Was je met SBE aan de wandelquote:
Heyquote:
Dinsdag PET-scan gehad. Maandag nieuwe afspraak, en krijg ik uitslag. Daarna operatie om tumor weg te snijden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyheb je al iets gehoord wanneer je geopereerd wordt?
Dat het allemaal maar (voor)spoedig mag gebeurenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dinsdag PET-scan gehad. Maandag nieuwe afspraak, en krijg ik uitslag. Daarna operatie om tumor weg te snijden.
Spannende dagen dus ik duim voor een goede uitslag en dat je maar zo snel mogelijk geholpen mag worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dinsdag PET-scan gehad. Maandag nieuwe afspraak, en krijg ik uitslag. Daarna operatie om tumor weg te snijden.
Ook van mij sterkte gewenst conjo.quote:
Irritant wel om zo lang stil te liggen, tijdens zo'n petscan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen. bedankt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Irritant wel om zo lang stil te liggen, tijdens zo'n petscan.![]()
Succes!!
Ben je nog gaan stralen van die radioactieve troepquote:
Ik straal al vanaf m'n lancering in 1962.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je nog gaan stralen van die radioactieve troep
Lucky youquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik straal al vanaf m'n lancering in 1962.
Morguh Marcbquote:
Heeft hier vanmorgen vroeg ook best hard geregend.. Maar vind wel lekker even geen warmte..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:39 schreef aloa het volgende:
Veel regen gehad hier.
Van mij mag die warmte wel weer terugkomen.
Sterkte dinsdagquote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook, ik teken er voorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft hier vanmorgen vroeg ook best hard geregend.. Maar vind wel lekker even geen warmte..
Dank je. Maandag.quote:
Ja beetje zon vind ik prima, maar het moet buiten wel uit te houden zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zelfs iets meerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:12 schreef Lovely het volgende:
Dubbele aantal post vergeleken met vorig jaar
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:13 schreef chufi het volgende:
Jammer voor @:pullup net niet de finale gehaald met dubbelvier![]()
Hebben ze dit weekend ook nog wedstrijden ?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wel eerder naar huis ... wat kak loopt daar
Het is nu droog, maar wel broeierig buiten.🥵🥵quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft hier vanmorgen vroeg ook best hard geregend.. Maar vind wel lekker even geen warmte..
Is er hockey?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben ze dit weekend ook nog wedstrijden ?
Heb je bij hockey ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |