abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:31:07 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853206
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209853233
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:30 schreef Troel het volgende:
Als je mijn huis ziet, zou je zeggen dat er teveel kleuren zijn ;)
Lijkt me sterk.
pi_209853327
Mijn tas heeft weer wat kleur *O*

De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.
Één behandeling verder toont hij weer een stuk blijer O+

Ik daarna richting huisarts om het laatste restje wrat te laten bevriezen.
Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeer :N Dus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.

We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
En dat deze optie echt veel veiliger is…. Not :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:42:15 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853352
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:33 schreef Myraela het volgende:

[..]
Lijkt me sterk.
Echt wel. Alle muren zijn in dezelfde wittint ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:42:53 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853357
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.

Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeer :N Dus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.

We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
Jeetje, dit is toch onbegrijpelijk??
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:47:00 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209853430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Wat haat je op mijn glitterpakjes? ;(
pi_209853502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:47 schreef gcjoel het volgende:
Wat haat je op mijn glitterpakjes? ;(
Eigenlijk ben ik gewoon jaloers.
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 15:53:57 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209853526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.

Huilende meisjes... Zat ik toch goed, dacht al dat het een internationaal equivalent van Nick en Simon was :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:55:43 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853542
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.

Dit was wel een beetje wat ik ook dacht. Dat je voor de 'geen fan' best wel verdraaid veel moeite doet. Ik vond het ook wel grappig, maar sta op de wachtlijst voor Nederland. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om me in het buitenland ook in te schrijven :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209853578
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:20:38 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209853785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
Is ook leuk! *O*
pi_209853809
quote:
Alleen maar leuk toch :Y
pi_209853825
quote:
Ik snap dat :Y

Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:27:25 #14
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209853853
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
Under of een andere? :D
pi_209853945
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik snap dat :Y

Heerlijk juist! O+ Voor een restaurant zou ik dat ook kunnen doen, ja. En dan ben je soms ook afhankelijk van de beschikbaarheid daar. Zelfde voor andere evenementen, theatershows of zelfs voor een markt. Qua taal zijn sommige dingen lastig, maar eten of muziek kan altijd.

Mijn eerstvolgende reisje is weer naar de antiekmarkt van Lille. O+ Direct toen we vorig jaar uit Lille kwamen weer geboekt. Zoveel zin in. O+ Maar nog twee maanden wachten.

Goede reminder wel, ik moet de restaurants nog uitzoeken. Wil sowieso weer naar de blauwe eend. O+
pi_209854045
Wij wilden naar het Guggenheim.
Dus een trip naar Bilbao geboekt met dinges eromheen.
^O^ O+
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:58:06 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209854176
Ik ging zondag naar Pink in Keulen. Dat was ook tof.
Behalve dat er ook gay pride was dus het was takkedruk in de stad
pi_209854252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:27 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Under of een andere? :D
Under :Y _O_
Inmiddels geweest *O*

Vriendin en ik hebben al twee andere mensen die er met ons mee terug willen.
Probleem nu: twee tafeltjes voor 2 boeken (want dan zit je aan het raam) of een tafel voor 4 waarbij er dus mensen vóór je zitten.
En o ja, de wilde plannen ombouwen naar realiteit. Zal wel een paar jaar duren. Nog zat te zien en te eten in de wereld.
pi_209854399
Ik zag een Indiana Jones film, bleek later Petra in Jordanië te zijn. Had ook al eens iets gelezen over Palmyra in Syrië. Dus daar naar toe op vakantie, 3,5 week
We have far more in common than that which devides us..
pi_209854717
Die week waarvan ik zei om de dag vrij? Ja nee, grapj0n. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209854734
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:58 schreef Lonaa het volgende:
Die week waarvan ik zei om de dag vrij? Ja nee, grapj0n. :')
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uur
pi_209855070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werken 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209855284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een 0-urencontract en in de essentie betekend dat dat ik werk als er werk is en ik geen "nee" zeg. :7 Ik zeg wel eens nee, of stel "eisen" en daar gaat ie prima mee om O+ Destijds hadden we "tussen 8 en 16 uur per week" afgesproken, maar tbh functioneer ik ook prima met 20 per uur. :Y

Dit klusje is een zijdelings klusje (want het is natuurlijk allemaal 1 grote inteeltbende. :') ) waarbij ik voor iemand anders werk en goed aan verdien. :+
pi_209855310
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werken 8)7
Mijn baas verwacht het niet hoor. Hij vraagt, weet dat ik nee zeg als het niet kan om wat voor reden dan ook en is heel blij met het werk dat ik wel verzet.
Hij heeft me ook wel eens naar huis gestuurd, "Nou is het klaar, ga weg, morgen weer een dag". :+

In de maanden augustus en september (en ook nog wel oktober) is het wel een stuk rustiger dan nu, zegt iedereen. (zal mij benieuwen :') )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209855358
Vind je het leuk, @Lonaa? En wat er aan dan?
Word je er ook nog rijk van of weet je dat nog niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 11 juli 2023 @ 18:56:23 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_209855366
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
Vind je het leuk, @:lonaa? En wat er aan dan?
Who cares? Ik mag met Dora knuffelen *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209855454
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
Vind je het leuk, @:lonaa? En wat er aan dan?
Ik vind het leuk. :Y Mijn collega's zijn leuk, mijn baas (meer collega dan baas) is leuk, het werk is leuk. De afwisseling is mooi, het harde werken vind ik mooi, het van "niets" "iets" maken vind ik prachtig, de chaos, het improviseren, het oplossen, het ontzorgen.

Ik word er absoluut niet rijk van op dit moment. Daar is het uurloon niet toereikend voor. Ik voorzie wel dat dat in de toekomst een stukje beter wordt omdat langer in dienst en misschien ook wel andere (extra) werkzaamheden en positie. :Y
pi_209855459
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:56 schreef Troel het volgende:

[..]
Who cares? Ik mag met Dora knuffelen *)
Dat klusje zijn wel de beste soort klusjes. :+

Daar wil ik er graag 2 per maand van, als het even kan. :7
  dinsdag 11 juli 2023 @ 19:06:29 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_209855503
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat klusje zijn wel de beste soort klusjes. :+

Daar wil ik er graag 2 per maand van, als het even kan. :7
Dat kan ik niet garanderen, maar je weet me te vinden :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209855594
quote:

[..]
Ik vind het leuk. :Y Mijn collega's zijn leuk, mijn baas (meer collega dan baas) is leuk, het werk is leuk. De afwisseling is mooi, het harde werken vind ik mooi, het van "niets" "iets" maken vind ik prachtig, de chaos, het improviseren, het oplossen, het ontzorgen.

Ik word er absoluut niet rijk van op dit moment. Daar is het uurloon niet toereikend voor. Ik voorzie wel dat dat in de toekomst een stukje beter wordt omdat langer in dienst en misschien ook wel andere (extra) werkzaamheden en positie. :Y
Zo tof om te lezen dit. Het is je zo gegund O+ *O*
pi_209855807
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Zo tof om te lezen dit. Het is je zo gegund O+ *O*
Lief O+ Het is ook echt wel intensief soms en ben echt wel eens goed gesloopt, maar het doet me zoveel goed. Ik slaap beter, mijn hoofd is stil, ik werk aan mijn toekomst.

Vandaag was, na nacht echt slecht slapen, eigenlijk de eerste keer dat ik dacht "Mwoah, vandaag was ik liever thuis gebleven", maar eenmaal daar + 3 bakken koffie was dat ook zo weer weg. :7
pi_209855851
quote:

[..]

Ha mooi man :Y
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 11 juli 2023 @ 19:49:45 #33
63722 z80
I fink you freaky
pi_209855910
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

Lachgas is in de medische wereld gewoon toegestaan.
https://www.rijksoverheid(...)23-verbod-op-lachgas
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209856022
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 19:49 schreef z80 het volgende:

[..]
Lachgas is in de medische wereld gewoon toegestaan.
https://www.rijksoverheid(...)23-verbod-op-lachgas
:D

Wellicht dat lachgas als hulpstof dan niet oké of is of aan veel papierwinkel gebonden.
En anders heb ik de huisarts wat te vertellen :P
  dinsdag 11 juli 2023 @ 20:28:33 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_209856382
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:D

Wellicht dat lachgas als hulpstof dan niet oké of is of aan veel papierwinkel gebonden.
En anders heb ik de huisarts wat te vertellen :P
De leverancier moet wat papierwerk doen. Of beter dat had reeds gebeurd moeten zijn.
Bij de levering van de tank\capsule formuliertje er bij en klaar. Statiegeld op de tank\capsule om het ook nog mooi te regelen met de afvalstroom en helemaal klaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 20:33:02 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209856435
Onze eerste ervaring op de meubelboulevard was best prima eigenlijk. We waren naar Poortvliet en het is wel serieus groot daar. Leuke mix van winkels. We hebben er maar 4 gehad, toen was het wel mooi geweest.

We hebben prullaria voor in huis gekocht. Moeilijk man, ik snap niet dat mensen dat leuk vinden :D Verder kwamen we nog een heel goede koop tegen: een opbergbox voor tuinkussens voor maar 150 euro.

Net gebarbecued met Duitse boodschappen: grillkaas van Leerdammer (aanrader, heeft een korst met pompoenpit) reibekuchen met schmand, half speklapje, aubergine, paprika en salade.
Spoilers!
pi_209856509
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:55 schreef Troel het volgende:

[..]
Dit was wel een beetje wat ik ook dacht. Dat je voor de 'geen fan' best wel verdraaid veel moeite doet. Ik vond het ook wel grappig, maar sta op de wachtlijst voor Nederland. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om me in het buitenland ook in te schrijven :P
Jij bent zo ongeveer sneller in Hamburg dan in de Randstad
  dinsdag 11 juli 2023 @ 20:53:49 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_209856792
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:37 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Jij bent zo ongeveer sneller in Hamburg dan in de Randstad
Uhm nee :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209857218
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb een 0-urencontract en in de essentie betekend dat dat ik werk als er werk is en ik geen "nee" zeg. :7 Ik zeg wel eens nee, of stel "eisen" en daar gaat ie prima mee om O+ Destijds hadden we "tussen 8 en 16 uur per week" afgesproken, maar tbh functioneer ik ook prima met 20 per uur. :Y

Dit klusje is een zijdelings klusje (want het is natuurlijk allemaal 1 grote inteeltbende. :') ) waarbij ik voor iemand anders werk en goed aan verdien. :+
Jippie…wat leuk om te lezen, dat je je er zo goed bij voelt!
Vooral een rustig hoofd klinkt goed.
pi_209857664
quote:

[..]

Wat klinkt dit fijn voor je.

Zo, bezoek is net weg. S kwam eten met zijn vriendin. Hele leuke vrouw.
Nu even de keuken opruimen
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 21:59:31 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209857806
quote:
Ik plan die paar dagen weg gewoon zonder verdere activiteit. Mochten de kaartjes niet lukken, ik vind HH ook een erg mooie stad. MiWuLa is gaaf en de Fischmarkt in Altona op zondagochtend vond ik ook vrij hilarisch :D
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:05:04 #42
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209857899
Wat is fruit in de tuin een verrijking van het leven zeg O+ We eten bija elke avond bramen, frambozen, rode en blauwe bessen O+
Spoilers!
pi_209857952
Jaloers op Loon

Nog een :* op sigme en sigmehont
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:08:26 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209857967
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik plan die paar dagen weg gewoon zonder verdere activiteit. Mochten de kaartjes niet lukken, ik vind HH ook een erg mooie stad. MiWuLa is gaaf en de Fischmarkt in Altona op zondagochtend vond ik ook vrij hilarisch :D
Heb die vismarkt één keer in alle vroegte bezocht.
Gerookte paling van een pols dik. En wat een mensenmassa dan al…
pi_209858085
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is fruit in de tuin een verrijking van het leven zeg O+ We eten bija elke avond bramen, frambozen, rode en blauwe bessen O+
:9~
Na al dat plannen en harde werken van jullie is dit zo leuk te lezen
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 22:19:07 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209858152
Oh trouwens, wie maar Duitsland gaat en met het OV gaat/van het Deutschlandticket (¤49 voor een maand lang alle RE, RB, S-Bahn, U-Bahn, bussen of andere obscure verkeersmiddelen) gebruik wil maken:

Koop deze via de HVV Switch app (=Hamburger Verkehrsverbund, OV maatschappij in Hamburg):
- ten eerste kun daar je abonnement ook nog na de 10e van de maand stop zetten, dus als je de 20e bedenkt dat je het abbo wil, zit je er ook niet direct de volgende maand ook een vast*;
- je kunt met PP betalen, via DB lukte mij het niet een ticket te kopen/ een machtiging te geven geld van m'n rekening te halen;
-je betaalt naar ratio, bedenk je dus de 20e dat je een abonnement wilt, betaal je maar zo'n ¤17, ipv ¤49

*Het ticket is een abonnementvorm die in principe per maand kalendermaand loopt en die je telkens voor de 10e moet opzeggen anders zit je er de volgende maand ook aan vast. Tenminste, zo is het bedacht en wordt het door de meeste maatschappijen uitgevoerd. Koop je morgen bij de DB een Deutschlandticket voor de maand juli, betaal je dus ¤49 voor 1-31 juli en zit je direct vast aan het abbo voor augustus. In de HVV Switch app dus niet, je betaalt rond de ¤30 voor 12-31 juli en je kunt direct je abonnement opzeggen, zodat ie niet wordt verlengd tot in augustus.
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 22:20:24 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209858172
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen kruisbessen? Hier zit er echt geen enkele aan de struik :(

Ik had vanavond boontjes uit eigen tuin :9
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:20:44 #48
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209858181
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:9~
Na al dat plannen en harde werken van jullie is dit zo leuk te lezen
Ik ben er ook echt blij mee O+ Het staat er best mooi bij allemaal. Morgen gaan we weer de hele dag de tuin in. Eindelijk is het weer fatsoenlijk weer.
Spoilers!
pi_209858185
Liefste is op pad, dus ik slaap in de tent. Krulhond mag altijd mee de tent in, dappere edoch niet zo schrandere hond niet, die mag in de voortent. Vind ‘ie stom en onrechtvaardig. Dus nu mag hij ook in de tent (afgelopen vrijdag ook al). Hij is helemaal verguld en sliep vrijdag als een roos. Snurkt nu ook al zachtjes.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 22:22:07 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209858202
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen kruisbessen? Hier zit er echt geen enkele aan de struik :(

Ik had vanavond boontjes uit eigen tuin :9
Die zijn er ook maar ik moet ze nog oogsten. Enig idee hoe het komt dat jouw struik niet wil?
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')