20 minuten later, weet je dat zeker?quote:
Oh kom op zeg, alsof jij vaak goedlopende topics opent.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
20 minuten later, weet je dat zeker?
Nice. Niet kunnen slapen vanwege het weer?quote:Op zondag 9 juli 2023 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De stam SC hier slaapt nog niet hoor, al ben ik de laatste tijd wel wat minder actief in de nacht.![]()
Maar dat nummer daar was voor mij de winnaar in 'ons' jaar. Zeker toen ik het haar live mocht horen zingen.
Dat is het punt niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, alsof jij vaak goedlopende topics opent.
Grappig om te lezen. Maar klopt inderdaad, ik ben de officieuze Maurice de Hont van het forum.quote:Op zondag 9 juli 2023 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij wel! als ik in NWS kijk, dan zie ik tegenwoordig veel polls staan.
Nee, gewoon niet slapen omdat weekend en dan slaap ik niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nice. Niet kunnen slapen vanwege het weer?
Wie had dat jaar ookalweer gewonnen, Italië toch?
En ja, Italië idd.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Nice. Niet kunnen slapen vanwege het weer?
Wie had dat jaar ookalweer gewonnen, Italië toch?
Waarom zou je geen F1 kunnen kijken als de bbq aan gaat?quote:Op zondag 9 juli 2023 08:59 schreef GeorgeM het volgende:
Code oranje hier vanmiddag, hopelijk gaat de bbq niet door en kan ik gewoon F1 kijken[ afbeelding ]
Omdat het bij vrienden is en ze kijken dat niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je geen F1 kunnen kijken als de bbq aan gaat?
Hoezo is die race ineens om 16 uur?quote:Op zondag 9 juli 2023 09:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Omdat het bij vrienden is en ze kijken dat niet.
Ik heb 2 weken geleden nog wel een ballonnetje opgelatenHij zei dat hij niet wist hoe het voor elkaar te krijgen, maar hij zou z’n zoon vragen.
Maar ben bang dat hij er niet meer aan gedacht heeft
quote:Op zondag 9 juli 2023 09:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Omdat het bij vrienden is en ze kijken dat niet.
Ik heb 2 weken geleden nog wel een ballonnetje opgelatenHij zei dat hij niet wist hoe het voor elkaar te krijgen, maar hij zou z’n zoon vragen.
Maar ben bang dat hij er niet meer aan gedacht heeft
Ja. STOMquote:
Ik vind je er vandaag net zo goed uitzien als gisteren Cyan, dus maakt voor een keer niet uit.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb verzaakt om naar de sportschool te gaan en nu ben ik zwaar depressief.
Hier dan een heel nestje jonge gierzwaluwen voor je, zullen binnenkort wel uit gaan vliegen.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is wel weer de tijd van de gierzwaluw, wat ik nog steeds het mooiste vogelgeluid vind. Dus ietsje minder depressief.
En wat @:Em31 zei hielp ook wel een beetje.![]()
Die horen juist van alles en nog wat een uur eerder te doen, niet laterquote:
Ga dan nu alsnog.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb verzaakt om naar de sportschool te gaan en nu ben ik zwaar depressief.
Ik vind 1500 al te laat, dat valt steeds samen met wielrennenquote:
wielrennen mis ik de hele tijd steeds.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 1500 al te laat, dat valt steeds samen met wielrennen
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wielrennen mis ik de hele tijd steeds.
Eens kijken hoe ik dat ga oplossen.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmiddag wordt weer echt als een baas schakelen tussen twee schermen. De mythische Puy de Dome wil je niet missen.
[..]
14:00 als standaardtijd beviel mij ook een stuk beterquote:Op zondag 9 juli 2023 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh nee, want het is nu nog warmer, ik heb nog steeds maar 4 uur geslapen en de sportschool gaat om 13:00 uur dicht.quote:
Je kan je armspieren trainen door een ijsje richting je mond te tillenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uh nee, want het is nu nog warmer, ik heb nog steeds maar 4 uur geslapen en de sportschool gaat om 13:00 uur dicht.
Ik vrees voor een type Dielon Teuns.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef Fred_B het volgende:
Puy de Dôme genot![]()
Ik hoop op een mooie koers vandaag met de grote mannen. Dat er niet een stel onbenullen wegrijdt en de Jelle Vanendert of Nans Peters met toevallig een goede dag zo’n bijzondere etappe wint.
Ja, dat zou de losse verkoop van L’Équipe niet de hoogte in jagen.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees voor een type Dielon Teuns.
Ik heb geen ijs meer in huis.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan je armspieren trainen door een ijsje richting je mond te tillen
Dit zijn heel grote fouten.quote:
Alles om de Fransen dwars te kunnen zitten, ha!quote:
Terug naar 14:00 uur elke Europese F1 GPquote:Op zondag 9 juli 2023 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, je bent het einde!quote:
In de basis een prima principe natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2023 13:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alles om de Fransen dwars te kunnen zitten, ha!
Hmmmquote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef Fred_B het volgende:
Puy de Dôme genot![]()
Ik hoop op een mooie koers vandaag met de grote mannen. Dat er niet een stel onbenullen wegrijdt en de Jelle Vanendert of Nans Peters met toevallig een goede dag zo’n bijzondere etappe wint.
Dacht toevallig vorige week ook aan deze, zou volgend jaar een perfect moment voor zoiets zijn. Maarja weet niet, zie het alsnog niet echt gebeuren geloof ik.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:48 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer gaat Zweden iets zo moois en minder plastic sturen?![]()
Mwah, geen kans meer.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:48 schreef NailQueen het volgende:
Hoewel Anna Bergendahl veel beter is geworden en zeker een nieuwe kans verdiend, was haar optreden in 2010 gewoon kannonvoer. Niet alleen het nummer maar zelf zat ze maar wat dom te huppelen op het podiumquote:Op zondag 9 juli 2023 14:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, geen kans meer.
Een van de weinige keren dat ze zoiets probeerden haalden ze de finale niet, dus no way dat ze het nog een keer gaan doen.
This is my Life was ook nog beter dan dit wat mij betreft.
Als Zweden ballen heeft vragen ze Ghost om iets te doen dit jaarBelachelijk populair op dit moment en Tobias Forge is een genie.
2023 was echt het zwakste Melfest in jaren. Nu met de winst van Loreen denk ik ook niet dat het beter gaat worden.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht toevallig vorige week ook aan deze, zou volgend jaar een perfect moment voor zoiets zijn. Maarja weet niet, zie het alsnog niet echt gebeuren geloof ik.
Was echt behoorlijk veel zooi ja, maar twee leuke nummers en die werden ook met gemak 1 en 2.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
2023 was echt het zwakste Melfest in jaren. Nu met de winst van Loreen denk ik ook niet dat het beter gaat worden.
quote:Op zondag 9 juli 2023 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou die regen stelde ook weer niks voor.
Ik geloof nog steeds dat Marcus en Martinus in de finale genadeloos op hun bek waren gegaan. Vergelijkbaar met Benjamin Ingrosso.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was echt behoorlijk veel zooi ja, maar twee leuke nummers en die werden ook met gemak 1 en 2.
Edit: Ow nee 1 en 3
We gaan ze over een paar jaar wel voor Noorwegen zien, want daar worden ze vast wel een keer geselecteerd, omdat ze in Zweden tweede achter Loreen werden.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat Marcus en Martinus in de finale genadeloos op hun bek waren gegaan. Vergelijkbaar met Benjamin Ingrosso.
En anders is er altijd nog San Marinoquote:Op zondag 9 juli 2023 15:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We gaan ze over een paar jaar wel voor Noorwegen zien, want daar worden ze vast wel een keer geselecteerd, omdat ze in Zweden tweede achter Loreen werden.
Ik heb toch zeker wel twee druppels gevoeld terwijl ik buiten zat.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou die regen stelde ook weer niks voor.
Clara zelf heeft wel iets van haar onbevangen charme verloren. Maar het genre zou inderdaad wel een verademing zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:48 schreef NailQueen het volgende:
Hier nog niks aan de handquote:
Het zal in huis sowieso ook nog wel blijven hangenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier is de regen voorbij. Nu is het nogal benauwd.
88% luchtvochtigheid hier in de tuinquote:Op zondag 9 juli 2023 16:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zal in huis sowieso ook nog wel blijven hangen
Op?quote:Op zondag 9 juli 2023 17:00 schreef NailQueen het volgende:
Voor het eerst gestemd op de OGAE Second Chance Contest
...en het is alweer overquote:
Ik had een fotograaf besteld voor vanmiddag maar niet komen opdagenquote:
Blijft spannend zo. De andere verschillen zijn eigenlijk ook niet zo heel groot. Ja die verliezen een minuut, maar valt allemaal nog mee.quote:
De nummer 3 staat al op bijna 3 minuten na een week (terwijl hij zo'n twee minuten kado heeft gekregen)... het is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 9 juli 2023 18:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft spannend zo. De andere verschillen zijn eigenlijk ook niet zo heel groot. Ja die verliezen een minuut, maar valt allemaal nog mee.
Ik heb het specifiek over deze rit. Daar zijn de verschillen relatief klein. Wat ook komt omdat ze vrij laat echt ervoor gingen.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De nummer 3 staat al op bijna 3 minuten na een week (terwijl hij zo'n twee minuten kado heeft gekregen)... het is maar hoe je het bekijkt
Maar goed, vooraf wist je ook wel dat het tussen Pogacar en Vingegaard zou gaan. Waarbij Pogacar echt een wonderbaarlijke wederopstanding heeft ondergaan, het is geen Landis maar het is wel bizar hoeveel sterker hij nu is dan in die eerste bergrit.
Ik denk dat we mazzel hebben dat Pogi woensdag een slechte dag hadquote:Op zondag 9 juli 2023 19:00 schreef Redefine het volgende:
Wel mooi dat zowel Pogacar als Vingegaard in goede doen zijn en we nog een echte strijd hebben een krijgen. Ook wel goed dat Pogacar vandaag niet ter ver wegreed. Vooral verstandig gereden van Vingegaard.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we mazzel hebben dat Pogi woensdag een slechte dag had
Zeg maar dat hij betaald voor het etenquote:Op zondag 9 juli 2023 20:12 schreef Cyan9 het volgende:
De bezorger van m'n eten vertelde me net dat er iemand in het trappenhuis van m'n flat ligt te slapen.
Denk niet dat hij geld bij zich heeft, ik denk dat ik wel weet wie het is. Diezelfde vage gast die wel vaker rond de flat rondhangt en altijd dronken en/of labiel overkomt.quote:
Ligt ie er nog?quote:Op zondag 9 juli 2023 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij geld bij zich heeft, ik denk dat ik wel weet wie het is. Diezelfde vage gast die wel vaker rond de flat rondhangt en altijd dronken en/of labiel overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |