Tijd van d'r levenquote:
Leendert voor niks de kast leeggeruimd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ook doodleuk voorlezen met andere kandidaten, huisvrienden, camera crew, productie en 6 honden erbij.quote:
Nu verwacht ik een handje kruidnootjes op de grondquote:
In één of andere hoek…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu verwacht ik een handje kruidnootjes op de grond
dat manifesteer je zelf, denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor iets te vaak het woord: manifesteren.
quote:
quote:Manifestatie is een techniek die is gebaseerd op het idee dat je je dromen of verlangens werkelijkheid kunt laten worden door de kracht van je gedachten. Manifestatie gaat uit van het idee dat je aantrekt waar je aan denkt. Dit zou simpelweg betekenen dat positieve gedachten leiden tot meer positiviteit in je leven.
Ja ik snap dit niet zo goed, ze gaan het (wel of niet verliefd worden) manifesteren, wat bedoelen ze hiermee? Dat je je wensen moet visualiseren en dan zie je je doel voor ogen ofzo? Ik heb geen idee 😬quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor iets te vaak het woord: manifesteren.
Ja, ik vind het een vaag begripquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:19 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ja ik snap dit niet zo goed, ze gaan het (wel of niet verliefd worden) manifesteren, wat bedoelen ze hiermee? Dat je je wensen moet visualiseren en dan zie je je doel voor ogen ofzo? Ik heb geen idee 😬
Manisch depressief is meer van toepassing…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een vaag begrip
Oei...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Manisch depressief is meer van toepassing…
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou een vleesvork gebruiken, andersom…
Het is wachten op de plakjes courgette op de schouders…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:27 schreef PirE het volgende:
Die stemvork helpt in ieder geval niet om je te beschermen tegen de zon.
Ja, maar with that stuur je al je vegan chakra's en mantra's en whatever more mee in de war you knowquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou een vleesvork gebruiken, andersom…
2 ijsklontjes in bad, zitten al je chakra's weer in a row, you know.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, maar with that stuur je al je vegan chakra's en mantra's en whatever more mee in de war you know
Vergeet de Spotify playlist.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:33 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
2 ijsklontjes in bad, zitten al je chakra's weer in a row, you know.
verrek je hebt gelijk! in geval van geen wifi kan evt nog een huisvriend/klaploper gitaar tokkelenquote:
Bongo's…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:35 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
verrek je hebt gelijk! in geval van geen wifi kan evt nog een huisvriend/klaploper gitaar tokkelen
Het is maar goed dat mensen geen denkwolkjes boven hun hoofd hebben.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:51 schreef Anouk83 het volgende:
Toch vind ik de gesprekken en manier van omgaan met elkaar bij Walter wel heel erg fijn om naar te kijken, respectvol naar elkaar toe. Liever dat dan zoeen zure Loes in de Ardennen.
bij walter is het ook wel zweverig maar het gaat met een beetje humor en een knipoog en inderdaad, ze zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:51 schreef Anouk83 het volgende:
Toch vind ik de gesprekken en manier van omgaan met elkaar bij Walter wel heel erg fijn om naar te kijken, respectvol naar elkaar toe. Liever dat dan zoeen zure Loes in de Ardennen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:54 schreef matthijst het volgende:
"Huilen als ze de zee ziet." Pfffffff![]()
Loes kan beter naar een praatgroep gaan om over d'r vader te praten![]()
Wat is die gast druk met die hond. En die José blèrt lekker mee tegen die beesten![]()
Loes een beetje ongemakkelijk meepraten over die hond. Semi geïnteresseerd vragen of ie al in het water heeft gelegen. Ondertussen denkend "waarom is ie niet verzopen".
Joy. "Wat zou je hiervoor betalen per nacht?"
Maximaal 60 euro kneus. Wat een hippiebende. Afgetrapte mini-camper.
Babette, nog zo'n blij bloemenkind. "Soundhealer". Gvd knap als dat je dat gezwam verkocht krijgt![]()
Sjonge jonge, 23 en "even wat tijd voor mezelf nodig". Fuckin sneeuwvlokjescommune.
De groep staat "spiritueel open" en is "in a way evolved"
Huisvrienden. Blijkbaar mocht je dit seizoen alleen meedoen als je minimaal 1 huisvriend had, of een hond.quote:
De crew zoals hij ze zelf noemt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Huisvrienden. Blijkbaar mocht je dit seizoen alleen meedoen als je minimaal 1 huisvriend had, of een hond.
Ik denk dat ze hem dwong om Nederlands te praten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:45 schreef Nehalennia het volgende:
Marjan was toch jarenlang met een engelsman samen? Waarom is haar engels dan zo beroerd
Die huisvriend heeft haar sowieso een beurt gegeven. Dat kan haast niet anders.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:45 schreef Nehalennia het volgende:
Marjan was toch jarenlang met een engelsman samen? Waarom is haar engels dan zo beroerd
Yeap, figuur waar nagenoeg de meeste vrouwen in Nederland wel van kunnen dromen. Ze is wel gewoon netjes. Niks mis mee. Mag hij blij mee zijn.quote:
Wat zijn hatewatchers toch bijzondere mensenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:54 schreef matthijst het volgende:
Walter en die vrouw met d'r manifesteren. Ueberhaupt. Manifesteren![]()
Walter is nog niet verliefd, maar z'n ziel en energie voelen het wel. OK, Walter.
Slim, ff checken in de sauna.
"Huilen als ze de zee ziet." Pfffffff![]()
"Die levensenergie die dan zo stroomt."![]()
Lig je net lekker in het gras, begint ie weer te zwetsen. Kan die gast ook gewoon ff z'n kop houden.
Marjan met d'r bediende. Beetje lomp. Ff roepen, kopje jn dr handen drukken.
Olof lult lekker mee, maar dat wordt niks.
Leendert ziet er niet uit alsof hij zelf veel doet in die B&B. Loopt al te hijgen als ie met wat lakens loopt.
Loes kan beter naar een praatgroep gaan om over d'r vader te praten![]()
Wat is die gast druk met die hond. En die José blèrt lekker mee tegen die beesten![]()
Loes een beetje ongemakkelijk meepraten over die hond. Semi geïnteresseerd vragen of ie al in het water heeft gelegen. Ondertussen denkend "waarom is ie niet verzopen".
Joy. "Wat zou je hiervoor betalen per nacht?"
Maximaal 60 euro kneus. Wat een hippiebende. Afgetrapte mini-camper.
Zoë met d'r 200 euro![]()
Babette, nog zo'n blij bloemenkind. "Soundhealer". Gvd knap als dat je dat gezwam verkocht krijgt![]()
Suf Sinterklaasgedichtje![]()
Waarom heeft Joy een onderbroek onder z'n zwembroek aan![]()
Zelfs een boom poept op die hippiesshit. Bye bye Babette, op de grond met jou en je enkel![]()
Ilse Warringa (Juf Ank) zou een Zoë imitatie moeten doen![]()
Sjonge jonge, 23 en "even wat tijd voor mezelf nodig". Fuckin sneeuwvlokjescommune.
De groep staat "spiritueel open" en is "in a way evolved"
quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat zijn hatewatchers toch bijzondere mensen
quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Marian woont en werkt al meer dan 35 jaar in de Algarve, ik had verwacht dat zij tijdens het ruilen parasol wel Portugees zou kunnen praten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:23 schreef matthijst het volgende:
Wat was die Marjan ook irritant in die winkel. "I even been on Google.""You can not sell this again heh." Terwijl Olof de boel gewoon aan het regelen was. Controlfreak lijkt het.
Ik had ook gedacht dat ze wel Portugees zou spreken. En niet gedacht dat zij haar parasols bij een doe-het-zelfzaak haalt. En niet verwacht dat ze zo bits zou doen tegen die werknemer.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Marian woont en werkt al meer dan 35 jaar in de Algarve, ik had verwacht dat zij tijdens het ruilen parasol wel Portugees zou kunnen praten.
Wat zijn hateposters als moderator toch een aparte keuze.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Joy misschien ook, want een gedeelte van zijn Spaanse finca staat te koop op de Spaanse 'Funda', Idealista.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg de kriebels van de zweverigheid op Mount Joy
Ik vind het ook een leuke vrouw.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Boel aannames.![]()
Toch een leuke vrouw, denk ik.
En haar Hennie Huisman is een relaxte man. Tuimelt ook niet omver van haar rijkdom en succes. dat is wel verfrissend, vermoed ik.
Wordt ze weleens Mrs. Doubtfire genoemd?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:30 schreef lily het volgende:
Zure Loes lijkt trouwens exact op een tante van mij. Een iets jongere versie maar de fysieke gelijkenis is erg groot. Inclusief zuurgraad.
(Ondanks dat, houd ik wel veel van mijn tante hoor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |