SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topic: Tuinfluitert in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #34 Verticaal succesjeBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
had iemand van vorig seizoen er ook zoveel? hans in Italie misschien? ik weet het niet meer zo goed.quote:
idem! ik zat net weer te gniffelenquote:Op maandag 10 juli 2023 21:19 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik moet nog steeds lachen wanneer ik de foto’s uit de OP zie
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
tjeemig, de sekte in Frankrijk heeft ook al een huisvriend!
In z’n gezicht gooienquote:Op maandag 10 juli 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ik heb appeltaart bij me, dus misschien kunnen we appeltaart nuttigen."
Wat wil je er anders mee doen?
Inderdaad viezigquote:Op maandag 10 juli 2023 21:22 schreef Fascination het volgende:
Typisch een B&B van een man. Geen kast voor de gast en het ziet er niet verzorgd uit
Mettler Toledo waar ze werkt maakt industriele weegschalen. Die moeten weleens gekalibreerd wordenquote:
Leendert krijgt een functioneringsgesprek.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:26 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vond dr in het filmpje een leuke vrouw maar ik vind haar nu al een zeikerd eerlijk gezegd.
Hopelijk wel SMART geformuleerd en met 360 graden feedback.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Leendert krijgt een functioneringsgesprek.
Ja, maar is het een onderwerp voor de eerste keer dat je elkaar ziet?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:27 schreef Revanches het volgende:
Nouja, ik snap wel even dat het kil overkomt als iemand niet naar je overleden vader vraagt..
Ik zou wel wat luchtiger beginnen ipv gelijk over dode familieleden te gaan praten.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:27 schreef Revanches het volgende:
Nouja, ik snap wel even dat het kil overkomt als iemand niet naar je overleden vader vraagt..
Ach, een soort first dates maar dan net een tikkie anders.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, maar is het een onderwerp voor de eerste keer dat je elkaar ziet?
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:30 schreef TheVulture het volgende:
De Ardennen vind ik altijd leuk voor een weekend. Ik zou er niet dood gevonden willen worden, en op die plek zou je ook moeiteloos een half jaar dood kunnen liggen voordat je opgemerkt wordt.
vind ik ook. zelfs als je bot bent of jezelf liever hoort praten. wanneer iemand zegt dat haar vader pasgeledenquote:Op maandag 10 juli 2023 21:27 schreef Revanches het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
ze staat na een half uur al praktisch met
1 been bij de dierenarts om euthanasie voor de hond te bespreken
Dat is de voertaal op Mount Joyquote:Op maandag 10 juli 2023 21:38 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom spreekt hij telkens engels, hij is een limburgse nederlander in spanje. heeft hij een engelse vader of moeder?
Het is elke werkdag toch?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
Nu weer een week wachten. Maar het wordt denk ik wel weer een leuk seizoen zo te zien
Elke werkdag, 7 weken lang.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
Nu weer een week wachten. Maar het wordt denk ik wel weer een leuk seizoen zo te zien
precies. of in het geval van zo'n gekke sekteleider dat hij ineens zijn tong in je oor stopt of zo, terwijl hij 'it's raining men' begint te neuriën.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:47 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik zou dan denken dat de ander gaat huilen ofzo.
Het zou pas echt eng worden als je jezelf herkent in die mensenquote:Op maandag 10 juli 2023 21:47 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Walter en zijn dames staan zo ver van mij af dat ik niet weet wat ik er van moet vinden. Ik vind ze een beetje eng denk ik
Doe twitter op een ander scherm ernaast, dan wordt het dubbel geweldig.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Hiep Hoi! Dat had ik niet door, dan wordt het helemaal geweldig.
Prima ideequote:Op maandag 10 juli 2023 21:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe twitter op een ander scherm ernaast, dan wordt het dubbel geweldig.
Ik ook. En bonus, ze doet niet mee voor de promotie van haar B&B.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die oudere mevrouw in Portugal heel leuk!
Instagram/tiktok. Helemaal vol met al die guru's en 'cursussen' op Ibiza of texel oid met allemaal zweeftermen en jezelf ontwikkelen blabla. Gebakken lucht verkopen x10000quote:Op maandag 10 juli 2023 23:02 schreef matthijst het volgende:
En hoe komen van die jonge lui al zo fuckin zweverig![]()
Art komt verder toch niet in de serie voor, behalve bij de bezoekjes die hij aan een aantal B&B-eigenaars heeft gebracht? Ik vind dat overigens prima, ik vond zijn interviews tamelijk nietszeggend, ook bij de terugblik vorige week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Whoa, ik ben het met je eens!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 05:46 schreef Za het volgende:
Nederlanders die Namasté zeggen...
Klaagbaak waardig.
Art Rooijakkers is in seizoen 3 van 'B&B Vol Liefde' niet te zien en te horen. Dat laat Art weten aan RTL Boulevard.quote:
nu je het zegtquote:Op maandag 10 juli 2023 23:02 schreef matthijst het volgende:
Olof, alsof Gerard Cox en Hennie Huisman een gekloond broertje hebben.
Ah vaag, zag 'm in ep1, maar misschien omdat dat die kennismaking was.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Art Rooijakkers is in seizoen 3 van 'B&B Vol Liefde' niet te zien en te horen. Dat laat Art weten aan RTL Boulevard.
"De opnames van B&B Vol Liefde liepen gelijk met die van Expeditie Robinson en dus kon ik niet beide programma's doen", laat Art weten in een reactie.
'B&B Vol Liefde werkt niet met een presentator, maar met een voice-over: Jeroen Kijk in de Vegte.
https://www.rtlboulevard.(...)eizoen-bb-vol-liefde
Ja maar daar manifesteert hij op dagelijkse basis gewoon een hekje langs, vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Ligt er bij Joy in huis nu trouwens een soort loopplank richting een slaapkamer, waarbij je een paar meter naar beneden dondert als je even niet oplet en misstapt?
Daar leek het niet op NO Way dat ik daar boven ging slapen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar daar manifesteert hij op dagelijkse basis gewoon een hekje langs, vermoed ik.
Ik zou me meer zorgen maken om een paar te veel wijntjes.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik pas ook voor die 'brug', maar loopt die nou boven iets van een keuken? Lekker als je met je zandpoten boven dat eten loopt
Haha ja dat sowieso!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om een paar te veel wijntjes.
Klustijd op Mount Joy.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:46 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik geloof dat ze tot nu toe wel allemaal redelijk rustig aan zijn gekomen, nog niemand die meteen
aan het werk moest zoals vorig jaar. Niet meteen met een doekje in de wc en zo. Of een ikea kast
in elkaar zetten.
Eens, het is alsof ze de hele tijd aan het presenteren is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |