SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Dat ze op papier veel straaljagers hebben, betekent niet dat het allemaal nog inzetbaar is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan nooit, ze hebben ook niet heel veel verloren en afgelegen luchtbasissen
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:47 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben wel benieuwd of we Armata's gaan zien
Van de 700 fighterjets zijn er zo’n 70 neergehaald https://warriormaven.com/(...)shot-down-in-ukrainequote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat ze op papier veel straaljagers hebben, betekent niet dat het allemaal nog inzetbaar is.
Die hebben geen tijd om te vechten. Ze zijn te druk met TikTok.quote:
Ja, logisch. Een toestel dat zonder straalmotor in een hangar staat zal idd niet neergeschoten worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van de 700 fighterjets zijn er zo’n 70 neergehaald https://warriormaven.com/(...)shot-down-in-ukraine
Vermoed dat men gewoon simpelweg niet weet welke kant ze moeten kiezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van de 700 fighterjets zijn er zo’n 70 neergehaald https://warriormaven.com/(...)shot-down-in-ukraine
oeiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En de vliegvelden van Rusland zijn niet gebombadeerd.
Ik geloof het verhaal niet.
Een echte colonne was binnen 3 uur tot as gevormd.
Is natuurlijk ook wel lekker voor je gemoedsrust om overal een (wild ingewikkeld) plan achter te zoeken. Anders moet je immers met de oncomfortabele gedachte leven dat de wereld een heel stuk chaotischer in elkaar zit dan we zelf prettig vinden.quote:
quote:Burgemeester Moskou: maandag geen werkdag, blijf zoveel mogelijk thuis
Burgemeester Sobjanin van Moskou roept zijn inwoners op zoveel mogelijk thuis te blijven "omdat er een anti-terrorismeoperatie" bezig is. Ook zegt hij dat de situatie moeilijk is.
In een verklaring op Telegram zegt Sobjanin verder dat "om de risico's te verminderen" maandag geen werkdag zal zijn, uitzonderingen daargelaten. Vanochtend meldde de burgemeester al dat er "antiterroristische" maatregelen zijn genomen in de stad. Zo zijn er extra controleposten op wegen.
De burgemeester sluit niet uit dat sommige wegen of wijken afgesloten zullen zijn. "We zijn in hoge staat van paraatheid."
Onzin, alles wat veel weet van de airforce weet dat Rusland een trackrecord heeft als fabrikant van de SU35 en concerten en dat de staat redelijk goed is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, logisch. Een toestel dat zonder straalmotor in een hangar staat zal idd niet neergeschoten worden.
Iedereen weet natuurlijk dat dit een powermove is van Biden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook wel lekker voor je gemoedsrust om overal een (wild ingewikkeld) plan achter te zoeken. Anders moet je immers met de oncomfortabele gedachte leven dat de wereld een heel stuk chaotischer in elkaar zit dan we zelf prettig vinden.
Het zou me niet verbazen dat Putin tot vorig jaar totaal niet wist hoe slecht het leger er voor stond.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef trein2000 het volgende:
Als hij nog wat met vliegtuigen wil doen moet hij het nu doen. Hij kan niet Moskou gaan bombarderen. Het is Grozny niet.
Hij heeft nog een grote presidentiële garde in Moskou.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef trein2000 het volgende:
Als hij nog wat met vliegtuigen wil doen moet hij het nu doen. Hij kan niet Moskou gaan bombarderen. Het is Grozny niet.
Happy Coupe Day everyone!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Geitenkamp het volgende:
Maandag vrije dag in Moscow, beste beslissing ooit
Lekker extra angst onder je bevolking zaaien en laten zien dat je de boel niet onder controle hebt
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onzin, alles wat veel weet van de airforce weet dat Rusland een trackrecord heeft als fabrikant van de SU35 en concerten en dat de staat redelijk goed is.
https://www.airandspacefo(...)ft-ukraine-invasion/
Mwah, zal niet de eerste keer zijn dat ze Moskou slopen zodat de vijand er niks aan heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef trein2000 het volgende:
quote:There is information that terrorist Prigozhin has placed his headquarters in the bunker of the Southern Military District command at a depth of 40 meters. He fears being eliminated by a strike of Kinzhal or Iskander missiles.
Reportedly, he is waiting for his rebel partner Yevgeny Utkin's detachment to enter Moscow and seize the building of the Ministry of Defense and the General Staff of the Russian Federation. After which, Prigozhin, as an ultimatum, will allegedly demand dismissal of Shoigu and Gerasimov, and if Putin refuses, then Prigozhin will declare himself a military dictator - the savior of Russia.
Aangestuurd door het WEF.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Iedereen weet natuurlijk dat dit een powermove is van Biden.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En de vliegvelden van Rusland zijn niet gebombadeerd.
Ik geloof het verhaal niet.
Een echte colonne was binnen 3 uur tot as gevormd.
dat dusquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat ze op papier veel straaljagers hebben, betekent niet dat het allemaal nog inzetbaar is.
Verkijk je niet. Ze hebben rondom Rostov ook oliedepots kapot geschoten om de opmars proberen te stoppen zodat er minder brandstof bij Wagner terecht zou komen. Scorched earth is bij sommige Russen in hoge posities gewoon een optie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef trein2000 het volgende:
Die wachten gewoon rustig tot de shit echt aan is in Rusland zodat ze zonder al te veel weerstand hun land weer kunnen terugpakkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rustiger dan het front in Moskou, wellicht.
Ok, geen idee wat concerten er mee te maken hebben maar boven Oekraïne heeft Rusland geen luchtoverwicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onzin, alles wat veel weet van de airforce weet dat Rusland een trackrecord heeft als fabrikant van de SU35 en concerten en dat de staat redelijk goed is.
De coup van Schwab.quote:
Waar zijn die? Want als ik de beelden zo bekijk zie ik vooral relatief licht bewapende eenheden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft nog een grote presidentiële garde in Moskou.
Ben benieuwd wat die doen.
Ik ga lachen als de Rosgvardia de wapens laat vallenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft nog een grote presidentiële garde in Moskou.
Ben benieuwd wat die doen.
Ja daar lijkt het wel op. Als die lui in Moskou zijn is het te laat daarvoor. En zo'n nationale garde is leuk maar volgens mij vrij kansloos tegen geharde militairen van Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:53 schreef skysherrif het volgende:
@:lospedrosa
Het kan inderdaad zijn dat het nog steeds een toneelstuk is (maar waarom??)
Het lijkt me logischer, occams razor enzo, dat de luchtmacht simpelweg niet wil ingrijpen.
Sigrid Kaag in de bijrijdersstoel.quote:
Lijkt me redelijk onvermijdelijk als het erop aankomt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga lachen als de Rosgvardia de wapens laat vallen
Klopt, meerdere russische bronnen zeggen ook gewoon wat we nu zie nvan wat Wagner heeft en wat er staat bij Moskou, als het echt mocht aankomen op een gevecht, dat de troepen die Moskou beschermen geen schijn vna kans hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel op. Als die lui in Moskou zijn is het te laat daarvoor. En zo'n nationale garde is leuk maar volgens mij vrij kansloos tegen geharde militaire van Wagner.
Had jij niet je eigen topic?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga lachen als de Rosgvardia de wapens laat vallen
Dat kan ja. Maar als hij de stad Moskou gaat bombarderen dan is hij zelf ook klaar. Daar zit z’n hele machtsbasis.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:53 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Verkijk je niet. Ze hebben rondom Rostov ook oliedepots kapot geschoten om de opmars proberen te stoppen zodat er minder brandstof bij Wagner terecht zou komen. Scorched earth is bij sommige Russen in hoge posities gewoon een optie.
Dit is fake news als je (die twitteraar) het zo brengt want het is niet nu gezegd maar al een hele tijd geleden. En doelt uiteraard op als Oekraine naar Moskou zou gaan.quote:
Exactquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef trein2000 het volgende:
Die zaten in Rostov in hetzelfde gebouw als Wagner. Dus daar is wel duidelijk welke kant ze kozen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waar zijn die? Want als ik de beelden zo bekijk zie ik vooral relatief licht bewapende eenheden.
Dat was Wagner zelf geloof ik die een helikopter miste en een oliedepot raakte. Verder niets gezien over Russen die oliedepots kapot hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:53 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Verkijk je niet. Ze hebben rondom Rostov ook oliedepots kapot geschoten om de opmars proberen te stoppen zodat er minder brandstof bij Wagner terecht zou komen. Scorched earth is bij sommige Russen in hoge posities gewoon een optie.
Moskou lijkt zich op te maken voor een belegering ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:55 schreef ETA het volgende:
even laatste 2 uur wat anders gedaan.
Snel doorgelezen, klopt het dat er niet veel is gebeurd, behalve dat Wagner dichterbij is gekomen, dat snelwegen richting Moskou zijn opengebroken ter verdediging en dat er wat haastige verdedigingslinies zijn ingericht?
Alles dat kan voorkomen dat hij in Den Haag terecht komt. Ook zijn eigen volk en zijn eigen leven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar als hij de stad Moskou gaat bombarderen dan is hij zelf ook klaar. Daar zit z’n hele machtsbasis.
“Ik niet, dan jij ook niet” is inderdaad normaal bij de Russen. Maar dat lijkt me niet wat Poetin wil.
Dat zou inderdaad ook kunnen, echter in Rusland een bevel weigeren is instant doodvonnis.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:53 schreef skysherrif het volgende:
@:lospedrosa
Het kan inderdaad zijn dat het nog steeds een toneelstuk is (maar waarom??)
Het lijkt me logischer, occams razor enzo, dat de luchtmacht simpelweg niet wil ingrijpen.
Dit is inderdaad zorgelijk, als die gek echt denkt we gaan ten onder, dus dan maar iedereen...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Ik niet, dan jij ook niet” is inderdaad normaal bij de Russen.
De CIA lijkt me overigens niet eens een heule gekke gedachte. Dat complot durf ik nog wel aan, die hebben vaker met soortgelijke bijltje gehakt. Alhoewel de persoonlijke vetes tussen rancuneuze mannetjes me wat waarschijnlijker lijkt.quote:
Ik zag dat ze hun eigen twitterspaceje hadden, met ook joost niemoller, minuutje geluisterd. Maar het meest saaie en onzinnige gewauwel dus maar weer afgezet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Zijn er al tweets van FvD kopstukken? Pepijn, Thierry.
Of zijn die nu erg stil?
Ja verdomme. En aan de West-Europese televisiekijker wordt weer niet gedacht he.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
Dit gaat natuurlijk gebeuren als het donker is, anders is het zelfmoord.
Die zijn druk bezig Rutte en co lastig te vallen want de FvD jugend is vanmiddag besmeurd door Antifaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Durf je zelf niet naar hun accounts te gaan gluren op Twitter?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Thierry had vanmiddag wel een space op Twitter. Maar heb dat niet gevolgd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Denk dat Pregozhin de CIA niet nodig heeft hiervoor. Wil niet zeggen dat ie wat hulp af zou slaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
De CIA lijkt me overigens niet eens een heule gekke gedachte. Dat complot durf ik nog wel aan, die hebben vaker met soortgelijke bijltje gehakt. Alhoewel de persoonlijke vetes tussen rancuneuze mannetjes me wat waarschijnlijker lijkt.
Jazeker ze zijn bekogeld tijdens een bootreisje door die feminstenclub met poep en bloed.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Aste.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja verdomme. En aan de West-Europese televisiekijker wordt weer niet gedacht he.
Die zijn vooral druk met een vermeende “aanslag” op de JFVD boottocht in Leiden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Misschien wat dollartjes overgemaakt om hem aan te moedigen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
De CIA lijkt me overigens niet eens een heule gekke gedachte. Dat complot durf ik nog wel aan, die hebben vaker met soortgelijke bijltje gehakt. Alhoewel de persoonlijke vetes tussen rancuneuze mannetjes me wat waarschijnlijker lijkt.
Oeh dat zou Wel echt hilarisch zijn als ze poetin over de grens gooien europa in.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Alles dat kan voorkomen dat hij in Den Haag terecht komt. Ook zijn eigen volk en zijn eigen leven.
Thierry is op weg om zijn vriend te helpen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:57 schreef capricia het volgende:
Of zijn die nu erg stil?
Niet Nice. Je blijft gewoon van mensen af. Zelfs FvDers hebben recht op een feestje.quote:
Moet hij dan als een malle tekeer gaan, met het risico de burgerbevolking te schaden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:56 schreef Confetti het volgende:
Het probleem van Poetin is dat hij niet meedogenloos genoeg is en dat straalt af op zijn leger. Toen de Duitsers aan de poort van Moskou stonden werd iedereen die 'fout' was ter plekke doodgeschoten. Poetin zat vanochtend weer te praten over straffen conform de wet.
Dat lijkt me meer verf dan bloed?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet Nice. Je blijft gewoon van mensen af. Zelfs FvDers hebben recht op een feestje.
Neehoor:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh dat zou Wel echt hilarisch zijn als ze poetin over de grens gooien europa in.
Tenminste als ze de juiste Poetin kunnen vinden natuurlijk!
En of de jacht op hem echt word geopend.
Momenteel ging het Prigozjin om de Legerleiding!
In Moskou kunnen ze fijn bootje varenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet Nice. Je blijft gewoon van mensen af. Zelfs FvDers hebben recht op een feestje.
Ik geloof serieus van wel, hoofden van levende mensen afzagen, mensen met een voorhamer kapotslaan, die vent is een sociopaat, als het niet erger is. Een soort Michael P. In het kwadraat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:21 schreef Tengano het volgende:
Maar serieus, ik geloof niet dat die Prigosjin nou echt zo'n teringleier is. Ik denk dat hij redelijker is dan Poetin.
Je moet hem alleen niet irriteren. Het zou alleen wel lastig worden om hem tevreden te houden want hij durft wss wel op de knop te drukken als ie pissed is.
Ik heb sinds dat ze met een drone een IS-leider in een rijdende auto excuteerden zonder collateral damage immens ontzag voor die gasten. Huzarenstukje. Zou me niks verbazen dat ze een vinger in de pap hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat Pregozhin de CIA niet nodig heeft hiervoor. Wil niet zeggen dat ie wat hulp af zou slaan.
Wie zegt dat Baudetov het niet zelf heeft laten doen om de aandacht van Rusland af te leiden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goor man, poep en bloed, vieze tering hippies
Taakstraffen voor de boefjes die niet naar Poetin luisteren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Zal wel met een sisser aflopen of ze worden allemaal opgepakt
En daarna lekker kokkerellen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik geloof serieus van wel, hoofden van levende mensen afzagen, mensen met een voorhamer kapotslaan, die vent is een sociopaat, als het niet erger is. Een soort Michael P. In het kwadraat.
En hebben die concerten een row zero voor groupies?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En het is niet onze oorlog.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie zegt dat Baudetov het niet zelf heeft laten doen om de aandacht van Rusland af te leiden?
*Consortenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:05 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
En hebben die concerten een row zero voor groupies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |