Moet je niet op een eiland gaan zittenquote:
Waarom niet?quote:
Jij stelt de norm vanavond?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das afhankelijk van wie de norm stelt he
Mijn nevenfunctie is god, hoe wist jij dat?quote:
Nee, ik stel alleen vast dat jij raar bent.quote:
Omdat daarom.quote:
Niet bang dat ze in Thailand uitkomt?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter is vandaag begonnen aan haar fietstocht naar Zuid-Frankrijk.
*trots is
82 istiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn nevenfunctie is god, hoe wist jij dat?
Ik vind het geen probleemquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik stel alleen vast dat jij raar bent.
Of dat een probleem is heb ik geen mening over.
Dan voel ik me genoodzaakt haar daar op te halenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet bang dat ze in Thailand uitkomt?
Ga alvast maar boeken danquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan voel ik me genoodzaakt haar daar op te halen
Zijn wel meer filmpje te vinden dat een dier een mens helpt.quote:
ja, ik heb er al vaker filmpjes van gezienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn wel meer filmpje te vinden dat een dier een mens helpt.
rol je erin of naai ze aan elkaarquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
In het huisje hier hebben ze 2x 1 persoonsdekbed. Ik ben vergeten hoe klein dat is![]()
Ik slaap thuis ook riant onder mijn 220x240
Dit is niet helpen he, dit is puur spelenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn wel meer filmpje te vinden dat een dier een mens helpt.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
ja, ik heb er al vaker filmpjes van gezien
Maar zo'n gigantisch beest en dan zit je daar in je kajakje .... als dat beest een scheet laat overleef je het niet
Ik geef het op.quote:
Beetje respect, Dat was nr één toen ik geboren werd.quote:
Maar Leo was later dronken geweest,quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:33 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat zij 1971 weest wie theo is
En ging toen weer tekeer als een beestquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar Leo was later dronken geweest,
Die uit Lodzquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:33 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat zij 1971 weest wie theo is
welke leeo? ik zei theoquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar Leo was later dronken geweest,
Is een liedje.quote:
Leo je bent weer dronken geweest is een oude klassieker.quote:
oke kenn ik nietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leo je bent weer dronken geweest is een oude klassieker.
Oud Nederlands nummer.quote:
Zit Penny de Jager ook in die YouTube?quote:
Niet, alleen Deisyy moderiert.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is en open air show in tirol
florian moderiert
Is dat een liedje?quote:
Als ik nee zeg ga je mij dan slaan?quote:
Ja zag hetquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is en open air show in tirol
florian moderiert
Wie? ik ken wel Austin Powersquote:
Heb je het nu weer over sex?quote:
Het likt mij beter om niet te vragen.quote:
denk het ook jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het likt mij beter om niet te vragen.
Ga je op reis?quote:
Kreng.quote:
quote:
Dat je hier verbaasd over bentquote:
Jij schat de fok-populatie wel hoog inquote:Op zondag 2 juli 2023 00:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat je hier verbaasd over bent![]()
Die whales zijn zeker intelligenter dan de helft van de wereldbevolking en dan zo'n 60% van de fok-populatie
Ik ben ook vrij onopvallend.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi, alles wel?
Zag je niet eens posten..
Hoi Marcus.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij schat de fok-populatie wel hoog in
quote:
Nah, valt wel mee. Was nog niet naar je toe gescroldquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 00:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Te Land Ter Zee en Water In Mijn Oor.
Mijn favoriete programma. Hopelijk komt het in de zomer terug.
Wezen shoppen in 020 met mijn vriendin en een vriendin die bij ons logeert. Lekker geluncht en nu nog een wijntje. zo is de dag weer vruchtbaar gevuld.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Was nog niet naar je toe gescrold![]()
Vandaag nog vermeldenswaardige zaken uitgevreten of gegeten?
Alles ok hier en ik hou het op plat gooreinds hihi.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Te land, ter zee en Jack van Gelder kan m'n rug op![]()
Verder alles goed en Belgique?
En spreek je ook een beetje Frans?
Doe je goed!@quote:Op zondag 2 juli 2023 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wezen shoppen in 020 met mijn vriendin en een vriendin die bij ons logeert. Lekker geluncht en nu nog een wijntje. zo is de dag weer vruchtbaar gevuld.
Mooi!quote:Op zondag 2 juli 2023 00:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Alles ok hier en ik hou het op plat gooreinds hihi.
Have fun met je pritstiftquote:Op zondag 2 juli 2023 00:46 schreef sly-nl het volgende:
Saaie trutten, alledrie![]()
![]()
Ga nog ff wat knip- en plakwerk doen.
Nighty
Kusje voor jouquote:Op zondag 2 juli 2023 00:46 schreef sly-nl het volgende:
![]()
Nighty
Laat je niet gek makenquote:Op zondag 2 juli 2023 00:46 schreef sly-nl het volgende:
![]()
Nighty
Wij zijn allebei echte wit-drinkers. Sancerre of Pouilly-Fumé.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je goed!@
Wat drink je, los van rood of blanc?
quote:
Morguh saampjesquote:
Appelkoekenquote:Op zondag 2 juli 2023 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen Heer aloa en Lovy.
[ afbeelding ]
Lopen wel mensen op de achtergrondquote:Op zondag 2 juli 2023 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
Staat ze daar nou een beetje in haar eentje?
Waarvan een (groot) deel zal denken dat ze moet op******** met haar ********herrie..............quote:
Dikke pech!quote:Op zondag 2 juli 2023 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarvan een (groot) deel zal denken dat ze moet op******** met haar ********herrie..............
Weet ook niet hoeveel die hoorden eigenlijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dikke pech! [ afbeelding ]
Al zie ik niemand er op reageren dus denk dat het wel meevalt.
Zit je dan niet ergens in Italiaquote:Op zondag 2 juli 2023 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet naar Londen
https://www.meatopia.co.uk/
Geen idee wanneer ik waar zit nog. En waar ik uiteindelijk heen ga.quote:
BDSquote:
Nee, F1, 2 etc.quote:
Nou, neehquote:Op zondag 2 juli 2023 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, F1, 2 etc.
Enige wat zo nu en dan spannend is zijn de crashes
Darten laat ik volledig aan jou over, de Tour ga ik wel stukken van bekijken.quote:
Raya voor het eerst in zes jaar weer in een kwartfinalequote:
Ja ik kijk ook niet alles. Maar komt meestal wel zo uit dat ik de finale van een etappe wel kan zien na het werk.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Darten laat ik volledig aan jou over, de Tour ga ik wel stukken van bekijken.
Ik kijk meestal ook alleen de finale of de highlights. Soms heb ik op werk wel eens een livestream op staan als achtergrond geluid en kijk ik alleen tijdens spannende momenten.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook niet alles. Maar komt meestal wel zo uit dat ik de finale van een etappe wel kan zien na het werk.
Ik zet de tour meestal als achtergrond aan. Mooie beelden vaak.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Darten laat ik volledig aan jou over, de Tour ga ik wel stukken van bekijken.
Sausage Fest XXL Part 69quote:Op zondag 2 juli 2023 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie vraag wel![]()
Was het echt een film of was het iets anders...
Halve finale en verloren van de winnende finalist uiteindelijk helaas. Nu even twee daagjes thuisquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:13 schreef chufi het volgende:
Jammer voor @:pullup net niet de finale gehaald met dubbelvier![]()
Even relaxen?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Halve finale en verloren van de winnende finalist uiteindelijk helaas. Nu even twee daagjes thuis
Ja beetje tour kijkenquote:
Ik heb nog niks gezien. F1 was vanmiddag.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja beetje tour kijkenEn volgend weekeinde naar Luzern
Ja kijk ik weer nooitquote:
Voeren de coaches mee in de volgbootjes of was jury en ....quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Halve finale en verloren van de winnende finalist uiteindelijk helaas. Nu even twee daagjes thuis
Ik ben hier.quote:
Geen 30 graden genotquote:
Gezelligquote:
Buiten zitten gaat het niet worden nu...quote:Op zondag 2 juli 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
18 graden hier maar eind volgende week weer lekker zonnig warm weer
Ook gezelligquote:
Een dagje is wel okayquote:
2 dagen maximaalquote:
Je mocht 2 coaches per ploeg mee laten varen. Die zaten dan aan hun kant achter de umpire en soms waren er nog wat gasten van de organisatie mee achterinquote:Op zondag 2 juli 2023 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Voeren de coaches mee in de volgbootjes of was jury en ....
Hmm dan heb je weinig kunnen coachen.. maar wel filmenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mocht 2 coaches per ploeg mee laten varen. Die zaten dan aan hun kant achter de umpire en soms waren er nog wat gasten van de organisatie mee achterin
Het is absoluut verboden om een kik te geven of met handgebaren naar je roeierst te wuiven om ze aanwijzingen te geven
Hey Pullup weer backquote:Op zondag 2 juli 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mocht 2 coaches per ploeg mee laten varen. Die zaten dan aan hun kant achter de umpire en soms waren er nog wat gasten van de organisatie mee achterin
Het is absoluut verboden om een kik te geven of met handgebaren naar je roeierst te wuiven om ze aanwijzingen te geven
Dat klinkt best wel heel strengquote:Op zondag 2 juli 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel even schrikken ja.. normaal heb je pinpas gewoon in portemonnee zitten of telefoonhoes?quote:Op zondag 2 juli 2023 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik had bijna zonder pinpas gezeten.
Dus ik wil ergens wat afrekenen kan ik mijn pinpas niet vinden. Ik lichtjes in paniek al laat ik dat nooit merken. Reken maar contant af.
Zit de pinpas los in mijn tas![]()
Ik was al bang dat ik de rest van de komende 24 uur met 15 euro moest gaan doen terwijl ik echt 0,0 eten heb.
Portomonee. Ik moet absoluut niet 2 functies met elkaar gaan combineren.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel even schrikken ja.. normaal heb je pinpas gewoon in portemonnee zitten of telefoonhoes?
Ah ok, heb geen eens portemonnee meer al jaren nietquote:Op zondag 2 juli 2023 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Portomonee. Ik moet absoluut niet 2 functies met elkaar gaan combineren.
Heb huis en fiets sleutels ook apart.
Heb je Sweet Tooth al gekeken seizoen 2quote:Op zondag 2 juli 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
Ik kijk nu de serie Titans, zit wel goed in elkaar.
Have funquote:Op zondag 2 juli 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
Ik kijk nu de serie Titans, zit wel goed in elkaar.
Ja wel spannend vanavond weer verder kijkenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het wat? Nog niks van gezien.
Ik zit wel te wachten op Sandman.
Ik zet hem in mijn lijst.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel spannend vanavond weer verder kijken
Ik heb eea in beeld jaquote:Op zondag 2 juli 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm dan heb je weinig kunnen coachen.. maar wel filmen
Een paar jaar geleden werd een ploeg van een stadsgenootclub Nereus uitgesloten omdat de coach er maling aan had en stiekem zat te wenkenquote:
Echt?! Ik wist niet dat het zo streng wasquote:Op zondag 2 juli 2023 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden werd een ploeg van een stadsgenootclub Nereus uitgesloten omdat de coach er maling aan had en stiekem zat te wenken
Kunnen ze echt niet waarderen en hij moest op het matje komen. Ze hebben het er nog steeds over hoe ongepast dat gedrag was
Heerlijk daar, en past me net wat beter want zoals Chuf zei hier zat wel heel veel kouwe kak omheen en in Luzern gaat het om de sportquote:Op zondag 2 juli 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik wist niet dat het zo streng was
Over een paar dagen naar Luzern dus, mooie omgeving
Mooie sport wel..quote:Op zondag 2 juli 2023 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Heerlijk daar, en past me net wat beter want zoals Chuf zei hier zat wel heel veel kouwe kak omheen en in Luzern gaat het om de sport
Traditie noemen ze het maar het is kouwe kak
[ afbeelding ]
Mijn mannen ploegje
[ afbeelding ]
Mijn dames combi ploegje vanuit het volgbootje voor de start
overhypte film die zwaar tegen viel idd.quote:
Morgen weer naar huis?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover het nieuws vanaf Terschelling
Die hou je maar voor trainingdoeleinden... Volgens mij zag ik je met een mobieltje op rechtsquote:Op zondag 2 juli 2023 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb eea in beeld ja
Filmpjes posten hier is nog lastig
Boot van half 4. Dus eerst nog even relaxen.quote:
Ah hoef je in ieder geval niet vroeg op te staanquote:Op zondag 2 juli 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boot van half 4. Dus eerst nog even relaxen.
10 uur huisje uit. Dus kan wel een beetjequote:Op zondag 2 juli 2023 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah hoef je in ieder geval niet vroeg op te staan
Toch wifiquote:Op zondag 2 juli 2023 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover het nieuws vanaf Terschelling
Ah ok,maar je hebt het wel leuk gehad?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 uur huisje uit. Dus kan wel een beetje
Oh ik dacht dat je zei dat daar geen internet had. Nou ja beterquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Een fokroeimeet... Hier en daar een fokker in een bootje..wedden dat ze winnenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik pas, ik moet morgen wel uitgerust zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
RELLLLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Struikel niet over de railsquote:Op zondag 2 juli 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik pas, ik moet morgen wel uitgerust zijn.
Veel plezier / sterkte morgenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik pas, ik moet morgen wel uitgerust zijn.
Kreng.quote:
Nou ja stoeprandje dan. Maar komt goed spannend wel he?quote:
Spannend idd, ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja stoeprandje dan. Maar komt goed spannend wel he?
Als het goed voelt dan komt het goed en ja even wennen aan andere progs maar dat komt uiteindelijk op het zelfde neer. Véél succesquote:Op zondag 2 juli 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spannend idd, ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt.
Dank je, ik heb vrijdag nog kontakt gehad en ik kan idd morgen beginnen. Het probleem was dat ik "versneld"in dienst ga dus niet alles is al goed geregeld. Ik wacht nog op mijn VOG verklaring, mijn NS reiskaart etc.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het goed voelt dan komt het goed en ja even wennen aan andere progs maar dat komt uiteindelijk op het zelfde neer. Véél succes
Oh jéé VOGquote:Op zondag 2 juli 2023 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb vrijdag nog kontakt gehad en ik kan idd morgen beginnen. Het probleem was dat ik "versneld"in dienst ga dus niet alles is al goed geregeld. Ik wacht nog op mijn VOG verklaring, mijn NS reiskaart etc.
Knikkende kniën, stel dat ze hier meelezen.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Knikkende kniën, stel dat ze hier meelezen.
Nu weer er eentje erbij.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]En al die NS gasten die hier kind aan huis zijn.
Oh ja ?quote:
Ikke.quote:
Oh ik dacht mis ik iemand ?quote:
Is het trouwens in Den Haag of moet je reizen?quote:
Het is in Haarlem.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het trouwens in Den Haag of moet je reizen?
Oh ok dat is wel wat reistijd maar prima te doen. Ik neem aan dat het aan een station ligtquote:
Dat niet, wel aan een treinrails.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dat is wel wat reistijd maar prima te doen. Ik neem aan dat het aan een station ligt
Hoe straffen ze daar mensen die chronisch te laat komen?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet, wel aan een treinrails.Reistijd is iets meer dan een uur.
Ik mag de tijd lekker zelf bepalen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe straffen ze daar mensen die chronisch te laat komen?
Ah, das wel fijn jaquote:Op zondag 2 juli 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag de tijd lekker zelf bepalen.
Maar wel lekker eerste klas reizen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das wel fijn ja
Scheelt je een hoop uitleggen iedere keer dat je weer vertraging hebt
Das beter jaquote:Op zondag 2 juli 2023 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel lekker eerste klas reizen.
Daar betaal ik dan wel een toelage voor maar dat is mij het ook wel waard. Het kan in de spits best wel druk zijn op die verbinding.quote:
Als ik met de trein reis zet ik mijn abo altijd op éérste klasquote:Op zondag 2 juli 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar betaal ik dan wel een toelage voor maar dat is mij het ook wel waard. Het kan in de spits best wel druk zijn op die verbinding.
Gelukkig vindt jouw directeur dat je straks 10tallen procenten meer mag betalen om in de spits te reizenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar betaal ik dan wel een toelage voor maar dat is mij het ook wel waard. Het kan in de spits best wel druk zijn op die verbinding.
En daar kan hij niks aan doenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig vindt jouw directeur dat je straks 10tallen procenten meer mag betalen om in de spits te reizen
Dat kan je beter tegen marcb1974 zeggenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, maar het zeikt zo lekker. Snap dat dan
En Nederlanders zeiken zo graag.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, maar het zeikt zo lekker. Snap dat dan
Wat dat betreft, maak je borst maar nat. Zodra mensen weten dat je bij NS werkt gaan ze over vertragingen beginnen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En Nederlanders zeiken zo graag.
Ik kan me er wat boos om maken.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Alsof het personeel er wat aan kan doen wat een directeur roept.
Ik kan iets van 12x per uur vanuit Den Haag naar Haarlem reizen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Alsof het personeel er wat aan kan doen wat een directeur roept.
Oh, ik allang niet meer. Sterker nog, de ervaring heeft mij geleerd dat de mensen die zelden of nooit in een trein zitten het hardst klagen. Ze doen maar, het glijdt allemaal langs me af.quote:
Daarom zeg ik ook duidelijk, zijn, en jouw, directeur, niet julliequote:Op zondag 2 juli 2023 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft val je met je neus in de boter.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan iets van 12x per uur vanuit Den Haag naar Haarlem reizen.
De halve/hele stad is compleet dicht hier door een "knip" en ook werkzaamheden. Ik heb 40 minuten op een bus gewacht die normaal gesproken elke 15 vertrekt. Ga ik dan tegen het OV tekeer?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat dat betreft, maak je borst maar nat. Zodra mensen weten dat je bij NS werkt gaan ze over vertragingen beginnen.
Nee, jij niet. Jij snapt hoe die dingen werken.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
De halve/hele stad is compleet dicht hier door een "knip" en ook werkzaamheden. Ik heb 40 minuten op een bus gewacht die normaal gesproken elke 15 vertrekt. Ga ik dan tegen het OV tekeer?
Ik weigerde eens om mijn kaartje te laten zien aan de conducteur. Ik zei jullie staakten gisteren en nu staak ik. Ik heb met hem een hele leuke discussie gehad.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat dat betreft, maak je borst maar nat. Zodra mensen weten dat je bij NS werkt gaan ze over vertragingen beginnen.
Bel Wouter dan. Hij is best aardig hoor.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook duidelijk, zijn, en jouw, directeur, niet jullie
Ik zou het liefst die muts onder de rails trekken. Maar dat mag ook weer nietquote:Op zondag 2 juli 2023 22:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Jij snapt hoe die dingen werken.
Dat is ook best kinderachtig.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weigerde eens om mijn kaartje te laten zien aan de conducteur. Ik zei jullie staakten gisteren en nu staak ik. Ik heb met hem een hele leuke discussie gehad.
Alleen wat raar in zijn hoofd.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bel Wouter dan. Hij is best aardig hoor.
Ben je goed weg gekomen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weigerde eens om mijn kaartje te laten zien aan de conducteur. Ik zei jullie staakten gisteren en nu staak ik. Ik heb met hem een hele leuke discussie gehad.
Ach lang geleden toen er om zulke dingen gelachen werd.quote:
Je kon er niet verder naast zitten. Koolmees heeft al laten zien een prima directeur te zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen wat raar in zijn hoofd.
Zou beter zijn als ze op dat soort posities inhoudelijk sterke mensen neerzetten ipv politici die nog ergens een baantje moeten hebben
Gaat ook op voor mijn werkgever en oud-werkgever. Inhoudelijke goede mensen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je kon er niet verder naast zitten. Koolmees heeft al laten zien een prima directeur te zijn.
Dat wist hij ook wel, het was een toffe gast.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, beetje conducteur weet daar wel raad mee.
Dat hangt er vanaf natuurlijk. Grapje is okquote:Op zondag 2 juli 2023 22:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, beetje conducteur weet daar wel raad mee.
Hij zag ook wel dat ik het vooral voor de grap zei. Toen waren de meeste mensen ook wel relaxed ipv gelijk op hun teentjes getrapt.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf natuurlijk. Grapje is ok
Dat zijn ze nu over het algemeen ook nog wel. Al moet je een beetje opletten tegen wie je het zegt.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zag ook wel dat ik het vooral voor de grap zei. Toen waren de meeste mensen ook wel relaxed ipv gelijk op hun teentjes getrapt.
Dat zeg ik het is de toon die de muziek maakt. Je kan schennis schoppen waar niemand iets aan kan doen (zoals een bus die niet komt) Maar soms is het ook wel grappig en kom je in gesprek met mensen die ook om zich heen kijken van whut? Dame naast me kwam later en was ook wat verward vroeg hoe lang sta je hier al? Uhh 40 minuten en nu pak ik een andere routequote:Op zondag 2 juli 2023 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zag ook wel dat ik het vooral voor de grap zei. Toen waren de meeste mensen ook wel relaxed ipv gelijk op hun teentjes getrapt.
Dat is het tricky bit he?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu over het algemeen ook nog wel. Al moet je een beetje opletten tegen wie je het zegt.
Controle teams in Den Haag zijn wel relaxed, in Rotterdam zijn ze stom.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu over het algemeen ook nog wel. Al moet je een beetje opletten tegen wie je het zegt.
Heel rotterdan is stomquote:Op zondag 2 juli 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Controle teams in Den Haag zijn wel relaxed, in Rotterdam zijn ze stom.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Controle teams in Den Haag zijn wel relaxed, in Rotterdam zijn ze stom.
Dat is iid een feit.quote:
Dat idd, ik had een trein/tram/bus abbo maar zei vonden dat de tram abbo niet in Rotterdam niet geld.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:57 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg wel een keer op mijn mieter dat ik stond te roken bij een tram halte in Rotterdam. Dat mocht niet.
In de trein van Den Haag naar Leiden was mijn treinkaartje Den Haag - Leiden niet goed, de trein ging ergens anders heen volgens de conducteur. Pas toen zijn collega omriep dat de volgende halte Leiden was was het goed.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat idd, ik had een trein/tram/bus abbo maar zei vonden dat de tram abbo niet in Rotterdam niet geld.
quote:Op zondag 2 juli 2023 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de trein van Den Haag naar Leiden was mijn treinkaartje Den Haag - Leiden niet goed, de trein ging ergens anders heen volgens de conducteur. Pas toen zijn collega omriep dat de volgende halte Leiden was was het goed.
Weet nog steeds niet waar we dan wel heen gingen volgens die conducteur.
We zijn een keer naar Limburg geweest met een aantal collega's Daar was ook een krant. En op de terug weg was het roepen om "karretje" en bier zuipen en rokenquote:Op zondag 2 juli 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger wel toffe dingen meegemaakt in de trein. Met 18 man in de bagageruimte zitten van de stoptrein. en lekker de deur open zetten. Komt de conducteur langs, jullie weten dat het niet de bedoeling is dat tijdens de rit de buitendeur wordt open gedaan. En wij, dat weten we. Hij OK.
Dat is vooral een vreemd verhaal.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Ooit eens betrapt dat ik met een vriend in de trein zat met een winkelkar vol met 350 rookworsten, dat was lachen.
En hoe kwamen jullie aan 350 rookworsten?quote:Op zondag 2 juli 2023 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Ooit eens betrapt dat ik met een vriend in de trein zat met een winkelkar vol met 350 rookworsten, dat was lachen.
Een winkelkar de trein in meenemen is ook wat vreemd met die smalle gangpaden.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe kwamen jullie aan 350 rookworsten?
Niet in de coupe meenemen, ruimte zat in fietsendeel etc.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een winkelkar de trein in meenemen is ook wat vreemd met die smalle gangpaden.
Trein is ook best lekker rijden hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |