huis willen kopen om nog meer ideetjes en stijlen te kunnen proberen.
pi_209858707
De prullaria van Eijerkamp en kunst aan de muur van woonprogramma’s zijn zó onpersoonlijk. Dat vind ik werkelijke geldverspilling.
De dingen, die hier thuis staan en hangen zijn voor een ander ws. meh en voor ons weer dierbaar vanwege herinneringen of souvenirs van vakanties.
Soms haal ik wat weg, want overvol. Leeg heeft ook wel wat.
pi_209858757
Hier ook bijna alle prullekes met een verhaal en best oud.
pi_209858777
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:58 schreef AnneX het volgende:
De prullaria van Eijerkamp en kunst aan de muur van woonprogramma’s zijn zó onpersoonlijk. Dat vind ik werkelijke geldverspilling.
De dingen, die hier thuis staan en hangen zijn voor een ander ws. meh en voor ons weer dierbaar vanwege herinneringen of souvenirs van vakanties.
Misschien hebben die mensen ook wel mooie associaties met wat zij bij Eijerkamp kopen. Ik kocht afgelopen weekend een groen stenen varkentje, niet bij de Eijerkamp overigens. Heeft eigenlijk voor ons geen geschiedenis, maar de overleden moeder van mijn man spaarde altijd varkentjes. Wel echt de meest lelijke en vreemde varkentjes altijd. Nu hebben we er eentje die mooi genoeg is om gewoon in het zicht te staan.

En mensen moeten ook gewoon ergens mee beginnen natuurlijk.
pi_209858816
Ik wil wel een nieuwe bank.
Begin steeds meer m'n rug te voelen. Terwijl ie lang stevig is geweest. Het zijn 2 flinke 2 zits. Goed merk en al 2x laten reinigen. En we wisselen ze ook regelmatig om ivm gelijke zitbelasting.
Maar.... wil een nieuwe. En dan een hoek. Maar g is er nog niet aan toe en de bankrekening ook niet _O-
  dinsdag 11 juli 2023 @ 23:10:43 #72
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209858836
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:54 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, het is wel duur allemaal. Ik zou de tip willen geven om tweedehands te kopen, maar dat moet je juist echt alleen doen als het ook een hobby is. Want dat kost nog veel meer tijd en gedoe.
Qua uitgaven en milieu is dat zeker iets voor mij. Alleen al die moeite maakt dat ik dan maar sporadisch nieuw spul koop.

Inderdaad nu wat onpersoonlijk spul van de woonboulevard. Ik ga niet nog jaren met een leeg huis zitten wachten op dingen met herinneringen. Wat we vandaag hebben uitgekozen is wel met zorg gedaan. We hebben niet zomaar een volledige compositie uit de winkel gekocht.
Spoilers!
pi_209858925
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:58 schreef AnneX het volgende:
Dat is hier ook het meeste, weet exact waar het vandaan komt en van wie en ook waarom ik het ooit gekocht heb.
pi_209858969
Schrik me rot hier! BIEM!

Zomaar uit het niets onweer en het klinkt alsof het iets heeft geraakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209859007
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 23:26 schreef Isabeau het volgende:

Hier heel veel flitsen, schijnt dat er onweer aankomt volgens buienradar
Da’s nu aangekomen, t barst hier flink los nu

[ Bericht 4% gewijzigd door Kaatje1 op 11-07-2023 23:48:31 ]
  woensdag 12 juli 2023 @ 06:41:29 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_209859767
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 23:26 schreef Isabeau het volgende:

Dat vond ik in Ijsselstein altijd zo erg. Als het dan de toren inging, dat was altijd zo'n harde knal :@
Terwijl dat juist de bedoeling was natuurlijk :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209859876
Hier vannacht ook onweer, en daar is krullenhond doodsbang voor, dus we zijn uit de tent gekropen en naar binnen gegaan en daar de nacht in (ik) en onder (krul) en voor (dapper edoch) bed geslapen.
  woensdag 12 juli 2023 @ 08:03:56 #78
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209860181
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Under :Y _O_
Inmiddels geweest *O*

Vriendin en ik hebben al twee andere mensen die er met ons mee terug willen.
Probleem nu: twee tafeltjes voor 2 boeken (want dan zit je aan het raam) of een tafel voor 4 waarbij er dus mensen vóór je zitten.
En o ja, de wilde plannen ombouwen naar realiteit. Zal wel een paar jaar duren. Nog zat te zien en te eten in de wereld.
Wat gaaf O+ wel heel jammer dat ze geen tafels voor 4 direct aan het raam hebben. Misschien verandert dit binnen die paar jaar nog :D
  woensdag 12 juli 2023 @ 08:27:55 #79
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209860346
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als ik zo mijn woonkamer rondkijk zijn daar de laatste 10 jaar geen grote veranderingen in geweest :D

Nieuwe tv (maar dat is niet echt een accessoire), grote lamp vervangen omdat dit stuk was maar voor de rest heb ik volgens mij nog steeds dezelfde grote en kleine prullen. Geen hekel aan spul kopen maar als ik wat er staat nog leuk vind en niet stuk is, vind ik voor mezelf zonde geld en gedoe om de ‘oude’ meuk kwijt te raken.
Geef ik mijn geld liever uit aan andere dingen. Zoals etentjes. Zo lekker waardevast ook :+
Ja hier hetzelfde hoor. Wil voor deze zomer weleens wat ontspullen eigenlijk. Misschien eindelijk eens die TV die al 2,5 jaar kapot is naar de stort brengen. Iemand nog een telescoop hebben? Gratiesj af te halen in Deventer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 08:55:47 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209860536
Rond 23:00 ging het helemaal los hier qua onweer. Was mooi om te zien.

Heb ook wel dat het net iets heftiger is hier, zo tegen de heuvels aan.
  woensdag 12 juli 2023 @ 08:56:35 #81
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209860546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja hier hetzelfde hoor. Wil voor deze zomer weleens wat ontspullen eigenlijk. Misschien eindelijk eens die TV die al 2,5 jaar kapot is naar de stort brengen. Iemand nog een telescoop hebben? Gratiesj af te halen in Deventer.
Telescoopgenot _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 08:57:27 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209860551
quote:
Deventer.
  woensdag 12 juli 2023 @ 09:00:07 #83
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209860569
Is dat jouw werkplek ja? :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 09:06:30 #84
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209860621
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat jouw werkplek ja? :)
Soms wel.
pi_209860654
Deventer had een toffe foodhal. Dat was reden om bij langsrijden even te stoppen. Sinds die weg is, nooit meer geweest.
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 09:11:43 #86
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209860670
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:10 schreef Myraela het volgende:
Deventer had een toffe foodhal. Dat was reden om bij langsrijden even te stoppen. Sinds die weg is, nooit meer geweest.
Dat is hier vlakbij en het laatste jaar dat die bestond was het echt al helemaal niks meer. In den beginne was het best tof.
  woensdag 12 juli 2023 @ 09:16:29 #87
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209860724
Deventer heeft wel meer toffe dingen hoor :P
pi_209860734
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Deventer heeft wel meer toffe dingen hoor :P
Özcan Akyol _O_

Supergast!
  woensdag 12 juli 2023 @ 09:19:18 #89
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209860752
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:17 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Özcan Akyol _O_

Supergast!
Bijvoorbeeld :Y
  woensdag 12 juli 2023 @ 09:43:24 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_209860976
Deventer :) Daar heb ik nog een aantal jaar gestudeerd :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209861267
Mogguh!

Onweer was tof, nog tot best laat in de tuin gezeten O+

Wel even spannend of het betonmortel het zou houden door de regen (reparatie kozijnen, de onderste balken zijn van beton) maar dat deed het.

Hier proberen we ook wat te ontspullen, vooral qua oude troep. Gevaar is namelijk nu dat we teveel opbergruimte hebben :D . We krijgen er ook wel steeds meer gereedschap bij. Binnenkort een bovenfrees. Eerder een elektrische heggenschaar. Etc.
pi_209861594
Goedemorgen :)
Zometeen naar Indiana Jones in de bios, zo te zien zitten we met 10 man in de grote zaal :D Heerlijk.
pi_209861599
Onweer was prachtig. O+

Ik moet vandaag op zoek naar korte (werk)broek.
pi_209861647
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
Onweer was prachtig. O+

Heerlijk afgekoeld inmiddels.

Heb jij niet de neiging om dan gelijk twee in verschillende kleuren te kopen, als je er eentje naar het zin vindt?
#schuldig. ( er hangt een hema loszittend shirtje in 5 kleuren met korte en oh joy met lange mouwen in de kast.)
  woensdag 12 juli 2023 @ 10:38:35 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209861678
quote:
Ik zwaaide gisteravond nog even twee keer enthousiast op de dubbele rotonde van jouw snelweg op/afrit ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209861699
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
Heerlijk afgekoeld inmiddels.

Heb jij niet de neiging om dan gelijk twee in verschillende kleuren te kopen, als je er eentje naar het zin vindt?
#schuldig. ( er hangt een hema loszittend shirtje in 5 kleuren met korte en oh joy met lange mouwen in de kast.)
ik probeer dat niet meer te doen maar juist meer variatie te make nin mijn kledingkast. :Y
pi_209861740
Ja, fijn de afkoeling. Jammer van de buitjes.
Het was wel een goeie temp om de heg te fatsoeneren 2 x 7 meter en het grint te schoffelen. En meer van dergelijke tuin dingen.

Zes weken “vakantie” van de goede werken en de agenda vult zich met allerlei andere afspraken.
pi_209861768
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]
ik probeer dat niet meer te doen maar juist meer variatie te make nin mijn kledingkast. :Y
Ook beter wel met variatie.

Alleen deze zitten zo lekker O+
  woensdag 12 juli 2023 @ 10:47:32 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209861790
Oow ja goed plan, voor de vakantie nog even een korte broek scoren.
Heb geen passende meer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209861792
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:43 schreef AnneX het volgende:
Ja, fijn de afkoeling. Jammer van de buitjes.
Het was wel een goeie temp om de heg te fatsoeneren 2 x 7 meter en het grint te schoffelen. En meer van dergelijke tuin dingen.

Zes weken “vakantie” van de goede werken en de agenda vult zich met allerlei andere afspraken.
Jammer van de buitjes? Wil je alle bomen dood hebben ofzo _O-
pi_209861818
Hier groeit nog niet zo veel met alle nieuwbouw, maar ik ben ook al enorm blij dat het na een bui wat minder stoffig is. En afgekoeld O+
pi_209861873
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:47 schreef sigme het volgende:

[..]
Jammer van de buitjes? Wil je alle bomen dood hebben ofzo _O-
Jammer voor mij en de tuin dan.
Zo beter?
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 11:03:50 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209862034
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
Onweer was prachtig. O+

Werkbroek: Kramp Technics. Snickers heeft ze ook van/met Cordura materiaal. Dun, sterk en erg flexibel.
pi_209862114
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Werkbroek: Kramp Technics. Snickers heeft ze ook van/met Cordura materiaal. Dun, sterk en erg flexibel.
Waar koop ik dat in fysieke winkel en is dat korte broek?
pi_209862195
Nou ik heb Tickets hoor. *O*
  woensdag 12 juli 2023 @ 11:21:49 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_209862278
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Geelink in Haaksbergen. Wildenborg in Buurse. En ik gok eigenlijk dat ook de Welkoop wel een deel heeft. Maar dat zijn wel echte werkbroeken zeg maar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juli 2023 @ 11:22:13 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_209862285
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juli 2023 @ 11:23:58 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209862317
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:22 schreef Troel het volgende:
SPOILER
Meh, das naar
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 11:38:03 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209862544
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Via kramp kun je zo zien waar hun dealers zitten. Als je vandaag bestelt morgen voor 7:00u in de winkel.
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 11:41:31 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209862594
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 11:43:27 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209862624
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:16 schreef Myraela het volgende:
Nou ik heb Tickets hoor. *O*
Hamburg?
pi_209862640
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:43 schreef derLudolf het volgende:
Hamburg?
Yep!
pi_209862677
Ik moet morgen om 7 in een bus zitten met die broek. Welkoop is nog wel goed idee.
  woensdag 12 juli 2023 @ 11:57:28 #114
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209862848
quote:

[..]
kan je niet even komen brengen hier ? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 12 juli 2023 @ 11:59:08 #115
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209862886
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:44 schreef Myraela het volgende:

[..]
Yep!
Hamburg is tof! is het in het HSV stadion?
daar kan je namelijk echt prima heen met openbaar vervoer :Y
pi_209862989
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jammer voor mij en de tuin dan.
Zo beter?
Is jouw tuin al zo overvoerd met water dan? Het is op de meeste plaatsen in Nederland nog steeds zo droog dat elke drup welkom is, dacht ik. Hier wel in elk geval.
pi_209863064
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:59 schreef Barreltje het volgende:
Hamburg is tof! is het in het HSV stadion?
daar kan je namelijk echt prima heen met openbaar vervoer :Y
Yes, klopt! We hebben een hotel buiten de stad, dus moeten tegen die tijd maar even kijken. Plan is nu om het te combineren met een rondreis Denemarken, dus dan is Hamburg gewoon het laatste of eerste dagje. We zijn al eerder in Hamburg geweest.
  woensdag 12 juli 2023 @ 12:13:53 #118
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209863128
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 12:10 schreef Myraela het volgende:

[..]
Yes, klopt! We hebben een hotel buiten de stad, dus moeten tegen die tijd maar even kijken. Plan is nu om het te combineren met een rondreis Denemarken, dus dan is Hamburg gewoon het laatste of eerste dagje. We zijn al eerder in Hamburg geweest.
oh tof! laat maar weten als je het leuk vind om langs te wippen hier ;)
pi_209863306
quote:
5s.gif Op woensdag 12 juli 2023 12:05 schreef sigme het volgende:

[..]
Is jouw tuin al zo overvoerd met water dan? Het is op de meeste plaatsen in Nederland nog steeds zo droog dat elke drup welkom is, dacht ik. Hier wel in elk geval.
Correctie: jammer voor onderhoud van de tuin. De broodnodige tuinklusjes.

Correctie 2: het blijft droog zeggen hullie. Dus wie weet O-)
pi_209863994
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 12:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
Correctie: jammer voor onderhoud van de tuin. De broodnodige tuinklusjes.

Correctie 2: het blijft droog zeggen hullie. Dus wie weet O-)
Aha, zo maakt het opeens sens :D

Hier is een bui gevallen maar zou het nu mooi tuinwerkweer zijn. Maar ik mag vergaderen. Wel vanuit huis dus met uitzicht op de tuin.
pi_209864569
Vond broek voor een tientje that will do the trick.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lonaa op 12-07-2023 15:01:16 ]
pi_209865244
Kakzooi… auto komt niet door de deeltjestest heen…. Dat wordt én een duur geintje en bijzonder kut met vervoer zien te fixen voor werk, want nieuw roetfilter moet besteld worden en de garage komt om in het werk…

:X
pi_209865293
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:50 schreef Candaasje het volgende:
Kakzooi… auto komt niet door de deeltjestest heen…. Dat wordt én een duur geintje en bijzonder kut met vervoer zien te fixen voor werk, want nieuw roetfilter moet besteld worden en de garage komt om in het werk…

Pfff balen zeg en is zo te zien ook geen goedkope vervanging.
pi_209865318
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:54 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Pfff balen zeg en is zo te zien ook geen goedkope vervanging.
Nee, ik ga wel van minimaal 1000 euro uit.
En dat is nog zonder de kosten van de apk (en later nog eens de grote beurt).
Auto is 6 jaar oud… dit had ik niet helemaal zien aankomen geloof ik.
pi_209865326
quote:

Auto bij de garage laten en snel een ander auto'tje op de kop tikken? Wij hebben sinds een tijdje een C1 erbij; ongezien gekocht bij onze garage toen de grote bak daar een weekje moest blijven logeren.
pi_209865402
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Auto bij de garage laten en snel een ander auto'tje op de kop tikken? Wij hebben sinds een tijdje een C1 erbij; ongezien gekocht bij onze garage toen de grote bak daar een weekje moest blijven logeren.
Echt vervangen met een ander bedoel je?
Nah daar is ie verder nog te goed voor. Ik heb voorlopig ook nog wel een beetje comfortabele diesel nodig, met de kms die ik per week vreet ( :X )

Ik ga hem zo ook ophalen, want ik wil hem liever niet op Kanaleneiland laten staan voor langere tijd. Morgen kan ik gelukkig de auto van mijn ouders lenen, en vrijdag en zaterdag die van C.
pi_209865446
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nah daar is ie verder nog te goed voor. Ik heb voorlopig ook nog wel een beetje comfortabele diesel nodig, met de kms die ik per week vreet ( :X )

Ik ga hem zo ook ophalen, want ik wil hem liever niet op Kanaleneiland laten staan voor langere tijd. Morgen kan ik gelukkig de auto van mijn ouders lenen, en vrijdag en zaterdag die van C.
Mag je er per direct niet meer mee rijden?

Ik bedoelde vervangen idd. Dat is niet per se goedkoper maar vaak wel sneller :+
pi_209865472
quote:

[..]

Vroeg me nog af waar ie stond, maar gelukkig niet bij de garage die bij mij de moersleutel op de afsluiting van het remvloeistofreservoir had laten zitten :+ maar snap dat je m liever niet al te lang daar laat staan. Wel flink balen zeg..
  woensdag 12 juli 2023 @ 15:27:27 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209865621
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:57 schreef Barreltje het volgende:

[..]
kan je niet even komen brengen hier ? :o
Nee sorry dat wordt me net wat te gortig :D
  woensdag 12 juli 2023 @ 15:38:01 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_209865710
Collega weer gezond op kantoor *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 15:40:49 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209865745
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 12:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]
oh tof! laat maar weten als je het leuk vind om langs te wippen hier ;)
en neem dan even een videocamera mee. Thanks.
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 15:41:46 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209865755
quote:
Kun je je werk niet vervangen voor een locatie in de buurt? Als je geen leasauto hebt, lijken me die km's vrij duur.
pi_209865757
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:38 schreef Troel het volgende:
Collega weer gezond op kantoor *O*
Oef, wat fijn zeg! Lijkt me vrij heftig om mee te maken.

Ik werkte gisteren tot 00:00. Heb vanochtend voor werktijd me laten mishandelen door de fysio, daarna half dagje gewerkt. Na de lunch met de katten bij de dierenarts geweest voor de jaarlijkse apk, alles in orde, en nu lig ik al ruim anderhalf uur heerlijk op de bank te chillen in een best aangenaam briesje. Straks na het avondeten nog even één scriptie en dan daarna lekker hockeyen. Even een rustig dagje zo O+
  woensdag 12 juli 2023 @ 16:05:51 #134
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209866078
quote:

Roetfilter is niet met "reinigingsmethoden" te behandelen ? (Uitfikken / spoelen)
pi_209866276
Auton00b vraag: zit een roetfilter in alle auto's? of is dit dat dure verplichte onderdeel van een diesel? En hoe lang hoort zoiets dan goed te blijven?

Ik schrik altijd zo van reparatiebedragen hier :') Ik zou nooit aan een auto durven beginnen op ons inkomen. Ik kan domweg absoluut al die extra kosten niet dragen. Standaard zaken als wegenbelasting en benzine lukt wel, maar alles daar naast :X
pi_209866407
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:41 schreef Kreator het volgende:

[..]
Kun je je werk niet vervangen voor een locatie in de buurt? Als je geen leasauto hebt, lijken me die km's vrij duur.
In de toekomst wellicht een idee, voor nu nog niet. Maar de afstand begint wel een steeds groter probleem te worden. Dus de toekomst komt wellicht wel wat sneller dichterbij dan ik nu wil…

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Roetfilter is niet met "reinigingsmethoden" te behandelen ? (Uitfikken / spoelen)
Auto knalt met 2,5 miljoen deeltjes echt dwars door de test. Directe afkeur. (1 miljoen is de Max).

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Auton00b vraag: zit een roetfilter in alle auto's? of is dit dat dure verplichte onderdeel van een diesel? En hoe lang hoort zoiets dan goed te blijven?

Ik schrik altijd zo van reparatiebedragen hier :') Ik zou nooit aan een auto durven beginnen op ons inkomen. Ik kan domweg absoluut al die extra kosten niet dragen. Standaard zaken als wegenbelasting en benzine lukt wel, maar alles daar naast :X
De wetgeving is sinds 1 januari strenger geworden voor diesels. Nieuwere diesels althans, vertelde de garage. Manier van de EU om de diesel uit te bannen. Ze hadden er dit jaar speciaal nieuwe tellers voor moeten aanschaffen, en de ene na de andere auto wordt afgekeurd.

Ik ga het straks even thuis overleggen. Nog zonder grote beurt, (wel al met de apk die ie heeft gehad vandaag) komt de rekening op 2600 euro als alles meezit. (Het nieuwe filter kost al 1900 euro…)

Het is dat het verder echt een heel fijne auto is… en het ding is 6 jaar oud…. maar dit zijn geen leuke grappen meer. Dus we gaan er een nachtje over slapen vermoed ik.
pi_209866502
Hallelujah Candaasje …dat zijn bijna 3 maandsalarissen! Om en nabij.
Toen ik keek een tijdje terug, waren er vacatures in jouw nabijheid.

Een auto, die remt. Waar je droog zit. (Ja, ik had een lekkende auto) en een beetje zuinig rijdt. En wat blik om mij heen, geen fiatje 500.

Wat een bedrag joh!

@Isabeau voor jullie zou een deelauto in de buurt een uitkomst zijn.
Heb je niks van doen met al die absurde garagekosten.
pi_209866691
2600 euro drie maandsalarissen? Ik weet wel dat @Candaasje minder verdient dan ze verdient, maar ik hoop toch wel iets meer dan dat ;(
pi_209866695
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]
In de toekomst wellicht een idee, voor nu nog niet. Maar de afstand begint wel een steeds groter probleem te worden. Dus de toekomst komt wellicht wel wat sneller dichterbij dan ik nu wil…
[..]
Auto knalt met 2,5 miljoen deeltjes echt dwars door de test. Directe afkeur. (1 miljoen is de Max).
[..]
De wetgeving is sinds 1 januari strenger geworden voor diesels. Nieuwere diesels althans, vertelde de garage. Manier van de EU om de diesel uit te bannen. Ze hadden er dit jaar speciaal nieuwe tellers voor moeten aanschaffen, en de ene na de andere auto wordt afgekeurd.

Ik ga het straks even thuis overleggen. Nog zonder grote beurt, (wel al met de apk die ie heeft gehad vandaag) komt de rekening op 2600 euro als alles meezit. (Het nieuwe filter kost al 1900 euro…)

Het is dat het verder echt een heel fijne auto is… en het ding is 6 jaar oud…. maar dit zijn geen leuke grappen meer. Dus we gaan er een nachtje over slapen vermoed ik.
Wow dat zijn wel bedragen -O-

Succes met beslissen.
  woensdag 12 juli 2023 @ 16:52:29 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_209866713
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]
[..]
[..]

Maar bij een auto van 6 jaar oud hoort dat toch nog niet vervangen te moeten? Of rijden jullie zo veel?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juli 2023 @ 16:53:29 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_209866723
Ow en ik heb mijn examen niet gehaald. En eigenlijk vind ik het ook wel prima :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 17:16:54 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209867001
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:52 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar bij een auto van 6 jaar oud hoort dat toch nog niet vervangen te moeten? Of rijden jullie zo veel?
Typfoutje denk ik.
SPOILER
pi_209867013
Candaasje heb je geen "mannetje" in de buurt?

De man vindt op de een of andere manier altijd creatieve, goedkope garages in de buurt.

De verschillen met officiële merkgarages zijn echt enorm.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 17:20:53 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209867049
Het is wel geld @Candaasje maar ja wat koop je voor ¤2600... Waarschijnlijk ook andermans ellende

Een kameraad van me kon het roetfilter er uit halen, ging ie paar tientjes omhoog met MRB. Maar 16 jaar zal euro 4 zijn? Dan mag het misschien niet. Hij heeft een euro 3.

Dat het roetfilter er uit is weet het RDW dus wel omdat mrb omhoog gaan, maar hij kan gewoon zonder boete Arnhem binnen rijden :D
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 17:21:27 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209867059
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

De man vindt op de een of andere manier altijd creatieve, goedkope garages in de buurt.

Mannetjes zijn ook druk en gooien derhalve de prijzen ook een stuk omhoog.
pi_209867198
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:51 schreef vlindertje89 het volgende:
2600 euro drie maandsalarissen? Ik weet wel dat @:Candaasje minder verdient dan ze verdient, maar ik hoop toch wel iets meer dan dat ;(
Detail.

Het is een berg geld.
pi_209867208
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:53 schreef Troel het volgende:
Ow en ik heb mijn examen niet gehaald. En eigenlijk vind ik het ook wel prima :@
Toch jammer van de moeite dan.
Waar ging het over? Heb je het niet nodig voor werk of zo?
pi_209867353
Oh boy wat een dag :X
PCM met een glas wijn nu :D Moet er ff bovenop komen.

Morgen eind vd middag het Kerststrandfeest. Wel verder de hele dag vrij. Lekker. O+
pi_209867363
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Vroeg ik me ook af. :Y
  woensdag 12 juli 2023 @ 17:48:23 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209867365
Wat is PCM?
pi_209867381
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is PCM?
ParaCetaMollekes :P
pi_209867598
GC / Tailfox / Tailless overleden

Ik schrok ervan ;( Heb de knul al een poos niet gesproken maar damn… zo jong.
pi_209867884
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

Het was geen forummer zo te zien? Ik ken 'm niet en hij lijkt geen posthistorie te hebben.
Vreselijk nieuws, dat wel.
pi_209867901
quote:

-O-

Duurde even voordat het kwartje viel waar ik hem van kende. Maar Animal Crossing.
pi_209868090
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Typfoutje denk ik.
SPOILER
https://nl.pepper.com/aan(...)t-via-tranzer-282340

Duitslandticket ook zonder abo te koop, kende je deze al?
pi_209868382
Dat was een interessante middag bij vluchtelingenwerk. Ik kan en weet natuurlijk niets maar dit is inhoudelijk wel hele andere koek dan het Oekraïne spreekuur. Ga in augustus een 2 daagse opleiding volgen en daarna nog wat eendaagse cursussen. Voorlopig ga ik op de maandagen bij de 1 op 1 afspraken zitten om kennis op te doen en geloof vanaf augustus op dinsdagmiddag en donderdagmiddag spreekuur meedraaien

Daarna ging ik naar fysiofitness waar bleek dat er een telefoon probleem was. Een van de medewerkers is met vakantie en de ander kan onverwacht niet die uren opvangen. Heb aangeboden om evt te helpen en ze zouden het in de groep gooien
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:05:22 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_209868442
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ik deed een cursus ervaringsdeskundige. Omdat ik eigenlijk ooit heel graag in een clientenraad wil bij een ggz-instelling ofzo. En dan moet je dus tegenwoordig papieren hebben.

Maar een onderdeel van het examen was dus een gespreksopname. Dat wist ik niet van te voren, dus nogal lastig regelen (en zo'n gesprek doen met een puber gaat echt niet werken). Verder weet ik nog niet wat ik allemaal fout heb gedaan, maar het missen van die punten zal een flinke zijn. Waarschijnlijk hebben ze op bepaalde uitspraken sowieso wel commentaar :P

Laat ik eht zo zeggen dat mijn begeleider het examen bekeken heeft met haar jarenlange ervaring en al zoiets had van "pfoe", dus het is geen schande. En als het wel een schande is, ik slaap er niet minder om :P Het is alleen wel jammer dat ik wel graag afsluite met een examen vanwege STAP budgete.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209868870
Kun je niet meer herkansen?
pi_209868909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:51 schreef vlindertje89 het volgende:
2600 euro drie maandsalarissen? Ik weet wel dat @:Candaasje minder verdient dan ze verdient, maar ik hoop toch wel iets meer dan dat ;(
Het is meer dan een gewoon maandsalaris, en iets meer of gelijk aan het salaris wanneer ik lekker veel nachtdiensten/weekenddienst heb gedraaid :+
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:52 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik rij wel veel (180 km per werkdag, dat 4 / 5 dagen per week) maar ik weet niet waar het precies aan ligt. Vriend zijn auto is wel door de keuring gekomen (zelfde type auto, 1 jaar jonger) .

quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Typfoutje denk ik.
SPOILER
:7 niet eens! Ik zat er maar 1 jaar naast ! Hij komt uit 2016 :D

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

Dit is aangetrouwde familie, niet eens een dealer. Hoewel het filter wel van Ford zelf is, want ze hadden met drie onofficiële filters eerder deze week veel ellende gehad.

quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:20 schreef derLudolf het volgende:
Het is wel geld @:Candaasje maar ja wat koop je voor ¤2600... Waarschijnlijk ook andermans ellende

Een kameraad van me kon het roetfilter er uit halen, ging ie paar tientjes omhoog met MRB. Maar 16 jaar zal euro 4 zijn? Dan mag het misschien niet. Hij heeft een euro 3.

Dat het roetfilter er uit is weet het RDW dus wel omdat mrb omhoog gaan, maar hij kan gewoon zonder boete Arnhem binnen rijden :D
We gaan inderdaad kijken of dit een mogelijkheid is! Bouwjaar tem 2016 lijkt inderdaad het roetfilter te mogen uitschrijven in ruil voor een fijnstoeslag (dat kreeg mijn vorige auto op een gegeven moment ook). Dat zal waarschijnlijk enorm schelen, voor 2,5k kan ik best nog wat jaar rijden als het een paar tientjes per kwartaal is . En ik ben ook ergens bang dat ze over een paar jaar nog strengere eisen gaan stellen… moet je maar hopen dat dit filter afdoende is…
pi_209868922
Toch jammer @Troel !
Moest je ter plekke een gesprek voeren, zonder dat je een partner kon regelen?
pi_209868928
quote:

Wat ik - niet op fok - las, dat er weer een tesla, die automatisch zou remmen, onder een truck is geschoven. Ook op de A2. Net als de zijne blijkbaar.
pi_209868964
Jammer Troel!
En dat je voor een Cliëntenraad tegenwoordig papieren nodig hebt!? Of is het alleen bij ggz?
In het Zorgcentrum was men allang blij dat er gegadigden waren. O-)
pi_209869032
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het is meer dan een gewoon maandsalaris, en iets meer of gelijk aan het salaris wanneer ik lekker veel nachtdiensten/weekenddienst heb gedraaid :+
Gelukkig :) nog steeds geen vetpot natuurlijk, maar anders was echt schandalig geweest.

Hopelijk kan het inderdaad op die alternatieve manier opgelost worden zodat je nog even door kunt rijden in deze auto zonder super hoge kosten!
pi_209869055
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat ik - niet op fok - las, dat er weer een tesla, die automatisch zou remmen, onder een truck is geschoven. Ook op de A2. Net als de zijne blijkbaar.
Gevaarlijk die Tesla's.
pi_209869090
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:38 schreef AnneX het volgende:
Hallelujah Candaasje …dat zijn bijna 3 maandsalarissen! Om en nabij.
Toen ik keek een tijdje terug, waren er vacatures in jouw nabijheid.

Een auto, die remt. Waar je droog zit. (Ja, ik had een lekkende auto) en een beetje zuinig rijdt. En wat blik om mij heen, geen fiatje 500.

Wat een bedrag joh!

@:Isabeau voor jullie zou een deelauto in de buurt een uitkomst zijn.
Heb je niks van doen met al die absurde garagekosten.
De laatste keer dat ik keek bestonden ze hier niet *O* *O*
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:47:53 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_209869128
@sigme, hoe laat moeten jullie er morgen zijn ?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_209869155
Nare beelden van zelfremmende auto’s.
SPOILER
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:49:18 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_209869156
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:29 schreef Myraela het volgende:
Kun je niet meer herkansen?
Jawel, ga ik ook doen.
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:32 schreef Candaasje het volgende:
Toch jammer @:Troel !
Moest je ter plekke een gesprek voeren, zonder dat je een partner kon regelen?
nee, kon wel vanaf huis. Maar de omstandigheden waren er niet naar om dat te kunnen regelen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:50:00 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_209869174
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:35 schreef AnneX het volgende:
Jammer Troel!
En dat je voor een Cliëntenraad tegenwoordig papieren nodig hebt!? Of is het alleen bij ggz?
In het Zorgcentrum was men allang blij dat er gegadigden waren. O-)
Nouja, dat soort dingen. Moet je dus papieren voor hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209869182
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef sigme het volgende:

Het was geen forummer zo te zien? Ik ken 'm niet en hij lijkt geen posthistorie te hebben.
Jawel. Vroeger ook regelmatig naar meetings. Heeft zijn naam op Anoniem gezet. Ik weet niet hoe of wat waarom hij dat heeft gedaan. Maar was wel een redelijk bekende in het verleden.
pi_209869205
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:49 schreef AnneX het volgende:
Nare beelden van zelfremmende auto’s.
SPOILER
Wat probeer je nou te zeggen?

Je krijgt meerdere keren per minuut een seintje waar je actief op moet reageren om te laten merken dat je nog aan het opletten bent. Dus tja net zoals bij andere auto's als je zelf niet op let wordt het gevaarlijk.

Verder krijgen gewone auto's nooit dit soort ongelukken natuurlijk....
pi_209869267
Ik had vandaag de eerste vrije woensdag in een reeks van de hele zomervakantie. Ik moet zeggen, ik ga hier best goed op. O+ Na de vakantie maar eens bespreken om dit er lekker in te houden.
pi_209869278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gevaarlijk die Tesla's.
Best wel. Las vandaag op twitter een draadje van allemaal dezelfde ongelukken met tesla’s
pi_209869315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:

Best wel. Las vandaag op twitter een draadje van allemaal dezelfde ongelukken met tesla’s
En toch....komt uit onderzoek steeds naar voren dat dit soort auto's toch veiliger zijn dan de veel meer fouten makende mensen achter het stuur. Alleen het idee dat zo'n auto een fout maakt en niet jij en je dan toch dood kan gaan is vele malen enger. Terwijl de kans groter is dat jij fouten maakt.
pi_209869326
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In vergelijking vaker dan met andere auto's?

Ik snap echt niet hoe dat bij juist gebruik zou kunnen.
pi_209869328
Gewoon allemaal nooit meer autorijden.
pi_209869347
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En toch....komt uit onderzoek steeds naar voren dat dit soort auto's toch veiliger zijn dan de veel meer fouten makende mensen achter het stuur. Alleen het idee dat zo'n auto een fout maakt en niet jij en je dan toch dood kan gaan is vele malen enger. Terwijl de kans groter is dat jij fouten maakt.
Dit.
Als je ziet hoeveel idioten er op de weg rijden, bezig met alles behalve het verkeer.....
pi_209869365
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:03 schreef Myraela het volgende:
Gewoon allemaal nooit meer autorijden.
Scheelt wel heel erg veel doden en levenslang ongelukkig gehandicapten per jaar :+
pi_209869370
Wordt die trein alleen zo stampvol van -O-
pi_209869390
Gewoon de deur niet uitgaan.
pi_209869406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb er natuurlijk helemaal nul verstand van (nog nooit in zo’n auto gezeten) maar het ging er huist om dat het steeds hetzelfde was
pi_209869422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:06 schreef Myraela het volgende:
Gewoon de deur niet uitgaan.
Allemaal altijd thuis werken :W
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 20:10:09 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209869451
Nog nooit zo weinig energie gehad met sporten. Pff. Lichte benauwdheid in de keel, zware schouders, nek, rug en geen kracht in de benen.
Wel doorgeploeterd en 13km gemountainbiked maar het viel niet mee.

Groetjes,

K.
pi_209869453
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb er natuurlijk helemaal nul verstand van (nog nooit in zo’n auto gezeten) maar het ging er huist om dat het steeds hetzelfde was
Ik neem toch aan dat jij of Twitter niet eerder op de hoogte zijn van mechanische mankementen dan de makers zelf. En een berdijf als Tesla is niet echt gebaat bij super negatieve publiciteit. Misschien ben ik wel naïef, maar het lijkt me niet dat ze dan zo'n fout maar laten bestaan/niets aan doen.
pi_209869456
Mag ik mijn oplossingsgerichte man even een complimentje geven. O+

Ik had net even een baalmomentje omdat m'n schoonvader tegen de verwachting in morgen toch thuis eet. Maar wij moeten beide naar kantoor. En ik plan altijd. Dus ik heb makkelijk eten liggen wat we zouden eten met z'n tweetjes, maar dat eet m'n schoonvader niet graag. En ik had gewoon even echt helemaal geen zin om te bedenken wat we dan wel kunnen eten en dat weer eens gehaast te koken na een kantoordag. Om een of andere reden heb ik geen moeite met snel/makkelijk iets in elkaar flansen voor ons tweetjes, maar vind ik dat wel erg moeilijk als er nog iemand mee-eet.

Dus nu neemt m'n man mij mee uiteten. O+
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 20:11:23 #186
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209869464
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Isabeau het volgende:
En een berdijf als Tesla is niet echt gebaat bij super negatieve publiciteit.
Elon Musk is daar de directeur hè.
pi_209869465
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal altijd thuis werken :W
Ik heb het tegenwoordig zo gezellig op kantoor dat ik dat oprecht jammer zou vinden. Al zou het voor de productiviteit wel beter zijn. :') :D
pi_209869469
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Myraela het volgende:

Ik had net even een baalmomentje omdat m'n schoonvader tegen de verwachting in morgen toch thuis eet. Maar wij moeten beide naar kantoor. En ik plan altijd. Dus ik heb makkelijk eten liggen wat we zouden eten met z'n tweetjes, maar dat eet m'n schoonvader niet graag. En ik had gewoon even echt helemaal geen zin om te bedenken wat we dan wel kunnen eten en dat weer eens gehaast te koken na een kantoordag. Om een of andere reden heb ik geen moeite met snel/makkelijk iets in elkaar flansen voor ons tweetjes, maar vind ik dat wel erg moeilijk als er nog iemand mee-eet.

_O_ dat zijn de betere oplossingen *O*
pi_209869473
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:11 schreef Kreator het volgende:
Elon Musk is daar de directeur hè.
Zover ik begreep werd hij daar heel erg in 'begeleid' itt zijn Twitter-avontuur.
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 20:12:48 #190
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209869482
quote:

Wat een homo.

SPOILER
pi_209869492
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:12 schreef Kreator het volgende:

Wat een homo.

SPOILER
Geniet er nog maar van -O-
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 20:14:28 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209869514
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Geniet er nog maar van -O-
RIP. Het is nu allemaal al kut. ;(. Zit al de hele dag onder een dekentje tv te kijken (serie die ik ook mee wilde kijken) en ik ondertussen maar werken, boodschappen doen en sporten. Gekkenhuis.
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 20:14:46 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209869521
En ik ben nog aan het werk omdat dat ook maar doorgaat. Wat een leven.
pi_209869528
Wat heb ik gemist?
pi_209869568

Dit blijft toch enorm fascinerend.
pi_209869590
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik neem toch aan dat jij of Twitter niet eerder op de hoogte zijn van mechanische mankementen dan de makers zelf. En een berdijf als Tesla is niet echt gebaat bij super negatieve publiciteit. Misschien ben ik wel naïef, maar het lijkt me niet dat ze dan zo'n fout maar laten bestaan/niets aan doen.
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar t viel me op en het is blijven hangen
pi_209869602
quote:

Leuk, voor deze keer, maar als je schoonvader onverwacht thuis eet, wat houdt hem dan tegen om zelf iets te regelen? Of jou om te vragen of hij een keer zelf iets kan regelen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209869614
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is echt magisch mooi. O+ Dat er mensen zijn die dit zo serieus kunnen doen.

Overigens liep ik als paardenmeisje ook altijd de vormen en routes door de lege bak als we weer eens het hele weekend op de manage hingen.
pi_209869620
quote:
[ afbeelding ]

:o :o :o :o :o :o
Jij hebt immer de beste vondsten O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:23:11 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_209869646
quote:
[ afbeelding ]

Bijna net zo mooi als quidditch
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209869666
quote:
[ afbeelding ]

Buurmeisje en vriendinnetje doen dit hier. inclusief horden springen. 😂
Bloedserieus.
pi_209869672
quote:
[ afbeelding ]

_O-
pi_209869681
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:19 schreef Vanyel het volgende:
Leuk, voor deze keer, maar als je schoonvader onverwacht thuis eet, wat houdt hem dan tegen om zelf iets te regelen? Of jou om te vragen of hij een keer zelf iets kan regelen?
Ik vind het ongemakkelijk om dat te vragen. Ik woon in zijn huis, zou het ook gewoon ongemakkelijk vinden om dan voor twee te koken terwijl hij in dezelfde kamer zit.

Ik wilde eerst zeggen dat dit voor hem niet onverwachts is. Hij denkt dat wij zelf wel bedenken dat het nu zomervakantie is dus dat hij niet hoeft op te passen. Maar ook als het wel onverwachts is, loopt hij rustig om 6 uur binnen om te zeggen 'Oh, ik zie dat je nog aan het koken bent, lekker dan eet ik mee'.
pi_209869719
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Denk dat hij dan op anoniem is gegaan of zo. Ik kende hem wel van hier. Ook alleen hier.
pi_209869724
En ik heb het gevoel alsof het ook wel een beetje mijn eigen probleem is. Het is eigenlijk niet echt goed uit te leggen waarom ik wel iets snels in elkaar kan flansen als ik alleen met m'n man ben, maar een bordje extra dan net teveel is. Ik moet gewoon dankbaar zijn dat we hier de tijd mogen overbruggen. Dat zegt m'n verstand, maar emotioneel gezien ben ik niet altijd in staat om die versie van mezelf te zijn. :')
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:33:01 #206
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209869773
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:30 schreef Myraela het volgende:
En ik heb het gevoel alsof het ook wel een beetje mijn eigen probleem is. Het is eigenlijk niet echt goed uit te leggen waarom ik wel iets snels in elkaar kan flansen als ik alleen met m'n man ben, maar een bordje extra dan net teveel is. Ik moet gewoon dankbaar zijn dat we hier de tijd mogen overbruggen. Dat zegt m'n verstand, maar emotioneel gezien ben ik niet altijd in staat om die versie van mezelf te zijn. :')
Dit heeft je een etentje opgeleverd dus best een win :D
pi_209869890
Ik wil dat op een mok, een tshirt en een vlaggetje: emotioneel gezien ben ik niet altijd in staat om de beste versie van mezelf te zijn
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:48:17 #208
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209870025
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil dat op een mok, [..]: emotioneel gezien ben ik niet altijd in staat om de beste versie van mezelf te zijn
En dan Cup-a-Soup uit drinken _O-
pi_209870042
Soms zou ik willen dat ik een andere naam had…

SPOILER
pi_209870067
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
En dan Cup-a-Soup uit drinken _O-
Op werk. Om half 10. "Cup-a soup"
pi_209870160
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Kreator het volgende:
Nog nooit zo weinig energie gehad met sporten. Pff. Lichte benauwdheid in de keel, zware schouders, nek, rug en geen kracht in de benen.
Wel doorgeploeterd en 13km gemountainbiked maar het viel niet mee.

Groetjes,

K.
Je bent zwanger denk ik :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209870237
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
@:sigme, hoe laat moeten jullie er morgen zijn ?
Gelukkig krijgen we bezoek aan huis. Helaas een dierenarts die ik niet ken (van een andere praktijk). Maar mijn vaste contactpersoon (assistente in mijn eigen praktijk) heeft tot twee maal toe bezworen dat deze dierenarts ook heel lief is O+

En ze heeft de dierenarts ingeseind over onze hond, die dus wel dapper edoch niet zo schrander is, en die een dappere edoch niet bijster schrandere schurfthekel heeft aan dierenartsen en dus dierenartsen hapt. Normaal moet hij daarom een muilkorfje om, maar dat hoeft morgen niet.
pi_209870266
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:30 schreef Myraela het volgende:
Je man is een verstandig man O+
En hoe je jezelf omschrijft vind ik bijzonder treffend. Knap om jezelf zo duidelijk en raak te schetsen.
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 21:05:32 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209870310
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Scheelt wel heel erg veel doden en levenslang ongelukkig gehandicapten per jaar :+
En veel donororganen
pi_209870319
quote:
[ afbeelding ]

Oeps

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 12-07-2023 21:15:31 ]
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 21:09:15 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209870370
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

woensdag 12 juli 2023 @ 21:11:53 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209870408
Onze tuindag was fijn O+ We hebben 25 meter kantopsluiting ingegraven. We hadden meer willen doen maar mijn beste vriendin en haar man kwamen opeens langs. We hadden elkaar bijna een jaar niet gezien, ondanks dat we op 25 minuten afstand van elkaar wonen. Ze is erg ziek geweest afgelopen jaar en kon nauwelijks praten nadat ze dik 3 weken geïntubeerd is geweest. Al die tijd was er alleen Whatsappcontact.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 21:15:57 #218
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209870459
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:15 schreef Myraela het volgende:
Wat heb ik gemist?
Lonaa heeft ook niet teruggelezen hoor, dat scheelt.
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:16:48 #219
63722 z80
I fink you freaky
pi_209870477
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja dat kan. Uitbouwen, reinigingszooi er in en doorspoelen. Of wegbrengen om uit te branden.
Echter gaat het filter dan maar de helft van zijn normale levensduur mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:22 schreef Isabeau het volgende:

Een roetfilter loopt langzaamaan vol. Bij alle maal. De sjoemel diesels met adblue hebben er iets minder last van.
Maar de filters die gebruikt zijn bij de PSA diesel motoren gaan tussen de 125000 en 150000 Km mee. Dan is het op. Ik zit zelf aan het tweede filter.
En die zitten in een heleboel verschillende merken. Volvo en Ford uit die tijd zijn de zelfde auto. Alleen ander jasje.

En ja de wetgeving is aangepast in Nederland. In plaats van roetmeting met een soort stofzuiger is het nu meten met een probe in de uitlaat.
Waarbij goedkope diesel tanken en testen met koude motor wel wat kan doen m.b.t. de uitstoot.
Maar ruim het dubbelen, gaat het niet worden.

Filter vervangen door een imitatie kan goed. Maar naar het vervangen moet je wel eerst de uitlaat goed schoon blazen voor je weer gaat testen.
Dus met warme motor stevig optrekken en pas schakelen bij het rode gebied. En wat stukken rijden in een lagere versnelling om meer toeren draaien.

ps
Met een roetfilter dat vol zit gaat de auto veel vaker regenereren, proberen schoon te branden, waardoor het olie pijl kan stijgen. Met alle gevolgen van dien. Incl op hol slaan. En het brandstof verbruik gaat flink omhoog.
Zit het filter helemaal vol zal de motor in noodloop gaan en niet harder dan 80Kmh gaan. Aangezien deze de uitlaatgassen niet meer kwijt kan.
pi_209870538
Als er technische vragen zijn: Zet weet het _O_
pi_209870540
@sigme veel sterkte alvast voor morgen. En de periode daarna :*
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:22:38 #222
63722 z80
I fink you freaky
pi_209870544
En een rookmelder die spontaan afgegaan is terwijl ik niet thuis was. Had me bijna een voordeur gekost door de brandweer.
Een rookmelder van nog geen jaar oud, en deze zou 10 jaar mee gaan.

Hier gaat de batterij van los en gewoon weer aan de muur. Wel het ding zelf hebben hangen voor het oog. Maar niet de ellende van het piepen zonder rook.
pi_209870566
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze tuindag was fijn O+ We hebben 25 meter kantopsluiting ingegraven. We hadden meer willen doen maar mijn beste vriendin en haar man kwamen opeens langs. We hadden elkaar bijna een jaar niet gezien, ondanks dat we op 25 minuten afstand van elkaar wonen. Ze is erg ziek geweest afgelopen jaar en kon nauwelijks praten nadat ze dik 3 weken geïntubeerd is geweest. Al die tijd was er alleen Whatsappcontact.
Wat zullen jullie verrast zijn!

Gister merkte ik dat de hardhouten kantopsluiting van de bakken in de voortuin het laten afweten. Bèh, wat een klus.
pi_209870575
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:15 schreef Kreator het volgende:
Lonaa heeft ook niet teruggelezen hoor, dat scheelt.
Teruglezen gaat zo tegen mijn principes in.

SPOILER
pi_209870579
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef z80 het volgende:
En een rookmelder die spontaan afgegaan is terwijl ik niet thuis was. Had me bijna een voordeur gekost door de brandweer.

Hier gaat de batterij van los en gewoon weer aan de muur. Wel het ding zelf hebben hangen voor het oog. Maar niet de ellende van het piepen zonder rook.
Wij hadden hetzelfde een paar dagen geleden, maar gelukkig wel thuis.
We hebben hem alleen nog steeds niet terug gehangen :@
pi_209870600
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef z80 het volgende:

Wat een rampdingen toch.
Hier hangt er nog eentje van de oorspronkelijke vier stuks.

Doet mij eraan denken, dat hier ook een brandblusser uit het zicht hangt.
Hebben die dingen ook een tht datum eigenlijk?
Zal het ding ook op de todo lijst zetten.
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 21:28:32 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209870608
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Teruglezen gaat zo tegen mijn principes in.

SPOILER
Thx. Al Pacino en ik zijn er blij mee.
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 21:31:13 #228
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209870648
Ik heb in de afgelopen 4 weken wel voor 26 jaar inspiratie opgedaan voor KLB, R&P en OUD topics.
pi_209870661
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:31 schreef Kreator het volgende:
Ik heb in de afgelopen 4 weken wel voor 26 jaar inspiratie opgedaan voor KLB, R&P en OUD topics.
Dan is hij/zij/het het huis al weer uit. w/
pi_209870666
Ik kijk vooral erg uit naar de OUD-topics.

Bestaat het draagdoeken-topic nog? Want jij gaat wel een draagdoekvader worden, toch?
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 21:33:58 #231
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209870678
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:32 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dan is hij/zij/het het huis al weer uit. w/
Ik wens graag als hen te worden aangesproken.

Groetjes,

Raven.
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 juli 2023 @ 21:35:33 #232
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209870706
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk vooral erg uit naar de OUD-topics.

Bestaat het draagdoeken-topic nog? Want jij gaat wel een draagdoekvader worden, toch?
We gaan hullie militair opvoeden. Niet zelf lopen? Jammer dan, ga je niet mee op vakantie.
pi_209870724
Verdorie. Merkte gisteren dat Elin allemaal bloederige (droge) korsten op haar kop had. Moest dat even in de gaten houden, kijk ik nu, zijn er meer en veel groter. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar t lijkt me niet goed. Dus mail gestuurd en de vaste chauffeur staat vanaf 11 uur pataat. Wat een gekloot dit
pi_209870785
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:35 schreef Kreator het volgende:

[..]
We gaan hullie militair opvoeden. Niet zelf lopen? Jammer dan, ga je niet mee op vakantie.
Je vriendin was geloof ik geen teef toch? Met 2 mnd draagtijd. Die van jou hoort nog niet te lopen hoor. Of heb je het niet over aankomende vakantie in Italië/ Corsica? :o
pi_209870792
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Verdorie. Merkte gisteren dat Elin allemaal bloederige (droge) korsten op haar kop had. Moest dat even in de gaten houden, kijk ik nu, zijn er meer en veel groter. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar t lijkt me niet goed. Dus mail gestuurd en de vaste chauffeur staat vanaf 11 uur pataat. Wat een gekloot dit
Oh wat bagger, hopelijk valt het mee :*
pi_209870802
quote:
He wat sneu ;( hopelijk niks ernstigs. Heb je net een nieuw(e smaak) voer gegeven ofzo?
Bij de gevoelige van mij merkte ik eerder nooit dat hij veel krabte ofzo, maar nu hij op hypoallergeen voer staat en ik aan het testen ben met afzonderlijke eiwitten, merkte ik daar het snelst aan dat het niet goed ging. Gaf ik bij het testen natvoer met alleen kip, had ie na drie dagen allemaal krabwondjes boven zn ogen/op zn oortjes.
pi_209870835
@Candaasje heb jij nog tips voor katten die snel last hebben van tandsteen (kat 1) of rood randje op tandvlees (kat 2)? Naast poetsen :+
Ik had Hills T/D brokken, maar naast dat ik niet het idee had dat het echt iets deed, mag kat1 die dus niet meer. De dierenarts noemde dentisept oid, dus dat kan ik proberen. Ik zie ook wel eens een soort drankje dat je aan water toe kan voegen. Doet dat echt wat? Of is eigenlijk poetsen het enige dat echt effect heeft? Bij kat1 zat er nu al weer best beetje tandsteen vooral op achterste kiesjes, terwijl 'ie in februari ofzo nog reiniging heeft gehad.. bij kat2 weer rode randjes, die heeft aug vorig jaar reiniging gehad.
pi_209870851
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:35 schreef Kreator het volgende:

[..]
Klinkt nu al als een opvoed-guru. Ik zou je zwaar gesponsorde Instagram zeker volgen.
pi_209870860
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh wat bagger, hopelijk valt het mee :*
Er blijkt toch een heel klein opgevouwen bijsluiter bij de schildklier medicatie (felimazole) te zitten. Ik had m al gezocht maar nu ik alle strips uit het doosje haalde zag ik m pas. Alleman medische termen en misschien is dat toch de oorzaak. Hoor ik graag van hen
pi_209870945
Ik heb in mijn nagel gesneden met een keukenmes (ja :') ). Net wat te diep om weg te knippen. Maar ik moet ook mijn haar wassen en haren gaan vast fijn in dat gleufje zitten :{ #firstworldproblems
pi_209870998
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in mijn nagel gesneden met een keukenmes (ja :') ). Net wat te diep om weg te knippen. Maar ik moet ook mijn haar wassen en haren gaan vast fijn in dat gleufje zitten :{ #firstworldproblems
Plastic zakje erom? Jross laten doen?
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 21:58:09 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209871006
quote:
4s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:33 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik wens graag als hen te worden aangesproken.

Groetjes,

Raven.
Ben je schizofreen?
pi_209871007
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou een pleister werken?
pi_209871015
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zou een pleister werken?
Hangt ervan af of je het vervolgens een goor gevoel vindt om je haar met een natte pleister te wassen ;)
pi_209871025
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef Tele6 het volgende:

Hangt ervan af of je het vervolgens een goor gevoel vindt om je haar met een natte pleister te wassen ;)
Zwaar dilemma -O-
pi_209871026
Als je het lekker vindt als anderen aan je hoofd zitten, JRoss het laten doen.

Ik vind het naar als anderen aan m'n hoofd zitten dus ik zou met vies haar naar bed gaan. Naar werk knot erin en gáán *G* *G* *G*
pi_209871038
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zou een pleister werken?
Misschien ook wel, maar daar zou ik dan ook nog een extra elastiekje om doen zodat het ding blijft zitten
pi_209871069
Qua waterbestendigheid & pleisters, ik doe altijd Leukoplast helemaal rond eromheen en dan blijft het zitten. Watervaste pleisters zelf zijn een hoax. Leukoplast helemaal rond mag eigenlijk niet want dan zou je je vinger af kunnen knellen, maar voor eventjes gaat dat prima.
pi_209871110
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik ga douchen
pi_209871112
Hallo. Vingercondoom.
https://www.ehbo-koffer.n(...)s-een-vingercondoom/

Altijd een voorraad condooms in huis hebben!
pi_209871124
quote:
3s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef sigme het volgende:
Hallo. Vingercondoom.

3,5 cent per stuk _O_
pi_209871136
Ik moet zeggen dat een voorraadje maandverband ook handig is als je een hond hebt met een bloedende bult.
pi_209871249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Huuuuu. Ik kan dit dus _voelen_ want ik heb dit wel eens en dat is ZO ONTZETTEND NAAR
pi_209871301
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
Ik moet zeggen dat een voorraadje maandverband ook handig is als je een hond hebt met een bloedende bult.
Ik wil jou nog een mooi afscheid van de niet zo schrandere lieverd wensen :*
pi_209871308
quote:
3s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef sigme het volgende:
Hallo. Vingercondoom.

Hendig sjiek ja :Y

Of plastic handschoenen waarvan je een vinger afknipt en die met leukoplast vastzet ^O^ Zo heb ik mijn kattenbeet al eens functioneel eindeloos geweekt terwijl ik wel dingen kon blijven doen.
pi_209871319
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
3,5 cent per stuk _O_
Neem jij nooit een doos handschoenen van de baas mee? :D
pi_209871323
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]

Ik ga douchen
Dit werkte boven verwachting _O-

Haren zijn gewassen. "Hoesje" bleef prima zitten.
pi_209871329
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ben je schizofreen?
Zwanger.
Rare jongens mensen die hormonen :Y
pi_209871333
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:14 schreef Lonaa het volgende:

Huuuuu. Ik kan dit dus _voelen_ want ik heb dit wel eens en dat is ZO ONTZETTEND NAAR
Het was alléén nagel en dat vond ik best een prestatie _O-
pi_209871341
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, ja. Dat red ik meestal niet. ;(

Maar zelfs met alleen nagel, het is zo'n ontzettend naar gevoel, haar dat daar doorheen glijdt. Brrr.
pi_209871343
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hendig sjiek ja :Y

Of plastic handschoenen waarvan je een vinger afknipt en die met leukoplast vastzet ^O^ Zo heb ik mijn kattenbeet al eens functioneel eindeloos geweekt terwijl ik wel dingen kon blijven doen.
Oh ja. Ik heb genoeg plastic handschoenen :') Ik ben niet heel helder vanavond.
pi_209871356
quote:
Zorgenkattenkind ook he.

En leuk je vrijwilligerswerk?
pi_209871366
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Trouwens!

Met (kleurloze) nagellak kun je soms kleine scheurtjes ook prrrima tijdelijk dichtplamuren tot je ze weg kunt knippen.
pi_209871370
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:20 schreef Lonaa het volgende:

Oh, ja. Dat red ik meestal niet. ;(

Maar zelfs met alleen nagel, het is zo'n ontzettend naar gevoel, haar dat daar doorheen glijdt. Brrr.
Dat ja. Dus ik zag serieus op tegen mijn haar wassen.

Ik heb ook een pracht van een kaarsrecht litteken in mijn hand waar de punt van een mes dus soepel naar binnen schoot :X
pi_209871381
Isa :o
pi_209871383
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat ja. Dus ik zag serieus op tegen mijn haar wassen.

Ik heb ook een pracht van een kaarsrecht litteken in mijn hand waar de punt van een mes dus soepel naar binnen schoot :X
Ik heb nog steeds een litteken op m'n duim omdat ik harde worst sneed uit de losse hand en toen schoot ik uit. :7 Ik had soort van...2 duimen toen.
pi_209871391
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds een litteken op m'n duim omdat ik harde worst sneed uit de losse hand en toen schoot ik uit. :7 Ik had soort van...2 duimen toen.
pi_209871403
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja. Moest ook wel even naar het ziekenhuis voor een hechting Heb nog jaren lang pijn gehad bij het gebruik van aansteker met wieltje.
pi_209871417
Ik ga naar bed :W Eerst nog even nagellak zoeken :')

@sigme sterkte voor jou en mr. sigme morgen.
pi_209871427
Hond & ik hebben wel een goede dag gehad. Hij was redelijk energiek, dus we konden gewoon een paar keer een rondje lopen, dan mag ie zonder kap lopen en hij is zowaar nog even afgedaald naar de beek om modderig beekwater te drinken. Ik kon hem af en toe binnen een tijdje zonder kap laten; zeker als ik 'm dan zachtjes aai vergeet 'ie z'n jeukjeukjeuk achterpoot en ontspant.
En hij heeft beide poezen nog even uitgebreid gekuisd, dat vind hij goddelijk genot dus dat was mooi.
Hij is nog even een uurtje bij de buren geweest, dat is z'n tweede huis, afgelopen jaren ging hij daar vrijwel elke avond heen en kwam dan 's ochtends weer bij ons (handig, zo'n wekdienst: de hond blaft tussen 5 en 6 dat hij naar binnen wil).
pi_209871431
Sigme, sterkte morgen. Ik ga ook naar bed. Wekker gaat om 6:20
pi_209871435
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:25 schreef Lonaa het volgende:

Ja. Moest ook wel even naar het ziekenhuis voor een hechting Heb nog jaren lang pijn gehad bij het gebruik van aansteker met wieltje.
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

Ik ging ook ooit naar het ziekenhuis omdat ik me met een mes behoorlijk sneed (ik zie een patroon). Maar dat kwam omdat ik door de pijnscheut flauw viel en met mijn slaap op een kruk kletterde en buiten bewustzijn bleef liggen :') Mijn hoofd bloedde erger dan mijn hand, zeg maar.
pi_209871449
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:02 schreef Tele6 het volgende:
Qua waterbestendigheid & pleisters, ik doe altijd Leukoplast helemaal rond eromheen en dan blijft het zitten. Watervaste pleisters zelf zijn een hoax. Leukoplast helemaal rond mag eigenlijk niet want dan zou je je vinger af kunnen knellen, maar voor eventjes gaat dat prima.
Dit, behalve dat je niet rond hoeft als je het plakdeel verdeelt in 2 strookjes en die wat uitspreidt bij het plakken.

Ik accepteer donaties voor deze fantastische tip :Y
pi_209871450
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

Ik ging ook ooit naar het ziekenhuis omdat ik me met een mes behoorlijk sneed (ik zie een patroon). Maar dat kwam omdat ik door de pijnscheut flauw viel en met mijn slaap op een kruk kletterde en buiten bewustzijn bleef liggen :') Mijn hoofd bloedde erger dan mijn hand, zeg maar.
Oh das ook top. :')
pi_209871458
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik had het vorige week nog maar ik voel niks hoor :?
  woensdag 12 juli 2023 @ 22:36:29 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209871517
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:27 schreef sigme het volgende:
Hond & ik hebben wel een goede dag gehad. Hij was redelijk energiek, dus we konden gewoon een paar keer een rondje lopen, dan mag ie zonder kap lopen en hij is zowaar nog even afgedaald naar de beek om modderig beekwater te drinken. Ik kon hem af en toe binnen een tijdje zonder kap laten; zeker als ik 'm dan zachtjes aai vergeet 'ie z'n jeukjeukjeuk achterpoot en ontspant.
En hij heeft beide poezen nog even uitgebreid gekuisd, dat vind hij goddelijk genot dus dat was mooi.
Hij is nog even een uurtje bij de buren geweest, dat is z'n tweede huis, afgelopen jaren ging hij daar vrijwel elke avond heen en kwam dan 's ochtends weer bij ons (handig, zo'n wekdienst: de hond blaft tussen 5 en 6 dat hij naar binnen wil).
O+

Sterkte morgen :*
Spoilers!
  woensdag 12 juli 2023 @ 22:37:15 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209871526
Als ik getuinierd heb, spoel of was ik juist mijn haar. Dat is de prettigste manier om de zooi onder mijn nagels vandaan te halen.
Spoilers!
pi_209871609
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik getuinierd heb, spoel of was ik juist mijn haar. Dat is de prettigste manier om de zooi onder mijn nagels vandaan te halen.
Mijn tip: áls je nog een stuk zeep hebt - tis tegenwoordig allemaal vloeibaar - dan met de nagels over de zeep ‘krassen’ en met nagelborsteltje het vuil mee eronderuit schrobben.
Ook ligt er nog een stuk ‘garagezeep’ in het kastje. Zeep met grove korrels.
Gaat ook al weer lang mee.

Een pleister met ingeknipte plak kant - zoals Vanyel beschrijft - ligt klaar in de keukenla.

@sigme lastig lastig. Jullie hadden een mooie liefdevolle dag zoals je het beschrijft.
Sterkte morgen. Ook met de onbekende dierenarts.
Tof zeg, dat hij/zij op lokatie komt.
pi_209871633
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:27 schreef sigme het volgende:
Klinkt als een fantastische dag voor hond....heel veel sterkte morgen...
pi_209871798
Fijn dat hond en jij samen een fijne dag hebben gehad @sigme heel veel sterkte morgen

Wat een horrorverhalen van jullie (zegt iemand die een stuk van de vinger knipte en met de naald van de naaimachine door de vinger ging.

@Blues ja een fijne middag. Zoveel zinvoller werk maar ook uitdagender
pi_209871949
:'( sigmehond :'(

Sterkte morgen.
pi_209871954
Ha, een krolse kat buiten in de tuin voor.

Wij slapen voor met dakramen open 😎
pi_209872753
Hello

Ik weet niet of dit vloeken in de kerk is, maar Yfood vind ik toch wel een geniale uitvinding. Ik eet 's ochtends nooit en nu knikker ik in de auto zo'n fles leeg en voel me er prima bij.

Meer mensen die positief zijn?
Want ik geloof er niks van dat het supergezond is. Maar voor mij boeit het niet. Het smaakt echt prima en ik hoef niet te kauwen :Y)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 13 juli 2023 @ 00:59:54 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_209872845
quote:
99s.gif Op donderdag 13 juli 2023 00:36 schreef Vlinder het volgende:
Hello

Ik weet niet of dit vloeken in de kerk is, maar Yfood vind ik toch wel een geniale uitvinding. Ik eet 's ochtends nooit en nu knikker ik in de auto zo'n fles leeg en voel me er prima bij.

Meer mensen die positief zijn?
Want ik geloof er niks van dat het supergezond is. Maar voor mij boeit het niet. Het smaakt echt prima en ik hoef niet te kauwen :Y)
Vlinder O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209873301
Vroeg.
pi_209873319
#teamvroeg. c_/
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 juli 2023 @ 06:42:55 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209873332
Zeker vroeg. Maar ja ben ook een vroege vogel :P

Sterkte Sigme vandaag :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209873401
Sigme en sigmeman :*

Hopelijk verloopt het afscheid zacht en niet te spannend voor hond.
  donderdag 13 juli 2023 @ 07:19:10 #289
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209873437
Sterkte vandaag Sigme :*

Oef, zaterdag wordt het 36 graden op het sambafestival in Duitsland waar ik ga optreden :% :X
pi_209873458
Sigme. O+
pi_209873668
sigme :*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 juli 2023 @ 08:15:38 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209873690
Zo. Vandaag mezelf eens overbodig maken :P.
Lees wat trucjes aan collega's leren hoe met bepaalde software om te gaan. Wat weer minder vragen moet opleveren natuurlijk, of ze gebruiken het nooit dat kan ook :+. Al zitten er wel diverse nieuwe collega's tussen en kan je direct de juiste dingen leren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209873787
Mogge!

Sterkte vandaag Sigme familie
  donderdag 13 juli 2023 @ 08:30:20 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209873803
Sterkte vandaag Sigme :* :{
pi_209873827
Sliep eindelijk weer een nacht echt goed O+

Gedroomd over sigme en hond. Voor sigme & man veel sterkte gewenst en hopelijk vindt hond het niet al te spannend en is de dierenarts inderdaad ook prettig. :*
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 juli 2023 @ 08:36:32 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209873868
quote:
Als ik getuinierd heb, spoel of was ik juist mijn haar.
Hoe doe je dit dan in de winter?

#dadjokes.
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 juli 2023 @ 08:36:49 #297
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209873872
Lege agenda vandaag op de zaak, dus.
pi_209873899
quote:
Dit doe ik ook ja! Beste manier om mijn nagels weer schoon te krijgen.

Sterkte vandaag @sigme
  donderdag 13 juli 2023 @ 08:55:26 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_209874020
Sorry, ben even compleet van de kaart van e.e.a.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 13 juli 2023 @ 09:07:45 #300
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209874124
sterkte vandaag @sigme :*
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 juli 2023 @ 09:18:42 #301
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209874239
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:55 schreef Troel het volgende:
Sorry, ben even compleet van de kaart van e.e.a.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')