yup ben benieuwd naar de 0lenquote:
nope alleen als hij 5 of meer had.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens.
Neem Max. Als die nu een flinke straf had gekregen was ie een plek kwijt. Terwijl als hij dat in de race wist hij nooit die laatste stop gemaakt zou hebben. Zo zullen anderen ook bepaalde beslissingen hebben genomen
Arme @Pino112quote:Op zondag 2 juli 2023 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
Voorlopig is het dit:
1. Verstappen
2. Leclerc
3. Perez
4. Norris
5. Alonso
6. Sainz
7. Russell
8. Hamilton
9. Stroll
10. Gasly
Zei ik ook alquote:Op zondag 2 juli 2023 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens.
Neem Max. Als die nu een flinke straf had gekregen was ie een plek kwijt. Terwijl als hij dat in de race wist hij nooit die laatste stop gemaakt zou hebben. Zo zullen anderen ook bepaalde beslissingen hebben genomen
Weet ik, het gaat me om het punt van discussie. Wat ik bedoel is wat als ie straf krijgt met minder dan 5 seconden? Dat hoor je in de race te horen zodat je daar je beslissingen op kan baserenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope alleen als hij 5 of meer had.
Hij had namelijk gewoon 5sec voorsprong op de finish
ja, die sukkelquote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus Ocon heeft 2x 5 sec straf gehad en 2x 10 sec.
Dus hij heeft tussen de 10 en de 13 overschrijdingen.
Mensen ermee weg laten komen ten koste van diegenen die zich wel aan de limits houden is ook niet goed.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dat je een straf niet kan geven voordat de vorige stap reeds genomen is... dus geen zwart/wit zonder waarschuwing, geen tijdstraf zonder zwart/wit. Dit is echt treurig
Klopt. Maar sommigen wél (correct) straffen en anderen te weinig of helemaal niet is ook uitermate oneerlijkquote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet ik, het gaat me om het punt van discussie. Wat ik bedoel is wat als ie straf krijgt met minder dan 5 seconden? Dat hoor je in de race te horen zodat je daar je beslissingen op kan baseren
Je zou bijna denken dat er ook nog andere opties zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mensen ermee weg laten komen ten koste van diegenen die zich wel aan de limits houden is ook niet goed.
Dat is dan wat ik hier al eerder zag staan: Als je in het voetbal ergens mee wegkomt omdat de scheids het niet ziet verandert de uitslag ook niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei ik ook al
Zo achteraf straffen is niet helemaal eerlijk. Maar ja, helemaal niet straffen terwijl anderen wel straffen hebben gehad ook niet..
Ocon is dat wel gewendquote:Op zondag 2 juli 2023 21:50 schreef Nizno het volgende:
En dan ocon nog steeds 14e met 30 seconden aan zn broek
netjes
Dit had tijdens de race aan de stewards doorgegeven moeten worden.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet ik, het gaat me om het punt van discussie. Wat ik bedoel is wat als ie straf krijgt met minder dan 5 seconden? Dat hoor je in de race te horen zodat je daar je beslissingen op kan baseren
Weet ik niet. Is dat niet gewoon een kwestie van geluk hebben? Als de scheidsrechter het bij het handballen niet ziet dan heb je ook mazzel gehad.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei ik ook al
Zo achteraf straffen is niet helemaal eerlijk. Maar ja, helemaal niet straffen terwijl anderen wel straffen hebben gehad ook niet..
yupquote:Op zondag 2 juli 2023 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, ondank het constante gejammer van Hamilton heeft Perez dus minder dan 4x de TL overschreden? Hij heeft nl. geen straf..
![]()
![]()
Klopt. "Had gemoeten"quote:Op zondag 2 juli 2023 21:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit had tijdens de race aan de stewards doorgegeven moeten worden.
karmaquote:Op zondag 2 juli 2023 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, ondank het constante gejammer van Hamilton heeft Perez dus minder dan 4x de TL overschreden? Hij heeft nl. geen straf..
![]()
![]()
4quote:Op zondag 2 juli 2023 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope alleen als hij 5 of meer had.
Hij had namelijk gewoon 5sec voorsprong op de finish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |