Sausage Fest XXL Part 69quote:Op zondag 2 juli 2023 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie vraag wel![]()
Was het echt een film of was het iets anders...
Halve finale en verloren van de winnende finalist uiteindelijk helaas. Nu even twee daagjes thuisquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:13 schreef chufi het volgende:
Jammer voor @:pullup net niet de finale gehaald met dubbelvier![]()
Even relaxen?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Halve finale en verloren van de winnende finalist uiteindelijk helaas. Nu even twee daagjes thuis
Ja beetje tour kijkenquote:
Ik heb nog niks gezien. F1 was vanmiddag.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja beetje tour kijkenEn volgend weekeinde naar Luzern
Voeren de coaches mee in de volgbootjes of was jury en ....quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Halve finale en verloren van de winnende finalist uiteindelijk helaas. Nu even twee daagjes thuis
Ik ben hier.quote:
Geen 30 graden genotquote:
Gezelligquote:
Buiten zitten gaat het niet worden nu...quote:Op zondag 2 juli 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
18 graden hier maar eind volgende week weer lekker zonnig warm weer
Ook gezelligquote:
Een dagje is wel okayquote:
2 dagen maximaalquote:
Je mocht 2 coaches per ploeg mee laten varen. Die zaten dan aan hun kant achter de umpire en soms waren er nog wat gasten van de organisatie mee achterinquote:Op zondag 2 juli 2023 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Voeren de coaches mee in de volgbootjes of was jury en ....
Hmm dan heb je weinig kunnen coachen.. maar wel filmenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mocht 2 coaches per ploeg mee laten varen. Die zaten dan aan hun kant achter de umpire en soms waren er nog wat gasten van de organisatie mee achterin
Het is absoluut verboden om een kik te geven of met handgebaren naar je roeierst te wuiven om ze aanwijzingen te geven
Hey Pullup weer backquote:Op zondag 2 juli 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mocht 2 coaches per ploeg mee laten varen. Die zaten dan aan hun kant achter de umpire en soms waren er nog wat gasten van de organisatie mee achterin
Het is absoluut verboden om een kik te geven of met handgebaren naar je roeierst te wuiven om ze aanwijzingen te geven
Dat klinkt best wel heel strengquote:Op zondag 2 juli 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel even schrikken ja.. normaal heb je pinpas gewoon in portemonnee zitten of telefoonhoes?quote:Op zondag 2 juli 2023 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik had bijna zonder pinpas gezeten.
Dus ik wil ergens wat afrekenen kan ik mijn pinpas niet vinden. Ik lichtjes in paniek al laat ik dat nooit merken. Reken maar contant af.
Zit de pinpas los in mijn tas![]()
Ik was al bang dat ik de rest van de komende 24 uur met 15 euro moest gaan doen terwijl ik echt 0,0 eten heb.
Portomonee. Ik moet absoluut niet 2 functies met elkaar gaan combineren.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel even schrikken ja.. normaal heb je pinpas gewoon in portemonnee zitten of telefoonhoes?
Ah ok, heb geen eens portemonnee meer al jaren nietquote:Op zondag 2 juli 2023 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Portomonee. Ik moet absoluut niet 2 functies met elkaar gaan combineren.
Heb huis en fiets sleutels ook apart.
Heb je Sweet Tooth al gekeken seizoen 2quote:Op zondag 2 juli 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
Ik kijk nu de serie Titans, zit wel goed in elkaar.
Have funquote:Op zondag 2 juli 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
Ik kijk nu de serie Titans, zit wel goed in elkaar.
Ja wel spannend vanavond weer verder kijkenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het wat? Nog niks van gezien.
Ik zit wel te wachten op Sandman.
Ik zet hem in mijn lijst.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel spannend vanavond weer verder kijken
Ik heb eea in beeld jaquote:Op zondag 2 juli 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm dan heb je weinig kunnen coachen.. maar wel filmen
Een paar jaar geleden werd een ploeg van een stadsgenootclub Nereus uitgesloten omdat de coach er maling aan had en stiekem zat te wenkenquote:
Echt?! Ik wist niet dat het zo streng wasquote:Op zondag 2 juli 2023 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden werd een ploeg van een stadsgenootclub Nereus uitgesloten omdat de coach er maling aan had en stiekem zat te wenken
Kunnen ze echt niet waarderen en hij moest op het matje komen. Ze hebben het er nog steeds over hoe ongepast dat gedrag was
Heerlijk daar, en past me net wat beter want zoals Chuf zei hier zat wel heel veel kouwe kak omheen en in Luzern gaat het om de sportquote:Op zondag 2 juli 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik wist niet dat het zo streng was
Over een paar dagen naar Luzern dus, mooie omgeving
Mooie sport wel..quote:Op zondag 2 juli 2023 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Heerlijk daar, en past me net wat beter want zoals Chuf zei hier zat wel heel veel kouwe kak omheen en in Luzern gaat het om de sport
Traditie noemen ze het maar het is kouwe kak
[ afbeelding ]
Mijn mannen ploegje
[ afbeelding ]
Mijn dames combi ploegje vanuit het volgbootje voor de start
overhypte film die zwaar tegen viel idd.quote:
Morgen weer naar huis?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover het nieuws vanaf Terschelling
Die hou je maar voor trainingdoeleinden... Volgens mij zag ik je met een mobieltje op rechtsquote:Op zondag 2 juli 2023 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb eea in beeld ja
Filmpjes posten hier is nog lastig
Boot van half 4. Dus eerst nog even relaxen.quote:
Ah hoef je in ieder geval niet vroeg op te staanquote:Op zondag 2 juli 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boot van half 4. Dus eerst nog even relaxen.
10 uur huisje uit. Dus kan wel een beetjequote:Op zondag 2 juli 2023 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah hoef je in ieder geval niet vroeg op te staan
Toch wifiquote:Op zondag 2 juli 2023 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover het nieuws vanaf Terschelling
Ah ok,maar je hebt het wel leuk gehad?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 uur huisje uit. Dus kan wel een beetje
Oh ik dacht dat je zei dat daar geen internet had. Nou ja beterquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Een fokroeimeet... Hier en daar een fokker in een bootje..wedden dat ze winnenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik pas, ik moet morgen wel uitgerust zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
RELLLLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Struikel niet over de railsquote:Op zondag 2 juli 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik pas, ik moet morgen wel uitgerust zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |