Tijd van d'r levenquote:
Leendert voor niks de kast leeggeruimd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ook doodleuk voorlezen met andere kandidaten, huisvrienden, camera crew, productie en 6 honden erbij.quote:
Nu verwacht ik een handje kruidnootjes op de grondquote:
In één of andere hoek…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu verwacht ik een handje kruidnootjes op de grond
dat manifesteer je zelf, denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor iets te vaak het woord: manifesteren.
quote:
quote:Manifestatie is een techniek die is gebaseerd op het idee dat je je dromen of verlangens werkelijkheid kunt laten worden door de kracht van je gedachten. Manifestatie gaat uit van het idee dat je aantrekt waar je aan denkt. Dit zou simpelweg betekenen dat positieve gedachten leiden tot meer positiviteit in je leven.
Ja ik snap dit niet zo goed, ze gaan het (wel of niet verliefd worden) manifesteren, wat bedoelen ze hiermee? Dat je je wensen moet visualiseren en dan zie je je doel voor ogen ofzo? Ik heb geen idee 😬quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor iets te vaak het woord: manifesteren.
Ja, ik vind het een vaag begripquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:19 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ja ik snap dit niet zo goed, ze gaan het (wel of niet verliefd worden) manifesteren, wat bedoelen ze hiermee? Dat je je wensen moet visualiseren en dan zie je je doel voor ogen ofzo? Ik heb geen idee 😬
Manisch depressief is meer van toepassing…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een vaag begrip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |