Dat is nog de goede trouwens, in m'n andere browser zijn het er 4 keer zoveel.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Iets vochtig maken en dan oppiepen in de oven
En anders in roopjes met kaas in de magnetron
Thanks! Dan ga ik dat proberenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Broodpudding is zeker niet wat je wil horen?
Overigens vind ik het altijd wel weer prima als je het even nat bakt en in de oven gooit. Maar als het al te ver is, dan werkt bruschetta nog wel.
In de zon leggen, vermalen en dan heb je pankoquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:51 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Iemand nog tips om stokbrood van gisteren weer lekker te krijgen?
Of panzanella of gazpacho, zeker dat eerste is het lekkerst met oud brood.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Dan ga ik dat proberen
Broodpudding was inderdaad niet helemaal wat ik in gedachte had.
Salmorejo!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:51 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Iemand nog tips om stokbrood van gisteren weer lekker te krijgen?
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of panzanella of gazpacho, zeker dat eerste is het lekkerst met oud brood.
Maar ik doe ook meestal bevochtigen en in de oven of airfryer
Sterktequote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:40 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Het broekje en het maandverband om de hond afgelopen nacht was geen overbodige luxe![]()
Mijn lief had het afgelopen dagen er erg moeilijk mee of we niet 'te vroeg' waren (en of we het niet te veel laten ingeven door meer ons ongemak dan door lijden van de hond). Maar die vrees is nu wel weg.
Deze zal dat vast ook niet echt uitdiepen...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb eigenlijk een tutorial "R voor mensen die liever Python schrijven" nodig
Wat is er zo vreselijk aan gazpacho dat je deze engerd erbij moet halen?quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat is er zo vreselijk aan gazpacho dat je deze engerd erbij moet halen?Ze hebben wel dezelfde kleur
Ik denk dat je zo'n beslissing vaker wat te lang uitstelt dan dat je deze te snel neemt. Super naar voor de dappere hond dat de beslissing toch echt terecht is genomen. Maar fijn voor mr. sigme, want de twijfel of je niet te snel bent is ook echt rot. Enorm veel sterkte de komende dagen. En nou ja, de tijd er na als het verlies aan je vreet. Hoop dat dappere hond ondanks de pijn/ellende toch nog een paar fijne dagen heeft.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:40 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Het broekje en het maandverband om de hond afgelopen nacht was geen overbodige luxe![]()
Mijn lief had het afgelopen dagen er erg moeilijk mee of we niet 'te vroeg' waren (en of we het niet te veel laten ingeven door meer ons ongemak dan door lijden van de hond). Maar die vrees is nu wel weg.
Wat een rottige dagenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:40 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Sterkte met hond en de laatste dagen samen....quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:40 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Dat salmorejo 100000 lekkerder isquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat is er zo vreselijk aan gazpacho dat je deze engerd erbij moet halen?Ze hebben wel dezelfde kleur
Oh, ik zie nu dat gazpacho helemaal geen brood heeft. Ik maak denk ik een soort hybride versie. Met brood maar ook met komkommer en paprika erbij.quote:
Dat je niet naar zo’n dag toe wil leven, en dat die onvermijdelijk toch komtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:40 schreef sigme het volgende:
Mogge!
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:40 schreef sigme het volgende:
Mogge!
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:40 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ja het is rot als ze sterven. Maar ook mooi als ze er (nog) zijn. En zij ons dit soort warme gevoelens kunnen geven, en wij hen een mooi leven.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo'n beslissing vaker wat te lang uitstelt dan dat je deze te snel neemt. Super naar voor de dappere hond dat de beslissing toch echt terecht is genomen. Maar fijn voor mr. sigme, want de twijfel of je niet te snel bent is ook echt rot. Enorm veel sterkte de komende dagen. En nou ja, de tijd er na als het verlies aan je vreet. Hoop dat dappere hond ondanks de pijn/ellende toch nog een paar fijne dagen heeft.
Ik las de afgelopen maand ergens iets over oxytocine, hechting en hoe dat werkt in je hersenen met baby's en geliefden. Maar blijkbaar zijn honden meesters in het effect hebben op exact hetzelfde systeem dat we geberuiken voor hechting aan onze kinderen en partners/familie. Veel meer nog dan andere huisdieren. En dat heeft dan ingrijpend effect op het moment dat ze ziek zijn of komen te overlijden. Zit je dan mooi mee
Niet gelukt dus? jezus en dat alsnog met die loting vooraf alquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Taylor Swift in Parijs. Morgen Hamburg proberen.
Ik ben zo blij met onze excel snipperkaartquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uitje gepland via datumprikker, eentje kon niet op de geprikte dag.
Vandaag een mailtje: ik heb geen info gekregen over het uitjeOmdat je niet kon.
Blijkt alsnog wel te kunnen![]()
En intussen heb ik volgende week (soort van) vrij maar kan die vakantie uren niet aanvragen omdat P&O al bijna een maand niet reageert op mijn vragen over niet kloppende uren.
Ik haat vakantie nemen zonder het administratief vooraf geregeld te hebben. Maja, wordt nu dan maar een ter info mailtje aan mijn leidinggevende. En de registratie komt ooit wel.
Of bellenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uitje gepland via datumprikker, eentje kon niet op de geprikte dag.
Vandaag een mailtje: ik heb geen info gekregen over het uitjeOmdat je niet kon.
Blijkt alsnog wel te kunnen![]()
En intussen heb ik volgende week (soort van) vrij maar kan die vakantie uren niet aanvragen omdat P&O al bijna een maand niet reageert op mijn vragen over niet kloppende uren.
Ik haat vakantie nemen zonder het administratief vooraf geregeld te hebben. Maja, wordt nu dan maar een ter info mailtje aan mijn leidinggevende. En de registratie komt ooit wel.
Maand geleden gemaild. Sindsdien twee voicemails ingesprokenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Of bellennaar P&O
En dat van die datumprikker![]()
Onze TL (is vrij nieuw) leert steeds beter hoe onze poli werkt. Wil uiteraard weer allemaal dingen anders dan de 3988 voorgaande (meewerkend of niet) teamleiders.
Prima zelfsturend zijn we, maar als je vraagt om een afgevaardigde van ons die helemaal op de hoogte is van alle punten van de collega's om mee te nemen naar een werkoverleg, is het oorverdovend stil.
Stel je gewoon een datum voor dan is iedereen er en heeft een lijstje punten bij zich
Hou het simpel en doe dat dan gewoon jonguh
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maand geleden gemaild. Sindsdien twee voicemails ingesproken
Nope. Al weet ik niet zeker wat de status nu is. Ik kreeg een mail dat het nu 'pauze' is en dat ze een mail sturen met de nieuwe verkoopdatum. Maar volgens mij is het gewoon al uitverkocht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet gelukt dus? jezus en dat alsnog met die loting vooraf al
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.quote:
Je zult het vast wel gezien hebben maar Flexa heeft een nieuwe kleurenlijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:58 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie ook soms het gevoel dat er gewoon te weinig kleuren zijn? Ik ben kleuren aan het zoeken voor het huis, maar ik heb het gevoel dat ik alle kleuren al heb en meer afwisseling wil.
Als je mijn huis ziet, zou je zeggen dat er teveel kleuren zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:58 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie ook soms het gevoel dat er gewoon te weinig kleuren zijn? Ik ben kleuren aan het zoeken voor het huis, maar ik heb het gevoel dat ik alle kleuren al heb en meer afwisseling wil.
NOG MEER KLEUREN!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je zult het vast wel gezien hebben maar Flexa heeft een nieuwe kleurenlijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |