In principe heeft Brouwer een prima grasspelletje natuurlijk, maar inderdaad verrassend aangezien hij totaal uit vorm wasquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brouwer is verrassend makkelijk door naar ronde 3, De Jong heeft verloren. Rus moet nog.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brouwer wint eerste set, met eersteservicepercentage van 96%.
Dit is wel echt een dramatische loting zeg. Ook voor Griekspoor gaat dit heel lastig worden. Botic zal er sws wel direct uitvliegen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
(Q) Brouwer - (19) Zverev
Van de Zandschulp - Zhang
(28) Griekspoor - Fucsovics
Pittig, Zhang en Fucsovics behoren tot de gevaarlijkste ongeplaatste spelers (en voor Botic is iedereen gevaarlijk momenteel)
Tegenstanders van Alcarez zijn ook niet echt in vorm toch? Zverev misschien, maar Rune bakt er ook al een tijdje geen klote van. Verder verwacht ik ook een saai toernooi die Djoko makkelijk wint.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:14 schreef eentwee het volgende:
De helft van het schema van Djokovic is echt wel lachwekkend. Er zit niemand die het hem enigszins moeilijk kan maken. Er zou zomaar een maffe fluke uit kunnen komen. Wie zien jullie als de logische tegenstander voor Djokovic in de halve finale? Ik zou het niet weten.
En dan nog: wie willen we dan tegen hem zien in de finale? Alcaraz kan zomaar ergens struikelen onderweg. Vrees dat het sowieso een saai toernooi gaat worden. Alle subtoppers kunnen er geen klote van op gras of zijn hopeloos uit vorm.
Jammer genoeg geen Goffin - Kyrgios, maar er zijn nog wel een paar leuke potjes in R1 om naar uit te kijken:
• Zverev - Brouwer
• Berettini - Sonego
• Raonic - Novak
• Thiem - Tsitsipas
Ik zat ook mijn Scorito in te vullen. En eigenlijk had ik behalve Djokovic in geen enkele speler vertrouwen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:14 schreef eentwee het volgende:
De helft van het schema van Djokovic is echt wel lachwekkend. Er zit niemand die het hem enigszins moeilijk kan maken. Er zou zomaar een maffe fluke uit kunnen komen. Wie zien jullie als de logische tegenstander voor Djokovic in de halve finale? Ik zou het niet weten.
En dan nog: wie willen we dan tegen hem zien in de finale? Alcaraz kan zomaar ergens struikelen onderweg. Vrees dat het sowieso een saai toernooi gaat worden. Alle subtoppers kunnen er geen klote van op gras of zijn hopeloos uit vorm.
Jammer genoeg geen Goffin - Kyrgios, maar er zijn nog wel een paar leuke potjes in R1 om naar uit te kijken:
• Zverev - Brouwer
• Berettini - Sonego
• Raonic - Novak
• Thiem - Tsitsipas
Staat met 2-0 voor........quote:Op maandag 3 juli 2023 12:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Ook zo'n Rublev bakt er alweer helemaal niks van en dat is dan de nummer 7 van de ranking
Kijk je ook of?quote:
Heerlijk homosexueelquote:
Bij Karatsev staat een gilf van 60 op de achterlijn.quote:
Deze tegenstander kan echt helemaal niets op gras. Denk dat Brouwer nog een zeer goede kans tegen deze vent had gehad. Was een appeltje eitje, en gek genoeg liet Nole hem nog tot een tiebreak komen.quote:
Ze kan bijna niet lopen, maar pakt toch gewoon haar games (op 1 na) tegen deze sterke tegenstander. Knap hoor..quote:
Ja, dat is zo bijzonder aan haar. Schijnbaar is ze zo gek op dit spelletje dat ze wel door zou willen gaan tot haar 50ste als dat kon. Maar als je haar op de baan ziet staan krijg je dat idee echt totaal niet. Eerder het tegenovergestelde. Ze zei geloof ik laatst nog dat als er al iemand was die tot zijn/haar 50ste doorgaat, dat zij dat is.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:19 schreef EP3 het volgende:
Venus loopt er bij alsof ze n taakstraf heeft gekregen.
Zit die wedstrijd te kijken, maar die Mohh is gewoon beter. Gaat 2-1 voor komen in sets. Die dooie FAA staat er ook uitgeblust bij. Wint geen winners, slaat veel ballen uit en gaat geen ralleys aan.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze kan bijna niet lopen, maar pakt toch gewoon haar games (op 1 na) tegen deze sterke tegenstander. Knap hoor..
Wat is er toch met die FAA aan de hand? Die heeft het nu zelfs lastig met LL Mmoh.
Ze straalt heel zelden uit dat ze plezier in het spelletje heeft, idd.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat is zo bijzonder aan haar. Schijnbaar is ze zo gek op dit spelletje dat ze wel door zou willen gaan tot haar 50ste als dat kon. Maar als je haar op de baan ziet staan krijg je dat idee echt totaal niet. Eerder het tegenovergestelde. Ze zei geloof ik laatst nog dat als er al iemand was die tot zijn/haar 50ste doorgaat, dat zij dat is.
Dat is knap, dan heeft Mmoh die wedstrijd wel binnen.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:25 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
[..]
Zit die wedstrijd te kijken, maar die Mohh is gewoon beter. Gaat 2-1 voor komen in sets. Die dooie FAA staat er ook uitgeblust bij. Wint geen winners, slaat veel ballen uit en gaat geen ralleys aan.
Tja..... Dit zegt genoegquote:Op maandag 3 juli 2023 20:24 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Fritz kan er ook niks meer van. Tennis wordt wel echt ontzettend matig zo. De subtop kan niks op gras, pure loterij en vorm van de dag spelletje is het zo. Djoko wint met zijn ogen dicht nog van 95%.
Als Djoko stopt en Alcarez fit blijft kunnen we deze reeks nog langer makenquote:Op maandag 3 juli 2023 20:35 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Tja..... Dit zegt genoeg![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk de verkeerde pot dus.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:20 schreef vaarsuvius het volgende:
tsjonge, die Kenin en Gauff staan ze lekker te raken
Denk dat ze zich serieus racistisch bejegend voeltquote:Op maandag 3 juli 2023 22:40 schreef GwaiLow het volgende:
Venus was het dus volledig niet eens met die laatste ''call'' van de scheids. Wtf(?) Het zou bijzonder oneerlijk zijn geweest als er iets anders was besloten. In de persco benadrukt Williams ook dat ze het daar niet mee eens is. Geen hand gegeven aan de umpire. Echt volledig van het padje die vrouw.
Ik heb langer niet verloren op Wimbledon.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:35 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Tja..... Dit zegt genoeg![]()
[ afbeelding ]
“I completely disagree with the call. It was just that kind of day.”quote:Op maandag 3 juli 2023 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Denk dat ze zich serieus racistisch bejegend voelt
Zeker. Geen geluk met de loting wat dat betreft.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:34 schreef GwaiLow het volgende:
Echt kansloos ja. Hij speelt ook matig, maar hij heeft ook wel echt een sterke tegenstander. Zeker op gras, denk ik.
Te druk met de liefde.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:02 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Het Griekse kutje is ook weer hopeloos. Nummer 5 onwaardig. Die verliest op het moment ook van iedereen met vorm.
https://www.eurosport.nl/(...)o9684889/story.shtmlquote:Tenniswoelwater Denis Shapovalov hangt de clown uit na “oneerlijke” tactiek van tegenstander op Wimbledon
Denis Shapovalov (24) moet stevig aan de bak op Wimbledon. Het 26ste reekshoofd verloor de eerste set tegen de ervaren Moldaviër Radu Albot (7-5), alvorens de twee naar binnen moesten door de regen. Op het einde van de set ging de Canadees de clown uithangen. Hij vond het niet kunnen dat zijn tegenstander hevig beweegt voor een opslag en dus ging hij na een vruchteloze discussie met de umpire zelf ook - bijna dansend - bewegen tijdens de service van Albot. Zonder succes… “Het is gewoon niet eerlijk, dit is geen tennis”, sakkerde Shapovalov.
Dit boeit dan ook niemand.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:51 schreef mitt het volgende:
Chardy speelde z'n laatste wedstrijd toch? Hoorde ze er op de BBC niet over..
Zou hij haar al een pets tussen de ogen hebben gegeven? Ohnee dat was onze Duitse vriend.quote:
Misleidende post wel. Maar gereekst.quote:
Dat fit blijven wordt wel een belangrijke bij hemquote:Op maandag 3 juli 2023 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als Djoko stopt en Alcarez fit blijft kunnen we deze reeks nog langer maken
jaquote:
Kunnen we geen live ammo gaan gebruiken op dit soort wappies nu..het is wel mooi geweest.quote:
Nog eentje middenin de tiebreak bij Boulter..quote:
Misschien kwam deze alleen om Boulter te redden. 2-4 --> 7-4quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog eentje middenin de tiebreak bij Boulter..
Die logica ontgaat mij ook, waarom niet eerst de gestaakte wedstrijden afmaken?quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:45 schreef GwaiLow het volgende:
Bij Tallon schiet het ook niet op he. Terwijl anderen hun 2e ronde al aan het afwerken zijn. Waardeloos..
Precies, al moeten ze lekker op CC spelen (ipv Nole), kom op zeg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij ook, waarom niet eerst de gestaakte wedstrijden afmaken?
Ja, maar die Vesely is ook een lastige speler. Maakt het hoog geplaatste spelers vaak wel moeilijk met zijn harde spel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Vesely loopt ze wel aardig te raken en pakt de eerste set tegen Korda.
Wel zo'n typische wedstrijd met weinig breakkansen.
De logica en eerlijkheid daarvan ontgaat me volledigquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef GwaiLow het volgende:
Botic komt na Korda, en Brouwer na Tsitsipas. En dan Tallon na een dames potje die ze ineens voor zijn wedstrijd gepropt hebben.
True, maar wel echt alleen in zijn eigen games. Voor Korda geld hetzelfde trouwens.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar die Vesely is ook een lastige speler. Maakt het hoog geplaatste spelers vaak wel moeilijk met zijn harde spel.
Botic gaat niet spelen vandaagquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef GwaiLow het volgende:
Botic komt na Korda, en Brouwer na Tsitsipas. En dan Tallon na een dames potje die ze ineens voor zijn wedstrijd gepropt hebben.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:32 schreef monkyyy het volgende:
Die service-volleys werken wel redelijk tegen Djoko
Als ie nou es begint met fuchs een keer te breken. Heeft in de hele wedstrijd nog geen een breakpoint gehadquote:
Ik neem mensen die seks hebben gehad met Stepanek niet serieusquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:38 schreef GwaiLow het volgende:
Jasmine Paolini pakt de tiebreak van Kvitova. 1-1 !!
Kan er niets aan doen, maar ik gun het Kvitova nooit zo. Hele lieve vrouw volgens mij, maar haar uitstraling en spel trekt mij niet.
Stukje Czech Casting genot.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik neem mensen die seks hebben gehad met Stepanek niet serieus
Stukje competitievervalsing.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:26 schreef Marcoss het volgende:
Het schema is wel heel scheef zo met spelers die al klaar zijn met ronde 2, terwijl andere spelers nog niet eens begonnen zijn met ronde 1
Murray heeft wel lang kunnen uitrusten. Kan een leuk potje worden tegen het Griekse kutje.quote:
Ja, denk eigenlijk hetzelfde. Misschien 3-1 3-1. Hopen op setje voor Brouwer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Murray heeft wel lang kunnen uitrusten. Kan een leuk potje worden tegen het Griekse kutje.
Wat verwachten jullie van Botic en Brouwer? Ik denk 3-1 en 3-0. Allebei eruit.
T woord flapdrol is zo ong voor botic uitgevondenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Botic is echt niet om aan te zien, ik schakel naar Bublik genot.
Terug gebroken tot 4-4 met kansen voor de set.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Botic is echt niet om aan te zien, ik schakel naar Bublik genot.
Gewoon ff Djokovic slopen zoals in de goede oude tijdquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:46 schreef Arizona het volgende:
WaWa door, hij mag na de volgende ronde pas naar huis.
Een mens mag dromenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Gewoon ff Djokovic slopen zoals in de goede oude tijd
Op zich wel lekker geknokt dit keer, ook al maakt ie het juist zichzelf zo moeilijk.quote:
Ook al weer meerdere wedstrijden langdurig gestaakt omdat klimaatactivisten de baan met allerlei moeilijk te verwijderen zooi besmeurt hebben.quote:
Opa Stanimal gaat max 8 games pakken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Morgen Wawrinka - Djoko. Zou mooi zijn als er nog één keer Staninmal komt
Heeft het nu weer erg lastig tegen Ymerquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Fritz lijkt te ontsnappen. Is scherper dan eergisteren.
Zijn service is ook zo matig. Bijna iedere eerste service is uit.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft het nu weer erg lastig tegen Ymer
Hij kan de Grand Slam volmaken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Gewoon ff Djokovic slopen zoals in de goede oude tijd
Daarom laat hij zijn rackets ook op 10 kg bespannenquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Ik kijk nog even de 1e set van Medvedev - Mannarino. Wat heeft die Mannarino een gekke stijl zonder achterzwaai, zo kan je toch geen kracht zetten?
Als Murray wint dan zal dat waarschijnlijk pas morgen zijn. Om 0:00 onze tijd moeten ze stoppen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:23 schreef TjjWester het volgende:
Gaat de wedstrijd van murray vandaag nog uitgespeeld worden? Het stadion heeft genoeg licht.
Wanneer heeft ie voor het laatst een best-of-5 gewonnen als ie de eerste set verloor?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Als Murray wint dan zal dat waarschijnlijk pas morgen zijn. Om 0:00 onze tijd moeten ze stoppen.
Australian Open 2023, tweede ronde tegen Kokkinakis 4-6 6-7(4) 7-6(5) 6-3 7-5quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer heeft ie voor het laatst een best-of-5 gewonnen als ie de eerste set verloor?
Veel recenter dan ik dachtquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:32 schreef BobW het volgende:
[..]
Australian Open 2023, tweede ronde tegen Kokkinakis 4-6 6-7(4) 7-6(5) 6-3 7-5
Ja. Vooral omdat de reden hier nogal stompzinnig is. En natuurlijk pas 13:30 begin op deze baan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Eeuwig jammer altijd als dit soort partijen niet gewoon afgemaakt kunnen worden.
Zweetvlekken zijn minder zichtbaar. Daarom werd het destijds de dress code.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:04 schreef TjjWester het volgende:
Waarom is wit eigenlijk de klassieke kleur?
Bij ons op de vereniging dient er wit gedragen te worden, al zijn andere kleuren niet meer verboden in het reglement.
Wit is helemaal niet handig op gras of gravel.
Omdat het allemaal inwisselbare huis-tuin-en-keukenrommel is met een mentaliteit van likmevestje.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe komt dit soort troep toch zo hoog op de ranking? *dtv
Echt matig allemaal. Ook Rune geeft even zijn eigen game weg terwijl die 0-40 voorstaat..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat het allemaal inwisselbare huis-tuin-en-keukenrommel is met een mentaliteit van likmevestje.
Misschien is ze een anti-zonnebrand wappie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:13 schreef monkyyy het volgende:
Sasnovich staat er lekker winters gekleed bij
Nee nee, Holger is te sterk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Prachtige rebreak wel van Rune.
En dan weer 0-40 achter. Deze wedstrijd is ook een grote loterij.
Dat valt wel mee. Enorm veel onnodige fouten en dubbel fouten. Die gaat op deze manier ook niet heel ver komen.quote:
Koop gewoon discovery+quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Net als onlangs is er op drie zenders tennis maar op geen ervan kun je de partij op het Centre Court zien. Belachelijk. Hopelijk wel zo op BBC 1,
6 euro voor 1 maand discovery.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Net als onlangs is er op drie zenders tennis maar op geen ervan kun je de partij op het Centre Court zien. Belachelijk. Hopelijk wel zo op BBC 1,
Nu Djoko nog.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Alle Nederlanders zijn uitgeschakeld, u kunt overschakelen naar Op1 @:zipportal
Tsja hij is hopeloos op grasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tis eigenlijk ook wel beschamend dat Tsitsipas al moeite heeft tegen een oudje met een metalen heup
3? Ziggo en eurosporttquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Eens. Zegt ook iets over zijn conditie. Gunde het Murray het meest, maar tsitsie ook wel…quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tis eigenlijk ook wel beschamend dat Tsitsipas al moeite heeft tegen een oudje met een metalen heup
Hopelijk speelt hij sneller dan botic of andy dan…. Want een tijd heb ik zitten kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:19 schreef FundsAreSafu het volgende:
Djokovic heeft 2,5 uur om het vandaag af te ronden
Eurosport sowieso.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic-Wawrinka is niet meer te zien op de lineaire tv?
Ja, ik zie het nu. Dank je wel.quote:
Onhandig voor de spelers, maar ik vind het wel mooi dat dat stadje nog wat te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een drama is dat toch dat je vooraf al weet dat als je meer dan 3 sets moet spelen dat je de volgende dag verder zal moeten. Het is toch niet te geloven dat ze dit niet willen veranderen?
Vooral stom om pas zo laat te beginnen. Ze hebben nog geluk dat Swiatek en Alcaraz snel klaar waren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een drama is dat toch dat je vooraf al weet dat als je meer dan 3 sets moet spelen dat je de volgende dag verder zal moeten. Het is toch niet te geloven dat ze dit niet willen veranderen?
Maar ook voor het publiek. Dan tel je een enorme tas met geld neer om op dat Centre Court te mogen zitten, en dan zie je een halve wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Onhandig voor de spelers, maar ik vind het wel mooi dat dat stadje nog wat te zeggen heeft.
Ja, klopt. Alleen eerder beginnen, zoals onze vriend Sebastiaan92 oppert, vind ik dan een beter idee. En ze hebben daar de afgelopen dagen natuurlijk een tas regen gehad.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar ook voor het publiek. Dan tel je een enorme tas met geld neer om op dat Centre Court te mogen zitten, en dan zie je een halve wedstrijd.
Ja, dit absoluut. Wat zou de reden zijn dat ze pas rond 14:00 beginnen met een wedstrijd op Centre Court eigenlijk? Ze willen koste wat het kost zoveel mogelijk publiek hebben en zo min mogelijk wedstrijden op het heilige gras?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen eerder beginnen, zoals onze vriend Sebastiaan92 oppert, vind ik dan een beter idee. En ze hebben daar de afgelopen dagen natuurlijk een tas regen gehad.
Geen idee. Net heb ik de edele kunst van het googelen bedreven maar ook daar vind ik geen duidelijkheid. En ik mag dan een tas ervaring hebben, hier ben ook ik even overvraagd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dit absoluut. Wat zou de reden zijn dat ze pas rond 14:00 beginnen met een wedstrijd op Centre Court eigenlijk? Ze willen koste wat het kost zoveel mogelijk publiek hebben en zo min mogelijk wedstrijden op het heilige gras?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen idee. Net heb ik de edele kunst van het googelen bedreven maar ook daar vind ik geen duidelijkheid. En ik mag dan een tas ervaring hebben, hier ben ook ik even overvraagd.
Op basis van wat verwachte je in hemelsnaam dat dit een spannen pot werd? Een veteraan tegen de beste van de wereldquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik dacht van ik ga er vanavond eens goed voor zitten. Maar dit kijk ik niet eens meer af.
Het zijn beide veteranen en Wawrinka is de enige speler die Djopkovic kan overpoweren en dat in het verleden ook tijdens belangrijke partijen heeft gedaan. Het is een spelers die als hij het op zijn heupen krijgt vrijwel onverslaanbaar is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Op basis van wat verwachte je in hemelsnaam dat dit een spannen pot werd? Een veteraan tegen de beste van de wereld
Het enige dat nu op zijn heupen zit is slijtagequote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zijn beide veteranen en Wawrinka is de enige speler die Djopkovic kan overpoweren en dat in het verleden ook tijdens belangrijke partijen heeft gedaan. Het is een spelers die als hij het op zijn heupen krijgt vrijwel onverslaanbaar is.
Djoko kun je echt nog geen veteraan noemen. In het verleden ja. De beste man is 38 en kan niet eens meer sprinten bij wijze van ;P Alleen Alcaraz heeft iets van een kans tegen Djoko. De rest kan net zo goed thuisblijven bij wijze van,quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zijn beide veteranen en Wawrinka is de enige speler die Djopkovic kan overpoweren en dat in het verleden ook tijdens belangrijke partijen heeft gedaan. Het is een spelers die als hij het op zijn heupen krijgt vrijwel onverslaanbaar is.
Waarom kun je Wawrinka en veteraan noemen en Djokovic niet? Ze schelen twee jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Djoko kun je echt nog geen veteraan noemen. In het verleden ja. De beste man is 38 en kan niet eens meer sprinten bij wijze van ;P Alleen Alcaraz heeft iets van een kans tegen Djoko. De rest kan net zo goed thuisblijven bij wijze van,
Omdat Djoko nog topfit is en iedereen scheeltikt en Warwinka absoluut niet. Als je ze ziet bewegen lijkt het verschil eerder 10 jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom kun je Wawrinka en veteraan noemen en Djokovic niet? Ze schelen twee jaar.
Een veteraan is een oudgediende, iemand met veel ervaring. Dat is Djokovic Dat hij veel fitter is dan Wawrinka doet daar niet aan af.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat Djoko nog topfit is en iedereen scheeltikt en Warwinka absoluut niet. Als je ze ziet bewegen lijkt het verschil eerder 10 jaar.
Oke Hans.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een veteraan is een oudgediende, iemand met veel ervaring. Dat is Djokovic Dat hij veel fitter is dan Wawrinka doet daar niet aan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |