Gaat het Twitter los?quote:
Was ook best een short track.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dit begint op shorttrack te lijken zo..
Ja, dat is wel grappigquote:
Grind werkt het beste.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:00 schreef beantherio het volgende:
Wat een shitshow. Maar dit zal FIA in ieder geval leren om voortaan geen track limits neer te leggen die eigenlijk niet te verdedigen zijn.
Ik weet niet of dit seizoen was of vorig seizoen maar Lewis probeerde Max een straf aan te naaien door middel van Track Limitsquote:Op zondag 2 juli 2023 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel grappig![]()
En Perez dus geen straf ondanks alle verwoede pogingen van Sir Lewis
Die gaan helemaal los waarom men nu wel resultaat na de race aangepast wordt en waarom dat niet is gebeurd na Abu Dhabi 2021quote:
Valt best wel mee hoor, met die SO oftenquote:
Die fans zijn te dom om te poepenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die gaan helemaal los waarom men nu wel resultaat na de race aangepast wordt en waarom dat niet is gebeurd na Abu Dhabi 2021
quote:Op zondag 2 juli 2023 22:00 schreef beantherio het volgende:
Wat een shitshow. Maar dit zal FIA in ieder geval leren om voortaan geen track limits neer te leggen die eigenlijk niet te verdedigen zijn.
Dat was in de VSquote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit seizoen was of vorig seizoen maar Lewis probeerde Max een straf aan te naaien door middel van Track Limits
Voorspelbaarquote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die gaan helemaal los waarom men nu wel resultaat na de race aangepast wordt en waarom dat niet is gebeurd na Abu Dhabi 2021
neuj maar je zou wel denken dat als je het 10keer doet je er dan ook voordeel van zou moeten hebben gehad.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valt best wel mee hoor, met die SO often
Tis zeker wel vaak (10x), maar niet elke ronde ofzo
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, ondanks het constante gejammer van Hamilton heeft Perez dus minder dan 4x de TL overschreden? Hij heeft nl. geen straf..
![]()
![]()
een meisjes stemquote:Op zondag 2 juli 2023 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leuk audio filtertje erover zodat het minder als een jankende kleuter klinkt?
Oh is dat een filter. Ik dacht dat het zijn eigen stem was.quote:
Dan wil ik je vragen om een voorbeeld te geven van een andere race waarbij we zoveel track limit violations en zoveel straffen hebben gezien.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:02 schreef PS. het volgende:
[..]Dat is natuurlijk onzin, dit circuit ligt er al heel veel langer, en de track limits ook.
Er staat nog content op Twitter?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |