SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Dat ze op papier veel straaljagers hebben, betekent niet dat het allemaal nog inzetbaar is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan nooit, ze hebben ook niet heel veel verloren en afgelegen luchtbasissen
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:47 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben wel benieuwd of we Armata's gaan zien
Van de 700 fighterjets zijn er zo’n 70 neergehaald https://warriormaven.com/(...)shot-down-in-ukrainequote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat ze op papier veel straaljagers hebben, betekent niet dat het allemaal nog inzetbaar is.
Die hebben geen tijd om te vechten. Ze zijn te druk met TikTok.quote:
Ja, logisch. Een toestel dat zonder straalmotor in een hangar staat zal idd niet neergeschoten worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van de 700 fighterjets zijn er zo’n 70 neergehaald https://warriormaven.com/(...)shot-down-in-ukraine
Vermoed dat men gewoon simpelweg niet weet welke kant ze moeten kiezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van de 700 fighterjets zijn er zo’n 70 neergehaald https://warriormaven.com/(...)shot-down-in-ukraine
oeiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En de vliegvelden van Rusland zijn niet gebombadeerd.
Ik geloof het verhaal niet.
Een echte colonne was binnen 3 uur tot as gevormd.
Is natuurlijk ook wel lekker voor je gemoedsrust om overal een (wild ingewikkeld) plan achter te zoeken. Anders moet je immers met de oncomfortabele gedachte leven dat de wereld een heel stuk chaotischer in elkaar zit dan we zelf prettig vinden.quote:
quote:Burgemeester Moskou: maandag geen werkdag, blijf zoveel mogelijk thuis
Burgemeester Sobjanin van Moskou roept zijn inwoners op zoveel mogelijk thuis te blijven "omdat er een anti-terrorismeoperatie" bezig is. Ook zegt hij dat de situatie moeilijk is.
In een verklaring op Telegram zegt Sobjanin verder dat "om de risico's te verminderen" maandag geen werkdag zal zijn, uitzonderingen daargelaten. Vanochtend meldde de burgemeester al dat er "antiterroristische" maatregelen zijn genomen in de stad. Zo zijn er extra controleposten op wegen.
De burgemeester sluit niet uit dat sommige wegen of wijken afgesloten zullen zijn. "We zijn in hoge staat van paraatheid."
Onzin, alles wat veel weet van de airforce weet dat Rusland een trackrecord heeft als fabrikant van de SU35 en concerten en dat de staat redelijk goed is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, logisch. Een toestel dat zonder straalmotor in een hangar staat zal idd niet neergeschoten worden.
Iedereen weet natuurlijk dat dit een powermove is van Biden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook wel lekker voor je gemoedsrust om overal een (wild ingewikkeld) plan achter te zoeken. Anders moet je immers met de oncomfortabele gedachte leven dat de wereld een heel stuk chaotischer in elkaar zit dan we zelf prettig vinden.
Het zou me niet verbazen dat Putin tot vorig jaar totaal niet wist hoe slecht het leger er voor stond.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef trein2000 het volgende:
Als hij nog wat met vliegtuigen wil doen moet hij het nu doen. Hij kan niet Moskou gaan bombarderen. Het is Grozny niet.
Hij heeft nog een grote presidentiële garde in Moskou.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef trein2000 het volgende:
Als hij nog wat met vliegtuigen wil doen moet hij het nu doen. Hij kan niet Moskou gaan bombarderen. Het is Grozny niet.
Happy Coupe Day everyone!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Geitenkamp het volgende:
Maandag vrije dag in Moscow, beste beslissing ooit
Lekker extra angst onder je bevolking zaaien en laten zien dat je de boel niet onder controle hebt
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onzin, alles wat veel weet van de airforce weet dat Rusland een trackrecord heeft als fabrikant van de SU35 en concerten en dat de staat redelijk goed is.
https://www.airandspacefo(...)ft-ukraine-invasion/
Mwah, zal niet de eerste keer zijn dat ze Moskou slopen zodat de vijand er niks aan heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef trein2000 het volgende:
quote:There is information that terrorist Prigozhin has placed his headquarters in the bunker of the Southern Military District command at a depth of 40 meters. He fears being eliminated by a strike of Kinzhal or Iskander missiles.
Reportedly, he is waiting for his rebel partner Yevgeny Utkin's detachment to enter Moscow and seize the building of the Ministry of Defense and the General Staff of the Russian Federation. After which, Prigozhin, as an ultimatum, will allegedly demand dismissal of Shoigu and Gerasimov, and if Putin refuses, then Prigozhin will declare himself a military dictator - the savior of Russia.
Aangestuurd door het WEF.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Iedereen weet natuurlijk dat dit een powermove is van Biden.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En de vliegvelden van Rusland zijn niet gebombadeerd.
Ik geloof het verhaal niet.
Een echte colonne was binnen 3 uur tot as gevormd.
dat dusquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat ze op papier veel straaljagers hebben, betekent niet dat het allemaal nog inzetbaar is.
Verkijk je niet. Ze hebben rondom Rostov ook oliedepots kapot geschoten om de opmars proberen te stoppen zodat er minder brandstof bij Wagner terecht zou komen. Scorched earth is bij sommige Russen in hoge posities gewoon een optie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef trein2000 het volgende:
Die wachten gewoon rustig tot de shit echt aan is in Rusland zodat ze zonder al te veel weerstand hun land weer kunnen terugpakkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rustiger dan het front in Moskou, wellicht.
Ok, geen idee wat concerten er mee te maken hebben maar boven Oekraïne heeft Rusland geen luchtoverwicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onzin, alles wat veel weet van de airforce weet dat Rusland een trackrecord heeft als fabrikant van de SU35 en concerten en dat de staat redelijk goed is.
De coup van Schwab.quote:
Waar zijn die? Want als ik de beelden zo bekijk zie ik vooral relatief licht bewapende eenheden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft nog een grote presidentiële garde in Moskou.
Ben benieuwd wat die doen.
Ik ga lachen als de Rosgvardia de wapens laat vallenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft nog een grote presidentiële garde in Moskou.
Ben benieuwd wat die doen.
Ja daar lijkt het wel op. Als die lui in Moskou zijn is het te laat daarvoor. En zo'n nationale garde is leuk maar volgens mij vrij kansloos tegen geharde militairen van Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:53 schreef skysherrif het volgende:
@:lospedrosa
Het kan inderdaad zijn dat het nog steeds een toneelstuk is (maar waarom??)
Het lijkt me logischer, occams razor enzo, dat de luchtmacht simpelweg niet wil ingrijpen.
Sigrid Kaag in de bijrijdersstoel.quote:
Lijkt me redelijk onvermijdelijk als het erop aankomt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga lachen als de Rosgvardia de wapens laat vallen
Klopt, meerdere russische bronnen zeggen ook gewoon wat we nu zie nvan wat Wagner heeft en wat er staat bij Moskou, als het echt mocht aankomen op een gevecht, dat de troepen die Moskou beschermen geen schijn vna kans hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel op. Als die lui in Moskou zijn is het te laat daarvoor. En zo'n nationale garde is leuk maar volgens mij vrij kansloos tegen geharde militaire van Wagner.
Had jij niet je eigen topic?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga lachen als de Rosgvardia de wapens laat vallen
Dat kan ja. Maar als hij de stad Moskou gaat bombarderen dan is hij zelf ook klaar. Daar zit z’n hele machtsbasis.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:53 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Verkijk je niet. Ze hebben rondom Rostov ook oliedepots kapot geschoten om de opmars proberen te stoppen zodat er minder brandstof bij Wagner terecht zou komen. Scorched earth is bij sommige Russen in hoge posities gewoon een optie.
Dit is fake news als je (die twitteraar) het zo brengt want het is niet nu gezegd maar al een hele tijd geleden. En doelt uiteraard op als Oekraine naar Moskou zou gaan.quote:
Exactquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef trein2000 het volgende:
Die zaten in Rostov in hetzelfde gebouw als Wagner. Dus daar is wel duidelijk welke kant ze kozen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waar zijn die? Want als ik de beelden zo bekijk zie ik vooral relatief licht bewapende eenheden.
Dat was Wagner zelf geloof ik die een helikopter miste en een oliedepot raakte. Verder niets gezien over Russen die oliedepots kapot hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:53 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Verkijk je niet. Ze hebben rondom Rostov ook oliedepots kapot geschoten om de opmars proberen te stoppen zodat er minder brandstof bij Wagner terecht zou komen. Scorched earth is bij sommige Russen in hoge posities gewoon een optie.
Moskou lijkt zich op te maken voor een belegering ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:55 schreef ETA het volgende:
even laatste 2 uur wat anders gedaan.
Snel doorgelezen, klopt het dat er niet veel is gebeurd, behalve dat Wagner dichterbij is gekomen, dat snelwegen richting Moskou zijn opengebroken ter verdediging en dat er wat haastige verdedigingslinies zijn ingericht?
Alles dat kan voorkomen dat hij in Den Haag terecht komt. Ook zijn eigen volk en zijn eigen leven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar als hij de stad Moskou gaat bombarderen dan is hij zelf ook klaar. Daar zit z’n hele machtsbasis.
“Ik niet, dan jij ook niet” is inderdaad normaal bij de Russen. Maar dat lijkt me niet wat Poetin wil.
Dat zou inderdaad ook kunnen, echter in Rusland een bevel weigeren is instant doodvonnis.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:53 schreef skysherrif het volgende:
@:lospedrosa
Het kan inderdaad zijn dat het nog steeds een toneelstuk is (maar waarom??)
Het lijkt me logischer, occams razor enzo, dat de luchtmacht simpelweg niet wil ingrijpen.
Dit is inderdaad zorgelijk, als die gek echt denkt we gaan ten onder, dus dan maar iedereen...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Ik niet, dan jij ook niet” is inderdaad normaal bij de Russen.
De CIA lijkt me overigens niet eens een heule gekke gedachte. Dat complot durf ik nog wel aan, die hebben vaker met soortgelijke bijltje gehakt. Alhoewel de persoonlijke vetes tussen rancuneuze mannetjes me wat waarschijnlijker lijkt.quote:
Ik zag dat ze hun eigen twitterspaceje hadden, met ook joost niemoller, minuutje geluisterd. Maar het meest saaie en onzinnige gewauwel dus maar weer afgezet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Zijn er al tweets van FvD kopstukken? Pepijn, Thierry.
Of zijn die nu erg stil?
Ja verdomme. En aan de West-Europese televisiekijker wordt weer niet gedacht he.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
Dit gaat natuurlijk gebeuren als het donker is, anders is het zelfmoord.
Die zijn druk bezig Rutte en co lastig te vallen want de FvD jugend is vanmiddag besmeurd door Antifaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Durf je zelf niet naar hun accounts te gaan gluren op Twitter?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Thierry had vanmiddag wel een space op Twitter. Maar heb dat niet gevolgd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Denk dat Pregozhin de CIA niet nodig heeft hiervoor. Wil niet zeggen dat ie wat hulp af zou slaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
De CIA lijkt me overigens niet eens een heule gekke gedachte. Dat complot durf ik nog wel aan, die hebben vaker met soortgelijke bijltje gehakt. Alhoewel de persoonlijke vetes tussen rancuneuze mannetjes me wat waarschijnlijker lijkt.
Jazeker ze zijn bekogeld tijdens een bootreisje door die feminstenclub met poep en bloed.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Aste.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja verdomme. En aan de West-Europese televisiekijker wordt weer niet gedacht he.
Die zijn vooral druk met een vermeende “aanslag” op de JFVD boottocht in Leiden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Misschien wat dollartjes overgemaakt om hem aan te moedigen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
De CIA lijkt me overigens niet eens een heule gekke gedachte. Dat complot durf ik nog wel aan, die hebben vaker met soortgelijke bijltje gehakt. Alhoewel de persoonlijke vetes tussen rancuneuze mannetjes me wat waarschijnlijker lijkt.
Oeh dat zou Wel echt hilarisch zijn als ze poetin over de grens gooien europa in.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Alles dat kan voorkomen dat hij in Den Haag terecht komt. Ook zijn eigen volk en zijn eigen leven.
Thierry is op weg om zijn vriend te helpen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Niet Nice. Je blijft gewoon van mensen af. Zelfs FvDers hebben recht op een feestje.quote:
Moet hij dan als een malle tekeer gaan, met het risico de burgerbevolking te schaden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:56 schreef Confetti het volgende:
Het probleem van Poetin is dat hij niet meedogenloos genoeg is en dat straalt af op zijn leger. Toen de Duitsers aan de poort van Moskou stonden werd iedereen die 'fout' was ter plekke doodgeschoten. Poetin zat vanochtend weer te praten over straffen conform de wet.
Dat lijkt me meer verf dan bloed?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet Nice. Je blijft gewoon van mensen af. Zelfs FvDers hebben recht op een feestje.
Neehoor:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh dat zou Wel echt hilarisch zijn als ze poetin over de grens gooien europa in.
Tenminste als ze de juiste Poetin kunnen vinden natuurlijk!
En of de jacht op hem echt word geopend.
Momenteel ging het Prigozjin om de Legerleiding!
In Moskou kunnen ze fijn bootje varenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet Nice. Je blijft gewoon van mensen af. Zelfs FvDers hebben recht op een feestje.
Ik geloof serieus van wel, hoofden van levende mensen afzagen, mensen met een voorhamer kapotslaan, die vent is een sociopaat, als het niet erger is. Een soort Michael P. In het kwadraat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:21 schreef Tengano het volgende:
Maar serieus, ik geloof niet dat die Prigosjin nou echt zo'n teringleier is. Ik denk dat hij redelijker is dan Poetin.
Je moet hem alleen niet irriteren. Het zou alleen wel lastig worden om hem tevreden te houden want hij durft wss wel op de knop te drukken als ie pissed is.
Ik heb sinds dat ze met een drone een IS-leider in een rijdende auto excuteerden zonder collateral damage immens ontzag voor die gasten. Huzarenstukje. Zou me niks verbazen dat ze een vinger in de pap hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat Pregozhin de CIA niet nodig heeft hiervoor. Wil niet zeggen dat ie wat hulp af zou slaan.
Wie zegt dat Baudetov het niet zelf heeft laten doen om de aandacht van Rusland af te leiden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goor man, poep en bloed, vieze tering hippies
Taakstraffen voor de boefjes die niet naar Poetin luisteren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Zal wel met een sisser aflopen of ze worden allemaal opgepakt
En daarna lekker kokkerellen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik geloof serieus van wel, hoofden van levende mensen afzagen, mensen met een voorhamer kapotslaan, die vent is een sociopaat, als het niet erger is. Een soort Michael P. In het kwadraat.
En hebben die concerten een row zero voor groupies?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En het is niet onze oorlog.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie zegt dat Baudetov het niet zelf heeft laten doen om de aandacht van Rusland af te leiden?
*Consortenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:05 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
En hebben die concerten een row zero voor groupies?
Hij is vooral aan het janken, Oekraïne heeft het volste recht op zelfbeschikking.quote:
Poah! Ze gaan snel!quote:
klopt en zelfbeschikking komt met consequentiesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hij is vooral aan het janken, Oekraïne heeft het volste recht op zelfbeschikking.
Uganda to the rescuequote:
Het blijkt eens te meer dat het niets meer dan een derdewereldland.quote:
quote:March of justice" PMC "Wagner" to Moscow
what is known as of 19.00
The leadership of the counter-terrorist operation to suppress the rebellion of Yevgeny Prigozhin and the PMC "Wagner" decided to equip the border along the southern bank of the Oka River in order to prevent the "Wagnerites" from advancing towards Moscow.
▪️There is no exact data on where exactly the PMC is located. According to rumors, in Serpukhov , locals heard a shooting battle, and in Kashira they saw PMCs.
▪️Mobile reserve units from other regions of Russia were transferred to Moscow by military transport aviation. Soldiers are sent by train from St. Petersburg . In some military units in Moscow and the region , a collection of vacationers has been announced by the end of June 24.
▪️The Chechen units of "Akhmat" have not yet reached the center of Rostov-on-Don : PMC units are still holding the defense on the spot.
▪️Ukrainian information warfare agencies are actively throwing in fakes, trying to discredit the RF Armed Forces and bring even more confusion. This does not negate the fact that on the ground PMC "Wagner" enjoys situational support, because the fighters of the RF Armed Forces also had the same questions to the leadership of the RF Ministry of Defense. This, among other things, is due to the rapid advance of PMCs to the capital.
🔻In general, the situation is close to completion: we do not believe in prolonged urban fighting in the capital in case of further escalation of the situation.
According to unverified information, in a couple of hours in Moscow and the region they should begin to jam mobile communications and the Internet.
If this happens, the nightly events in Moscow will remain, in many respects, a secret, and we will learn about the results of the rebellious “justice march” after the completion of this grandiose action. There are enough questions about the ongoing events: much is done so deliberately that you seriously feel like the hero of some tricky chess game.
Too many troop movements and maneuvers to just "suppress the rebellion."
High resolution map
Russian version
Zoals?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt en zelfbeschikking komt met consequenties
25k zegt Prighozjin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:10 schreef BEFEM het volgende:
Zoveel wagner zal er toch ook niet richting Moskou zijn? Je zag echt een paar tanks en wat voertuigen. Zullen hooguit 5000 man zjjn ofzo?
quote:
Ik denk dat Rusland deels ook nooit heeft geloofd dat iemand ze zou aanvallen, want nukes.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het blijkt eens te meer dat het niets meer dan een derdewereldland.
Het gaat ze dan ook niet om grondgebied veroveren zoals ze in Oekraïne doen, maar om zo snel als mogelijk in Moskou te komenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Toch wel verbijsterend dit. De Wagners snijden vooralsnog als een mes door boter richting Moskou. Aan de andere kant misschien ook niet heel gek als een groot deel van wat over is van het Russische militaire apparaat nog in Oekraïne zit ...
Van muiterij op dergelijke schaal komt niemand sterker terug.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:12 schreef -Sigaartje het volgende:
De verwachting is dat Poetin dit akkefietje gaat winnen en dan komt hij veel en veel sterker terug.
De verwachting van wie precies?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:12 schreef -Sigaartje het volgende:
De verwachting is dat Poetin dit akkefietje gaat winnen en dan komt hij veel en veel sterker terug.
Dan komen er zuiveringen alla Stalin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Zul je zien dat bij driekwart van die bussen en vrachtwagens nog gewoon de sleutels in het contact zittenquote:
bedankt Hansquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Dmitri Utkin leidt de kolonne richting Moskou, en ze rijden in minimaal 2 kolonnes. Een is al in Serpukhov, en de andere is in Kashira.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:10 schreef BEFEM het volgende:
Zoveel wagner zal er toch ook niet richting Moskou zijn? Je zag echt een paar tanks en wat voertuigen. Zullen hooguit 5000 man zjjn ofzo?
Today it's GameChangersDayquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Antifa is geteisem, maar als ze de pro-Russische collaborateurs en landverraders van de FvD op de korrel nemen weet ik wel voor wie ik juich.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goor man, poep en bloed, vieze tering hippies
Op een brug is het wat lastiger opzij schuiven maar op de snelweg helpt het nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat bij driekwart van die bussen en vrachtwagens nog gewoon de sleutels in het contact zitten![]()
Vladje mag blij zijn als die de volgende zaterdag levend bereiktquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat ben je toch ook simpel he?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In Moskou kunnen ze fijn bootje varen
Maar met sleutel in het contact kun je ze zo wegrijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op een brug is het wat lastiger opzij schuiven maar op de snelweg helpt het niet
[ twitter ]
Was ze in Moskou?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:07 schreef Raw85 het volgende:
Die Iris de Graaf zal inmiddels toch wel blij zijn dat ze terug in Nederland is momenteel
Putin wordt pietjepukked.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit is best vet.
Hoeveel uur nog als ze in dit tempo doorrijden? Je mag toch wel minimaal 10000 Russische troepen in Moskou verwachten?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Dmitri Utkin leidt de kolonne richting Moskou, en ze rijden in minimaal 2 kolonnes. Een is al in Serpukhov, en de andere is in Kashira.
Waarschijnlijk gaat het om wel wat meer dan 5000. Het is niet 1 aangesloten kolonne.
Maar wat doen ze daar?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:18 schreef BeriBeri het volgende:
https://www.youtube.com/live/J-oEGA45m-4?feature=share
Dit maak je niet veel mee idd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit is best vet.
Ik hoorde het voorbij komen op radio NPO1 (ik ben aan het werk), dat Poetin veel steun krijgt, ook van andere landen. Het leger van Wit-Rusland kan ook ingezet worden.quote:
Gewoon ernaast staan blijven kijken..... en nu rennen... en straks rennen en gillen tegelijk....quote:
Wie niet? Had alleen verwacht dat het hooggeplaatste generaals zouden zijn ipv wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:18 schreef nils7 het volgende:
Wie had gedacht dat de oorlog in Oekraïne zou eindigen?
Dat hij zal winnen valt te verwachten. Dat hij dan sterker terugkomt is echter onzin. Dit levert juist gigantische gezichtsverlies op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:20 schreef bitterbal het volgende:
wordt er nu gedacht dat ze een coup gaan plegen?
Nou dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:18 schreef nils7 het volgende:
Wie had gedacht dat de oorlog in Oekraïne zou eindigen?
Denk je? Hij laat dan wel zien dat hij grip op de situatie heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat hij zal winnen valt te verwachten. Dat hij dan sterker terugkomt is echter onzin. Dit levert juist gigantische gezichtsverlies op.
Nou, ik weet niet hoor. Kheb niet het idee dat-ie nog erg populair is binnen Russische militaire kringen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat hij zal winnen valt te verwachten.
Dat verdrag, en later lidmaatschap, zal er komen. Desnoods ten koste van Rusland. EU is de volgende supermacht.quote:
Een tijdje geleden min of meer gedwongen door de NOS teruggekomen naar Nederland omdat ze het niet meer verantwoord vonden om haar daar te laten werken.quote:
FTFYquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Wotte het volgende:
Iedereen weet natuurlijk dat dit een powermove is van Biden Jo Bonten.
Je moet overal garnizoenen achterlaten om veroverde steden onder controle te houden. 25k daar ben je zo doorheen.quote:
Idee was de militaire top te pakken dan wel over te nemen. Beide gaat Putler niet toe staan... Dus tjah dan blijft een coup over.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen die wel eens een potje Risk heeft gespeeld weet datquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je moet overal garnizoenen achterlaten om veroverde steden onder controle te houden.
Niet voor niets dat zoveel troepen nu bij Wagner aansluiten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Hoor van Russen die ik ken dat er bij de Russische soldaten extreme weerzin is om de wapens tegen Wagner op te pakken, denk dat we er al wel zijn.
Daar lijkt het ook wel erg op, anders had Wagner nooit relatief ongestoord kunnen rondrijden op de Russische snelwegen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Hoor van Russen die ik ken dat er bij de Russische soldaten extreme weerzin is om de wapens tegen Wagner op te pakken, denk dat we er al wel zijn.
Dat zijn wel de betere ontwikkelingen.quote:
Er zijn al 5000 man op weg naar Moskou volgens bronnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoeveel man zouden in dat konvooi zitten.
1000 max?
Hopelijk betekent dit het einde van de oorlog in Oekraïne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere ontwikkelingen.
Dit kost ook echt maandenlange voorbereiding.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar lijkt het ook wel erg op anders had Wagner nooit relatief ongestoord kunnen rondrijden op de Russische snelwegen.
Maybe, maar een eventuele gewelddadige machtswisseling gaat zelden vlekkeloos. Zelfs als het hem lukt zal het stabiel houden van Rusland zelf niet eenvoudig zijn. Laat staan doorvechten in Oekraine.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:26 schreef bitterbal het volgende:
maar stel dat dat die wagner groep zou lukken zouden ze dan eigenhandig de oorlog voort zetten? Dat zal niet toch?
ik hoor juist veel landen zeggen dwt het een interne aangelegenheid isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:19 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde het voorbij komen op radio NPO1 (ik ben aan het werk), dat Poetin veel steun krijgt, ook van andere landen. Het leger van Wit-Rusland kan ook ingezet worden.
Juist niet denk ik! Hoe vaak krijg je de kans om van een coup in Rusland verslag te doen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:07 schreef Raw85 het volgende:
Die Iris de Graaf zal inmiddels toch wel blij zijn dat ze terug in Nederland is momenteel
Ja, waarom ga je anders met, zeg, 40000 militairen naar Moskou?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Die stopt dan onmiddellijk, dat heeft de oppergek van Wagner al wel laten doorschemeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:26 schreef bitterbal het volgende:
maar stel dat dat die wagner groep zou lukken zouden ze dan eigenhandig de oorlog voort zetten? Dat zal niet toch?
En vermoedelijk meer connecties in de hogere kringen van Moskou dan we nu weten, anders is het wel erg dapper.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kost ook echt maandenlange voorbereiding.
nou voor de Oekraïners hopen dat ze het doorzettenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maybe, maar een eventuele gewelddadige machtswisseling gaat zelden vlekkeloos. Zelfs als het hem lukt zal het stabiel houden van Rusland zelf niet eenvoudig zijn. Laat staan doorvechten in Oekraine.
Uganda wil gaan helpen en Turkije staat achter Poetin, die zie ik wel komen met een stel drones.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik hoor juist veel landen zeggen dwt het een interne aangelegenheid is
Euh onder welke fucking steen leef jij?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Uganda wil gaan helpen en Turkije staat achter Poetin, die zie ik wel komen met een stel drones.
Krijg nu wel de plotselinge drang om te gaan bowlen, of minigolfenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:27 schreef Straatcommando. het volgende:
We zien hier het script voor een nieuwe ''Der Untergang'' voor ons geschreven worden.
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stopt dan onmiddellijk, dat heeft de oppergek van Wagner al wel laten doorschemeren.
Nou ja, de leider van de Wagner groep vond juist dat Putin te soft was in de oorlog. Dus dat valt te bezien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou voor de Oekraïners hopen dat ze het doorzetten
Kunnen ze het niet beter over het weekend tillen en nu de BBQ aansteken?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:28 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Nieuws van het front in Oekraïne.
Vanuit Sint-Petersburg waar hij als een haas naar toe gevlucht is, Moskou en de Moskovieyen aan de ellende overlatend. Zo’n sterke leider… van hem komt vanavond geen videootje met « Ik ben hier, wij zijn allemaal hier ».quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:12 schreef -Sigaartje het volgende:
turkije hoort bij de NATOquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Uganda wil gaan helpen en Turkije staat achter Poetin, die zie ik wel komen met een stel drones.
En wat dacht je van Iran en Noord-Korea? Dat zijn zijn vriendjes.
Leek mij ook onlogisch. Want je zou zeggen dat hij een stuk geliefder zal zijn als hij de oorlog beëindigd en probeert het contact met het westen te verbeteren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:26 schreef bitterbal het volgende:
maar als huurleger heeft hij geen eigen belang toch bij om het voor te zetten?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, de leider van de Wagner groep vond juist dat Putin te soft was in de oorlog. Dus dat valt te bezien.
Nee, dit is het zoveelste verlies van Poetin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Huh? Niemand die nu nog ff zijn vingertjes gaat branden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Oeganda en Turkije zijn natuurlijk klaar als ze dat proberen. Het westen kan ze vrij makkelijk economisch kapot maken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Er word twijfel gezaaid. Een engels sprekende man verteld over een andere gebeurtenis, waar westerse pers hysterisch deed, hij was ter plekke, en er was niets aan de hand.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:22 schreef wizkays het volgende:
Baudetovski in het Engels over zijn idool Putin
[ twitter ]
Wat stop jij allemaal voor raar spul in je sigaartje, jij ziet ze vliegen!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Heeft gewoon totaal geen voordelen hè, macht consolideren in dat reusachtige en complexe land en daarna zullen ze eerst miljarden willen verdienen met olie en gas en lekker spelen met luxe jachten en kunstschaatssterkutjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, de leider van de Wagner groep vond juist dat Putin te soft was in de oorlog. Dus dat valt te bezien.
Iedereen die risk speelt weet ook dat een stuk of 3/4 legertjes achterlaten op willekeurige landjes geen kans maakt tegenover de dikke aanvals forces en dat je ze dus beter gewoon minimaal kan bezetten en de rest mee in de aanvalquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens een potje Risk heeft gespeeld weet dat
Het kan inderdaad ook dat hij pleitte voor zijn troepen en dat het dan klaar is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar als huurleger heeft hij geen eigen belang toch bij om het voor te zetten?
ze verloren toch zoveel mannen door het falende beleid van putin?
met welk geld? Dit is toch een huurlingenleger wat betaald werd door rusland?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het kan inderdaad ook dat hij pleitte voor zijn troepen en dat het dan klaar is.
Echter als hij de machthebber wordt staat ook het Russische leger (of wat daar van over is) onder zijn bevel. Hij vond de oorlog wel goed om te voeren, maar het moest nog meedogenlozer. Het kan dus ook dat hij die oorlog wel door wil zetten.
Is net monopolie, alles of niets.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Iedereen die risk speelt weet ook dat een stuk of 3/4 legertjes achterlaten op willekeurige landjes geen kans maakt tegenover de dikke aanvals forces en dat je ze dus beter gewoon minimaal kan bezetten en de rest mee in de aanval
Met de steun van Uganda gaat het zeker goed komen voor Poetin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Wat met welk geld?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met welk geld? Dit is toch een huurlingenleger wat betaald werd door rusland?
Kans lijkt me veel groter dat hij in een legerbasis/bunker zit. Ik vermoed dat hij vanavond het volk nog een keer toe gaat spreken. Voor hem is het belangrijk dat hij gezien wordt en dat men naar hem luistert. Vooral met de aangekondigde protesten vanavond. Hij moet wel iets zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oftewel, hij is in St. Petersburg
Oh dan heeft die daar gewoon toegang toe? Hmm oke dat zou wel gestoord zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat met welk geld?
Als de couppoging slaagt kan hij Russisch belastinggeld gebruiken ... of wat bedoel je?
En kernwapensquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat met welk geld?
Als de couppoging slaagt kan hij Russisch belastinggeld gebruiken ... of wat bedoel je?
2-3x in je leven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Juist niet denk ik! Hoe vaak krijg je de kans om van een coup in Rusland verslag te doen?
Pincode 6620.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dan heeft die daar gewoon toegang toe? Hmm oke dat zou wel gestoord zijn
Of in Kalingrad, zit die tenminste veilig beschermd door NAVO landenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oftewel, hij is in St. Petersburg
Mits waar doet dit toch enorm veel deugd, dat die handlangers van het regime als ratten moeten vluchten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Als ik een vergelijking trek met de couppoging tegen Erdogan in 2016. Had Erdogan tenminste wel aanhangers die voor hem de straat op gingen. Dat was toch een sterke morele opsteker.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:37 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kans lijkt me veel groter dat hij in een legerbasis/bunker zit. Ik vermoed dat hij vanavond het volk nog een keer toe gaat spreken. Voor hem is het belangrijk dat hij gezien wordt en dat men naar hem luistert. Vooral met de aangekondigde protesten vanavond. Hij moet wel iets zeggen.
Ja, niet zo'n feestelijke gedachte ..quote:
Wordt natuurlijk wel lastig als je stelt dat de oorlog onder valse voorwendselen begonnen is door degene die je vervangt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het kan inderdaad ook dat hij pleitte voor zijn troepen en dat het dan klaar is.
Echter als hij de machthebber wordt staat ook het Russische leger (of wat daar van over is) onder zijn bevel. Hij vond de oorlog wel goed om te voeren, maar het moest nog meedogenlozer. Het kan dus ook dat hij die oorlog wel door wil zetten.
Slechts Erdogan, een gorilla uit Oeganda en Baudet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:43 schreef Perrin het volgende:
Opvallend weinig publieke steunverklaringen aan Poetin door hooggeplaatste Russen ook.
Leuk om je meer hier te zien. Een van de weinige mensen die ik van BNW mis..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:41 schreef theguyver het volgende:
Belgorod groepje laat ook weer van zich horen.
Ze maken zich ook weer klaar om de grens over te steken.
https://9gag.com/gag/aL1d(...)tm_medium=post_share
Player 4 entered the chat
Dus...
Oekraïne tegen Rusland en Wagner.
Wagner tegen Rusland.
Belgorod vrijheidsstrijders tegen Rusland en Wagner.
Wat een zooitje..
I live it
Die zitten allemaal in Turkije, Georgier en Azerbaijan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:43 schreef Perrin het volgende:
Opvallend weinig publieke steunverklaringen aan Poetin door hooggeplaatste Russen ook.
Ook qua moraal lastig in de zin dat je net het leger wat je dan weer naar Oekraïne wil sturen kennelijk verslagen om de macht te grijpen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk wel lastig als je stelt dat de oorlog onder valse voorwendselen begonnen is door degene die je vervangt.
Die zwijgen zo lang als mogelijk en wachten de uitkomst af voor wie ze gaan juichen, die willen natuurlijk niet hun jachten en huizen kwijtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:43 schreef Perrin het volgende:
Die zijn natuurlijk een afweging aan het maken en wachten ff af hoe e.e.a gaat verlopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:43 schreef Perrin het volgende:
Op dit moment is denk ik volstrekt onduidelijk wie in welk kamp zit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:43 schreef Perrin het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat ze gewoon door kunnen rijden naar Moskou. Wat is dat?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:43 schreef Perrin het volgende:
Ze zouden er een bom op moeten gooien zoals die smeerlappen een bom geflikkerd hebben op dat station in Oekraïne waar mensen in de rij stonden om weg te komenquote:
Met de coup in Turkije in 2016 werd gespeculeerd dat Putin Erdogan had getipt dat er een coup aanstaande was. Quid pro quo. Daarnaast hebben de twee al jaren een goede zakelijke relatie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechts Erdogan, een gorilla uit Oeganda en Baudet.
Ik ook maat. Moskou moet plat, tot de grond!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Krimbrug, Zwarte zee-vloot, de haven van St. Petersburg, ik wil nu bommen zien!
En dit is precies wat de ondergang van Putin gaat zijn. Wanneer zij dit doen (daarom vond ik het vreemd dat de Tsetsjenen hem gelijk steunde), dan is het einde Putin. Dan is de geest uit de fles.quote:
Dank, Nja heeft ook een reden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Leuk om je meer hier te zien. Een van de weinige mensen die ik van BNW mis..
Een poging om het Russische rijk "in ere te herstellen" kan dus eindigen in het verder uiteenvallen.quote:
En dan na de 2e verlenging met penalties.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dank, Nja heeft ook een reden.
Maar laten we maar niet over hebben.
Ik hoop op een gelijkspel vanavond.
Tja, ik zou ook mij bek houden totdat ik zeker weet wie gaan winnen... als je verkeerd kiest, hang je...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op dit moment is denk ik volstrekt onduidelijk wie in welk kamp zit.
Dit zou voor ons wel het beste zijn. De grote boze beer die uiteenvalt en zijn grote kracht (kwantiteit) verliestquote:
Noem je die Afrikaan nu weer een aap..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechts Erdogan, een gorilla uit Oeganda en Baudet.
het Russische rijk , dat zijn dus de landen die Rusland nade WW2 heeft gedwongen lid te worden van de Sovjet Uniequote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een poging om het Russische rijk "in ere te herstellen" kan dus eindigen in het verder uiteenvallen.
Ironisch wel.
Oh.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het Russische rijk , dat zijn dus de landen die Rusland nade WW2 heeft gedwongen lid te worden van de Sovjet Unie
Na de implosie van de Sovjet Unie zijn die landen weer zelfstandig geworden
Monkyyy.. de aanval heeft niet plaatsgevonden, er was te weinig slagkracht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:46 schreef monkyyy het volgende:
Zodra Felix Steiner zijn offensief begint is alles weer onder controle.
Die luister ik non stop sinds gisteren avondquote:
Behalve als het leger zich voor jou afzijdig heeft gehouden. Maar dan zit je weer met de vraag of ze dat hebben gedaan om van de oorlog af te zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ook qua moraal lastig in de zin dat je net het leger wat je dan weer naar Oekraïne wil sturen kennelijk verslagen om de macht te grijpen.
DAT WAS EEN BEVELquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Monkyyy.. de aanval heeft niet plaatsgevonden, er was te weinig slagkracht.
Moet het nog zien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:49 schreef Perrin het volgende:
In Rostov krijgen Karyrov's mannen een warm welkom:
[ twitter ]
oh ... ook gezelligquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Wie is nou de baas van Wagner, Prigozhin of deze gast?
[ twitter ]
Prigozhin. Die gast op de foto is wel een hoge pief en voor de oorlog werd altijd gedacht dat hij de eigenaar was. Maar tijdens de oorlog uit Prigozhin openlijk er voor uit gekomen dat hij de eigenaar is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Wie is nou de baas van Wagner, Prigozhin of deze gast?
[ twitter ]
En wie er überhaupt in een kamp zit. Ik denk dat er ook genoeg zijn die het niet boeit. Als ze hun villa en leuke auto maar hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op dit moment is denk ik volstrekt onduidelijk wie in welk kamp zit.
De oorlog/het speelveld heeft zich blijkbaar verplaatst naar rusisch grondgebied.quote:
Zit vast ook al iemand in de start blokken om bij Poetin 'is' in 'was' te veranderenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:56 schreef ETA het volgende:
Eigen wikipedia pagina al: https://en.wikipedia.org/wiki/Wagner_Group_rebellion
Huh?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:56 schreef AchJa het volgende:
Anyway, als "Unternehmen Walküre" gelukt was hadden we nu ook Duits geluld... Dus ik weet niet of we hier zo blij om moeten zijn.
Prigozjin heeft misschien wel wat gesprekstechnieken hoe hij die launches codes uit kan vragen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Wagner heeft fysiek controle over nukes, maar natuurlijk niet de launch codes
[ twitter ]
ziet er wat simpel uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:57 schreef wizkays het volgende:
wat een creep, hij heeft ook twee "nazi tattoos"
[ afbeelding ]
Wat Tjetjenië betreft, alleen de Kadyrov kliek staat achter Putin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:47 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
En dit is precies wat de ondergang van Putin gaat zijn. Wanneer zij dit doen (daarom vond ik het vreemd dat de Tsetsjenen hem gelijk steunde), dan is het einde Putin. Dan is de geest uit de fles.
Oh, gisteren zei je nog vol zelfvertrouwen dat er niets aan de hand was.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:56 schreef AchJa het volgende:
Anyway, als "Unternehmen Walküre" gelukt was hadden we nu ook Duits geluld... Dus ik weet niet of we hier zo blij om moeten zijn.
Vanmorgen al, maar toen heette het nog mutinyquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:56 schreef ETA het volgende:
Eigen wikipedia pagina al: https://en.wikipedia.org/wiki/Wagner_Group_rebellion
Ja. Relevantie? Die in het Kremlin St. Petersburg is een gezocht kinderontvoerder.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:57 schreef wizkays het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je hem weer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:56 schreef AchJa het volgende:
Zie je, er zijn toch Nazi's. In Rusland. Eh.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:57 schreef wizkays het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kon je verwachten ja, nu is het hét moment om gebruik te maken van de interne chaosquote:
In tegenstelling tot het Russische leger zijn ze wel professioneel en georganiseerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
Wel bizar dat dit alles zo makkelijk lijkt te gaan voor een groep van 20.000 man naar schatting nu in een land als Rusland.
Dat is Oetkin, en waarom dacht je dat de Wagner groep "wagner group" heet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:57 schreef wizkays het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit eigenlijk geen argument. Bij ander groot nieuws was er ook vaak niks nieuws te melden. Laten zien dat er geen update is op dat moment hoort er ook bij en is in feite ook nieuwsvoorziening,of een weergeven van de situatie. Maar eigenlijk zijn er gedurende de dag heel veel updates te geven,ook van betrouwbare bronnen of zaken die de NOS zelf kan verifiëren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om de zelfde dingen te herhalen die ze in het vorige extra journaal herhaalden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |