Stokbroodjes dichter bij.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit specifieke voorbeeld is gewoon slechte organisatie. Op het lijntje of over het lijntje is gewoon objectief en met de huidige stand der techniek ook prima te automatiseren.
Dus Ocon heeft 2x 5 sec straf gehad en 2x 10 sec.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh wacht, ik heb 'm denk ik:
4 overschrijdingen = 5 sec
5 overschrijdingen = 10 sec
9 overschrijdingen = weer 5 sec
10 overschrijdingen = weer 10 sec
Etc
Moet je wel sensoren over de hele baan aanbrengen.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit specifieke voorbeeld is gewoon slechte organisatie. Op het lijntje of over het lijntje is gewoon objectief en met de huidige stand der techniek ook prima te automatiseren.
Die had ik al als tweet geplaatstquote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even ook de officiele namen en tijden van de overtredingen er bij
Advies vd stewards is grind.quote:
Tweets zijn niet altijd leesbaarquote:
whahhaha een DQquote:Op zondag 2 juli 2023 21:34 schreef Nizno het volgende:
Lewis staat er 6 keer op. wat krijg je na die 10s straf dan?
Dat kan. Maar volgens mij is die zero-tolerance voor tracklimits altijd alleen in bepaalde bochten. En in de andere bochten alleen als je er voordeel van hebt.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet je wel sensoren over de hele baan aanbrengen.
Nee, alleen waar de overschrijdingen vd tracklimits meetellen voor een strafquote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet je wel sensoren over de hele baan aanbrengen.
10 iddquote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus Ocon heeft 2x 5 sec straf gehad en 2x 10 sec.
Dus hij heeft tussen de 10 en de 13 overschrijdingen.
Via nitter.net wel.quote:
ja maar die waren door de bot in tweeën gesplitst en leest niet zo makkelijkquote:Op zondag 2 juli 2023 21:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die had ik al als tweet geplaatst(#169)
de eindstand zal spoedig volgenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:45 schreef PS. het volgende:
Maar is de nieuwe uitslag ook al bekend dan? Leuk al die PDF'jes met straffen, maar ik heb geen zin om alles uit te gaan rekenen zelf.
Normaal een DT, masr dat hebben ze nu maar niet gedaan door de vele overschrijdingen.quote:
Max 1xquote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even ook de officiele namen en tijden van de overtredingen er bij
Eens.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dat je een straf niet kan geven voordat de vorige stap reeds genomen is... dus geen zwart/wit zonder waarschuwing, geen tijdstraf zonder zwart/wit. Dit is echt treurig
yup ben benieuwd naar de 0lenquote:
nope alleen als hij 5 of meer had.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens.
Neem Max. Als die nu een flinke straf had gekregen was ie een plek kwijt. Terwijl als hij dat in de race wist hij nooit die laatste stop gemaakt zou hebben. Zo zullen anderen ook bepaalde beslissingen hebben genomen
Arme @Pino112quote:Op zondag 2 juli 2023 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
Voorlopig is het dit:
1. Verstappen
2. Leclerc
3. Perez
4. Norris
5. Alonso
6. Sainz
7. Russell
8. Hamilton
9. Stroll
10. Gasly
Zei ik ook alquote:Op zondag 2 juli 2023 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens.
Neem Max. Als die nu een flinke straf had gekregen was ie een plek kwijt. Terwijl als hij dat in de race wist hij nooit die laatste stop gemaakt zou hebben. Zo zullen anderen ook bepaalde beslissingen hebben genomen
Weet ik, het gaat me om het punt van discussie. Wat ik bedoel is wat als ie straf krijgt met minder dan 5 seconden? Dat hoor je in de race te horen zodat je daar je beslissingen op kan baserenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope alleen als hij 5 of meer had.
Hij had namelijk gewoon 5sec voorsprong op de finish
ja, die sukkelquote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus Ocon heeft 2x 5 sec straf gehad en 2x 10 sec.
Dus hij heeft tussen de 10 en de 13 overschrijdingen.
Mensen ermee weg laten komen ten koste van diegenen die zich wel aan de limits houden is ook niet goed.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dat je een straf niet kan geven voordat de vorige stap reeds genomen is... dus geen zwart/wit zonder waarschuwing, geen tijdstraf zonder zwart/wit. Dit is echt treurig
Klopt. Maar sommigen wél (correct) straffen en anderen te weinig of helemaal niet is ook uitermate oneerlijkquote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet ik, het gaat me om het punt van discussie. Wat ik bedoel is wat als ie straf krijgt met minder dan 5 seconden? Dat hoor je in de race te horen zodat je daar je beslissingen op kan baseren
Je zou bijna denken dat er ook nog andere opties zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mensen ermee weg laten komen ten koste van diegenen die zich wel aan de limits houden is ook niet goed.
Dat is dan wat ik hier al eerder zag staan: Als je in het voetbal ergens mee wegkomt omdat de scheids het niet ziet verandert de uitslag ook niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei ik ook al
Zo achteraf straffen is niet helemaal eerlijk. Maar ja, helemaal niet straffen terwijl anderen wel straffen hebben gehad ook niet..
Ocon is dat wel gewendquote:Op zondag 2 juli 2023 21:50 schreef Nizno het volgende:
En dan ocon nog steeds 14e met 30 seconden aan zn broek
netjes
Dit had tijdens de race aan de stewards doorgegeven moeten worden.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet ik, het gaat me om het punt van discussie. Wat ik bedoel is wat als ie straf krijgt met minder dan 5 seconden? Dat hoor je in de race te horen zodat je daar je beslissingen op kan baseren
Weet ik niet. Is dat niet gewoon een kwestie van geluk hebben? Als de scheidsrechter het bij het handballen niet ziet dan heb je ook mazzel gehad.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei ik ook al
Zo achteraf straffen is niet helemaal eerlijk. Maar ja, helemaal niet straffen terwijl anderen wel straffen hebben gehad ook niet..
yupquote:Op zondag 2 juli 2023 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, ondank het constante gejammer van Hamilton heeft Perez dus minder dan 4x de TL overschreden? Hij heeft nl. geen straf..
![]()
![]()
Klopt. "Had gemoeten"quote:Op zondag 2 juli 2023 21:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit had tijdens de race aan de stewards doorgegeven moeten worden.
karmaquote:Op zondag 2 juli 2023 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, ondank het constante gejammer van Hamilton heeft Perez dus minder dan 4x de TL overschreden? Hij heeft nl. geen straf..
![]()
![]()
4quote:Op zondag 2 juli 2023 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope alleen als hij 5 of meer had.
Hij had namelijk gewoon 5sec voorsprong op de finish
De boordradio van lewis moeten ze gewoon saboteren de volgende keer. Maakt het voor iedereen leuker.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
wat jou betreft... daar heeft de FIA geen boodschap aan.. Ene Zorro die het zegt is niet iets dat de FIA naar gaat luisterenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. "Had gemoeten"
Maar is niet gebeurd. Dan kan je de uitslag niet meer aanpassen wat mij betreft. Wel straffen voor de volgende race.
Belachelijk. Daar moet wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat jou betreft... daar heeft de FIA geen boodschap aan.. Ene Zorro die het zegt is niet iets dat de FIA naar gaat luisteren
ja dus als hij 5! had had het invloed gehad op zn eerste plek schatquote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
4![]()
4 overschrijdingen = 5 sec straf
heel die auto moeten ze saboteren...oh wacht, dat hebben ze zelf al gedaanquote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De boordradio van lewis moeten ze gewoon saboteren de volgende keer. Maakt het voor iedereen leuker.
Ook geen slechte optie inderdaad. Ook dat is in andere sporten niet ongebruikelijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. "Had gemoeten"
Maar is niet gebeurd. Dan kan je de uitslag niet meer aanpassen wat mij betreft. Wel straffen voor de volgende race.
Ik kijk morgen wel een keer wat de definitieve definitieve uitslag is, staat nu toch nog niks inquote:
Je kan tot een half uur na de race protesteren tegen de uitslag. En dat is wat er is gebeurd.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. "Had gemoeten"
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De boordradio van lewis moeten ze gewoon saboteren de volgende keer. Maakt het voor iedereen leuker.
Het idee van een discussieforum is zeg maar dat mensen hun mening geven.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat jou betreft... daar heeft de FIA geen boodschap aan.. Ene Zorro die het zegt is niet iets dat de FIA naar gaat luisteren
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belachelijk. Daar moet wat aan gedaan worden.
Leuk audio filtertje erover zodat het minder als een jankende kleuter klinkt?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ocon toch dacht ik?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:55 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had die unsafe release in de pit?
Ocon, maar die was tijdens de race al ingelost, dacht ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:55 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had die unsafe release in de pit?
Ah, dat bedoelde je. Kloptquote:Op zondag 2 juli 2023 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus als hij 5! had had het invloed gehad op zn eerste plek schat
ja ik had het even opgezocht dus die moet dan een plekje lagerquote:
ow ja is ook zo das best logisch. vergeet mijn voorgaande postquote:Op zondag 2 juli 2023 21:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ocon, maar die was tijdens de race al ingelost, dacht ik.
Gaat het Twitter los?quote:
Was ook best een short track.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dit begint op shorttrack te lijken zo..
Ja, dat is wel grappigquote:
Grind werkt het beste.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:00 schreef beantherio het volgende:
Wat een shitshow. Maar dit zal FIA in ieder geval leren om voortaan geen track limits neer te leggen die eigenlijk niet te verdedigen zijn.
Ik weet niet of dit seizoen was of vorig seizoen maar Lewis probeerde Max een straf aan te naaien door middel van Track Limitsquote:Op zondag 2 juli 2023 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel grappig![]()
En Perez dus geen straf ondanks alle verwoede pogingen van Sir Lewis
Die gaan helemaal los waarom men nu wel resultaat na de race aangepast wordt en waarom dat niet is gebeurd na Abu Dhabi 2021quote:
Valt best wel mee hoor, met die SO oftenquote:
Die fans zijn te dom om te poepenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die gaan helemaal los waarom men nu wel resultaat na de race aangepast wordt en waarom dat niet is gebeurd na Abu Dhabi 2021
quote:Op zondag 2 juli 2023 22:00 schreef beantherio het volgende:
Wat een shitshow. Maar dit zal FIA in ieder geval leren om voortaan geen track limits neer te leggen die eigenlijk niet te verdedigen zijn.
Dat was in de VSquote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit seizoen was of vorig seizoen maar Lewis probeerde Max een straf aan te naaien door middel van Track Limits
Voorspelbaarquote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die gaan helemaal los waarom men nu wel resultaat na de race aangepast wordt en waarom dat niet is gebeurd na Abu Dhabi 2021
neuj maar je zou wel denken dat als je het 10keer doet je er dan ook voordeel van zou moeten hebben gehad.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valt best wel mee hoor, met die SO often
Tis zeker wel vaak (10x), maar niet elke ronde ofzo
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, ondanks het constante gejammer van Hamilton heeft Perez dus minder dan 4x de TL overschreden? Hij heeft nl. geen straf..
![]()
![]()
een meisjes stemquote:Op zondag 2 juli 2023 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leuk audio filtertje erover zodat het minder als een jankende kleuter klinkt?
Oh is dat een filter. Ik dacht dat het zijn eigen stem was.quote:
Dan wil ik je vragen om een voorbeeld te geven van een andere race waarbij we zoveel track limit violations en zoveel straffen hebben gezien.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:02 schreef PS. het volgende:
[..]Dat is natuurlijk onzin, dit circuit ligt er al heel veel langer, en de track limits ook.
Er staat nog content op Twitter?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |