SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topic: Tuinfluitert in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #34 Verticaal succesjeBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
had iemand van vorig seizoen er ook zoveel? hans in Italie misschien? ik weet het niet meer zo goed.quote:
idem! ik zat net weer te gniffelenquote:Op maandag 10 juli 2023 21:19 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik moet nog steeds lachen wanneer ik de foto’s uit de OP zie
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
tjeemig, de sekte in Frankrijk heeft ook al een huisvriend!
In z’n gezicht gooienquote:Op maandag 10 juli 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ik heb appeltaart bij me, dus misschien kunnen we appeltaart nuttigen."
Wat wil je er anders mee doen?
Inderdaad viezigquote:Op maandag 10 juli 2023 21:22 schreef Fascination het volgende:
Typisch een B&B van een man. Geen kast voor de gast en het ziet er niet verzorgd uit
Mettler Toledo waar ze werkt maakt industriele weegschalen. Die moeten weleens gekalibreerd wordenquote:
Leendert krijgt een functioneringsgesprek.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:26 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vond dr in het filmpje een leuke vrouw maar ik vind haar nu al een zeikerd eerlijk gezegd.
Hopelijk wel SMART geformuleerd en met 360 graden feedback.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Leendert krijgt een functioneringsgesprek.
Ja, maar is het een onderwerp voor de eerste keer dat je elkaar ziet?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:27 schreef Revanches het volgende:
Nouja, ik snap wel even dat het kil overkomt als iemand niet naar je overleden vader vraagt..
Ik zou wel wat luchtiger beginnen ipv gelijk over dode familieleden te gaan praten.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:27 schreef Revanches het volgende:
Nouja, ik snap wel even dat het kil overkomt als iemand niet naar je overleden vader vraagt..
Ach, een soort first dates maar dan net een tikkie anders.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, maar is het een onderwerp voor de eerste keer dat je elkaar ziet?
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:30 schreef TheVulture het volgende:
De Ardennen vind ik altijd leuk voor een weekend. Ik zou er niet dood gevonden willen worden, en op die plek zou je ook moeiteloos een half jaar dood kunnen liggen voordat je opgemerkt wordt.
vind ik ook. zelfs als je bot bent of jezelf liever hoort praten. wanneer iemand zegt dat haar vader pasgeledenquote:Op maandag 10 juli 2023 21:27 schreef Revanches het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
ze staat na een half uur al praktisch met
1 been bij de dierenarts om euthanasie voor de hond te bespreken
Dat is de voertaal op Mount Joyquote:Op maandag 10 juli 2023 21:38 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom spreekt hij telkens engels, hij is een limburgse nederlander in spanje. heeft hij een engelse vader of moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |