Die is weggestuurd door Mercedes. Niet dat het daarna er beter op is geworden, juist minder eigenlijkquote:
Klopt. Maar hij heeft 2x straf gehad voor TL.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Yuki werd op een gegeven moment toch ook onderzocht vanwege niet goed uitdienen penalty ofzoiets?
Ja die zijn/worden geen vriendenquote:Op zondag 2 juli 2023 20:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Vries’ driving shows his F1 career desperation – Magnussen - The Race
Kevin Magnussen suggested Nyck de Vries’ driving in their latest Formula 1 clash in the Austrian Grand Prix showed he is in a “desperate situation” and clearly “racing for his future”.
Magnussen and De Vries already came to blows last time out at the Canadian GP when their tight Turn 1/2 tussle was followed by De Vries locking up into Turn 3 and taking them both down the escape road.
Want Magnussen is de meest cleane coureur aller tijden.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kevin Magnussen suggested Nyck de Vries’ driving in their latest Formula 1 clash in the Austrian Grand Prix showed he is in a “desperate situation” and clearly “racing for his future”.
Magnussen and De Vries already came to blows last time out at the Canadian GP when their tight Turn 1/2 tussle was followed by De Vries locking up into Turn 3 and taking them both down the escape road.
quote:Op zondag 2 juli 2023 20:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, en dan nog zijn er situaties waar je niets aan kan doen waardoor je over zo'n kerb gaat. Het heeft al wat rugwervels gekost in de afgelopen jaren. Bijvoorbeeld van Flörsch in Macau in 2019. Of Peroni in Monza, of Pulling op CotA 2 jaar geledenquote:Op zondag 2 juli 2023 20:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is ook precies de bedoeling dat je dat niet doet. Een lijntje steek je zo over, bij zo'n hoge kerb ben je wel wat voorzichtiger.
Je hoeft het ook weer niet zo hoog te maken.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, en dan nog zijn er situaties waar je niets aan kan doen waardoor je over zo'n kerb gaat. Het heeft al wat rugwervels gekost in de afgelopen jaren. Bijvoorbeeld van Flörsch in Macau in 2019. Of Peroni in Monza, of Pulling op CotA 2 jaar geleden
Kerb smaller en dan dun strookje grind en daarna grasquote:Op zondag 2 juli 2023 21:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Je hoeft het ook weer niet zo hoog te maken.
Maar wel voldoende dat je er liever niet over heen gaat, of inderdaad een strookje grind. Dit op deze manier schiet ook niet bepaald op.
5.115squote:
En daarna waterquote:Op zondag 2 juli 2023 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kerb smaller en dan dun strookje grind en daarna gras
quote:
Wat dacht je van die dragstrip op Hockenheimquote:
laag schuurpapier neerleggenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kerb smaller en dan dun strookje grind en daarna gras
die is altijd de zak, grote kans van welquote:Op zondag 2 juli 2023 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar misschien wordt Charles ook wel gestraft
Wel nat houdenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van die dragstrip op Hockenheim
Zoals op Paul Ricardquote:
Wel goede beeldenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:05 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Of wel zo'n hoge kerb, krijg je deze praktijken zoals in de Indy 200 afgelopen weekend
Dit weekend. Gisteren.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:05 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Of wel zo'n hoge kerb, krijg je deze praktijken zoals in de Indy 200 afgelopen weekend
Graadje erger nog. De banden moeten wel echt slijten en de auto moet afgeremd wordenquote:
Ik zie het al, Michelin banden.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:05 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat met een kwalificatie?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
of zoals in de MotoGP de longlap penalty
Firestonequote:
1x is snelste tijd kwijt. 2e keer is achteraan de groep aansluitenquote:
Huh? Wat dan?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:00 schreef Monolith het volgende:
Zou wat zijn als Verstappen P1 kwijtraakt door zijn stop.
Mag je 3x doen, bij de 4e keer een straf.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
Heh?
Yuki heeft dus zeven keer een track limit overschreden en maar twee straffen gekregen.
[ afbeelding ]
200x track limit, maar niemand weet nog welke coureurs er over de limiet zouden zijn gegaan dus het is allemaal nogal voorbarig.quote:
Nah heb een tijdje onboard meegekeken, maar Max reed zelfs in de laatste snelste ronde niet eens op de limiet. Die zat constant wel goed.quote:
Ja. dat slaat nergens op. Het zou na de finishvlag gewoon klaar moeten zijn, eventueel nog laatste-ronden incidenten die kunnen worden onderzocht of incidenten waarvan eerder is gesteld dat er na de wedstrijd over wordt geoordeeld.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:17 schreef fietsie het volgende:
Ergens is het wel raar dat een sport die draait om een finishlijn uren na het passeren daarvan haar uitslagen nog overweegt te veranderen.
11 keer staat daar. 7x ná de 4e x.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
Heh?
Yuki heeft dus zeven keer een track limit overschreden en maar twee straffen gekregen.
[ afbeelding ]
1200 keer tracklimits. Je vergeet de 1 vóór de 200quote:Op zondag 2 juli 2023 21:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
200x track limit, maar niemand weet nog welke coureurs er over de limiet zouden zijn gegaan dus het is allemaal nogal voorbarig.
Als hij in beeld was zat ik er ook op te letten en iedere keer zat hij goed. In 4 en in 10 zocht hij de limiet niet op. Constant een meter.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Nah heb een tijdje onboard meegekeken, maar Max reed zelfs in de laatste snelste ronde niet eens op de limiet. Die zat constant wel goed.
Dat kan zelfs bij de meest simpele sport, hardlopen. Vraag het aan Churandy.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:17 schreef fietsie het volgende:
Ergens is het wel raar dat een sport die draait om een finishlijn uren na het passeren daarvan haar uitslagen nog overweegt te veranderen.
Zie mn vorige post, ik zou het raar vinden als Max een straf zou krijgen.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
200x track limit, maar niemand weet nog welke coureurs er over de limiet zouden zijn gegaan dus het is allemaal nogal voorbarig.
Daar gelden inderdaad ook track limitsquote:Op zondag 2 juli 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan zelfs bij de meest simpele sport, hardlopen. Vraag het aan Churandy.
En als die dan 5s bedraagt heeftie dus 0.015 overquote:Op zondag 2 juli 2023 21:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie mn vorige post, ik zou het raar vinden als Max een straf zou krijgen.
0,115 he.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
En als die dan 5s bedraagt heeftie dus 0.015 over
Zeeeeeen van tijd dusquote:
Ja, ik vond ook dat hij vrij netjes reed maar je weet nooit wat ze vinden als ze met een vergrootglas gaan zitten speuren.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie mn vorige post, ik zou het raar vinden als Max een straf zou krijgen.
Jammer dat Lewis geen tweede was.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
En als die dan 5s bedraagt heeftie dus 0.015 over
Dit gaat nog steeds over vorig jaar, toen hij Perez aan een tweede plaats in het WK had kunnen helpen. En dat had ook best gemogen. Heeft de relatie tussen die 2 echt geen goed gedaan.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:27 schreef Nizno het volgende:
[ twitter ]
wat voor support had Max in hemelsnaam aan Perez moeten geven?
rare mensen die twitterpeople
Die gaat dadelijk op drie ronden achterstand gezet worden met al die track limiet overschrijdingenquote:
nee het feit dat Perez gisteren Max geen enkele extra ruimte gaf (en ze zelfs bij SKY de analyse hebben gedaan dat PER in zijn spiegel keek naar de kant waar Max zat voordat hij aan zn stuur zat) zal de relatie ook niet goed doen.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over vorig jaar, toen hij Perez aan een tweede plaats in het WK had kunnen helpen. En dat had ook best gemogen. Heeft de relatie tussen die 2 echt geen goed gedaan.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | No No / Driver Competitor Penalty 1 55 – Carlos Sainz Scuderia Ferrari 10 second time penalty 2 44 – Lewis Hamilton Mercedes AMG-Petronas F1 Team 10 second time penalty 3 10 – Pierre Gasly BWT Alpine F1 Team 10 second time penalty 4 23 – Alexander Albon Williams Racing 10 second time penalty 5 31 – Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team 5 second time penalty 6 31 – Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team 10 second time penalty 7 31 – Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team 5 second time penalty 8 31 – Esteban Ocon BWT Alpine F1 Team 10 second time penalty 9 2 – Logan Sargeant Williams Racing 10 second time penalty 10 21 – Nyck de Vries Scuderia AlphaTauri 10 second time penalty 11 21 – Nyck de Vries Scuderia AlphaTauri 5 second time penalty 12 22 – Yuki Tsunoda Scuderia AlphaTauri 5 second time penalty |
Ik ben net op tijd klaar voor de tweede racequote:Op zondag 2 juli 2023 21:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
It's documents out and away we go.
Zal wel allemaal zijn van voor z'n eerste waarschuwing oid. Zwaar lullig natuurlijk.quote:
Ocon heeft 2 uur lang rondjes over het middenterrein gereden.quote:
Had Perez maar niet de straat moeten blokkeren.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over vorig jaar, toen hij Perez aan een tweede plaats in het WK had kunnen helpen. En dat had ook best gemogen. Heeft de relatie tussen die 2 echt geen goed gedaan.
en dat is nog gelukt ookquote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef fietsie het volgende:
Dus uiteindelijk was het doel dat zowel Alonso als pappa's racegekochtkindje plekken vooruit gaan?
geen edge gebruiken? genoeg (betere) alternatieven.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zag op MSN de kop dat die onderzeeër gevonden was, meer dan 24 uur voordat bekend gemaakt werd dat die onderzeeër geimplodeerd was. Zo ruk dat Edge die MSN pagina opdringt en er niks tegen te doen is
Gewoon ontzettend kinderachtig gedrag dus.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Had Perez maar niet de straat moeten blokkeren.
ja die snap ik ook niet volgens mij is dat lijssie van hem met de straftijden niet kloppend, zoals ik al zei ik tel lewis nu 7 keer.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
TSU 5 sec staat er.
Maar TSU had er al 5 én 10? Gaat die terug naar 5 sec? Of?
Uiteraard. Waarom zou dát team anders protesteren?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef fietsie het volgende:
Dus uiteindelijk was het doel dat zowel Alonso als pappa's racegekochtkindje plekken vooruit gaan?
Krijgt er nog eens vijf bijquote:Op zondag 2 juli 2023 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
TSU 5 sec staat er.
Die hebben beide een plek gewonnen inderdaad.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. Waarom zou dát team anders protesteren?
Komt bovenop de straffen die reeds zijn gegeven.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
TSU 5 sec staat er.
Halllllo zeg.quote:
Owh wacht, ik heb 'm denk ik:quote:Op zondag 2 juli 2023 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die snap ik ook niet volgens mij is dat lijssie van hem met de straftijden niet kloppend, zoals ik al zei ik tel lewis nu 7 keer.
das geen 10s
Beginnen ze weer opnieuw.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:34 schreef Nizno het volgende:
Lewis staat er 6 keer op. wat krijg je na die 10s straf dan?
Dit specifieke voorbeeld is gewoon slechte organisatie. Op het lijntje of over het lijntje is gewoon objectief en met de huidige stand der techniek ook prima te automatiseren.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Belachelijk dat de F1 zo'n jurysport is geworden.
ja die zag ik uiteindelijk staan idd toen ik de twitbot maar even op ging zoeken voor de officiele documenten.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh wacht, ik heb 'm denk ik:
4 overschrijdingen = 5 sec
5 overschrijdingen = 10 sec
9 overschrijdingen = weer 5 sec
10 overschrijdingen = weer 10 sec
Etc
Moeten ze maar op de baan blijvenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Belachelijk dat de F1 zo'n jurysport is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |