Zal wel allemaal zijn van voor z'n eerste waarschuwing oid. Zwaar lullig natuurlijk.quote:
Ocon heeft 2 uur lang rondjes over het middenterrein gereden.quote:
Had Perez maar niet de straat moeten blokkeren.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over vorig jaar, toen hij Perez aan een tweede plaats in het WK had kunnen helpen. En dat had ook best gemogen. Heeft de relatie tussen die 2 echt geen goed gedaan.
en dat is nog gelukt ookquote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef fietsie het volgende:
Dus uiteindelijk was het doel dat zowel Alonso als pappa's racegekochtkindje plekken vooruit gaan?
geen edge gebruiken? genoeg (betere) alternatieven.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zag op MSN de kop dat die onderzeeër gevonden was, meer dan 24 uur voordat bekend gemaakt werd dat die onderzeeër geimplodeerd was. Zo ruk dat Edge die MSN pagina opdringt en er niks tegen te doen is
Gewoon ontzettend kinderachtig gedrag dus.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Had Perez maar niet de straat moeten blokkeren.
ja die snap ik ook niet volgens mij is dat lijssie van hem met de straftijden niet kloppend, zoals ik al zei ik tel lewis nu 7 keer.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
TSU 5 sec staat er.
Maar TSU had er al 5 én 10? Gaat die terug naar 5 sec? Of?
Uiteraard. Waarom zou dát team anders protesteren?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef fietsie het volgende:
Dus uiteindelijk was het doel dat zowel Alonso als pappa's racegekochtkindje plekken vooruit gaan?
Krijgt er nog eens vijf bijquote:Op zondag 2 juli 2023 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
TSU 5 sec staat er.
Die hebben beide een plek gewonnen inderdaad.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. Waarom zou dát team anders protesteren?
Komt bovenop de straffen die reeds zijn gegeven.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
TSU 5 sec staat er.
Halllllo zeg.quote:
Owh wacht, ik heb 'm denk ik:quote:Op zondag 2 juli 2023 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die snap ik ook niet volgens mij is dat lijssie van hem met de straftijden niet kloppend, zoals ik al zei ik tel lewis nu 7 keer.
das geen 10s
Beginnen ze weer opnieuw.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:34 schreef Nizno het volgende:
Lewis staat er 6 keer op. wat krijg je na die 10s straf dan?
Dit specifieke voorbeeld is gewoon slechte organisatie. Op het lijntje of over het lijntje is gewoon objectief en met de huidige stand der techniek ook prima te automatiseren.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Belachelijk dat de F1 zo'n jurysport is geworden.
ja die zag ik uiteindelijk staan idd toen ik de twitbot maar even op ging zoeken voor de officiele documenten.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh wacht, ik heb 'm denk ik:
4 overschrijdingen = 5 sec
5 overschrijdingen = 10 sec
9 overschrijdingen = weer 5 sec
10 overschrijdingen = weer 10 sec
Etc
Moeten ze maar op de baan blijvenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Belachelijk dat de F1 zo'n jurysport is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |