Jah het is echt saaie meuk..quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Er valt ook wweinig meer te cossen er gebeurd gewoon ook helemaal niets
Moraima zegt dat het wel door gaat 3 uur de mond dicht houden
ZO jammer een keer per dag een opdrachtje en verder is het babette en babette en babettequote:
Mirthe naait alleen met haar nietmachinequote:Op donderdag 22 juni 2023 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Janet is naalden kwijt. En ze gaat geen nieuwe meer kopen want wat ZE kwijt maken moeten ZE zelf maar kopen.
Mirthe gebruikt ZE nooit dus die heeft het niet gedaan zegt Mirthe maar wendy en Eunice die zijn de enige die ze gebruiken zegt ze.
Ja inderdaad het wordt erg vermoeiend zelfs voor mij...quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO jammer een keer per dag een opdrachtje en verder is het babette en babette en babette
Dat was toch van karton gemaakt?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:51 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft toch genaaid ( zwembroek poolparty?)
Ze zijn nu in gesprek Nou ja gesprekquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad het wordt erg vermoeiend zelfs voor mij...
Ben er echt een beetje klaar mee..
Ik ben wel benieuwd naar dat gesprek wat ze nog met Marciano gaat hebben..
quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn nu in gesprek Nou ja gesprek
Jahhhh... haha...quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn nu in gesprek Nou ja gesprek
Wat moet Marciano met sasha?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:55 schreef Frummelie het volgende:
Babette is op haar zieltje getrapt omdat ze ingeruild wordt voor Sasha... dat doet zeer, is niet best voor haar ego.
Een gesprek, hij krijgt meer diepgang als hij met Sas praat en dat heeft hij niet meer met Babs dat zei hij vanmorgen ook tegen Babsquote:
Hele diepe gesprekken houden, Babette heeft geen diepgang meer volgens Marciano.quote:
Ik zou de hele dag roepen naar Babs "he flierefluiter"quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Marciano heeft goed gekeken hoe hij Babette in een woord kon onderscheiden, Flierefluiter
Dat klopt wel. Babette praat vaak alleen maar over gedrag en waar dat vandaan zou kunnen komen en over zichzelf.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Een gesprek, hij krijgt meer diepgang als hij met Sas praat en dat heeft hij niet meer met Babs dat zei hij vanmorgen ook tegen Babs
Dat zei hij net ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hele diepe gesprekken houden, Babette heeft geen diepgang meer volgens Marciano.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |