Ik kan helaas uit ervaring vertellen, dat ik daar ook last van heb vanwege mijn long covid.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
Onderweg het woord niet meer weten, zal wel door die long-covid komen
Moeten ze ook letter voor letterquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze liggend op de grond een woord uit moesten beelden?
Dat doen ze ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze liggend op de grond een woord uit moesten beelden?
Omdat ik Moraima en Eunice zag staan, maar toen waren ze zeker aan het oefenenquote:
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik Moraima en Eunice zag staan, maar toen waren ze zeker aan het oefenen
Ze moeten liggend uitbeeldenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik Moraima en Eunice zag staan, maar toen waren ze zeker aan het oefenen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe de voorruiten van 'n smart op dr neus, zit gewoon vensterglas in.
Ze denkt er zo intelligent uit te zien![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe de voorruiten van 'n smart op dr neus, zit gewoon vensterglas in.
Ze denkt er zo intelligent uit te zien![]()
Zelfverzekerde mannen kunnen dit prima doen in een spel zonder bijgedachten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:04 schreef spapaars het volgende:
Bedenkelijk niveau en ook wel vunzig
[ afbeelding ]
Dat is helemaal Zoë haar ding dus die moet nu wel gaan scorenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:04 schreef spapaars het volgende:
Bedenkelijk niveau en ook wel vunzig
[ afbeelding ]
Moet ze eerst de arko aan zetten, anders beslaan haar ramenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is helemaal Zoë haar ding dus die moet nu wel gaan scoren
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
Precies.. alletwee graag
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze kunnen een flink bedrag verdienen met dit spel.
Maar ze zitten er toch maar mooi in, nog twee maandjes , zeer goed mogelijk dat de winnaar een van hun isquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
De dombo's pik je er ook dit keer weer makkelijk uit: Moraima, Wendy en Zoe.
Zoë deed het deze keer heel goed hoorquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
De dombo's pik je er ook dit keer weer makkelijk uit: Moraima, Wendy en Zoe.
Zoe deed het primaquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoë deed het deze keer heel goed hoor
Je gaat mensen die geen gevaar vormen voor de finale bewust niet wegsturen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ze zitten er toch maar mooi in, nog twee maandjes , zeer goed mogelijk dat de winnaar een van hun is
Denk dat ze daar te laat voor zijn, duurt altijd even voor een bestelling binnen komt toch?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen JappieFeest, daar moest geld bij
Klopt, maar het wordt dringen voor die "gevaarlijken" dat de "dombo's" eerder samenspannenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je gaat mensen die geen gevaar vormen voor de finale bewust niet wegsturen.
Ik heb niet gezien dat Moraima en Wendy het goed hebben gedaanquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:18 schreef lojanda het volgende:
En Wendy is weer eens geïrriteerd..
Wendy en Moraima hebben het goed gedaan maar Janet en Mirthe leek nergens naar.
Ja raar is dat.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
En weer mogen we niet zien hoeveel er gewonnen is
Ja en vaak verlullen ze zich wel maar nu ook nietquote:
Met wie moet hij gan praten?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:24 schreef Harry het volgende:
Babette vraagt Marciano AUB met haar te praten......
Babette: het zit in mijn hoofd.
Dat is volgens mij wat Jasper nu nog extra te besteden krijgt voor zijn evenement.quote:
Nee lijkt me nu niet meer in het schema passenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dus geen eliminatie meer deze week
De fouten worden altijd op Moraima verhaalt maar Janet maakt heel vaak fouten en haalt iets niet. Het enige verschil is dat Moraima het accepteert maar Janet gaat er altijd op in en doet net of het niet haar schuld is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:25 schreef pingu66 het volgende:
609 keer het spel uitgelegd aan Janet en dan toch woorden gaan raden terwijl er gezegd is alle letters uitbeelden.
Deden ze tot nu toe meestal in het begin van de week, maandag of dinsdag.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dus geen eliminatie meer deze week
Het vermoeden dat ze met een grote groep naar de finale gaan wordt alleen maar sterker , het zijn nu al 15 tamme konijnen, nóg meer uitdunnen en er blijft niets leuks meer over de komende 2 maandenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deden ze tot nu toe meestal in het begin van de week, maandag of dinsdag.
Klopt, ik was vergeten er een vraagteken achter te zetten..Vond het al zo raar..quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Alleen team Erik, Jasper, Bern en Sasha had 180,-.
En dat kennen we dan ook met BB.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het vermoeden dat ze met een grote groep naar de finale gaan wordt alleen maar sterker , het zijn nu al 15 tamme konijnen, nóg meer uitdunnen en er blijft niets leuks meer over de komende 2 maanden
Janet doet echt haar best en Morrie doet er geen enkele moeite voor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
De fouten worden altijd op Moraima verhaalt maar Janet maakt heel vaak fouten en haalt iets niet. Het enige verschil is dat Moraima het accepteert maar Janet gaat er altijd op in en doet net of het niet haar schuld is.
Zelfde met familie bezoek om de finalisten te steunen.. ( Utopia)quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat kennen we dan ook met BB.
Mochten oud-bewoners tegen het einde daar weer op bezoek omdat het oersaai was geworden.
En dat Babbel stopt met pratend eten in de muil te proppenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
Zoë doe alsjeblieft die pink naar beneden als je wat eet want het staat je niet. Je wil uitbeelden netjes of chique te zijn maar dat komt niet overeen met die ordinaire slabek die je altijd hebt.
Babette en haar mond houden is geen echt geen optiequote:Op donderdag 22 juni 2023 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat Babbel stopt met pratend eten in de muil te proppen
Ze haalt iedereen bij iedereen er door hequote:
Het was precies 400,-.quote:
Helemaal mee eens en dan dat gevis bij anderen of ze seks hebben gehad of niet. Ze brengt verhalen de wereld in en vindt het leuk anderen in een kwaad daglicht te zetten, vooral als ze in de buurt komen van HAAR Isaac. Walgelijke trut is het.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
Zoë doe alsjeblieft die pink naar beneden als je wat eet want het staat je niet. Je wil uitbeelden netjes of chique te zijn maar dat komt niet overeen met die ordinaire slabek die je altijd hebt.
Het was nog niet eens klaar zie ik nuquote:
Was al bang dat de borden nog niet vol genoeg waren. Ze eten inderdaad best wel veel.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Het was nog niet eens klaar zie ik nuoveral nog twee boterhammen bij. En ze zijn nog steeds bezig dingen op de borden te doen. Ik vind het niet normaal hoeveel ze eten.
Wat is er mis met ei?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat ei? Wél overdadig veel zeg.
Zou een gezonde maaltijd nou zoveel duurder zijn?
Is een redelijke gezonde maaltijd hoor, zitten amper tot geen KH in...quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat ei? Wél overdadig veel zeg.
Zou een gezonde maaltijd nou zoveel duurder zijn?
Jah het is echt saaie meuk..quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Er valt ook wweinig meer te cossen er gebeurd gewoon ook helemaal niets
Moraima zegt dat het wel door gaat 3 uur de mond dicht houden
ZO jammer een keer per dag een opdrachtje en verder is het babette en babette en babettequote:
Mirthe naait alleen met haar nietmachinequote:Op donderdag 22 juni 2023 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Janet is naalden kwijt. En ze gaat geen nieuwe meer kopen want wat ZE kwijt maken moeten ZE zelf maar kopen.
Mirthe gebruikt ZE nooit dus die heeft het niet gedaan zegt Mirthe maar wendy en Eunice die zijn de enige die ze gebruiken zegt ze.
Ja inderdaad het wordt erg vermoeiend zelfs voor mij...quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO jammer een keer per dag een opdrachtje en verder is het babette en babette en babette
Dat was toch van karton gemaakt?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:51 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft toch genaaid ( zwembroek poolparty?)
Ze zijn nu in gesprek Nou ja gesprekquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad het wordt erg vermoeiend zelfs voor mij...
Ben er echt een beetje klaar mee..
Ik ben wel benieuwd naar dat gesprek wat ze nog met Marciano gaat hebben..
quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn nu in gesprek Nou ja gesprek
Jahhhh... haha...quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn nu in gesprek Nou ja gesprek
Wat moet Marciano met sasha?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:55 schreef Frummelie het volgende:
Babette is op haar zieltje getrapt omdat ze ingeruild wordt voor Sasha... dat doet zeer, is niet best voor haar ego.
Een gesprek, hij krijgt meer diepgang als hij met Sas praat en dat heeft hij niet meer met Babs dat zei hij vanmorgen ook tegen Babsquote:
Hele diepe gesprekken houden, Babette heeft geen diepgang meer volgens Marciano.quote:
Ik zou de hele dag roepen naar Babs "he flierefluiter"quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Marciano heeft goed gekeken hoe hij Babette in een woord kon onderscheiden, Flierefluiter
Dat klopt wel. Babette praat vaak alleen maar over gedrag en waar dat vandaan zou kunnen komen en over zichzelf.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Een gesprek, hij krijgt meer diepgang als hij met Sas praat en dat heeft hij niet meer met Babs dat zei hij vanmorgen ook tegen Babs
Dat zei hij net ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hele diepe gesprekken houden, Babette heeft geen diepgang meer volgens Marciano.
Ze lult altijd maar wat. Praten om het praten. Overal is een argument voor te verzinnen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:03 schreef Frummelie het volgende:
Voor een aankomend psycholoog komt ze verdomd moeilijk uit haar woorden en kan ze niet praten over haar eigen gevoel.
Aankomend psycholoog... hell jeahhh...quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei hij net ook![]()
Ze kan niet tegen hem op, hij snoert haar steeds de mond
Ze weet het niet, ze weet het niet, ze kan niet uit ..........ze kan het verschil niet laten, maar dat wil niet zeggen dat het er niet is
Hoe kan ze iemand advies geven als ze zelf zo onzeker isquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:03 schreef Frummelie het volgende:
Voor een aankomend psycholoog komt ze verdomd moeilijk uit haar woorden en kan ze niet praten over haar eigen gevoel.
Ik zou hard wegrennen als zij binnen zou komen lopen ..quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Aankomend psycholoog... hell jeahhh...
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan ze iemand advies geven als ze zelf zo onzeker is
Ja dat is niet te doen...quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan ze iemand advies geven als ze zelf zo onzeker is
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:10 schreef schizolientje het volgende:
de rollen zijn omgedraaid, zij zit nu bij de therapeut . En dat doet hij goed. Hij kan luisteren en samenvatten iets wat zij helemaal niet kan jamaajamaajamaar ikikikik ja maarjamar jamaar jamaajamaajamaar ikikikik ja maarjamar jamaar jamaajamaajamaar ikikikik ja maarjamar jamaar jamaajamaajamaar ikikikik ja maarjamar jamaar
Ja hij doet dit zeker goed, en ook heel rustig blijft hijquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:10 schreef schizolientje het volgende:
de rollen zijn omgedraaid, zij zit nu bij de therapeut . En dat doet hij goed. Hij kan luisteren en samenvatten iets wat zij helemaal niet kan jamaajamaajamaar ikikikik ja maarjamar jamaar jamaajamaajamaar ikikikik ja maarjamar jamaar jamaajamaajamaar ikikikik ja maarjamar jamaar jamaajamaajamaar ikikikik ja maarjamar jamaar
Ja zeker jammer, ze weet het allemaal heel goed voor andere maar voor zichzelf dus nietquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
Jammer ik vond het wel een goed eenzijdig gesprek...
Dit was wel een openbaring...quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker jammer, ze weet het allemaal heel goed voor andere maar voor zichzelf dus niet
Die wil straks naar huis wedden, die komt helemaal in een dip terecht..quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:21 schreef danaqui het volgende:
Het is Babs haar dag niet, Tiano krijgt ze geen grip op en de muziek te hardwat gaat er nog meer komen.
Oh ze gaan naar buiten met andere woorden daar kan de muziek wel hard
DIt is vast nog niet klaar dit gesprekquote:
Dit muisje krijgt nog wel een staartje inderdaad...quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is vast nog niet klaar dit gesprek
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is vast nog niet klaar dit gesprek
Kan mij niet snel genoeg gebeurenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit muisje heeft nog wel een staartje inderdaad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Wendy heeft iets met haar voet en Jasper was boodschappen aan het bestellenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:34 schreef engine het volgende:
Clubje is wel een stuk kleiner gewordenIk mis Jappie en Wendy bijv.
Ah Wendy is geblesseerd. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy heeft iets met haar voet en Jasper was boodschappen aan het bestellen
wie hebben er toestemming???quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Ze heben akkoord gekregen om alleen van vrijdag op zaterdag buiten te slapen van zaterdag op zondag mag niet
Maar de races zijn tegenwoordig op zondag... vroeger nog op zaterdagquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Ze heben akkoord gekregen om alleen van vrijdag op zaterdag buiten te slapen van zaterdag op zondag mag niet
Japser voor zijn evenement die gaat een soort van TT evenement organiseren met een camping er bijquote:
Het is dan ook geen echte TTquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de races zijn tegenwoordig op zondag... vroeger nog op zaterdag
Assen week tot lang af van de rest en waarom niet op zondag ? geloofskwestie geloof ik dat het wasquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ze van die hele grote bal vielquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ah Wendy is geblesseerd. Dat wist ik niet.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:01 schreef Hoempah het volgende:
Binnen 5 min ¤7,50 uitgeven
[ afbeelding ]Das toch niet moeilijk ...SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedzo zet Babette op d'r plekquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:05 schreef Hoempah het volgende:
Erik mocht 2 cent meer bestellen.
En Bern en Babette moeten voorzichtiger met de box en ipad omgaan
Nee, van de pijl en boog..quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:03 schreef chufi het volgende:
Wat is er met Babs arm gebeurd? Zit helemaal onder de blauwe plekken ... ongelukje met feestje?
gisteren was ze ook aan het "stoeien" met marciano. Die kneep haar ontzettend hard in haar bovenarm om haar in bedwang te houdenquote:
Ja, maar toen had ze dat al...quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
gisteren was ze ook aan het "stoeien" met marciano. Die kneep haar ontzettend hard in haar bovenarm om haar in bedwang te houden
Ik wou nog niet zover gaan ...quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
gisteren was ze ook aan het "stoeien" met marciano. Die kneep haar ontzettend hard in haar bovenarm om haar in bedwang te houden
hoop het maar denk dat ze weinig stemmen krijgt , team bern en sas gaan op ima denk ikquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:10 schreef mangalie het volgende:
Zoë is target bij de volgense eli ....
Imi of Rupie denkt Bern aan. Imi zou nog manager kunnen worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop het maar denk dat ze weinig stemmen krijgt , team bern en sas gaan op ima denk ik
Zoë heeft het de laatste weken wat hoog in het bolletje gekregen,,,quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:20 schreef Alocanda het volgende:
Zoe denkt dat ze een proef algemene kennis sowieso haalt. Babette lult erin mee.
Die heeft een heel raar beeld van zichzelf.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zoë heeft het de laatste weken wat hoog in het bolletje gekregen,,,
Vanmorgen wist ze niet eens wat wulps betekende..Toen het uitgelegd werd zei ze : Oh iemand zoals ikquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die heeft een heel raar beeld van zichzelf.
Allemaal de schuld van een ander....quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:26 schreef Alocanda het volgende:
Gesprek met Wendy, Beb lult maar en lult maar maar zegt helemaal niks. Ik hou het voor gezien.
Omdat Marciano daar lag zonder Babs. Jaloers mokkel is Babs.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:40 schreef chufi het volgende:
Waar maakt ze zich druk om dat ze met zn allen in de Cabana liggen ...
Ja omdat ze zelf te bezopen was en al lag te pittenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat Marciano daar lag zonder Babs. Jaloers mokkel is Babs.
Toen Wendy ging mailen was Babs nog wakker en al vervelende opmerkingen aan het maken over de 5 buiten in de cabana.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja omdat ze zelf te bezopen was en al lag te pitten
Straks gaat ze alles weer aan Zoë doorlullen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef danaqui het volgende:
Wendy begon over die nacht boven dat Babs bij Tiano geslapen heeft, Babs niet blij haar hele houding veranderde ineens
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:44 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Straks gaat ze alles weer aan Zoë doorlullen.
Ah ok .. ben ik allang vergeten .. zo belangrijk is het niet .. alleen voor Bepquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen Wendy ging mailen was Babs nog wakker en al vervelende opmerkingen aan het maken over de 5 buiten in de cabana.
Is inderdaad niet belangrijk vind het alleen erg sneu voor Wendy.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok .. ben ik allang vergeten .. zo belangrijk is het niet .. alleen voor Bep
Ja dump die Feeks nu Wendyquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is inderdaad niet belangrijk vind het alleen erg sneu voor Wendy.
Ze weet wel alles zo te draaien dat het niet aan haar ligtquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:51 schreef mangalie het volgende:
Vals...Nu probeert Babette schuldgevoelens aan te praten bij Wendy...![]()
![]()
Ik kan het ook echt niet meer. Hoop zo dat zij eruit vliegt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:52 schreef chufi het volgende:
Ik kan dat mens niet meer aanhoren ... zapppp
Die moet toch hartstikke moe zijn die praat met haar hele lijfquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik kan het ook echt niet meer. Hoop zo dat zij eruit vliegt.
Wat ligt niet aan haar dan ? Is er iets ?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weet wel alles zo te draaien dat het niet aan haar ligt
Ze heeft Wendy er bij iedereen door gehaaldquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ligt niet aan haar dan ? Is er iets ?
is al bezig, vreselijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:44 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Straks gaat ze alles weer aan Zoë doorlullen.
zelf zou bep niet zijn gaan praten met wendy voelt ze zich te goed voor.ik walg van bepquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:07 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous is trots op Wendy dat ze is komen praten.
Ze is een gemeen mens, alles wat er een wig tussen hun is ligt allemaal aan Wendy.
Het is allemaal ik,ik,ik,ik,ik.
Die daar van smult en weer lulverhalen ophangt..Zoë is erger dan Babette....Die stookt de boel op.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:10 schreef schizolientje het volgende:
oh wat vreselijk erg is dit, niet te geloven. Nu al bij de grote kleuter doorkletsen
Wendyquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:13 schreef OmaJacky het volgende:
Nu is dat vuil secreet alles aan doorlullen aan Zoë.
Zoe trapt Wendy nog weer ff de grond in.
Babbelkous kon niet veel zeggen zegt ze.
Zoe vind iemand een nep ordinair wijf en gaat weg als ze erbij komt.
Wie heb ik ff niet gehoord.
Zoë is de grote stoker...quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
O jee Zoë wil niet met Wendy, Als Wendy bij Babette komt gaat zij weg
Zij vindt Wendy een vies ordinair wijf
maar dat vies ordinair wijf is wel goed genoeg om zooi haar haren te doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:13 schreef OmaJacky het volgende:
Nu is dat vuil secreet alles aan doorlullen aan Zoë.
Zoe trapt Wendy nog weer ff de grond in.
Babbelkous kon niet veel zeggen zegt ze.
Zoe vind iemand een nep ordinair wijf en gaat weg als ze erbij komt.
Wie heb ik ff niet gehoord.
Ik zou die extensions eruit halen , maar dan er niet meer inzetten... Zoek het maar uit Zoequote:Op donderdag 22 juni 2023 17:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar dat vies ordinair wijf is wel goed genoeg om zooi haar haren te doen
Ja het is heel jammer dat Wendy dat niet gehoord heeft.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar dat vies ordinair wijf is wel goed genoeg om zooi haar haren te doen
Volgens mij is dat ook een stukje jaloezie ban misschien dat Babette weer meer met Wendy op gaat trekken?quote:
zoe claimt echt bep en die doet er niks tegenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een stukje jaloezie ban misschien dat Babette weer meer met Wendy op gaat trekken?
Hoe krijgt ze het uit haar mondquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als er een ordinair is, dan is dat Zoe de reuze baby wel.
En dat Babbelkous niet eens tegen zoe dan zegt, hé zo praat je niet over iemand.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als er een ordinair is, dan is dat Zoe de reuze baby wel.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:49 schreef dakpanlos het volgende:
Ben benieuwd hoe die Bep dan nu met Wendy om zal gaan
Babette laat andere de hete (aardappels)kastanjes uit het vuur halen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En dat Babbelkous niet eens tegen zoe dan zegt, hé zo praat je niet over iemand.
Bern het lachertje van EJVJLquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:09 schreef schizolientje het volgende:
als Bern wil dat Sas luistrert gaat hij zeer sterk articuleren en klemtonen leggen
Ipv een duo managerschap met Bern, is het beter dat die Bep een duo eliminatie met stookZoe krijgtquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:17 schreef schizolientje het volgende:
Wat een verschrikkelijk vals mens is Zoe, braak braak braak
Kastanje seizoen is nog niet aangebrokenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Babette laat andere de hete (aardappels)kastanjes uit het vuur halen.
Vandaar dat ze het over aardappels hadquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kastanje seizoen is nog niet aangebroken
Alles is te verklarenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het over aardappels had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |