Er ontsnapte net wel iets bij Claudia jaquote:
straks naar huis zonder man en met een vriendin minder. komt tot nu toe inderdaad klote over voor haar.quote:
Dat zou zomaar kunnen, ze stort zich wel op hem.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ben bang dat Claudia Walters oproep had gezien. En dat Anne zei; leuk ik ga mee. En dat Anne nu verliefd wordt op hem. Zou super sneu zijn voor Claudia
En een longaandoeningquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
straks naar huis zonder man en met een vriendin minder. komt tot nu toe inderdaad klote over voor haar.
Bij Walter gaan bij mij eerlijk gezegd toch wel alle alarmbellen af ja als een mogelijke sekteleider die zijn autoriteit over anderen uitbuit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:54 schreef NoCigar het volgende:
Walter lijkt me iemand de elk toeristenseizoen wel regelmatig liefdesenergie uitwisselt.
En zonder auto,quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
straks naar huis zonder man en met een vriendin minder. komt tot nu toe inderdaad klote over voor haar.
Ja hè, de term sekteleider schoot ook door mijn hoofd.....quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij Walter gaan bij mij eerlijk gezegd toch wel alle alarmbellen af ja als een mogelijke sekteleider die zijn autoriteit over anderen uitbuit.
Dodged a bullet..quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ben bang dat Claudia Walters oproep had gezien. En dat Anne zei; leuk ik ga mee. En dat Anne nu verliefd wordt op hem. Zou super sneu zijn voor Claudia
Tuurlijk. Daar draaien die cursussen voor hem om.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:54 schreef NoCigar het volgende:
Walter lijkt me iemand de elk toeristenseizoen wel regelmatig liefdesenergie uitwisselt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |