Stokbroodjes dichter bij.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit specifieke voorbeeld is gewoon slechte organisatie. Op het lijntje of over het lijntje is gewoon objectief en met de huidige stand der techniek ook prima te automatiseren.
Dus Ocon heeft 2x 5 sec straf gehad en 2x 10 sec.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh wacht, ik heb 'm denk ik:
4 overschrijdingen = 5 sec
5 overschrijdingen = 10 sec
9 overschrijdingen = weer 5 sec
10 overschrijdingen = weer 10 sec
Etc
Moet je wel sensoren over de hele baan aanbrengen.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit specifieke voorbeeld is gewoon slechte organisatie. Op het lijntje of over het lijntje is gewoon objectief en met de huidige stand der techniek ook prima te automatiseren.
Die had ik al als tweet geplaatstquote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even ook de officiele namen en tijden van de overtredingen er bij
Advies vd stewards is grind.quote:
Tweets zijn niet altijd leesbaarquote:
whahhaha een DQquote:Op zondag 2 juli 2023 21:34 schreef Nizno het volgende:
Lewis staat er 6 keer op. wat krijg je na die 10s straf dan?
Dat kan. Maar volgens mij is die zero-tolerance voor tracklimits altijd alleen in bepaalde bochten. En in de andere bochten alleen als je er voordeel van hebt.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet je wel sensoren over de hele baan aanbrengen.
Nee, alleen waar de overschrijdingen vd tracklimits meetellen voor een strafquote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet je wel sensoren over de hele baan aanbrengen.
10 iddquote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus Ocon heeft 2x 5 sec straf gehad en 2x 10 sec.
Dus hij heeft tussen de 10 en de 13 overschrijdingen.
Via nitter.net wel.quote:
ja maar die waren door de bot in tweeën gesplitst en leest niet zo makkelijkquote:Op zondag 2 juli 2023 21:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die had ik al als tweet geplaatst(#169)
de eindstand zal spoedig volgenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:45 schreef PS. het volgende:
Maar is de nieuwe uitslag ook al bekend dan? Leuk al die PDF'jes met straffen, maar ik heb geen zin om alles uit te gaan rekenen zelf.
Normaal een DT, masr dat hebben ze nu maar niet gedaan door de vele overschrijdingen.quote:
Max 1xquote:Op zondag 2 juli 2023 21:43 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even ook de officiele namen en tijden van de overtredingen er bij
Eens.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dat je een straf niet kan geven voordat de vorige stap reeds genomen is... dus geen zwart/wit zonder waarschuwing, geen tijdstraf zonder zwart/wit. Dit is echt treurig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |