Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:30 schreef Troel het volgende:
Als je mijn huis ziet, zou je zeggen dat er teveel kleuren zijn
Echt wel. Alle muren zijn in dezelfde wittintquote:
Jeetje, dit is toch onbegrijpelijk??quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn tas heeft weer wat kleur![]()
De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.
Één behandeling verder toont hij weer een stuk blijer![]()
Ik daarna richting huisarts om het laatste restje wrat te laten bevriezen.
Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeerDus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.
We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
En dat deze optie echt veel veiliger is…. Not
Wat haat je op mijn glitterpakjes?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Dit was wel een beetje wat ik ook dacht. Dat je voor de 'geen fan' best wel verdraaid veel moeite doet. Ik vond het ook wel grappig, maar sta op de wachtlijst voor Nederland. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om me in het buitenland ook in te schrijvenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.
Is ook leuk!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
Alleen maar leuk tochquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
Ik snap datquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Under of een andere?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
Heerlijk juist!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik snap dat
Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
Underquote:
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uurquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:58 schreef Lonaa het volgende:
Die week waarvan ik zei om de dag vrij? Ja nee, grapj0n.
Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werkenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uur
Ik heb een 0-urencontract en in de essentie betekend dat dat ik werk als er werk is en ik geen "nee" zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uur
Mijn baas verwacht het niet hoor. Hij vraagt, weet dat ik nee zeg als het niet kan om wat voor reden dan ook en is heel blij met het werk dat ik wel verzet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Who cares? Ik mag met Dora knuffelenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
Vind je het leuk, @:lonaa? En wat er aan dan?
Word je er ook nog rijk van of weet je dat nog niet?
Ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
Vind je het leuk, @:lonaa? En wat er aan dan?
Word je er ook nog rijk van of weet je dat nog niet?
Dat klusje zijn wel de beste soort klusjes.quote:
Dat kan ik niet garanderen, maar je weet me te vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat klusje zijn wel de beste soort klusjes.
Daar wil ik er graag 2 per maand van, als het even kan.![]()
Zo tof om te lezen dit. Het is je zo gegundquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.Mijn collega's zijn leuk, mijn baas (meer collega dan baas) is leuk, het werk is leuk. De afwisseling is mooi, het harde werken vind ik mooi, het van "niets" "iets" maken vind ik prachtig, de chaos, het improviseren, het oplossen, het ontzorgen.
Ik word er absoluut niet rijk van op dit moment. Daar is het uurloon niet toereikend voor. Ik voorzie wel dat dat in de toekomst een stukje beter wordt omdat langer in dienst en misschien ook wel andere (extra) werkzaamheden en positie.
Liefquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo tof om te lezen dit. Het is je zo gegund![]()
Ha mooi manquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.Mijn collega's zijn leuk, mijn baas (meer collega dan baas) is leuk, het werk is leuk. De afwisseling is mooi, het harde werken vind ik mooi, het van "niets" "iets" maken vind ik prachtig, de chaos, het improviseren, het oplossen, het ontzorgen.
Ik word er absoluut niet rijk van op dit moment. Daar is het uurloon niet toereikend voor. Ik voorzie wel dat dat in de toekomst een stukje beter wordt omdat langer in dienst en misschien ook wel andere (extra) werkzaamheden en positie.
Lachgas is in de medische wereld gewoon toegestaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn tas heeft weer wat kleur![]()
De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.
Één behandeling verder toont hij weer een stuk blijer![]()
Ik daarna richting huisarts om het laatste restje wrat te laten bevriezen.
Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeerDus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.
We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
En dat deze optie echt veel veiliger is…. Not
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Lachgas is in de medische wereld gewoon toegestaan.
https://www.rijksoverheid(...)23-verbod-op-lachgas
De leverancier moet wat papierwerk doen. Of beter dat had reeds gebeurd moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wellicht dat lachgas als hulpstof dan niet oké of is of aan veel papierwinkel gebonden.
En anders heb ik de huisarts wat te vertellen
Jij bent zo ongeveer sneller in Hamburg dan in de Randstadquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit was wel een beetje wat ik ook dacht. Dat je voor de 'geen fan' best wel verdraaid veel moeite doet. Ik vond het ook wel grappig, maar sta op de wachtlijst voor Nederland. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om me in het buitenland ook in te schrijven
Uhm neequote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:37 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jij bent zo ongeveer sneller in Hamburg dan in de Randstad
Jippie…wat leuk om te lezen, dat je je er zo goed bij voelt!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een 0-urencontract en in de essentie betekend dat dat ik werk als er werk is en ik geen "nee" zeg.Ik zeg wel eens nee, of stel "eisen" en daar gaat ie prima mee om
Destijds hadden we "tussen 8 en 16 uur per week" afgesproken, maar tbh functioneer ik ook prima met 20 per uur.
![]()
Dit klusje is een zijdelings klusje (want het is natuurlijk allemaal 1 grote inteeltbende.) waarbij ik voor iemand anders werk en goed aan verdien.
Wat klinkt dit fijn voor je.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik plan die paar dagen weg gewoon zonder verdere activiteit. Mochten de kaartjes niet lukken, ik vind HH ook een erg mooie stad. MiWuLa is gaaf en de Fischmarkt in Altona op zondagochtend vond ik ook vrij hilarischquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Heb die vismarkt één keer in alle vroegte bezocht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik plan die paar dagen weg gewoon zonder verdere activiteit. Mochten de kaartjes niet lukken, ik vind HH ook een erg mooie stad. MiWuLa is gaaf en de Fischmarkt in Altona op zondagochtend vond ik ook vrij hilarisch
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is fruit in de tuin een verrijking van het leven zegWe eten bija elke avond bramen, frambozen, rode en blauwe bessen
Geen kruisbessen? Hier zit er echt geen enkele aan de struikquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is fruit in de tuin een verrijking van het leven zegWe eten bija elke avond bramen, frambozen, rode en blauwe bessen
Ik ben er ook echt blij meequote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Na al dat plannen en harde werken van jullie is dit zo leuk te lezen
Die zijn er ook maar ik moet ze nog oogsten. Enig idee hoe het komt dat jouw struik niet wil?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen kruisbessen? Hier zit er echt geen enkele aan de struik![]()
Ik had vanavond boontjes uit eigen tuin
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef sigme het volgende:
Liefste is op pad, dus ik slaap in de tent. Krulhond mag altijd mee de tent in, dappere edoch niet zo schrandere hond niet, die mag in de voortent. Vind ‘ie stom en onrechtvaardig. Dus nu mag hij ook in de tent (afgelopen vrijdag ook al). Hij is helemaal verguld en sliep vrijdag als een roos. Snurkt nu ook al zachtjes.
Vind jij spullen voor in huis kopen niet leuk?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben prullaria voor in huis gekocht. Moeilijk man, ik snap niet dat mensen dat leuk vindenVerder kwamen we nog een heel goede koop tegen: een opbergbox voor tuinkussens voor maar 150 euro.
Nee. Ik vind er echt geen zak aan. Zonde van mijn geld ook. Maar zonder prullen ben voelt het ook niet af en ben ik ook mild ongelukkig met de situatie.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind jij spullen voor in huis kopen niet leuk? [ afbeelding ] Ik kan daar m'n dagen echt mee vullen.
Zoet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef sigme het volgende:
Liefste is op pad, dus ik slaap in de tent. Krulhond mag altijd mee de tent in, dappere edoch niet zo schrandere hond niet, die mag in de voortent. Vind ‘ie stom en onrechtvaardig. Dus nu mag hij ook in de tent (afgelopen vrijdag ook al). Hij is helemaal verguld en sliep vrijdag als een roos. Snurkt nu ook al zachtjes.
Ik heb ong hetzelfde...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Ik vind er echt geen zak aan. Zonde van mijn geld ook. Maar zonder prullen ben voelt het ook niet af en ben ik ook mild ongelukkig met de situatie.
Ik heb mezelf nu een budget van 200 euro gegeven waarmee ik de belangrijkste punten wel kan aanpakken. Vandaag heb ik al 120 euro uitgegeven dus dat tikt al lekker aan
Ik heb nog twee dienbladen en een stuk of 5 bloempotten nodig. Dan zijn het misschien nog wat details.
Als ik zo mijn woonkamer rondkijk zijn daar de laatste 10 jaar geen grote veranderingen in geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind jij spullen voor in huis kopen niet leuk? [ afbeelding ] Ik kan daar m'n dagen echt mee vullen.
Tegenwoordig koop ik nauwelijks meer prullaria (scheelt ook best wel geld). Waarschijnlijk is het nu, eindelijk, goedquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb ong hetzelfde...
Hebben ook al heel lang dezelfde spullen om ons heen.
Soms wil ik wel eens wat nieuws of vervangen maar vind dat (net als kleding kopen) zo moeilijk altijd.
Ja, het is wel duur allemaal. Ik zou de tip willen geven om tweedehands te kopen, maar dat moet je juist echt alleen doen als het ook een hobby is. Want dat kost nog veel meer tijd en gedoe.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Ik vind er echt geen zak aan. Zonde van mijn geld ook. Maar zonder prullen ben voelt het ook niet af en ben ik ook mild ongelukkig met de situatie.
Ik heb mezelf nu een budget van 200 euro gegeven waarmee ik de belangrijkste punten wel kan aanpakken. Vandaag heb ik al 120 euro uitgegeven dus dat tikt al lekker aan
Ik heb nog twee dienbladen en een stuk of 5 bloempotten nodig. Dan zijn het misschien nog wat details.
Misschien hebben die mensen ook wel mooie associaties met wat zij bij Eijerkamp kopen. Ik kocht afgelopen weekend een groen stenen varkentje, niet bij de Eijerkamp overigens. Heeft eigenlijk voor ons geen geschiedenis, maar de overleden moeder van mijn man spaarde altijd varkentjes. Wel echt de meest lelijke en vreemde varkentjes altijd. Nu hebben we er eentje die mooi genoeg is om gewoon in het zicht te staan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:58 schreef AnneX het volgende:
De prullaria van Eijerkamp en kunst aan de muur van woonprogramma’s zijn zó onpersoonlijk. Dat vind ik werkelijke geldverspilling.
De dingen, die hier thuis staan en hangen zijn voor een ander ws. meh en voor ons weer dierbaar vanwege herinneringen of souvenirs van vakanties.
Soms haal ik wat weg, want overvol. Leeg heeft ook wel wat.
Qua uitgaven en milieu is dat zeker iets voor mij. Alleen al die moeite maakt dat ik dan maar sporadisch nieuw spul koop.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is wel duur allemaal. Ik zou de tip willen geven om tweedehands te kopen, maar dat moet je juist echt alleen doen als het ook een hobby is. Want dat kost nog veel meer tijd en gedoe.
Dat is hier ook het meeste, weet exact waar het vandaan komt en van wie en ook waarom ik het ooit gekocht heb.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:58 schreef AnneX het volgende:
De prullaria van Eijerkamp en kunst aan de muur van woonprogramma’s zijn zó onpersoonlijk. Dat vind ik werkelijke geldverspilling.
De dingen, die hier thuis staan en hangen zijn voor een ander ws. meh en voor ons weer dierbaar vanwege herinneringen of souvenirs van vakanties.
Soms haal ik wat weg, want overvol. Leeg heeft ook wel wat.
Hier heel veel flitsen, schijnt dat er onweer aankomt volgens buienradarquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Schrik me rot hier! BIEM!
Zomaar uit het niets onweer en het klinkt alsof het iets heeft geraakt.
Dat vond ik in Ijsselstein altijd zo erg. Als het dan de toren inging, dat was altijd zo'n harde knalquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Schrik me rot hier! BIEM!
Zomaar uit het niets onweer en het klinkt alsof het iets heeft geraakt.
Wat gaafquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Under![]()
![]()
Inmiddels geweest![]()
Vriendin en ik hebben al twee andere mensen die er met ons mee terug willen.
Probleem nu: twee tafeltjes voor 2 boeken (want dan zit je aan het raam) of een tafel voor 4 waarbij er dus mensen vóór je zitten.
En o ja, de wilde plannen ombouwen naar realiteit. Zal wel een paar jaar duren. Nog zat te zien en te eten in de wereld.
Ja hier hetzelfde hoor. Wil voor deze zomer weleens wat ontspullen eigenlijk. Misschien eindelijk eens die TV die al 2,5 jaar kapot is naar de stort brengen. Iemand nog een telescoop hebben? Gratiesj af te halen in Deventer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ik zo mijn woonkamer rondkijk zijn daar de laatste 10 jaar geen grote veranderingen in geweest![]()
Nieuwe tv (maar dat is niet echt een accessoire), grote lamp vervangen omdat dit stuk was maar voor de rest heb ik volgens mij nog steeds dezelfde grote en kleine prullen. Geen hekel aan spul kopen maar als ik wat er staat nog leuk vind en niet stuk is, vind ik voor mezelf zonde geld en gedoe om de ‘oude’ meuk kwijt te raken.
Geef ik mijn geld liever uit aan andere dingen. Zoals etentjes. Zo lekker waardevast ook
Telescoopgenotquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde hoor. Wil voor deze zomer weleens wat ontspullen eigenlijk. Misschien eindelijk eens die TV die al 2,5 jaar kapot is naar de stort brengen. Iemand nog een telescoop hebben? Gratiesj af te halen in Deventer.
Dat is hier vlakbij en het laatste jaar dat die bestond was het echt al helemaal niks meer. In den beginne was het best tof.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:10 schreef Myraela het volgende:
Deventer had een toffe foodhal. Dat was reden om bij langsrijden even te stoppen. Sinds die weg is, nooit meer geweest.
Özcan Akyolquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Deventer heeft wel meer toffe dingen hoor
Heerlijk afgekoeld inmiddels.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
Onweer was prachtig.
Ik moet vandaag op zoek naar korte (werk)broek.
Ik zwaaide gisteravond nog even twee keer enthousiast op de dubbele rotonde van jouw snelweg op/afritquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef sigme het volgende:
ik probeer dat niet meer te doen maar juist meer variatie te make nin mijn kledingkast.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heerlijk afgekoeld inmiddels.
Heb jij niet de neiging om dan gelijk twee in verschillende kleuren te kopen, als je er eentje naar het zin vindt?
#schuldig. ( er hangt een hema loszittend shirtje in 5 kleuren met korte en oh joy met lange mouwen in de kast.)
Ook beter wel met variatie.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik probeer dat niet meer te doen maar juist meer variatie te make nin mijn kledingkast.
Jammer van de buitjes? Wil je alle bomen dood hebben ofzoquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:43 schreef AnneX het volgende:
Ja, fijn de afkoeling. Jammer van de buitjes.
Het was wel een goeie temp om de heg te fatsoeneren 2 x 7 meter en het grint te schoffelen. En meer van dergelijke tuin dingen.
Zes weken “vakantie” van de goede werken en de agenda vult zich met allerlei andere afspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |