Als hij in beeld was zat ik er ook op te letten en iedere keer zat hij goed. In 4 en in 10 zocht hij de limiet niet op. Constant een meter.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Nah heb een tijdje onboard meegekeken, maar Max reed zelfs in de laatste snelste ronde niet eens op de limiet. Die zat constant wel goed.
Dat kan zelfs bij de meest simpele sport, hardlopen. Vraag het aan Churandy.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:17 schreef fietsie het volgende:
Ergens is het wel raar dat een sport die draait om een finishlijn uren na het passeren daarvan haar uitslagen nog overweegt te veranderen.
Zie mn vorige post, ik zou het raar vinden als Max een straf zou krijgen.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
200x track limit, maar niemand weet nog welke coureurs er over de limiet zouden zijn gegaan dus het is allemaal nogal voorbarig.
Daar gelden inderdaad ook track limitsquote:Op zondag 2 juli 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan zelfs bij de meest simpele sport, hardlopen. Vraag het aan Churandy.
En als die dan 5s bedraagt heeftie dus 0.015 overquote:Op zondag 2 juli 2023 21:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie mn vorige post, ik zou het raar vinden als Max een straf zou krijgen.
0,115 he.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
En als die dan 5s bedraagt heeftie dus 0.015 over
Zeeeeeen van tijd dusquote:
Ja, ik vond ook dat hij vrij netjes reed maar je weet nooit wat ze vinden als ze met een vergrootglas gaan zitten speuren.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie mn vorige post, ik zou het raar vinden als Max een straf zou krijgen.
Jammer dat Lewis geen tweede was.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
En als die dan 5s bedraagt heeftie dus 0.015 over
Dit gaat nog steeds over vorig jaar, toen hij Perez aan een tweede plaats in het WK had kunnen helpen. En dat had ook best gemogen. Heeft de relatie tussen die 2 echt geen goed gedaan.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:27 schreef Nizno het volgende:
[ twitter ]
wat voor support had Max in hemelsnaam aan Perez moeten geven?
rare mensen die twitterpeople
Die gaat dadelijk op drie ronden achterstand gezet worden met al die track limiet overschrijdingenquote:
nee het feit dat Perez gisteren Max geen enkele extra ruimte gaf (en ze zelfs bij SKY de analyse hebben gedaan dat PER in zijn spiegel keek naar de kant waar Max zat voordat hij aan zn stuur zat) zal de relatie ook niet goed doen.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over vorig jaar, toen hij Perez aan een tweede plaats in het WK had kunnen helpen. En dat had ook best gemogen. Heeft de relatie tussen die 2 echt geen goed gedaan.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | No No / Driver Competitor Penalty 1 55 – Carlos Sainz Scuderia Ferrari 10 second time penalty 2 44 – Lewis Hamilton Mercedes AMG-Petronas F1 Team 10 second time penalty 3 10 – Pierre Gasly BWT Alpine F1 Team 10 second time penalty 4 23 – Alexander Albon Williams Racing 10 second time penalty 5 31 – Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team 5 second time penalty 6 31 – Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team 10 second time penalty 7 31 – Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team 5 second time penalty 8 31 – Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team 10 second time penalty 9 2 – Logan Sargeant Williams Racing 10 second time penalty 10 21 – Nyck de Vries Scuderia AlphaTauri 10 second time penalty 11 21 – Nyck de Vries Scuderia AlphaTauri 5 second time penalty 12 22 – Yuki Tsunoda Scuderia AlphaTauri 5 second time penalty |
Ik ben net op tijd klaar voor de tweede racequote:Op zondag 2 juli 2023 21:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
It's documents out and away we go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |