SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topic: Tuinfluitert in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #34 Verticaal succesjeBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
had iemand van vorig seizoen er ook zoveel? hans in Italie misschien? ik weet het niet meer zo goed.quote:
idem! ik zat net weer te gniffelenquote:Op maandag 10 juli 2023 21:19 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik moet nog steeds lachen wanneer ik de foto’s uit de OP zie
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
tjeemig, de sekte in Frankrijk heeft ook al een huisvriend!
In z’n gezicht gooienquote:Op maandag 10 juli 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ik heb appeltaart bij me, dus misschien kunnen we appeltaart nuttigen."
Wat wil je er anders mee doen?
Inderdaad viezigquote:Op maandag 10 juli 2023 21:22 schreef Fascination het volgende:
Typisch een B&B van een man. Geen kast voor de gast en het ziet er niet verzorgd uit
Mettler Toledo waar ze werkt maakt industriele weegschalen. Die moeten weleens gekalibreerd wordenquote:
Leendert krijgt een functioneringsgesprek.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:26 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vond dr in het filmpje een leuke vrouw maar ik vind haar nu al een zeikerd eerlijk gezegd.
Hopelijk wel SMART geformuleerd en met 360 graden feedback.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Leendert krijgt een functioneringsgesprek.
Ja, maar is het een onderwerp voor de eerste keer dat je elkaar ziet?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:27 schreef Revanches het volgende:
Nouja, ik snap wel even dat het kil overkomt als iemand niet naar je overleden vader vraagt..
Ik zou wel wat luchtiger beginnen ipv gelijk over dode familieleden te gaan praten.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:27 schreef Revanches het volgende:
Nouja, ik snap wel even dat het kil overkomt als iemand niet naar je overleden vader vraagt..
Ach, een soort first dates maar dan net een tikkie anders.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, maar is het een onderwerp voor de eerste keer dat je elkaar ziet?
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:30 schreef TheVulture het volgende:
De Ardennen vind ik altijd leuk voor een weekend. Ik zou er niet dood gevonden willen worden, en op die plek zou je ook moeiteloos een half jaar dood kunnen liggen voordat je opgemerkt wordt.
vind ik ook. zelfs als je bot bent of jezelf liever hoort praten. wanneer iemand zegt dat haar vader pasgeledenquote:Op maandag 10 juli 2023 21:27 schreef Revanches het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
ze staat na een half uur al praktisch met
1 been bij de dierenarts om euthanasie voor de hond te bespreken
Dat is de voertaal op Mount Joyquote:Op maandag 10 juli 2023 21:38 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom spreekt hij telkens engels, hij is een limburgse nederlander in spanje. heeft hij een engelse vader of moeder?
Het is elke werkdag toch?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
Nu weer een week wachten. Maar het wordt denk ik wel weer een leuk seizoen zo te zien
Elke werkdag, 7 weken lang.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
Nu weer een week wachten. Maar het wordt denk ik wel weer een leuk seizoen zo te zien
precies. of in het geval van zo'n gekke sekteleider dat hij ineens zijn tong in je oor stopt of zo, terwijl hij 'it's raining men' begint te neuriën.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:47 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik zou dan denken dat de ander gaat huilen ofzo.
Het zou pas echt eng worden als je jezelf herkent in die mensenquote:Op maandag 10 juli 2023 21:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Walter en zijn dames staan zo ver van mij af dat ik niet weet wat ik er van moet vinden. Ik vind ze een beetje eng denk ik
Doe twitter op een ander scherm ernaast, dan wordt het dubbel geweldig.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Hiep Hoi! Dat had ik niet door, dan wordt het helemaal geweldig.
Prima ideequote:Op maandag 10 juli 2023 21:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe twitter op een ander scherm ernaast, dan wordt het dubbel geweldig.
Ik ook. En bonus, ze doet niet mee voor de promotie van haar B&B.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die oudere mevrouw in Portugal heel leuk!
Instagram/tiktok. Helemaal vol met al die guru's en 'cursussen' op Ibiza of texel oid met allemaal zweeftermen en jezelf ontwikkelen blabla. Gebakken lucht verkopen x10000quote:Op maandag 10 juli 2023 23:02 schreef matthijst het volgende:
En hoe komen van die jonge lui al zo fuckin zweverig![]()
Art komt verder toch niet in de serie voor, behalve bij de bezoekjes die hij aan een aantal B&B-eigenaars heeft gebracht? Ik vind dat overigens prima, ik vond zijn interviews tamelijk nietszeggend, ook bij de terugblik vorige week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Whoa, ik ben het met je eens!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 05:46 schreef Za het volgende:
Nederlanders die Namasté zeggen...
Klaagbaak waardig.
Art Rooijakkers is in seizoen 3 van 'B&B Vol Liefde' niet te zien en te horen. Dat laat Art weten aan RTL Boulevard.quote:
nu je het zegtquote:Op maandag 10 juli 2023 23:02 schreef matthijst het volgende:
Olof, alsof Gerard Cox en Hennie Huisman een gekloond broertje hebben.
Ah vaag, zag 'm in ep1, maar misschien omdat dat die kennismaking was.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Art Rooijakkers is in seizoen 3 van 'B&B Vol Liefde' niet te zien en te horen. Dat laat Art weten aan RTL Boulevard.
"De opnames van B&B Vol Liefde liepen gelijk met die van Expeditie Robinson en dus kon ik niet beide programma's doen", laat Art weten in een reactie.
'B&B Vol Liefde werkt niet met een presentator, maar met een voice-over: Jeroen Kijk in de Vegte.
https://www.rtlboulevard.(...)eizoen-bb-vol-liefde
Ja maar daar manifesteert hij op dagelijkse basis gewoon een hekje langs, vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Ligt er bij Joy in huis nu trouwens een soort loopplank richting een slaapkamer, waarbij je een paar meter naar beneden dondert als je even niet oplet en misstapt?
Daar leek het niet op NO Way dat ik daar boven ging slapen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar daar manifesteert hij op dagelijkse basis gewoon een hekje langs, vermoed ik.
Ik zou me meer zorgen maken om een paar te veel wijntjes.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik pas ook voor die 'brug', maar loopt die nou boven iets van een keuken? Lekker als je met je zandpoten boven dat eten loopt
Haha ja dat sowieso!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om een paar te veel wijntjes.
Klustijd op Mount Joy.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:46 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik geloof dat ze tot nu toe wel allemaal redelijk rustig aan zijn gekomen, nog niemand die meteen
aan het werk moest zoals vorig jaar. Niet meteen met een doekje in de wc en zo. Of een ikea kast
in elkaar zetten.
Eens, het is alsof ze de hele tijd aan het presenteren is.quote:
Tijd van d'r levenquote:
Leendert voor niks de kast leeggeruimd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ook doodleuk voorlezen met andere kandidaten, huisvrienden, camera crew, productie en 6 honden erbij.quote:
Nu verwacht ik een handje kruidnootjes op de grondquote:
In één of andere hoek…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu verwacht ik een handje kruidnootjes op de grond
dat manifesteer je zelf, denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor iets te vaak het woord: manifesteren.
quote:
quote:Manifestatie is een techniek die is gebaseerd op het idee dat je je dromen of verlangens werkelijkheid kunt laten worden door de kracht van je gedachten. Manifestatie gaat uit van het idee dat je aantrekt waar je aan denkt. Dit zou simpelweg betekenen dat positieve gedachten leiden tot meer positiviteit in je leven.
Ja ik snap dit niet zo goed, ze gaan het (wel of niet verliefd worden) manifesteren, wat bedoelen ze hiermee? Dat je je wensen moet visualiseren en dan zie je je doel voor ogen ofzo? Ik heb geen idee 😬quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor iets te vaak het woord: manifesteren.
Ja, ik vind het een vaag begripquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:19 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ja ik snap dit niet zo goed, ze gaan het (wel of niet verliefd worden) manifesteren, wat bedoelen ze hiermee? Dat je je wensen moet visualiseren en dan zie je je doel voor ogen ofzo? Ik heb geen idee 😬
Manisch depressief is meer van toepassing…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een vaag begrip
Oei...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Manisch depressief is meer van toepassing…
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou een vleesvork gebruiken, andersom…
Het is wachten op de plakjes courgette op de schouders…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:27 schreef PirE het volgende:
Die stemvork helpt in ieder geval niet om je te beschermen tegen de zon.
Ja, maar with that stuur je al je vegan chakra's en mantra's en whatever more mee in de war you knowquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou een vleesvork gebruiken, andersom…
2 ijsklontjes in bad, zitten al je chakra's weer in a row, you know.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, maar with that stuur je al je vegan chakra's en mantra's en whatever more mee in de war you know
Vergeet de Spotify playlist.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:33 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
2 ijsklontjes in bad, zitten al je chakra's weer in a row, you know.
verrek je hebt gelijk! in geval van geen wifi kan evt nog een huisvriend/klaploper gitaar tokkelenquote:
Bongo's…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:35 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
verrek je hebt gelijk! in geval van geen wifi kan evt nog een huisvriend/klaploper gitaar tokkelen
Het is maar goed dat mensen geen denkwolkjes boven hun hoofd hebben.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:51 schreef Anouk83 het volgende:
Toch vind ik de gesprekken en manier van omgaan met elkaar bij Walter wel heel erg fijn om naar te kijken, respectvol naar elkaar toe. Liever dat dan zoeen zure Loes in de Ardennen.
bij walter is het ook wel zweverig maar het gaat met een beetje humor en een knipoog en inderdaad, ze zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:51 schreef Anouk83 het volgende:
Toch vind ik de gesprekken en manier van omgaan met elkaar bij Walter wel heel erg fijn om naar te kijken, respectvol naar elkaar toe. Liever dat dan zoeen zure Loes in de Ardennen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:54 schreef matthijst het volgende:
"Huilen als ze de zee ziet." Pfffffff![]()
Loes kan beter naar een praatgroep gaan om over d'r vader te praten![]()
Wat is die gast druk met die hond. En die José blèrt lekker mee tegen die beesten![]()
Loes een beetje ongemakkelijk meepraten over die hond. Semi geïnteresseerd vragen of ie al in het water heeft gelegen. Ondertussen denkend "waarom is ie niet verzopen".
Joy. "Wat zou je hiervoor betalen per nacht?"
Maximaal 60 euro kneus. Wat een hippiebende. Afgetrapte mini-camper.
Babette, nog zo'n blij bloemenkind. "Soundhealer". Gvd knap als dat je dat gezwam verkocht krijgt![]()
Sjonge jonge, 23 en "even wat tijd voor mezelf nodig". Fuckin sneeuwvlokjescommune.
De groep staat "spiritueel open" en is "in a way evolved"
Huisvrienden. Blijkbaar mocht je dit seizoen alleen meedoen als je minimaal 1 huisvriend had, of een hond.quote:
De crew zoals hij ze zelf noemt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Huisvrienden. Blijkbaar mocht je dit seizoen alleen meedoen als je minimaal 1 huisvriend had, of een hond.
Ik denk dat ze hem dwong om Nederlands te praten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:45 schreef Nehalennia het volgende:
Marjan was toch jarenlang met een engelsman samen? Waarom is haar engels dan zo beroerd
Die huisvriend heeft haar sowieso een beurt gegeven. Dat kan haast niet anders.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:45 schreef Nehalennia het volgende:
Marjan was toch jarenlang met een engelsman samen? Waarom is haar engels dan zo beroerd
Yeap, figuur waar nagenoeg de meeste vrouwen in Nederland wel van kunnen dromen. Ze is wel gewoon netjes. Niks mis mee. Mag hij blij mee zijn.quote:
Wat zijn hatewatchers toch bijzondere mensenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:54 schreef matthijst het volgende:
Walter en die vrouw met d'r manifesteren. Ueberhaupt. Manifesteren![]()
Walter is nog niet verliefd, maar z'n ziel en energie voelen het wel. OK, Walter.
Slim, ff checken in de sauna.
"Huilen als ze de zee ziet." Pfffffff![]()
"Die levensenergie die dan zo stroomt."![]()
Lig je net lekker in het gras, begint ie weer te zwetsen. Kan die gast ook gewoon ff z'n kop houden.
Marjan met d'r bediende. Beetje lomp. Ff roepen, kopje jn dr handen drukken.
Olof lult lekker mee, maar dat wordt niks.
Leendert ziet er niet uit alsof hij zelf veel doet in die B&B. Loopt al te hijgen als ie met wat lakens loopt.
Loes kan beter naar een praatgroep gaan om over d'r vader te praten![]()
Wat is die gast druk met die hond. En die José blèrt lekker mee tegen die beesten![]()
Loes een beetje ongemakkelijk meepraten over die hond. Semi geïnteresseerd vragen of ie al in het water heeft gelegen. Ondertussen denkend "waarom is ie niet verzopen".
Joy. "Wat zou je hiervoor betalen per nacht?"
Maximaal 60 euro kneus. Wat een hippiebende. Afgetrapte mini-camper.
Zoë met d'r 200 euro![]()
Babette, nog zo'n blij bloemenkind. "Soundhealer". Gvd knap als dat je dat gezwam verkocht krijgt![]()
Suf Sinterklaasgedichtje![]()
Waarom heeft Joy een onderbroek onder z'n zwembroek aan![]()
Zelfs een boom poept op die hippiesshit. Bye bye Babette, op de grond met jou en je enkel![]()
Ilse Warringa (Juf Ank) zou een Zoë imitatie moeten doen![]()
Sjonge jonge, 23 en "even wat tijd voor mezelf nodig". Fuckin sneeuwvlokjescommune.
De groep staat "spiritueel open" en is "in a way evolved"
quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat zijn hatewatchers toch bijzondere mensen
quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Marian woont en werkt al meer dan 35 jaar in de Algarve, ik had verwacht dat zij tijdens het ruilen parasol wel Portugees zou kunnen praten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:23 schreef matthijst het volgende:
Wat was die Marjan ook irritant in die winkel. "I even been on Google.""You can not sell this again heh." Terwijl Olof de boel gewoon aan het regelen was. Controlfreak lijkt het.
Ik had ook gedacht dat ze wel Portugees zou spreken. En niet gedacht dat zij haar parasols bij een doe-het-zelfzaak haalt. En niet verwacht dat ze zo bits zou doen tegen die werknemer.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Marian woont en werkt al meer dan 35 jaar in de Algarve, ik had verwacht dat zij tijdens het ruilen parasol wel Portugees zou kunnen praten.
Wat zijn hateposters als moderator toch een aparte keuze.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Joy misschien ook, want een gedeelte van zijn Spaanse finca staat te koop op de Spaanse 'Funda', Idealista.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg de kriebels van de zweverigheid op Mount Joy
Ik vind het ook een leuke vrouw.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Boel aannames.![]()
Toch een leuke vrouw, denk ik.
En haar Hennie Huisman is een relaxte man. Tuimelt ook niet omver van haar rijkdom en succes. dat is wel verfrissend, vermoed ik.
Wordt ze weleens Mrs. Doubtfire genoemd?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:30 schreef lily het volgende:
Zure Loes lijkt trouwens exact op een tante van mij. Een iets jongere versie maar de fysieke gelijkenis is erg groot. Inclusief zuurgraad.
(Ondanks dat, houd ik wel veel van mijn tante hoor).
Haha, nee, niet echt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:41 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Wordt ze weleens Mrs. Doubtfire genoemd?
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
vind ik ook. zelfs als je bot bent of jezelf liever hoort praten. wanneer iemand zegt dat haar vader pasgeleden
is gestorven, dan kun je toch wel wat interesse en begrip tonen.
maar je kunt dan ook zelf meteen zeggen 'goh ik vind het wel apart dat je daar zomaar overheen praat, over
mijn vader die recent gestorven is'.
ze lijkt me nou niet bepaald een muurbloem die dat niet zou durven, ze staat na een half uur al praktisch met
1 been bij de dierenarts om euthanasie voor de hond te bespreken
Of de regie vond dat het tijd was voor een klus-moment.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En niet gedacht dat zij haar parasols bij een doe-het-zelfzaak haalt.
Dezelfde reden als Denise destijds.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Aha dan weten we direct de reden waarom Joy mee doet
En Hans Italië.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dezelfde reden als Denise destijds.
Oh ja.. waar ondertussen nog geen steek is veranderdquote:
En Jacob tijdens seizoen 1, om uit te testen of interesse was, toen weer uit de verkoop en sinds dit jaar opnieuw in de verkoop.,quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dezelfde reden als Denise destijds.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En Jacob tijdens seizoen 1, om uit te testen of interesse was, toen weer uit de verkoop en sinds dit jaar opnieuw in de verkoop.,
Er ontsnapte net wel iets bij Claudia jaquote:
straks naar huis zonder man en met een vriendin minder. komt tot nu toe inderdaad klote over voor haar.quote:
Dat zou zomaar kunnen, ze stort zich wel op hem.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ben bang dat Claudia Walters oproep had gezien. En dat Anne zei; leuk ik ga mee. En dat Anne nu verliefd wordt op hem. Zou super sneu zijn voor Claudia
En een longaandoeningquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
straks naar huis zonder man en met een vriendin minder. komt tot nu toe inderdaad klote over voor haar.
Bij Walter gaan bij mij eerlijk gezegd toch wel alle alarmbellen af ja als een mogelijke sekteleider die zijn autoriteit over anderen uitbuit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:54 schreef NoCigar het volgende:
Walter lijkt me iemand de elk toeristenseizoen wel regelmatig liefdesenergie uitwisselt.
En zonder auto,quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
straks naar huis zonder man en met een vriendin minder. komt tot nu toe inderdaad klote over voor haar.
Ja hè, de term sekteleider schoot ook door mijn hoofd.....quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij Walter gaan bij mij eerlijk gezegd toch wel alle alarmbellen af ja als een mogelijke sekteleider die zijn autoriteit over anderen uitbuit.
Dodged a bullet..quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ben bang dat Claudia Walters oproep had gezien. En dat Anne zei; leuk ik ga mee. En dat Anne nu verliefd wordt op hem. Zou super sneu zijn voor Claudia
Tuurlijk. Daar draaien die cursussen voor hem om.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:54 schreef NoCigar het volgende:
Walter lijkt me iemand de elk toeristenseizoen wel regelmatig liefdesenergie uitwisselt.
een verademing inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:03 schreef loveli het volgende:
Petri lijkt gewoon leuk, alles op de rit, b&b staat nog niet te koop, geen huisvriend en nog geen hond gezien.
Graag gedaanquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:11 schreef JOHANK88 het volgende:
staat ze daar nu met haar ochtendurine in een fles?
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:16 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij denkt jan dat olov de huisvriend is lol
Dit heeft ze allemaal zelf gemanifesteerd. Het universum geeft je wat je op zielsniveau vraagt.quote:
Met Claudia in het hoekje.quote:
haagsquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef Haags het volgende:
Ik ken mensen die na wat drugs normaler deden zeg maar..
Sekteleider in actie.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:23 schreef Fascination het volgende:
Lol, ja, heel vererend om haar voeten te moeten vasthouden. Hij heeft je al goed bespeeld
Ik ook. Ontzettende goedzak, doet niemand kwaad. Laat zich alleen misbruiken vind ik.quote:
willem beverquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is dat de stem van de uil van de fabeltjeskrant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |