De boordradio van lewis moeten ze gewoon saboteren de volgende keer. Maakt het voor iedereen leuker.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, ondank het constante gejammer van Hamilton heeft Perez dus minder dan 4x de TL overschreden? Hij heeft nl. geen straf..
![]()
![]()
wat jou betreft... daar heeft de FIA geen boodschap aan.. Ene Zorro die het zegt is niet iets dat de FIA naar gaat luisterenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. "Had gemoeten"
Maar is niet gebeurd. Dan kan je de uitslag niet meer aanpassen wat mij betreft. Wel straffen voor de volgende race.
Belachelijk. Daar moet wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat jou betreft... daar heeft de FIA geen boodschap aan.. Ene Zorro die het zegt is niet iets dat de FIA naar gaat luisteren
ja dus als hij 5! had had het invloed gehad op zn eerste plek schatquote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
4![]()
4 overschrijdingen = 5 sec straf
heel die auto moeten ze saboteren...oh wacht, dat hebben ze zelf al gedaanquote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De boordradio van lewis moeten ze gewoon saboteren de volgende keer. Maakt het voor iedereen leuker.
Ook geen slechte optie inderdaad. Ook dat is in andere sporten niet ongebruikelijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. "Had gemoeten"
Maar is niet gebeurd. Dan kan je de uitslag niet meer aanpassen wat mij betreft. Wel straffen voor de volgende race.
Ik kijk morgen wel een keer wat de definitieve definitieve uitslag is, staat nu toch nog niks inquote:
Je kan tot een half uur na de race protesteren tegen de uitslag. En dat is wat er is gebeurd.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. "Had gemoeten"
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De boordradio van lewis moeten ze gewoon saboteren de volgende keer. Maakt het voor iedereen leuker.
Het idee van een discussieforum is zeg maar dat mensen hun mening geven.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat jou betreft... daar heeft de FIA geen boodschap aan.. Ene Zorro die het zegt is niet iets dat de FIA naar gaat luisteren
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belachelijk. Daar moet wat aan gedaan worden.
Leuk audio filtertje erover zodat het minder als een jankende kleuter klinkt?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ocon toch dacht ik?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:55 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had die unsafe release in de pit?
Ocon, maar die was tijdens de race al ingelost, dacht ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:55 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had die unsafe release in de pit?
Ah, dat bedoelde je. Kloptquote:Op zondag 2 juli 2023 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus als hij 5! had had het invloed gehad op zn eerste plek schat
ja ik had het even opgezocht dus die moet dan een plekje lagerquote:
ow ja is ook zo das best logisch. vergeet mijn voorgaande postquote:Op zondag 2 juli 2023 21:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ocon, maar die was tijdens de race al ingelost, dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |