Veel plezier / sterkte morgenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik pas, ik moet morgen wel uitgerust zijn.
Kreng.quote:
Nou ja stoeprandje dan. Maar komt goed spannend wel he?quote:
Spannend idd, ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja stoeprandje dan. Maar komt goed spannend wel he?
Als het goed voelt dan komt het goed en ja even wennen aan andere progs maar dat komt uiteindelijk op het zelfde neer. Véél succesquote:Op zondag 2 juli 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spannend idd, ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt.
Dank je, ik heb vrijdag nog kontakt gehad en ik kan idd morgen beginnen. Het probleem was dat ik "versneld"in dienst ga dus niet alles is al goed geregeld. Ik wacht nog op mijn VOG verklaring, mijn NS reiskaart etc.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het goed voelt dan komt het goed en ja even wennen aan andere progs maar dat komt uiteindelijk op het zelfde neer. Véél succes
Oh jéé VOGquote:Op zondag 2 juli 2023 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb vrijdag nog kontakt gehad en ik kan idd morgen beginnen. Het probleem was dat ik "versneld"in dienst ga dus niet alles is al goed geregeld. Ik wacht nog op mijn VOG verklaring, mijn NS reiskaart etc.
Knikkende kniën, stel dat ze hier meelezen.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Knikkende kniën, stel dat ze hier meelezen.
Nu weer er eentje erbij.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]En al die NS gasten die hier kind aan huis zijn.
Oh ja ?quote:
Ikke.quote:
Oh ik dacht mis ik iemand ?quote:
Is het trouwens in Den Haag of moet je reizen?quote:
Het is in Haarlem.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het trouwens in Den Haag of moet je reizen?
Oh ok dat is wel wat reistijd maar prima te doen. Ik neem aan dat het aan een station ligtquote:
Dat niet, wel aan een treinrails.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dat is wel wat reistijd maar prima te doen. Ik neem aan dat het aan een station ligt
Hoe straffen ze daar mensen die chronisch te laat komen?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet, wel aan een treinrails.Reistijd is iets meer dan een uur.
Ik mag de tijd lekker zelf bepalen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe straffen ze daar mensen die chronisch te laat komen?
Ah, das wel fijn jaquote:Op zondag 2 juli 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag de tijd lekker zelf bepalen.
Maar wel lekker eerste klas reizen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das wel fijn ja
Scheelt je een hoop uitleggen iedere keer dat je weer vertraging hebt
Das beter jaquote:Op zondag 2 juli 2023 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel lekker eerste klas reizen.
Daar betaal ik dan wel een toelage voor maar dat is mij het ook wel waard. Het kan in de spits best wel druk zijn op die verbinding.quote:
Als ik met de trein reis zet ik mijn abo altijd op éérste klasquote:Op zondag 2 juli 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar betaal ik dan wel een toelage voor maar dat is mij het ook wel waard. Het kan in de spits best wel druk zijn op die verbinding.
Gelukkig vindt jouw directeur dat je straks 10tallen procenten meer mag betalen om in de spits te reizenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar betaal ik dan wel een toelage voor maar dat is mij het ook wel waard. Het kan in de spits best wel druk zijn op die verbinding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |