quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Is er al een stream van een deur ergens eigenlijk? Anders is het ook nog niet echt crisis
Stem Roger en Epiales, uw lijsttrekkers voor een nieuw Nederland!quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
STEMT ROZJEE DIE DOET ER HEUS WEL IETS MEE.
Dank jequote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Is er al een stream van een deur ergens eigenlijk? Anders is het ook nog niet echt crisis
Noem je rutte nu een draaideurcrimineelquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rutte trollt de journalisten momenteel.
Nee dit is de deur waarachter Rutte zoekt naar zijn actieve herinneringen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Noem je rutte nu een draaideurcrimineel
Assen heeft wat mij betreft niets te vrezenquote:
Ghe.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Assen heeft wat mij betreft niets te vrezen
Dat zou ik meteen laten toevoegen aan de algemene rechten van de mens, "Ieder mens heeft het recht elke dag te worden met een kopje koffie of thee."quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lekker elke dag worden met een kopje koffie of thee
Ja hoor, ze gaan vandaag verder.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
DEURSTREAM, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zal wel weer met een sisser aflopenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 05:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hoor, ze gaan vandaag verder.
Vandaag was ook de deadline die de VVD stelde dacht ik, dus vanavond gaat het pas écht spannend worden mensen.
De spanning van de afgelopen avonden was slechts ter oefening.
Dat denk ik ook. Waarbij de VVD er weer het beste uit gaat komen...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal wel weer met een sisser aflopen
Nu wil ik wel spanning en sensa graag
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Waarbij de VVD er weer het beste uit gaat komen...
airco aan en gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:02 schreef BillDauterive het volgende:
De arme pakketbezorger zal het wel warm hebben in zijn busje in de hitte morgen.
Telkens weer in het stemhokje zo'n Sieneke-moment hèquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb ook nog steeds geen partij gevonden waar ik dan wel echt op wil stemmen. Ik kom niet verder dan 'nou, dan maar die'
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Arizona het volgende:
Wij vertrekken over een ruim een uur naar de luchthaven
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Arizona het volgende:
Bij waterschapsverkiezingen al helemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Telkens weer in het stemhokje zo'n Sieneke-moment hè
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Arizona het volgende:
Je hebt op Meneer Water gestemd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij waterschapsverkiezingen al helemaalDat interesseert me echt geen fluit. Vorige keer heb ik maar gestemd op iemand met een watergerelateerde achternaam
Nee dat heb je verkeerd begrepenquote:
En wat je ook doet het eindigt altijd met: 'Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge'quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Telkens weer in het stemhokje zo'n Sieneke-moment hè
Mallorca!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik heb gemist waarheen.
Zolang we enkel een duet tussen Mark en Caroline hebben om naar uit te kijken zie ik liever niet al te veel spanning daar in Den Haag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal wel weer met een sisser aflopen
Nu wil ik wel spanning en sensa graag
Eindelijk weten we wie de echte Caroline is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
En we werden er natuurlijk jaren terug al voor gewaarschuwd
R: Carolien!
A: Is Carolien onderweg?
R: HELP!
Het is nu niet best nee. Maar momenteel nieuwe verkiezingen worden nog een grotere gruwel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zolang we enkel een duet tussen Mark en Caroline hebben om naar uit te kijken zie ik liever niet al te veel spanning daar in Den Haag.
Ik mis nog een antwoord. 'Prima, het stoort mij niet, dus doe maar. Maar zelf vind ik ze niet zo heel boeiend.'quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
Na lang wachten toch nog even de SC ranking van juni, want ik weet hoeveel jullie ernaar uitkeken. Met een vertrouwde top 3.
1 475 Luctor.et.Emergo
2 344 Redefine
3 324 H_T
4 236 NailQueen
5 232 Arizona
6 207 Fred_B
7 175 Em31
8 170 GeorgeM
9 158 Strani
10 128 ESF1Gamer
11 100 BillDauterive
12 94 Meke
13 75 Hamlapjes
13 75 Cyan9
15 72 ijs_beer
16 70 Momo
17 60 AgnesGru
18 54 Roger_Epiales
19 39 usagi414
20 34 Cee
20 34 Koen66
22 26 Prisha
23 25 Yesse
24 23 blackswangreen
24 23 sportfreak
26 21 Mexicanobakker
27 17 zorro28
28 16 TheVulture
28 16 molloot200
30 6 Monique___
31 5 Mandy040986
32 4 Pino112
33 2 Knutknuttsson
33 2 BlackYellow
33 2 Japepk
36 1 CrazyDutchPunk
36 1 heywoodu
36 1 Fascination
En een poll, want we houden van polls:
[poll=5815]
Met zo weinig posts toch op 1.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
Na lang wachten toch nog even de SC ranking van juni, want ik weet hoeveel jullie ernaar uitkeken. Met een vertrouwde top 3.
1 475 Luctor.et.Emergo
2 344 Redefine
3 324 H_T
4 236 NailQueen
5 232 Arizona
6 207 Fred_B
7 175 Em31
8 170 GeorgeM
9 158 Strani
10 128 ESF1Gamer
11 100 BillDauterive
12 94 Meke
13 75 Hamlapjes
13 75 Cyan9
15 72 ijs_beer
16 70 Momo
17 60 AgnesGru
18 54 Roger_Epiales
19 39 usagi414
20 34 Cee
20 34 Koen66
22 26 Prisha
23 25 Yesse
24 23 blackswangreen
24 23 sportfreak
26 21 Mexicanobakker
27 17 zorro28
28 16 TheVulture
28 16 molloot200
30 6 Monique___
31 5 Mandy040986
32 4 Pino112
33 2 Knutknuttsson
33 2 BlackYellow
33 2 Japepk
36 1 CrazyDutchPunk
36 1 heywoodu
36 1 Fascination
En een poll, want we houden van polls:
[poll=5815]
En een of andere financiële nieuwszender wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:53 schreef H_T het volgende:
Een rechtszaak die is aangespannen door KINK zorgt ervoor dat de FM-frequenties opnieuw geveild worden. Dat is nu gebeurd... en KINK heeft geen FM-frequentie
Ja, maar dat moest. Van de 9 kavels moest er 1 naar een nieuwszender gaan om met Radio 1 te concurreren en 1 naar een zender met Nederlandstalige muziek, dus 100% NL is ook veilig. Er hoeft dus geen opstand te komen in Volendamquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:59 schreef Cee het volgende:
[..]
En een of andere financiële nieuwszender wel.
Want daar hebben we behoefte aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:59 schreef Cee het volgende:
[..]
En een of andere financiële nieuwszender wel.
Maar 100% NL heeft geen concurrentie, toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar dat moest. Van de 9 kavels moest er 1 naar een nieuwszender gaan om met Radio 1 te concurreren en 1 naar een zender met Nederlandstalige muziek, dus 100% NL is ook veilig. Er hoeft dus geen opstand te komen in Volendam
Nee, maar Suzan & Freek, Nick & Simon, Jan & Monique Smit, Andreen en Antwee, Samantha Steenwijk en Marco Schuitmaker zijn artiesten om trots op te zijn! Die verdienen landelijke promotie!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar 100% NL heeft geen concurrentie, toch?
Die raken ze eigenlijk niet kwijt, maar het is de keuze van Mediahuis om daar Veronica en 100% NL voor in te zetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:57 schreef H_T het volgende:
Slam en Sublime raken ook hun landelijke frequenties kwijt overigens
Kampioen van de armoede.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met zo weinig posts toch op 1.
Bagger!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:57 schreef H_T het volgende:
Dat is wel heel zuur.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:53 schreef H_T het volgende:
Een rechtszaak die is aangespannen door KINK zorgt ervoor dat de FM-frequenties opnieuw geveild worden. Dat is nu gebeurd... en KINK heeft geen FM-frequentie
Ja, daar doelde ik ook op met dat duet. Nu verkiezingen zal uitlopen op een tweekamp tussen die twee, zeker in de media en met de debatten. Dat is het kijken niet eens waard imo.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is nu niet best nee. Maar momenteel nieuwe verkiezingen worden nog een grotere gruwel.
Ik heb geen medelijden met ze, dankzij hun actie ben ik straks mijn favoriete autozender kwijt.quote:
Ik vind het eigenlijk wel een prima zenderquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar Suzan & Freek, Nick & Simon, Jan & Monique Smit, Andreen en Antwee, Samantha Steenwijk en Marco Schuitmaker zijn artiesten om trots op te zijn! Die verdienen landelijke promotie!
Balen, Slam! was de enige radiozender waar ik nog wel eens naar luisterde.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:57 schreef H_T het volgende:
De FM-band heeft niet sowieso al niet zo heel veel ruimte als je voldoende dekking en audiokwaliteit wil kunnen leveren (je wil niet half Q-Music en half 538 door elkaar horen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:53 schreef Em31 het volgende:
Maarehh, dit zal vast een domme vraag zijn, maar waarom zijn er maar 9 frequenties beschikbaar? Te duur ofzo?
Maar we krijgen straks twee extra nieuwszenders, met dat Financial News Radio naast BNRquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar dat moest. Van de 9 kavels moest er 1 naar een nieuwszender gaan om met Radio 1 te concurreren en 1 naar een zender met Nederlandstalige muziek, dus 100% NL is ook veilig. Er hoeft dus geen opstand te komen in Volendam
Ah oké, klinkt logisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De FM-band heeft niet sowieso al niet zo heel veel ruimte als je voldoende dekking en audiokwaliteit wil kunnen leveren (je wil niet half Q-Music en half 538 door elkaar horen natuurlijk). Daar gaan dan de publieke zenders weer af, die zijn natuurlijk sowieso al veilig. Uiteindelijk is er dan ruimte over voor 9 kavels met voldoende kwaliteit (en al verschillende dekking).
Is ook waarom DAB+ wat dat betreft beter, daar is meer dan voldoende ruimte voor zenders. Maar het duurt nog wel even totdat de meeste auto's met DAB+ zijn uitgerust, dus tot die tijd blijft de FM gewoon relevant
Zolang ze het rendabel genoeg weten te houden zonder FM, zullen die zenders gewoon door blijven gaan, ja. Las al dat Slam! ook gewoon doorgaat op DAB+quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah oké, klinkt logisch.Ik rijd hier in de buurt weleens langs zo’n radiotoren en dan krijg ik altijd 3/4 zenders door elkaar. Die chaos moet je niet willen nee.
![]()
Mooi dat er in ieder geval al een alternatief is, neem aan dat Kink enzo dus wel doorgaan?
Vaak werkt het niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb DAB+ radio maar ik heb dus geen idee hoe die werkt
Bij Slam weten ze denk ik wel dat de overgrote meerderheid al via DAB+ of internet luistert, dus dat het bij hen minder uit zal maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zolang ze het rendabel genoeg weten te houden zonder FM, zullen die zenders gewoon door blijven gaan, ja. Las al dat Slam! ook gewoon doorgaat op DAB+
Eigenlijk ben je stiekem gewoon Maxima op een prive vluchtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef Arizona het volgende:
We zijn letterlijk de enige vlucht op de hele luchthaven nu![]()
Super rustig.
Dat dit uit kan
Weet je wel zeker dat je op de juiste luchthaven bent?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef Arizona het volgende:
Super rustig.
Dat dit uit kan
Speciaal voor die gelegenheid ga ik een bittere jam ontwikkelen op basis van typisch Zweedse vruchten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja! Er staat wel een (1) vliegtuig klaar dusquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je op de juiste luchthaven bent?
Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef Arizona het volgende:
Super rustig.
Dat dit uit kan
Oh jeequote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:41 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt mij ook geen Ed Sheeran-vrije dag gegund. Ook niet als ik 1 dag niet naar de commerciële radio luister
Je moet ook niet de Ed Sheeran playlist op Spotify opzetten he.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:41 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt mij ook geen Ed Sheeran-vrije dag gegund. Ook niet als ik 1 dag niet naar de commerciële radio luister
3FM was de boosdoenerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet ook niet de Ed Sheeran playlist op Spotify opzetten he.
Wat is dit nou weerquote:
Blijf niet langer staan, we hebb'n tijd tot moorg'nquote:
Als ik alleen die zender goed zou kunnen ontvangen, dan zou ik toch voor de standaard "MEEP! MEEP! MEEP!" van het wekkergeluid gaan. Al doe ik dat nu ook, omdat ik van muziek niet wakker lijk te worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijf niet langer staan, we hebb'n tijd tot moorg'n
Je kunt niet blijven staan, de Power Party Polka!
Ik heb ooit ergens gewoond waar ik alleen RadioNL betrouwbaar kon ontvangen op de wekkerradio. Ik ben meer dan eens met dit nummer wakker geworden
Jij stond gelijk te dansen naast je bed?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijf niet langer staan, we hebb'n tijd tot moorg'n
Je kunt niet blijven staan, de Power Party Polka!
Ik heb ooit ergens gewoond waar ik alleen RadioNL betrouwbaar kon ontvangen op de wekkerradio. Ik ben meer dan eens met dit nummer wakker geworden
Zeker niet, maar het is wel blijven hangenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij stond gelijk te dansen naast je bed?
Veel plezierquote:
Bent u inmiddels geland?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Arizona het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |