Haha, nee, niet echt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:41 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Wordt ze weleens Mrs. Doubtfire genoemd?
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
vind ik ook. zelfs als je bot bent of jezelf liever hoort praten. wanneer iemand zegt dat haar vader pasgeleden
is gestorven, dan kun je toch wel wat interesse en begrip tonen.
maar je kunt dan ook zelf meteen zeggen 'goh ik vind het wel apart dat je daar zomaar overheen praat, over
mijn vader die recent gestorven is'.
ze lijkt me nou niet bepaald een muurbloem die dat niet zou durven, ze staat na een half uur al praktisch met
1 been bij de dierenarts om euthanasie voor de hond te bespreken
Of de regie vond dat het tijd was voor een klus-moment.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En niet gedacht dat zij haar parasols bij een doe-het-zelfzaak haalt.
Dezelfde reden als Denise destijds.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Aha dan weten we direct de reden waarom Joy mee doet
En Hans Italië.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dezelfde reden als Denise destijds.
Oh ja.. waar ondertussen nog geen steek is veranderdquote:
En Jacob tijdens seizoen 1, om uit te testen of interesse was, toen weer uit de verkoop en sinds dit jaar opnieuw in de verkoop.,quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dezelfde reden als Denise destijds.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En Jacob tijdens seizoen 1, om uit te testen of interesse was, toen weer uit de verkoop en sinds dit jaar opnieuw in de verkoop.,
Er ontsnapte net wel iets bij Claudia jaquote:
straks naar huis zonder man en met een vriendin minder. komt tot nu toe inderdaad klote over voor haar.quote:
Dat zou zomaar kunnen, ze stort zich wel op hem.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ben bang dat Claudia Walters oproep had gezien. En dat Anne zei; leuk ik ga mee. En dat Anne nu verliefd wordt op hem. Zou super sneu zijn voor Claudia
En een longaandoeningquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
straks naar huis zonder man en met een vriendin minder. komt tot nu toe inderdaad klote over voor haar.
Bij Walter gaan bij mij eerlijk gezegd toch wel alle alarmbellen af ja als een mogelijke sekteleider die zijn autoriteit over anderen uitbuit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:54 schreef NoCigar het volgende:
Walter lijkt me iemand de elk toeristenseizoen wel regelmatig liefdesenergie uitwisselt.
En zonder auto,quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
straks naar huis zonder man en met een vriendin minder. komt tot nu toe inderdaad klote over voor haar.
Ja hè, de term sekteleider schoot ook door mijn hoofd.....quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij Walter gaan bij mij eerlijk gezegd toch wel alle alarmbellen af ja als een mogelijke sekteleider die zijn autoriteit over anderen uitbuit.
Dodged a bullet..quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ben bang dat Claudia Walters oproep had gezien. En dat Anne zei; leuk ik ga mee. En dat Anne nu verliefd wordt op hem. Zou super sneu zijn voor Claudia
Tuurlijk. Daar draaien die cursussen voor hem om.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:54 schreef NoCigar het volgende:
Walter lijkt me iemand de elk toeristenseizoen wel regelmatig liefdesenergie uitwisselt.
een verademing inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:03 schreef loveli het volgende:
Petri lijkt gewoon leuk, alles op de rit, b&b staat nog niet te koop, geen huisvriend en nog geen hond gezien.
Graag gedaanquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:11 schreef JOHANK88 het volgende:
staat ze daar nu met haar ochtendurine in een fles?
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:16 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij denkt jan dat olov de huisvriend is lol
Dit heeft ze allemaal zelf gemanifesteerd. Het universum geeft je wat je op zielsniveau vraagt.quote:
Met Claudia in het hoekje.quote:
haagsquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef Haags het volgende:
Ik ken mensen die na wat drugs normaler deden zeg maar..
Sekteleider in actie.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:23 schreef Fascination het volgende:
Lol, ja, heel vererend om haar voeten te moeten vasthouden. Hij heeft je al goed bespeeld
Ik ook. Ontzettende goedzak, doet niemand kwaad. Laat zich alleen misbruiken vind ik.quote:
willem beverquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is dat de stem van de uil van de fabeltjeskrant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |