Ik kan helaas uit ervaring vertellen, dat ik daar ook last van heb vanwege mijn long covid.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
Onderweg het woord niet meer weten, zal wel door die long-covid komen
Moeten ze ook letter voor letterquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze liggend op de grond een woord uit moesten beelden?
Dat doen ze ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze liggend op de grond een woord uit moesten beelden?
Omdat ik Moraima en Eunice zag staan, maar toen waren ze zeker aan het oefenenquote:
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik Moraima en Eunice zag staan, maar toen waren ze zeker aan het oefenen
Ze moeten liggend uitbeeldenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik Moraima en Eunice zag staan, maar toen waren ze zeker aan het oefenen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe de voorruiten van 'n smart op dr neus, zit gewoon vensterglas in.
Ze denkt er zo intelligent uit te zien![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe de voorruiten van 'n smart op dr neus, zit gewoon vensterglas in.
Ze denkt er zo intelligent uit te zien![]()
Zelfverzekerde mannen kunnen dit prima doen in een spel zonder bijgedachten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:04 schreef spapaars het volgende:
Bedenkelijk niveau en ook wel vunzig
[ afbeelding ]
Dat is helemaal Zoë haar ding dus die moet nu wel gaan scorenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:04 schreef spapaars het volgende:
Bedenkelijk niveau en ook wel vunzig
[ afbeelding ]
Moet ze eerst de arko aan zetten, anders beslaan haar ramenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is helemaal Zoë haar ding dus die moet nu wel gaan scoren
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
Precies.. alletwee graag
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze kunnen een flink bedrag verdienen met dit spel.
Maar ze zitten er toch maar mooi in, nog twee maandjes , zeer goed mogelijk dat de winnaar een van hun isquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
De dombo's pik je er ook dit keer weer makkelijk uit: Moraima, Wendy en Zoe.
Zoë deed het deze keer heel goed hoorquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
De dombo's pik je er ook dit keer weer makkelijk uit: Moraima, Wendy en Zoe.
Zoe deed het primaquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoë deed het deze keer heel goed hoor
Je gaat mensen die geen gevaar vormen voor de finale bewust niet wegsturen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ze zitten er toch maar mooi in, nog twee maandjes , zeer goed mogelijk dat de winnaar een van hun is
Denk dat ze daar te laat voor zijn, duurt altijd even voor een bestelling binnen komt toch?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen JappieFeest, daar moest geld bij
Klopt, maar het wordt dringen voor die "gevaarlijken" dat de "dombo's" eerder samenspannenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je gaat mensen die geen gevaar vormen voor de finale bewust niet wegsturen.
Ik heb niet gezien dat Moraima en Wendy het goed hebben gedaanquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:18 schreef lojanda het volgende:
En Wendy is weer eens geïrriteerd..
Wendy en Moraima hebben het goed gedaan maar Janet en Mirthe leek nergens naar.
Ja raar is dat.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
En weer mogen we niet zien hoeveel er gewonnen is
Ja en vaak verlullen ze zich wel maar nu ook nietquote:
Met wie moet hij gan praten?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:24 schreef Harry het volgende:
Babette vraagt Marciano AUB met haar te praten......
Babette: het zit in mijn hoofd.
Dat is volgens mij wat Jasper nu nog extra te besteden krijgt voor zijn evenement.quote:
Nee lijkt me nu niet meer in het schema passenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dus geen eliminatie meer deze week
De fouten worden altijd op Moraima verhaalt maar Janet maakt heel vaak fouten en haalt iets niet. Het enige verschil is dat Moraima het accepteert maar Janet gaat er altijd op in en doet net of het niet haar schuld is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:25 schreef pingu66 het volgende:
609 keer het spel uitgelegd aan Janet en dan toch woorden gaan raden terwijl er gezegd is alle letters uitbeelden.
Deden ze tot nu toe meestal in het begin van de week, maandag of dinsdag.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dus geen eliminatie meer deze week
Het vermoeden dat ze met een grote groep naar de finale gaan wordt alleen maar sterker , het zijn nu al 15 tamme konijnen, nóg meer uitdunnen en er blijft niets leuks meer over de komende 2 maandenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deden ze tot nu toe meestal in het begin van de week, maandag of dinsdag.
Klopt, ik was vergeten er een vraagteken achter te zetten..Vond het al zo raar..quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Alleen team Erik, Jasper, Bern en Sasha had 180,-.
En dat kennen we dan ook met BB.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het vermoeden dat ze met een grote groep naar de finale gaan wordt alleen maar sterker , het zijn nu al 15 tamme konijnen, nóg meer uitdunnen en er blijft niets leuks meer over de komende 2 maanden
Janet doet echt haar best en Morrie doet er geen enkele moeite voor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
De fouten worden altijd op Moraima verhaalt maar Janet maakt heel vaak fouten en haalt iets niet. Het enige verschil is dat Moraima het accepteert maar Janet gaat er altijd op in en doet net of het niet haar schuld is.
Zelfde met familie bezoek om de finalisten te steunen.. ( Utopia)quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat kennen we dan ook met BB.
Mochten oud-bewoners tegen het einde daar weer op bezoek omdat het oersaai was geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |