quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Is er al een stream van een deur ergens eigenlijk? Anders is het ook nog niet echt crisis
Stem Roger en Epiales, uw lijsttrekkers voor een nieuw Nederland!quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
STEMT ROZJEE DIE DOET ER HEUS WEL IETS MEE.
Dank jequote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Is er al een stream van een deur ergens eigenlijk? Anders is het ook nog niet echt crisis
Noem je rutte nu een draaideurcrimineelquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rutte trollt de journalisten momenteel.
Nee dit is de deur waarachter Rutte zoekt naar zijn actieve herinneringen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Noem je rutte nu een draaideurcrimineel
Assen heeft wat mij betreft niets te vrezenquote:
Ghe.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Assen heeft wat mij betreft niets te vrezen
Dat zou ik meteen laten toevoegen aan de algemene rechten van de mens, "Ieder mens heeft het recht elke dag te worden met een kopje koffie of thee."quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lekker elke dag worden met een kopje koffie of thee
Ja hoor, ze gaan vandaag verder.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
DEURSTREAM, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zal wel weer met een sisser aflopenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 05:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hoor, ze gaan vandaag verder.
Vandaag was ook de deadline die de VVD stelde dacht ik, dus vanavond gaat het pas écht spannend worden mensen.
De spanning van de afgelopen avonden was slechts ter oefening.
Dat denk ik ook. Waarbij de VVD er weer het beste uit gaat komen...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal wel weer met een sisser aflopen
Nu wil ik wel spanning en sensa graag
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Waarbij de VVD er weer het beste uit gaat komen...
airco aan en gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:02 schreef BillDauterive het volgende:
De arme pakketbezorger zal het wel warm hebben in zijn busje in de hitte morgen.
Telkens weer in het stemhokje zo'n Sieneke-moment hèquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb ook nog steeds geen partij gevonden waar ik dan wel echt op wil stemmen. Ik kom niet verder dan 'nou, dan maar die'
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Arizona het volgende:
Wij vertrekken over een ruim een uur naar de luchthaven
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Arizona het volgende:
Bij waterschapsverkiezingen al helemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Telkens weer in het stemhokje zo'n Sieneke-moment hè
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Arizona het volgende:
Je hebt op Meneer Water gestemd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij waterschapsverkiezingen al helemaalDat interesseert me echt geen fluit. Vorige keer heb ik maar gestemd op iemand met een watergerelateerde achternaam
Nee dat heb je verkeerd begrepenquote:
En wat je ook doet het eindigt altijd met: 'Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge'quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Telkens weer in het stemhokje zo'n Sieneke-moment hè
Mallorca!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik heb gemist waarheen.
Zolang we enkel een duet tussen Mark en Caroline hebben om naar uit te kijken zie ik liever niet al te veel spanning daar in Den Haag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal wel weer met een sisser aflopen
Nu wil ik wel spanning en sensa graag
Eindelijk weten we wie de echte Caroline is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
En we werden er natuurlijk jaren terug al voor gewaarschuwd
R: Carolien!
A: Is Carolien onderweg?
R: HELP!
Het is nu niet best nee. Maar momenteel nieuwe verkiezingen worden nog een grotere gruwel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zolang we enkel een duet tussen Mark en Caroline hebben om naar uit te kijken zie ik liever niet al te veel spanning daar in Den Haag.
Ik mis nog een antwoord. 'Prima, het stoort mij niet, dus doe maar. Maar zelf vind ik ze niet zo heel boeiend.'quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
Na lang wachten toch nog even de SC ranking van juni, want ik weet hoeveel jullie ernaar uitkeken. Met een vertrouwde top 3.
1 475 Luctor.et.Emergo
2 344 Redefine
3 324 H_T
4 236 NailQueen
5 232 Arizona
6 207 Fred_B
7 175 Em31
8 170 GeorgeM
9 158 Strani
10 128 ESF1Gamer
11 100 BillDauterive
12 94 Meke
13 75 Hamlapjes
13 75 Cyan9
15 72 ijs_beer
16 70 Momo
17 60 AgnesGru
18 54 Roger_Epiales
19 39 usagi414
20 34 Cee
20 34 Koen66
22 26 Prisha
23 25 Yesse
24 23 blackswangreen
24 23 sportfreak
26 21 Mexicanobakker
27 17 zorro28
28 16 TheVulture
28 16 molloot200
30 6 Monique___
31 5 Mandy040986
32 4 Pino112
33 2 Knutknuttsson
33 2 BlackYellow
33 2 Japepk
36 1 CrazyDutchPunk
36 1 heywoodu
36 1 Fascination
En een poll, want we houden van polls:
[poll=5815]
Met zo weinig posts toch op 1.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
Na lang wachten toch nog even de SC ranking van juni, want ik weet hoeveel jullie ernaar uitkeken. Met een vertrouwde top 3.
1 475 Luctor.et.Emergo
2 344 Redefine
3 324 H_T
4 236 NailQueen
5 232 Arizona
6 207 Fred_B
7 175 Em31
8 170 GeorgeM
9 158 Strani
10 128 ESF1Gamer
11 100 BillDauterive
12 94 Meke
13 75 Hamlapjes
13 75 Cyan9
15 72 ijs_beer
16 70 Momo
17 60 AgnesGru
18 54 Roger_Epiales
19 39 usagi414
20 34 Cee
20 34 Koen66
22 26 Prisha
23 25 Yesse
24 23 blackswangreen
24 23 sportfreak
26 21 Mexicanobakker
27 17 zorro28
28 16 TheVulture
28 16 molloot200
30 6 Monique___
31 5 Mandy040986
32 4 Pino112
33 2 Knutknuttsson
33 2 BlackYellow
33 2 Japepk
36 1 CrazyDutchPunk
36 1 heywoodu
36 1 Fascination
En een poll, want we houden van polls:
[poll=5815]
En een of andere financiële nieuwszender wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:53 schreef H_T het volgende:
Een rechtszaak die is aangespannen door KINK zorgt ervoor dat de FM-frequenties opnieuw geveild worden. Dat is nu gebeurd... en KINK heeft geen FM-frequentie
Ja, maar dat moest. Van de 9 kavels moest er 1 naar een nieuwszender gaan om met Radio 1 te concurreren en 1 naar een zender met Nederlandstalige muziek, dus 100% NL is ook veilig. Er hoeft dus geen opstand te komen in Volendamquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:59 schreef Cee het volgende:
[..]
En een of andere financiële nieuwszender wel.
Want daar hebben we behoefte aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:59 schreef Cee het volgende:
[..]
En een of andere financiële nieuwszender wel.
Maar 100% NL heeft geen concurrentie, toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar dat moest. Van de 9 kavels moest er 1 naar een nieuwszender gaan om met Radio 1 te concurreren en 1 naar een zender met Nederlandstalige muziek, dus 100% NL is ook veilig. Er hoeft dus geen opstand te komen in Volendam
Nee, maar Suzan & Freek, Nick & Simon, Jan & Monique Smit, Andreen en Antwee, Samantha Steenwijk en Marco Schuitmaker zijn artiesten om trots op te zijn! Die verdienen landelijke promotie!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar 100% NL heeft geen concurrentie, toch?
Die raken ze eigenlijk niet kwijt, maar het is de keuze van Mediahuis om daar Veronica en 100% NL voor in te zetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:57 schreef H_T het volgende:
Slam en Sublime raken ook hun landelijke frequenties kwijt overigens
Kampioen van de armoede.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met zo weinig posts toch op 1.
Bagger!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:57 schreef H_T het volgende:
Dat is wel heel zuur.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:53 schreef H_T het volgende:
Een rechtszaak die is aangespannen door KINK zorgt ervoor dat de FM-frequenties opnieuw geveild worden. Dat is nu gebeurd... en KINK heeft geen FM-frequentie
Ja, daar doelde ik ook op met dat duet. Nu verkiezingen zal uitlopen op een tweekamp tussen die twee, zeker in de media en met de debatten. Dat is het kijken niet eens waard imo.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is nu niet best nee. Maar momenteel nieuwe verkiezingen worden nog een grotere gruwel.
Ik heb geen medelijden met ze, dankzij hun actie ben ik straks mijn favoriete autozender kwijt.quote:
Ik vind het eigenlijk wel een prima zenderquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar Suzan & Freek, Nick & Simon, Jan & Monique Smit, Andreen en Antwee, Samantha Steenwijk en Marco Schuitmaker zijn artiesten om trots op te zijn! Die verdienen landelijke promotie!
Balen, Slam! was de enige radiozender waar ik nog wel eens naar luisterde.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:57 schreef H_T het volgende:
De FM-band heeft niet sowieso al niet zo heel veel ruimte als je voldoende dekking en audiokwaliteit wil kunnen leveren (je wil niet half Q-Music en half 538 door elkaar horen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:53 schreef Em31 het volgende:
Maarehh, dit zal vast een domme vraag zijn, maar waarom zijn er maar 9 frequenties beschikbaar? Te duur ofzo?
Maar we krijgen straks twee extra nieuwszenders, met dat Financial News Radio naast BNRquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar dat moest. Van de 9 kavels moest er 1 naar een nieuwszender gaan om met Radio 1 te concurreren en 1 naar een zender met Nederlandstalige muziek, dus 100% NL is ook veilig. Er hoeft dus geen opstand te komen in Volendam
Ah oké, klinkt logisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De FM-band heeft niet sowieso al niet zo heel veel ruimte als je voldoende dekking en audiokwaliteit wil kunnen leveren (je wil niet half Q-Music en half 538 door elkaar horen natuurlijk). Daar gaan dan de publieke zenders weer af, die zijn natuurlijk sowieso al veilig. Uiteindelijk is er dan ruimte over voor 9 kavels met voldoende kwaliteit (en al verschillende dekking).
Is ook waarom DAB+ wat dat betreft beter, daar is meer dan voldoende ruimte voor zenders. Maar het duurt nog wel even totdat de meeste auto's met DAB+ zijn uitgerust, dus tot die tijd blijft de FM gewoon relevant
Zolang ze het rendabel genoeg weten te houden zonder FM, zullen die zenders gewoon door blijven gaan, ja. Las al dat Slam! ook gewoon doorgaat op DAB+quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah oké, klinkt logisch.Ik rijd hier in de buurt weleens langs zo’n radiotoren en dan krijg ik altijd 3/4 zenders door elkaar. Die chaos moet je niet willen nee.
![]()
Mooi dat er in ieder geval al een alternatief is, neem aan dat Kink enzo dus wel doorgaan?
Vaak werkt het niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb DAB+ radio maar ik heb dus geen idee hoe die werkt
Bij Slam weten ze denk ik wel dat de overgrote meerderheid al via DAB+ of internet luistert, dus dat het bij hen minder uit zal maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zolang ze het rendabel genoeg weten te houden zonder FM, zullen die zenders gewoon door blijven gaan, ja. Las al dat Slam! ook gewoon doorgaat op DAB+
Eigenlijk ben je stiekem gewoon Maxima op een prive vluchtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef Arizona het volgende:
We zijn letterlijk de enige vlucht op de hele luchthaven nu![]()
Super rustig.
Dat dit uit kan
Weet je wel zeker dat je op de juiste luchthaven bent?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef Arizona het volgende:
Super rustig.
Dat dit uit kan
Speciaal voor die gelegenheid ga ik een bittere jam ontwikkelen op basis van typisch Zweedse vruchten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja! Er staat wel een (1) vliegtuig klaar dusquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je op de juiste luchthaven bent?
Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef Arizona het volgende:
Super rustig.
Dat dit uit kan
Oh jeequote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:41 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt mij ook geen Ed Sheeran-vrije dag gegund. Ook niet als ik 1 dag niet naar de commerciële radio luister
Je moet ook niet de Ed Sheeran playlist op Spotify opzetten he.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:41 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt mij ook geen Ed Sheeran-vrije dag gegund. Ook niet als ik 1 dag niet naar de commerciële radio luister
3FM was de boosdoenerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet ook niet de Ed Sheeran playlist op Spotify opzetten he.
Wat is dit nou weerquote:
Blijf niet langer staan, we hebb'n tijd tot moorg'nquote:
Als ik alleen die zender goed zou kunnen ontvangen, dan zou ik toch voor de standaard "MEEP! MEEP! MEEP!" van het wekkergeluid gaan. Al doe ik dat nu ook, omdat ik van muziek niet wakker lijk te worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijf niet langer staan, we hebb'n tijd tot moorg'n
Je kunt niet blijven staan, de Power Party Polka!
Ik heb ooit ergens gewoond waar ik alleen RadioNL betrouwbaar kon ontvangen op de wekkerradio. Ik ben meer dan eens met dit nummer wakker geworden
Jij stond gelijk te dansen naast je bed?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijf niet langer staan, we hebb'n tijd tot moorg'n
Je kunt niet blijven staan, de Power Party Polka!
Ik heb ooit ergens gewoond waar ik alleen RadioNL betrouwbaar kon ontvangen op de wekkerradio. Ik ben meer dan eens met dit nummer wakker geworden
Zeker niet, maar het is wel blijven hangenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij stond gelijk te dansen naast je bed?
Veel plezierquote:
Bent u inmiddels geland?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Arizona het volgende:
Doe de deur dichtquote:
Wolken lijken te vluchtenquote:
* Het is allang verleden tijd *quote:
Rode wijn op het terrasquote:
Het zit nog veel tde diep(te) (Nederland 2022) in mijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat je Heel De Wereld (Nederland 1958) voor mij was.
Kan ik eerst bij jou een hapje eten?quote:
Kom maar langs. Het is hier ook nog 21 gradenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ik eerst bij jou een hapje eten?
Hè kak.quote:
Wedden Rutte vs Caroline strijd mede mogelijk gemaakt door de VVDquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:12 schreef Em31 het volgende:
Ik heb zo geen zin in verkiezingsgezeik. Vooral ook omdat het met dezelfde personen zal zijn, zo snel al.
Ik ook niet. En zeker niet in Kaarrowlijnquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:12 schreef Em31 het volgende:
Ik heb zo geen zin in verkiezingsgezeik. Vooral ook omdat het met dezelfde personen zal zijn, zo snel al.
Ik heb geen zin in Ruttequote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook niet. En zeker niet in Kaarrowlijn
Ze had al aangeven zelf niet de ambitie te hebben. Afwachten wie ze naar voren schuift als de opvolger van Rutte.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook niet. En zeker niet in Kaarrowlijn
Dat zit er dik in, inderdaad. De bekende tweestrijd waar Rutte altijd op aanstuurt. En dan Rutte als redelijk alternatief.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wedden Rutte vs Caroline strijd mede mogelijk gemaakt door de VVD
Yeşilgöz-Zegerius als eerste vrouwelijke premier. Ik zie Wilders al schuimbekkenquote:
Het zou zomaar kunnen veranderen. Maar hopelijk wordt BBB niet de grootste.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze had al aangeven zelf niet de ambitie te hebben. Afwachten wie ze naar voren schuift als de opvolger van Rutte.
Caroline van der Plas heeft geen ambitie om premier te worden, ‘maar zeg nooit nooit’
Ik denk ook niet dat ze dat zelf ambieert.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:33 schreef NailQueen het volgende:
Premier van der Plas. Ik ga het niet eens proberen uit te spreken.
Omtzigt functie eldersquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:40 schreef Fred_B het volgende:
VVD 28
BBB 22
PvdGL 21
D66 10
Opgelost, slotje.
En wat heeft Pozzato Rutte nu bereikt?
Ik begrijp niet echt wat Rutte hiermee heeft willen bereiken. Alle coalitiepartijen staan op verlies in de peillingen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen veranderen. Maar hopelijk wordt BBB niet de grootste.
Ja, Omtzigt heeft niet de tijd iets op te zetten, Timmerfrans zal ook wel geen poging komen doen de PvdA great again te maken (dat was hem ook niet gelukt), het CDA is dan nog steeds in crisis en D66 doet weer aan regeren is halveren.quote:
BBB is er nog niet klaar voorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt wat Rutte hiermee heeft willen bereiken. Alle coalitiepartijen staan op verlies in de peillingen.
En straks na nieuwe verkiezingen zal het helemaal moeilijk worden om een coaltie te vormen.
Ach, geen kabinet is geen verschil met wel een kabinet op dit moment.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat?
*checkt nieuws*
Oh.
Ze kunnen ook niks hè.
Nou, deze shitshow gaat ons dus toch door de strot geduwd worden, lijkt het.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:13 schreef ijs_beer het volgende:
Zo geen zin in een nieuwe verkiezingsperiode.
"Zeg nooit nooit" zegt best wel wat. Ze zou vermoedelijk niet de eerste zijn die dat niet zegt te ambiëren, maar het zal ongetwijfeld gaan kriebelen als het echt dichtbij komt. Daarbij klinkt het me ook vooral als de huid niet verkopen voor de beer geschoten is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze had al aangeven zelf niet de ambitie te hebben. Afwachten wie ze naar voren schuift als de opvolger van Rutte.
Caroline van der Plas heeft geen ambitie om premier te worden, ‘maar zeg nooit nooit’
Ik vraag mij af welke bronnen ze bij de VVD hebben. Dit is zo'n opgezet plan om het te laten knallen. Dat doen ze alleen als ze er van overtuigd zijn de grootste te worden bij de volgende verkiezingen.quote:
De VVD die al tien weken van te voren gaan beginnen met modder gooien. En het 'Wie moet het anders doen dan Rutte' mantra weer overal als subliminal message gaan inzettenquote:
Dan ben je al verder dan ik terwijl ik ouder ben, ik heb dat punt nog niet bereikt geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus het 8-uur journaal teruggekeken vanwege de val van het kabinet. Ik voel me nu officieel volwassen.
Ach, dat gebeurd al vier jaar niet dus een jaartje extra kan er dan ook nog wel bij...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar geen kabinet, dan worden de stikstofproblemen dus ook niet aangepakt. Kan er niet gebouwd worden.
Maar met BBB een van de grotere gaat er helemaal niks meer gebeuren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurd al vier jaar niet dus een jaartje extra kan er dan ook nog wel bij...
Ik zie al jaren niks anders dan flinke flatgebouwen die in mijn wijkje uit de grond worden gestampt, dus dat zal nog best wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurd al vier jaar niet dus een jaartje extra kan er dan ook nog wel bij...
Dat maakt niet zoveel uit. Dit kabinet had het toch verder vooruitgeschoven.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar geen kabinet, dan worden de stikstofproblemen dus ook niet aangepakt. Kan er niet gebouwd worden.
Niet op je eigen land in elk geval. Verder wacht ik eerst de liedjes even af.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:15 schreef Miloutchi het volgende:
Maar op wie gaan we wél moeten/kunnen/willen stemmen?
Nog steeds wel diverse mogelijkheden daarvoor. Maar uiteindelijk moet iedereen lekker zelf beslissen waar die op stemt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:15 schreef Miloutchi het volgende:
Ik verwacht van de VVD wel weer een gelikte productie van G:son waar hele hordes mee weglopen, omdat ze altijd zo hun best doen bij hun eigen festival. Het uiteindelijke resultaat is dan weer zo'n gevalletje 'zit best goed in elkaar, maar heeft verdomd weinig inhoud'quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet op je eigen land in elk geval. Verder wacht ik eerst de liedjes even af.
Inderdaad, ook zonder stikstof is het niet dat er veel van de grond kwam (behalve datacenters uiteraard).quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Dit kabinet had het toch verder vooruitgeschoven.
Ja. De datacenters waar eigenlijk niemand achter staat, weinig voordelen opleveren, maar waar opeens blijkt dat er wel snel keuzes kunnen worden gemaakt om iets te doen...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, ook zonder stikstof is het niet dat er veel van de grond kwam (behalve datacenters uiteraard).
Eens in de paar jaar hebben ze toch de televote weer mee hequote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verwacht van de VVD wel weer een gelikte productie van G:son waar hele hordes mee weglopen, omdat ze altijd zo hun best doen bij hun eigen festival. Het uiteindelijke resultaat is dan weer zo'n gevalletje 'zit best goed in elkaar, maar heeft verdomd weinig inhoud'
Ho ho, als datacenterbeheerder sta ik volledig achter datacenters. Niet in mijn achtertuin, uiteraard.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. De datacenters waar eigenlijk niemand achter staat, weinig voordelen opleveren, maar waar opeens blijkt dat er wel snel keuzes kunnen worden gemaakt om iets te doen...
En elk jaar de jury vote ook alquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eens in de paar jaar hebben ze toch de televote weer mee he
En niet de tuin van de buren en die daarnaast enz.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho ho, als datacenterbeheerder sta ik volledig achter datacenters. Niet in mijn achtertuin, uiteraard.
Käärijä natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:15 schreef Miloutchi het volgende:
Aardig stukje van een paar jaar geleden over de datacenters:quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. De datacenters waar eigenlijk niemand achter staat, weinig voordelen opleveren, maar waar opeens blijkt dat er wel snel keuzes kunnen worden gemaakt om iets te doen...
Dat lijkt mij teveel op Kerrolainquote:
Geen BBB maar Cha Cha Cha!quote:
Kerrolain zou dat zomaar kunnen dragen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doet ze dat niet al?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kerrolain zou dat zomaar kunnen dragen.
Je bent erquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:14 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond vanaf een bloedjeheet Mallorca![]()
Heerlijk hotel, alleen we zitten nogal dicht bij het animatiepodium dus ik mag nog even genieten van een of andere zangeres![]()
We hebben net over de boulevard gewandeld en nu lig ik voor pampus op bed in de airco
Pampus ligt niet bij Mallorcaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:14 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond vanaf een bloedjeheet Mallorca![]()
Heerlijk hotel, alleen we zitten nogal dicht bij het animatiepodium dus ik mag nog even genieten van een of andere zangeres![]()
We hebben net over de boulevard gewandeld en nu lig ik voor pampus op bed in de airco
Toch wel zo’n 170quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent erHoeveel mensen zaten er uiteindelijk ik je vliegtuig?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pampus ligt niet bij Mallorca
Maar veel plezier daar.
Ik heb nieuws voor jequote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:19 schreef Arizona het volgende:
Oh, kabinet Rutte nummer zoveel geklapt?
Misschien blijf ik maar beter in Spanje
@Strani heeft vast wel wat tips voor je dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:19 schreef Arizona het volgende:
Ja nou wij waren even drukker met kijken naar welke cocktailbar we morgen willen gaanquote:
Nee ik bedoelde dat daar ook net vervroegde verkiezingen komenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nou wij waren even drukker met kijken naar welke cocktailbar we morgen willen gaan
O dat had ik inderdaad ook niet meegekregenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat daar ook net vervroegde verkiezingen komen
Maar ik snap je, met cocktails bezig zijn is ook véél leuker.
Hij heeft er nu net zoveel gehad als Balkenende, ik weet echter niet of dat het makkelijker maakt het nummer te onthouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:19 schreef Arizona het volgende:
Oh jee, 2-2.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:47 schreef H_T het volgende:
Ik heb een kookprogramma aan waarin ze churros maken. Wat is jouw mening over churros?
[poll=5820]
Overschat gaat nu aan de leiding, dis er is nu niets aan de handquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh jee, 2-2.
Gaat dit de nieuwe splijtzwam worden, naast de discussie over hoe patat genoemd moet worden?
Genieten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
Hermans bij OP1. Mag hopen dat helemaal ze helemaal onder tafel gepraat wordt.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Overschat gaat nu aan de leiding, dis er is nu niets aan de hand
Als Godenvoer maar niet wint kan ik leven met de uitslagquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Ik zie het ja, maar die andere twee liggen er wel vlak achter.
Al zou ik ook nog kunnen leven met "Meh" als uitkomst, dat suggereert nog wel enigszins dat je ze overschat vindt.
Eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Als Godenvoer maar niet wint kan ik leven met de uitslag
Heb ik laatst nog op een festival gekochtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:47 schreef H_T het volgende:
Ik heb een kookprogramma aan waarin ze churros maken. Wat is jouw mening over churros?
[poll=5820]
We maken allemaal wel eens foutenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb ik laatst nog op een festival gekocht
Al jaren niet meer gegetenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eens.
Godenvoer is toch wel een titel die gereserveerd zou moeten zijn voor een lekkere haring oid, al dan niet met uitjes.
Gaaf land.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:40 schreef Fred_B het volgende:
VVD 28
BBB 22
PvdGL 21
D66 10
Opgelost, slotje.
En wat heeft Pozzato Rutte nu bereikt?
Maar ook meteen godenvoer?quote:
quote:
Eensquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk trouwens dat we 'overschat' en 'meh' best wel bij elkaar op kunnen tellen.
Niet omdat ik toevallig net naar de huidige tussenstand heb gekeken ofzo hoor.
Vriendin die mee was wilde eerst niet. Toen proefte ze er eentje van mij en kocht toen gelijk een zakje. Dus dat beschouw ik wel als godenvoer.quote:
'Oh ja, dat is wel lekker, ik neem er ook een.'quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vriendin die mee was wilde eerst niet. Toen proefte ze er eentje van mij en kocht toen gelijk een zakje. Dus dat beschouw ik wel als godenvoer.
Als dat het laatste voedsel op aarde zou zijn hadden we dat wel gegetenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
'Oh ja, dat is wel lekker, ik neem er ook een.'
Is het daarmee dan echt meteen godenvoer?![]()
Ik zou toch op zijn minst zeggen dat het in de regio 'omg, dit wil ik absoluut vaker eten
en als dit het laatste voedsel ter wereld zou zijn dan zou ik het niet erg vinden.
' zou moeten vallen.
Niet precies hoe ik het bedoelde, maar ik zie in waar ik onduidelijk was.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als dat het laatste voedsel op aarde zou zijn hadden we dat wel gegeten
Goh goeie vraag. Daar moet ik even over na denken. Het zou geen churros zijn. Misschien pasta ofzo. Daar kun je alle kanten mee op.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet precies hoe ik het bedoelde, maar ik zie in waar ik onduidelijk was.![]()
Stel dat je mocht kiezen welk voedsel het laatste soort voedsel op aarde zou zijn (en wat je dus voortaan altijd zou moeten eten), zou je dan dit kiezen?
Geen gehei dit keer?quote:
Straks wint godenvoer, omdat de andere twee kampen verdeeld zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk trouwens dat we 'overschat' en 'meh' best wel bij elkaar op kunnen tellen.
Niet omdat ik toevallig net naar de huidige tussenstand heb gekeken ofzo hoor.
Ja, bij een VVD vs BBB weet ik niet eens welke partij ik moet hopen dat het wordtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vraag mij af welke bronnen ze bij de VVD hebben. Dit is zo'n opgezet plan om het te laten knallen. Dat doen ze alleen als ze er van overtuigd zijn de grootste te worden bij de volgende verkiezingen.
Wat waarschijnlijk ook wel gaan lukken, want als puntje bij paaltje komt durven mensen toch wat minder snel te stemmen op een partij als BBB voor de regering, plus dat ze bij de VVD vast wel het zo kunnen spinnen dat mensen uiteindelijk toch beter af zijn bij hen. En mensen trappen daar toch wel weer in.
Als ik alleen al moet denken aan een strijd tussen VVD en BBB
[ afbeelding ]
quote:
Denk dat ik persoonlijk vooral blij zou worden van een niet-VVD'er als premier, die bonus hebben ze nu wel genoeg mogen misbruiken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, bij een VVD vs BBB weet ik niet eens welke partij ik moet hopen dat het wordt
Sterkte vandaag Hamquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Veel plezier vandaag @:Luctor.et.Emergo! Het lijkt vooralsnog qua drukte goed te doen als ik zo kijk?
Neh die grap heeft lang genoeg geduurdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 03:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen gehei dit keer?
Maar de klok dan, moet die niet heien?
Liever niet, mensen leren daar niet van, alles wordt dan alleen maar rechtser gemaakt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denk dat ik persoonlijk vooral blij zou worden van een niet-VVD'er als premier, die bonus hebben ze nu wel genoeg mogen misbruiken.
En stiekem lijkt het mij wel goed dat er weer eens zo'n kneiterrechts kabinet komt, de enige manier waarop niet alles de schuld van links kan zijn en mensen misschien weer eens doorkrijgen dat rechtse partijen helemaal niet op willen komen voor HET VOLLUK, DE NEDERLANDER en/of DE BURGER. Zo'n kabinet wordt toch wel een shitshow en klapt binnen no time
Precies. Men denkt nu dat dit kabinet links is! Als je maar steeds de goal posts blijft opschuiven naar rechts wordt dat de standaard.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Liever niet, mensen leren daar niet van, alles wordt dan alleen maar rechtser gemaakt.
Als men dat lesje na 20 jaar rechtse kabinetten nog niet door heeft gaat een nóg rechtser kabinet dat verschil ook niet maken ben ik bang.
Ja, oké, ik ben om. In het geval van VVD vs. BBB graag BBBquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denk dat ik persoonlijk vooral blij zou worden van een niet-VVD'er als premier, die bonus hebben ze nu wel genoeg mogen misbruiken.
En stiekem lijkt het mij wel goed dat er weer eens zo'n kneiterrechts kabinet komt, de enige manier waarop niet alles de schuld van links kan zijn en mensen misschien weer eens doorkrijgen dat rechtse partijen helemaal niet op willen komen voor HET VOLLUK, DE NEDERLANDER en/of DE BURGER. Zo'n kabinet wordt toch wel een shitshow en klapt binnen no time
PAK ZE BILL!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:12 schreef BillDauterive het volgende:
Sinds ik de aflevering van Bojack Horseman over Churros gezien heb, heb ik nog minder met churros.
Wie stemt er nou op 'Godenvoer'? Serieus?Ik kan 100 dingen bedenken die lekkerder zijn dan churros en die ik absoluut niet als godenvoer zou beschouwen.
Klopt. PVV werd ook nooit iets kwalijk genomen voor de keer dat ze half mee regeerden en er een potje van maakten. Waarbij men toch altijd wel zal vinden dat de partijen die dan in de regering komen niet rechts of niet rechts genoeg vinden. Want de VVD is volgens dat soort mensen ook niet rechtsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Liever niet, mensen leren daar niet van, alles wordt dan alleen maar rechtser gemaakt.
Als men dat lesje na 20 jaar rechtse kabinetten nog niet door heeft gaat een nóg rechtser kabinet dat verschil ook niet maken ben ik bang.
En de kassamedewerker leek verdacht veel op Duncanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Het winnende nummer van Celine Dion wordt gedraaid in de Hema
Of dat een rechts kabinet iets niet doorgevoerd krijgt omdat ze het, net als nu, niet met elkaar eens zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. PVV werd ook nooit iets kwalijk genomen voor de keer dat ze half mee regeerden en er een potje van maakten. Waarbij men toch altijd wel zal vinden dat de partijen die dan in de regering komen niet rechts of niet rechts genoeg vinden. Want de VVD is volgens dat soort mensen ook niet rechts![]()
En als ze dat dan wel al vinden dan worden de partijen die dat niet zijn en meeregeren overal voor verantwoordelijk gehouden. Zoals nu eigenlijk D66 en soms CU de schuld krijgen. Al komt dat ook door de manier waarop VVD dit spint.
Jahoor, denk dat ze vandaag ook beter Mathieu hadden gespeeld. Zeker omdat het op liep.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:05 schreef Em31 het volgende:
Kan Van der Poel nou eigenlijk zelf zo'n sprint ook winnen als je de rollen omdraait?
Ah ja oké, ik dacht nog, voor de vierde keer al op deze manier.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Jahoor, denk dat ze vandaag ook beter Mathieu hadden gespeeld. Zeker omdat het op liep.
Groene trui waarschijnlijk, maar ik denk dat het verstandig zou zijn om soms ook gewoon voor Mathieu te gaan als er meer heuvels in het parkoers zitten en de finish omhoog gaat. Een topper als dat gaat niet alleen naar de tour om enkel te knechten. Ook al is het echte doel het WK.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja oké, ik dacht nog, voor de vierde keer al op deze manier.Maar het zou dus best kunnen, maar misschien horen we de reden dan nog.
Ik hoor nu z'n interview, het siert 'm welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Groene trui waarschijnlijk, maar ik denk dat het verstandig zou zijn om soms ook gewoon voor Mathieu te gaan als er meer heuvels in het parkoers zitten en de finish omhoog gaat. Een topper als dat gaat niet alleen naar de tour om enkel te knechten. Ook al is het echte doel het WK.
Het valt inderdaad mee met de drukte. Maximaal 3 kwartier moeten wachten of zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Veel plezier vandaag @:Luctor.et.Emergo! Het lijkt vooralsnog qua drukte goed te doen als ik zo kijk?
Dat is wat we al jaren horen als het over asielzoekers gaat. Dat komt door links, ondanks dat ze amper tot niet in de regering hebben gezeten...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of dat een rechts kabinet iets niet doorgevoerd krijgt omdat ze het, net als nu, niet met elkaar eens zijn.
Maar dát is dan niet het probleem, het probleem is dat de linkse oppositie weigert mee te werken.![]()
Want laten we eerlijk zijn, zelfs als er geen enkele linkse partij in een kabinet zit is het toch nog steeds de schuld van links als er iets niet goed geregeld wordt. Dat is gewoon logisch of zo.
Komt denk ik door het parcours. Met veel beklimmingen dunt de boel vanzelf uit, dan wordt het minder nerveus dan met 7 sprintetappes in de eerste week.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef Redefine het volgende:
Vandaag twee uitvallers in de Tour, dat is de helft van wat het was. Wel opmerkelijk dat er na acht dagen pas zes opgaven zijn.
Compensatie voor de giro waar juist zoveel uitvallers warenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef Redefine het volgende:
Vandaag twee uitvallers in de Tour, dat is de helft van wat het was. Wel opmerkelijk dat er na acht dagen pas zes opgaven zijn.
Ook Carapaz en Mas, 2 podium kandidaten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt denk ik door het parcours. Met veel beklimmingen dunt de boel vanzelf uit, dan wordt het minder nerveus dan met 7 sprintetappes in de eerste week.
Wel typisch dat dan uitgerekend Mark Cavendish uitvalt.
Klopt. Beginnen met twee van dat soort etappes en ook met twee bergritten in de eerste zeven dagen scheelt dat veel. Maar alsnog is er best wel wat gevallen, maar nu wat minder ernstig.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt denk ik door het parcours. Met veel beklimmingen dunt de boel vanzelf uit, dan wordt het minder nerveus dan met 7 sprintetappes in de eerste week.
Wel typisch dat dan uitgerekend Mark Cavendish uitvalt.
Daar zat dan wel weer heel veel Corona bijquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Compensatie voor de giro waar juist zoveel uitvallers waren
Beiden reden wel achteruit de laatste tijd. Maar met name Carapaz had je er wel bij kunnen hebben, die probeert nog wel eens wat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook Carapaz en Mas, 2 podium kandidaten.
Ja. Mas mis je dan niet zo snel. Wel een klassement renner erbij, maar meestal een grijze muis.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beiden reden wel achteruit de laatste tijd. Maar met name Carapaz had je er wel bij kunnen hebben, die probeert nog wel eens wat.
quote:
Ik zie Ricciardo nog wel een keer z’n stoeltje kapen.quote:
Ik denk dat dit best snel kan gaan. De enige reden om het niet te doen is dat Perez een rijke sponsor meebrengt: Carlos Slim, een van de rijkste mensen ter wereld.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zie Ricciardo nog wel een keer z’n stoeltje kapen.
Als je er eenmaal eentje aanklikt kom je ze inderdaad tegen jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:50 schreef Momo het volgende:
Kom steeds meer van die AI covers tegen, toch best bizar![]()
Uiteindelijk doet Philipsen natuurlijk ook wel echt goede zaken voor de Groene Trui. Al had je misschien vandaag Mathieu een vrije rol kunnen geven. Maar dan had hij waarschijnlijk bij Wout in het wiel gezeten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Groene trui waarschijnlijk, maar ik denk dat het verstandig zou zijn om soms ook gewoon voor Mathieu te gaan als er meer heuvels in het parkoers zitten en de finish omhoog gaat. Een topper als dat gaat niet alleen naar de tour om enkel te knechten. Ook al is het echte doel het WK.
Ik denk dat de media ook wel heel sterk meespelen in die beeldvorming. Met nagenoeg alle grote media die niet noodzakelijkerwijs een links, maar wel een vrij progressieve benadering hanteren, wordt het ook wel makkelijk om nuanceringen uit die richting als één gemeenschappelijke mening terzijde te schuiven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wat we al jaren horen als het over asielzoekers gaat. Dat komt door links, ondanks dat ze amper tot niet in de regering hebben gezeten...
Klopt wel. Plus dat ze maar al te graag de volgende populist aandacht geven omdat ze weten dat het scoort. Van der Plas en daardoor Baudet waren niet van de buis te slaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de media ook wel heel sterk meespelen in die beeldvorming. Met nagenoeg alle grote media die niet noodzakelijkerwijs een links, maar wel een vrij progressieve benadering hanteren, wordt het ook wel makkelijk om nuanceringen uit die richting als één gemeenschappelijke mening terzijde te schuiven.
Ik heb ook een kort filmpje gezien waarin Snoop Dogg K3 rapt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:50 schreef Momo het volgende:
Kom steeds meer van die AI covers tegen, toch best bizar![]()
Volgens mij test hij van de week banden in deze auto, dus Perez mag dan denk ik wel hopen dat Ricciardo niet laat zien dat hij sneller is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zie Ricciardo nog wel een keer z’n stoeltje kapen.
Ik weet nog dat Van der Plas in het begin een keer bij Jinek zat om over het Songfestival te praten als fan, toen dacht ik daar gáán we weer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt wel. Plus dat ze maar al te graag de volgende populist aandacht geven omdat ze weten dat het scoort. Van der Plas en daardoor Baudet waren niet van de buis te slaan.
De volgende zal wel al klaar staan. Maar zal denk ik over een paar jaar komen. En nu nog onbekend zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Van der Plas in het begin een keer bij Jinek zat om over het Songfestival te praten als fan, toen dacht ik daar gáán we weer.
Ben benieuwd wie de volgende is.
Ze was blij dat Maneskin won want die waren tenminste normaal. Daar kon Jeangu een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Van der Plas in het begin een keer bij Jinek zat om over het Songfestival te praten als fan, toen dacht ik daar gáán we weer.
Maar wat is ze lekker gezellig en gewoon!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze was blij dat Maneskin won want die waren tenminste normaal. Daar kon Jeangu een voorbeeld aan nemen.
(het woord "woke" was toen volgens mij nog niet doorgedrongen tot die rechtse boomer-wereld)
BBB is inderdaad wel de ultieme boomer partij. Ben Boze Boomerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze was blij dat Maneskin won want die waren tenminste normaal. Daar kon Jeangu een voorbeeld aan nemen.
(het woord "woke" was toen volgens mij nog niet doorgedrongen tot die rechtse boomer-wereld)
Of bijzonder boze boomer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:44 schreef Momo het volgende:
[..]
BBB is inderdaad wel de ultieme boomer partij. Ben Boze Boomer
Toch is de oplossing niet om minder, maar juist meer van het type BBB’ers uit te nodigen in dat soort talkshows. Want niemand heeft nu eigenlijk een idee wat de BBB van plan is met bijvoorbeeld het belastingstelsel, of de AOW, of de infrastructuur. Kerrolaain als de Marija Serifovic-achtige underdog praat zich overal wel uit. Maar laat eens de nummer 8 van de kieslijst aan het woord over wat ze willen doen met het belasten van het buitensporige rendement op vastgoed en ander vermogen. Of hoe ze denken over het financieren van een nieuwe kerncentrale, rekeningrijden, jeugdzorg, enz. Dan is de kans groot dat die nieuwe partij opeens een stuk minder grote hype is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik heb het idee dat zoiets pas gebeurt als het te laat is. De achtergrondartikelen over wat ze nou willen kwamen dit jaar ook ná de verkiezingen. Zo raar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is de oplossing niet om minder, maar juist meer van het type BBB’ers uit te nodigen in dat soort talkshows. Want niemand heeft nu eigenlijk een idee wat de BBB van plan is met bijvoorbeeld het belastingstelsel, of de AOW, of de infrastructuur. Kerrolaain als de Marija Serifovic-achtige underdog praat zich overal wel uit. Maar laat eens de nummer 8 van de kieslijst aan het woord over wat ze willen doen met het belasten van het buitensporige rendement op vastgoed en ander vermogen. Of hoe ze denken over het financieren van een nieuwe kerncentrale, rekeningrijden, jeugdzorg, enz. Dan is de kans groot dat die nieuwe partij opeens een stuk minder grote hype is.
Dat zou een stuk kunnen schelen. Maar als die anderen op een vergelijkbare manier zich kunnen presenteren als een Van der Plas, of op een manier die de achterban aanspreekt. Dan maakt het niet veel uit alsof er de grootste onzin uitkomt en dat er helemaal geen (uitvoerbare) plannen zijn. Dat interesseert men toch niet, als ze maar lekker normaal zijn en/of zeggen wat ze denken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is de oplossing niet om minder, maar juist meer van het type BBB’ers uit te nodigen in dat soort talkshows. Want niemand heeft nu eigenlijk een idee wat de BBB van plan is met bijvoorbeeld het belastingstelsel, of de AOW, of de infrastructuur. Kerrolaain als de Marija Serifovic-achtige underdog praat zich overal wel uit. Maar laat eens de nummer 8 van de kieslijst aan het woord over wat ze willen doen met het belasten van het buitensporige rendement op vastgoed en ander vermogen. Of hoe ze denken over het financieren van een nieuwe kerncentrale, rekeningrijden, jeugdzorg, enz. Dan is de kans groot dat die nieuwe partij opeens een stuk minder grote hype is.
Ik denk dat de BBB er komende verkiezingen niet meer zo makkelijk vanaf komt. Bij de afgelopen provinciale staten verkiezingen richtige de VVD webcare zich nog vooral op het 'gevaar' van de linkse golf. Nu is natuurlijk BBB de grootste uitdager van de VVD, dus dan gaat alles erop gezet worden om het puur op een strijd daarmee te maken en dan dus alles van de BBB naar boven te halen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik heb het idee dat zoiets pas gebeurt als het te laat is. De achtergrondartikelen over wat ze nou willen kwamen dit jaar ook ná de verkiezingen. Zo raar.
Maar wie wordt het beter richting deze verkiezingen, het kan moeilijk over een paar maanden nog steeds alleen maar over de boeren gaan.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij test hij van de week banden in deze auto, dus Perez mag dan denk ik wel hopen dat Ricciardo niet laat zien dat hij sneller is.
Bewust Beschonken Bestuurderquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:44 schreef Momo het volgende:
[..]
BBB is inderdaad wel de ultieme boomer partij. Ben Boze Boomer
Nou ja, als je ze een hele lijst met charismatische en welbespraakte kandidaten hebben, verdienen ze de winst op zich ook welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou een stuk kunnen schelen. Maar als die anderen op een vergelijkbare manier zich kunnen presenteren als een Van der Plas, of op een manier die de achterban aanspreekt. Dan maakt het niet veel uit alsof er de grootste onzin uitkomt en dat er helemaal geen (uitvoerbare) plannen zijn. Dat interesseert men toch niet, als ze maar lekker normaal zijn en/of zeggen wat ze denken.
Zo hoor ik de laatste tijd bijvoorbeeld diverse mensen die ik ken zeggen dat het Fortuyn allemaal anders was geweest. Als er nou een was die vooral met one liners strooide en geen oplossingen had, dan was hij het wel. Waarbij die mensen ook nog eens vergeten wat voor idioten hij in de partij had zitten![]()
Misschien alleen als die idioten aan het woord komen, dat de achterban er anders over gaat denken. Al is dat eigenlijk ook weer niet ideaal, want die stemmen dan waarschijnlijk toch weer VVD of gaan naar een nieuwe populistische partij.
Het gewone liedje tussen alle “circusacts” hèquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:50 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk semi 2 van dit jaar terugTot nog toe zijn de juiste liedjes uiteindelijk gekwalificeerd.
Behalve Cyprus tot nog toeEcht wat dat liedje voor toegevoegde waarde had aan de finale ga ik nooit snappen denk ik.
Mij toch iets té gewoon dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gewone liedje tussen alle “circusacts” hè
Code oranje? Ik wist niet dat er alweer een EK was. Viiiiivaaaaaa Hollandiaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:53 schreef Arizona het volgende:
Ola!
De cocktailbar was prima![]()
Het is hier heeeeet. De airco trekt het nauwelijks meer. Dit wordt een plaknacht.
Sterkte morgen in Nederland met code oranje
Morgen in de provincies die woensdag waren overgeslagen. Het oosten en zuidoostenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Code oranje? Ik wist niet dat er alweer een EK was. Viiiiivaaaaaa Hollandia
Heeft die sportschool geen airco?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens de weer app is het morgen om 12:00 uur al 30 graden, normaal gesproken zit ik dan nog op de sportschool. RIP.
Er is mij meerdere malen verteld dat airconditioning een negatief effect heeft als je voor langere tijd een sportieve inspanning aan het doen bent, dus nee, die hebben ze niet. Wel een lading ventilatoren, maar ik vraag me af hoe effectief dat is met 30+ graden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heeft die sportschool geen airco?
Of is het zo'n leuk modern gebouw waar alle buitenmuren van glas zijn zodat het binnen net een broeikas is?
Met extra veel vaart warme lucht in je bakkes!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er is mij meerdere malen verteld dat airconditioning een negatief effect heeft als je voor langere tijd een sportieve inspanning aan het doen bent, dus nee, die hebben ze niet. Wel een lading ventilatoren, maar ik vraag me af hoe effectief dat is met 30+ graden.
Ok, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er is mij meerdere malen verteld dat airconditioning een negatief effect heeft als je voor langere tijd een sportieve inspanning aan het doen bent, dus nee, die hebben ze niet. Wel een lading ventilatoren, maar ik vraag me af hoe effectief dat is met 30+ graden.
Nog extra opgewarmd door de energie die vrijkomt van de roterende bladen en de warmte van de motor van zo'n ding.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Met extra veel vaart warme lucht in je bakkes!
Eens. Wanneer koelt het af, zodat ik kan gaan slapen?quote:
Eens, de hele dag al eigenlijk.quote:
Fijn dat het, naar omstandigheden, dan toch nog een beetje een mooie dag is geweest.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:21 schreef Hamlapjes het volgende:
For those interested: moeilijke, emotionele, maar ook mooie dag gehad. Blijft volkomen kut dat je op veel te jonge leeftijd al afscheid moet nemen, maar dit was een waardige, passende en fijne manier om het als familie en vrienden te kunnen doen
Cyprus 2023 is nu al een van de meest niksige nummers van dit hele decennium.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:50 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk semi 2 van dit jaar terugTot nog toe zijn de juiste liedjes uiteindelijk gekwalificeerd.
Behalve Cyprus tot nog toeEcht wat dat liedje voor toegevoegde waarde had aan de finale ga ik nooit snappen denk ik.
Ik had het liedje van Frankrijk van een jaar later in mijn hoofd.quote:Op zondag 9 juli 2023 02:03 schreef Alexandrian het volgende:
Hi y’all 👋🏻
Gast user hier want stam SC is aan het slapen.
Geen echte ESF dan maar vond deze van Frankrijk wel tof. Jullie?
Ja, sta ik tegenwoordig bekend als die gast van de polls?quote:Op zondag 9 juli 2023 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had het liedje van Frankrijk van een jaar later in mijn hoofd.
Jij bent toch van de polls enzo?
De stam SC hier slaapt nog niet hoor, al ben ik de laatste tijd wel wat minder actief in de nacht.quote:Op zondag 9 juli 2023 02:03 schreef Alexandrian het volgende:
Hi y’all 👋🏻
Gast user hier want stam SC is aan het slapen.
Geen echte ESF dan maar vond deze van Frankrijk wel tof. Jullie?
Voor mij wel! als ik in NWS kijk, dan zie ik tegenwoordig veel polls staan.quote:Op zondag 9 juli 2023 02:42 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ja, sta ik tegenwoordig bekend als die gast van de polls?
Jij waagt je wel eens vrijwillig in NWS?quote:Op zondag 9 juli 2023 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij wel! als ik in NWS kijk, dan zie ik tegenwoordig veel polls staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |