Tsja hij is hopeloos op grasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tis eigenlijk ook wel beschamend dat Tsitsipas al moeite heeft tegen een oudje met een metalen heup
3? Ziggo en eurosporttquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Net als onlangs is er op drie zenders tennis maar op geen ervan kun je de partij op het Centre Court zien. Belachelijk. Hopelijk wel zo op BBC 1,
Eens. Zegt ook iets over zijn conditie. Gunde het Murray het meest, maar tsitsie ook wel…quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tis eigenlijk ook wel beschamend dat Tsitsipas al moeite heeft tegen een oudje met een metalen heup
Hopelijk speelt hij sneller dan botic of andy dan…. Want een tijd heb ik zitten kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:19 schreef FundsAreSafu het volgende:
Djokovic heeft 2,5 uur om het vandaag af te ronden
Eurosport sowieso.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic-Wawrinka is niet meer te zien op de lineaire tv?
Ja, ik zie het nu. Dank je wel.quote:
Onhandig voor de spelers, maar ik vind het wel mooi dat dat stadje nog wat te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een drama is dat toch dat je vooraf al weet dat als je meer dan 3 sets moet spelen dat je de volgende dag verder zal moeten. Het is toch niet te geloven dat ze dit niet willen veranderen?
Vooral stom om pas zo laat te beginnen. Ze hebben nog geluk dat Swiatek en Alcaraz snel klaar waren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een drama is dat toch dat je vooraf al weet dat als je meer dan 3 sets moet spelen dat je de volgende dag verder zal moeten. Het is toch niet te geloven dat ze dit niet willen veranderen?
Maar ook voor het publiek. Dan tel je een enorme tas met geld neer om op dat Centre Court te mogen zitten, en dan zie je een halve wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Onhandig voor de spelers, maar ik vind het wel mooi dat dat stadje nog wat te zeggen heeft.
Ja, klopt. Alleen eerder beginnen, zoals onze vriend Sebastiaan92 oppert, vind ik dan een beter idee. En ze hebben daar de afgelopen dagen natuurlijk een tas regen gehad.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar ook voor het publiek. Dan tel je een enorme tas met geld neer om op dat Centre Court te mogen zitten, en dan zie je een halve wedstrijd.
Ja, dit absoluut. Wat zou de reden zijn dat ze pas rond 14:00 beginnen met een wedstrijd op Centre Court eigenlijk? Ze willen koste wat het kost zoveel mogelijk publiek hebben en zo min mogelijk wedstrijden op het heilige gras?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen eerder beginnen, zoals onze vriend Sebastiaan92 oppert, vind ik dan een beter idee. En ze hebben daar de afgelopen dagen natuurlijk een tas regen gehad.
Geen idee. Net heb ik de edele kunst van het googelen bedreven maar ook daar vind ik geen duidelijkheid. En ik mag dan een tas ervaring hebben, hier ben ook ik even overvraagd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dit absoluut. Wat zou de reden zijn dat ze pas rond 14:00 beginnen met een wedstrijd op Centre Court eigenlijk? Ze willen koste wat het kost zoveel mogelijk publiek hebben en zo min mogelijk wedstrijden op het heilige gras?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen idee. Net heb ik de edele kunst van het googelen bedreven maar ook daar vind ik geen duidelijkheid. En ik mag dan een tas ervaring hebben, hier ben ook ik even overvraagd.
Op basis van wat verwachte je in hemelsnaam dat dit een spannen pot werd? Een veteraan tegen de beste van de wereldquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik dacht van ik ga er vanavond eens goed voor zitten. Maar dit kijk ik niet eens meer af.
Het zijn beide veteranen en Wawrinka is de enige speler die Djopkovic kan overpoweren en dat in het verleden ook tijdens belangrijke partijen heeft gedaan. Het is een spelers die als hij het op zijn heupen krijgt vrijwel onverslaanbaar is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Op basis van wat verwachte je in hemelsnaam dat dit een spannen pot werd? Een veteraan tegen de beste van de wereld
Het enige dat nu op zijn heupen zit is slijtagequote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zijn beide veteranen en Wawrinka is de enige speler die Djopkovic kan overpoweren en dat in het verleden ook tijdens belangrijke partijen heeft gedaan. Het is een spelers die als hij het op zijn heupen krijgt vrijwel onverslaanbaar is.
Djoko kun je echt nog geen veteraan noemen. In het verleden ja. De beste man is 38 en kan niet eens meer sprinten bij wijze van ;P Alleen Alcaraz heeft iets van een kans tegen Djoko. De rest kan net zo goed thuisblijven bij wijze van,quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zijn beide veteranen en Wawrinka is de enige speler die Djopkovic kan overpoweren en dat in het verleden ook tijdens belangrijke partijen heeft gedaan. Het is een spelers die als hij het op zijn heupen krijgt vrijwel onverslaanbaar is.
Waarom kun je Wawrinka en veteraan noemen en Djokovic niet? Ze schelen twee jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Djoko kun je echt nog geen veteraan noemen. In het verleden ja. De beste man is 38 en kan niet eens meer sprinten bij wijze van ;P Alleen Alcaraz heeft iets van een kans tegen Djoko. De rest kan net zo goed thuisblijven bij wijze van,
Omdat Djoko nog topfit is en iedereen scheeltikt en Warwinka absoluut niet. Als je ze ziet bewegen lijkt het verschil eerder 10 jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom kun je Wawrinka en veteraan noemen en Djokovic niet? Ze schelen twee jaar.
Een veteraan is een oudgediende, iemand met veel ervaring. Dat is Djokovic Dat hij veel fitter is dan Wawrinka doet daar niet aan af.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat Djoko nog topfit is en iedereen scheeltikt en Warwinka absoluut niet. Als je ze ziet bewegen lijkt het verschil eerder 10 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |