Jij schat de fok-populatie wel hoog inquote:Op zondag 2 juli 2023 00:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat je hier verbaasd over bent![]()
Die whales zijn zeker intelligenter dan de helft van de wereldbevolking en dan zo'n 60% van de fok-populatie
Ik ben ook vrij onopvallend.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi, alles wel?
Zag je niet eens posten..
Hoi Marcus.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij schat de fok-populatie wel hoog in
quote:
Nah, valt wel mee. Was nog niet naar je toe gescroldquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 00:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Te Land Ter Zee en Water In Mijn Oor.
Mijn favoriete programma. Hopelijk komt het in de zomer terug.
Wezen shoppen in 020 met mijn vriendin en een vriendin die bij ons logeert. Lekker geluncht en nu nog een wijntje. zo is de dag weer vruchtbaar gevuld.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Was nog niet naar je toe gescrold![]()
Vandaag nog vermeldenswaardige zaken uitgevreten of gegeten?
Alles ok hier en ik hou het op plat gooreinds hihi.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Te land, ter zee en Jack van Gelder kan m'n rug op![]()
Verder alles goed en Belgique?
En spreek je ook een beetje Frans?
Doe je goed!@quote:Op zondag 2 juli 2023 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wezen shoppen in 020 met mijn vriendin en een vriendin die bij ons logeert. Lekker geluncht en nu nog een wijntje. zo is de dag weer vruchtbaar gevuld.
Mooi!quote:Op zondag 2 juli 2023 00:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Alles ok hier en ik hou het op plat gooreinds hihi.
Have fun met je pritstiftquote:Op zondag 2 juli 2023 00:46 schreef sly-nl het volgende:
Saaie trutten, alledrie![]()
![]()
Ga nog ff wat knip- en plakwerk doen.
Nighty
Kusje voor jouquote:Op zondag 2 juli 2023 00:46 schreef sly-nl het volgende:
![]()
Nighty
Laat je niet gek makenquote:Op zondag 2 juli 2023 00:46 schreef sly-nl het volgende:
![]()
Nighty
Wij zijn allebei echte wit-drinkers. Sancerre of Pouilly-Fumé.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je goed!@
Wat drink je, los van rood of blanc?
quote:
Morguh saampjesquote:
Appelkoekenquote:Op zondag 2 juli 2023 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen Heer aloa en Lovy.
[ afbeelding ]
Lopen wel mensen op de achtergrondquote:Op zondag 2 juli 2023 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
Staat ze daar nou een beetje in haar eentje?
Waarvan een (groot) deel zal denken dat ze moet op******** met haar ********herrie..............quote:
Dikke pech!quote:Op zondag 2 juli 2023 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarvan een (groot) deel zal denken dat ze moet op******** met haar ********herrie..............
Weet ook niet hoeveel die hoorden eigenlijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dikke pech! [ afbeelding ]
Al zie ik niemand er op reageren dus denk dat het wel meevalt.
Zit je dan niet ergens in Italiaquote:Op zondag 2 juli 2023 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet naar Londen
https://www.meatopia.co.uk/
Geen idee wanneer ik waar zit nog. En waar ik uiteindelijk heen ga.quote:
BDSquote:
Nee, F1, 2 etc.quote:
Nou, neehquote:Op zondag 2 juli 2023 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, F1, 2 etc.
Enige wat zo nu en dan spannend is zijn de crashes
Darten laat ik volledig aan jou over, de Tour ga ik wel stukken van bekijken.quote:
Raya voor het eerst in zes jaar weer in een kwartfinalequote:
Ja ik kijk ook niet alles. Maar komt meestal wel zo uit dat ik de finale van een etappe wel kan zien na het werk.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Darten laat ik volledig aan jou over, de Tour ga ik wel stukken van bekijken.
Ik kijk meestal ook alleen de finale of de highlights. Soms heb ik op werk wel eens een livestream op staan als achtergrond geluid en kijk ik alleen tijdens spannende momenten.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook niet alles. Maar komt meestal wel zo uit dat ik de finale van een etappe wel kan zien na het werk.
Ik zet de tour meestal als achtergrond aan. Mooie beelden vaak.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Darten laat ik volledig aan jou over, de Tour ga ik wel stukken van bekijken.
Sausage Fest XXL Part 69quote:Op zondag 2 juli 2023 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie vraag wel![]()
Was het echt een film of was het iets anders...
Halve finale en verloren van de winnende finalist uiteindelijk helaas. Nu even twee daagjes thuisquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:13 schreef chufi het volgende:
Jammer voor @:pullup net niet de finale gehaald met dubbelvier![]()
Even relaxen?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Halve finale en verloren van de winnende finalist uiteindelijk helaas. Nu even twee daagjes thuis
Ja beetje tour kijkenquote:
Ik heb nog niks gezien. F1 was vanmiddag.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja beetje tour kijkenEn volgend weekeinde naar Luzern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |