Wendyquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:13 schreef OmaJacky het volgende:
Nu is dat vuil secreet alles aan doorlullen aan Zoë.
Zoe trapt Wendy nog weer ff de grond in.
Babbelkous kon niet veel zeggen zegt ze.
Zoe vind iemand een nep ordinair wijf en gaat weg als ze erbij komt.
Wie heb ik ff niet gehoord.
Zoë is de grote stoker...quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
O jee Zoë wil niet met Wendy, Als Wendy bij Babette komt gaat zij weg
Zij vindt Wendy een vies ordinair wijf
maar dat vies ordinair wijf is wel goed genoeg om zooi haar haren te doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:13 schreef OmaJacky het volgende:
Nu is dat vuil secreet alles aan doorlullen aan Zoë.
Zoe trapt Wendy nog weer ff de grond in.
Babbelkous kon niet veel zeggen zegt ze.
Zoe vind iemand een nep ordinair wijf en gaat weg als ze erbij komt.
Wie heb ik ff niet gehoord.
Ik zou die extensions eruit halen , maar dan er niet meer inzetten... Zoek het maar uit Zoequote:Op donderdag 22 juni 2023 17:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar dat vies ordinair wijf is wel goed genoeg om zooi haar haren te doen
Ja het is heel jammer dat Wendy dat niet gehoord heeft.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar dat vies ordinair wijf is wel goed genoeg om zooi haar haren te doen
Volgens mij is dat ook een stukje jaloezie ban misschien dat Babette weer meer met Wendy op gaat trekken?quote:
zoe claimt echt bep en die doet er niks tegenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een stukje jaloezie ban misschien dat Babette weer meer met Wendy op gaat trekken?
Hoe krijgt ze het uit haar mondquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als er een ordinair is, dan is dat Zoe de reuze baby wel.
En dat Babbelkous niet eens tegen zoe dan zegt, hé zo praat je niet over iemand.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als er een ordinair is, dan is dat Zoe de reuze baby wel.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:49 schreef dakpanlos het volgende:
Ben benieuwd hoe die Bep dan nu met Wendy om zal gaan
Babette laat andere de hete (aardappels)kastanjes uit het vuur halen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En dat Babbelkous niet eens tegen zoe dan zegt, hé zo praat je niet over iemand.
Bern het lachertje van EJVJLquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:09 schreef schizolientje het volgende:
als Bern wil dat Sas luistrert gaat hij zeer sterk articuleren en klemtonen leggen
Ipv een duo managerschap met Bern, is het beter dat die Bep een duo eliminatie met stookZoe krijgtquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:17 schreef schizolientje het volgende:
Wat een verschrikkelijk vals mens is Zoe, braak braak braak
Kastanje seizoen is nog niet aangebrokenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Babette laat andere de hete (aardappels)kastanjes uit het vuur halen.
Vandaar dat ze het over aardappels hadquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kastanje seizoen is nog niet aangebroken
Alles is te verklarenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het over aardappels had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |