En dat Babbel stopt met pratend eten in de muil te proppenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
Zoë doe alsjeblieft die pink naar beneden als je wat eet want het staat je niet. Je wil uitbeelden netjes of chique te zijn maar dat komt niet overeen met die ordinaire slabek die je altijd hebt.
Babette en haar mond houden is geen echt geen optiequote:Op donderdag 22 juni 2023 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat Babbel stopt met pratend eten in de muil te proppen
Ze haalt iedereen bij iedereen er door hequote:
Het was precies 400,-.quote:
Helemaal mee eens en dan dat gevis bij anderen of ze seks hebben gehad of niet. Ze brengt verhalen de wereld in en vindt het leuk anderen in een kwaad daglicht te zetten, vooral als ze in de buurt komen van HAAR Isaac. Walgelijke trut is het.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
Zoë doe alsjeblieft die pink naar beneden als je wat eet want het staat je niet. Je wil uitbeelden netjes of chique te zijn maar dat komt niet overeen met die ordinaire slabek die je altijd hebt.
Het was nog niet eens klaar zie ik nuquote:
Was al bang dat de borden nog niet vol genoeg waren. Ze eten inderdaad best wel veel.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Het was nog niet eens klaar zie ik nuoveral nog twee boterhammen bij. En ze zijn nog steeds bezig dingen op de borden te doen. Ik vind het niet normaal hoeveel ze eten.
Wat is er mis met ei?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat ei? Wél overdadig veel zeg.
Zou een gezonde maaltijd nou zoveel duurder zijn?
Is een redelijke gezonde maaltijd hoor, zitten amper tot geen KH in...quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat ei? Wél overdadig veel zeg.
Zou een gezonde maaltijd nou zoveel duurder zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |