Heerlijk daar, en past me net wat beter want zoals Chuf zei hier zat wel heel veel kouwe kak omheen en in Luzern gaat het om de sportquote:Op zondag 2 juli 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik wist niet dat het zo streng was
Over een paar dagen naar Luzern dus, mooie omgeving
Mooie sport wel..quote:Op zondag 2 juli 2023 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Heerlijk daar, en past me net wat beter want zoals Chuf zei hier zat wel heel veel kouwe kak omheen en in Luzern gaat het om de sport
Traditie noemen ze het maar het is kouwe kak
[ afbeelding ]
Mijn mannen ploegje
[ afbeelding ]
Mijn dames combi ploegje vanuit het volgbootje voor de start
overhypte film die zwaar tegen viel idd.quote:
Morgen weer naar huis?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover het nieuws vanaf Terschelling
Die hou je maar voor trainingdoeleinden... Volgens mij zag ik je met een mobieltje op rechtsquote:Op zondag 2 juli 2023 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb eea in beeld ja
Filmpjes posten hier is nog lastig
Boot van half 4. Dus eerst nog even relaxen.quote:
Ah hoef je in ieder geval niet vroeg op te staanquote:Op zondag 2 juli 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boot van half 4. Dus eerst nog even relaxen.
10 uur huisje uit. Dus kan wel een beetjequote:Op zondag 2 juli 2023 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah hoef je in ieder geval niet vroeg op te staan
Toch wifiquote:Op zondag 2 juli 2023 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover het nieuws vanaf Terschelling
Ah ok,maar je hebt het wel leuk gehad?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 uur huisje uit. Dus kan wel een beetje
Oh ik dacht dat je zei dat daar geen internet had. Nou ja beterquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Halve finale en verloren van de winnende finalist uiteindelijk helaas. Nu even twee daagjes thuis
Een fokroeimeet... Hier en daar een fokker in een bootje..wedden dat ze winnenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mocht 2 coaches per ploeg mee laten varen. Die zaten dan aan hun kant achter de umpire en soms waren er nog wat gasten van de organisatie mee achterin
Het is absoluut verboden om een kik te geven of met handgebaren naar je roeierst te wuiven om ze aanwijzingen te geven
Ik pas, ik moet morgen wel uitgerust zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
RELLLLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Struikel niet over de railsquote:Op zondag 2 juli 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik pas, ik moet morgen wel uitgerust zijn.
Veel plezier / sterkte morgenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik pas, ik moet morgen wel uitgerust zijn.
Kreng.quote:
Nou ja stoeprandje dan. Maar komt goed spannend wel he?quote:
Spannend idd, ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja stoeprandje dan. Maar komt goed spannend wel he?
Als het goed voelt dan komt het goed en ja even wennen aan andere progs maar dat komt uiteindelijk op het zelfde neer. Véél succesquote:Op zondag 2 juli 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spannend idd, ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt.
Dank je, ik heb vrijdag nog kontakt gehad en ik kan idd morgen beginnen. Het probleem was dat ik "versneld"in dienst ga dus niet alles is al goed geregeld. Ik wacht nog op mijn VOG verklaring, mijn NS reiskaart etc.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het goed voelt dan komt het goed en ja even wennen aan andere progs maar dat komt uiteindelijk op het zelfde neer. Véél succes
Oh jéé VOGquote:Op zondag 2 juli 2023 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb vrijdag nog kontakt gehad en ik kan idd morgen beginnen. Het probleem was dat ik "versneld"in dienst ga dus niet alles is al goed geregeld. Ik wacht nog op mijn VOG verklaring, mijn NS reiskaart etc.
Knikkende kniën, stel dat ze hier meelezen.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Knikkende kniën, stel dat ze hier meelezen.
Nu weer er eentje erbij.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]En al die NS gasten die hier kind aan huis zijn.
Oh ja ?quote:
Ikke.quote:
Oh ik dacht mis ik iemand ?quote:
Is het trouwens in Den Haag of moet je reizen?quote:
Het is in Haarlem.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het trouwens in Den Haag of moet je reizen?
Oh ok dat is wel wat reistijd maar prima te doen. Ik neem aan dat het aan een station ligtquote:
Dat niet, wel aan een treinrails.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dat is wel wat reistijd maar prima te doen. Ik neem aan dat het aan een station ligt
Hoe straffen ze daar mensen die chronisch te laat komen?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet, wel aan een treinrails.Reistijd is iets meer dan een uur.
Ik mag de tijd lekker zelf bepalen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe straffen ze daar mensen die chronisch te laat komen?
Ah, das wel fijn jaquote:Op zondag 2 juli 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag de tijd lekker zelf bepalen.
Maar wel lekker eerste klas reizen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das wel fijn ja
Scheelt je een hoop uitleggen iedere keer dat je weer vertraging hebt
Das beter jaquote:Op zondag 2 juli 2023 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel lekker eerste klas reizen.
Daar betaal ik dan wel een toelage voor maar dat is mij het ook wel waard. Het kan in de spits best wel druk zijn op die verbinding.quote:
Als ik met de trein reis zet ik mijn abo altijd op éérste klasquote:Op zondag 2 juli 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar betaal ik dan wel een toelage voor maar dat is mij het ook wel waard. Het kan in de spits best wel druk zijn op die verbinding.
Gelukkig vindt jouw directeur dat je straks 10tallen procenten meer mag betalen om in de spits te reizenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar betaal ik dan wel een toelage voor maar dat is mij het ook wel waard. Het kan in de spits best wel druk zijn op die verbinding.
En daar kan hij niks aan doenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig vindt jouw directeur dat je straks 10tallen procenten meer mag betalen om in de spits te reizen
Dat kan je beter tegen marcb1974 zeggenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, maar het zeikt zo lekker. Snap dat dan
En Nederlanders zeiken zo graag.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, maar het zeikt zo lekker. Snap dat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |