Toen Wendy ging mailen was Babs nog wakker en al vervelende opmerkingen aan het maken over de 5 buiten in de cabana.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja omdat ze zelf te bezopen was en al lag te pitten
Straks gaat ze alles weer aan Zoë doorlullen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef danaqui het volgende:
Wendy begon over die nacht boven dat Babs bij Tiano geslapen heeft, Babs niet blij haar hele houding veranderde ineens
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:44 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Straks gaat ze alles weer aan Zoë doorlullen.
Ah ok .. ben ik allang vergeten .. zo belangrijk is het niet .. alleen voor Bepquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen Wendy ging mailen was Babs nog wakker en al vervelende opmerkingen aan het maken over de 5 buiten in de cabana.
Is inderdaad niet belangrijk vind het alleen erg sneu voor Wendy.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok .. ben ik allang vergeten .. zo belangrijk is het niet .. alleen voor Bep
Ja dump die Feeks nu Wendyquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is inderdaad niet belangrijk vind het alleen erg sneu voor Wendy.
Ze weet wel alles zo te draaien dat het niet aan haar ligtquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:51 schreef mangalie het volgende:
Vals...Nu probeert Babette schuldgevoelens aan te praten bij Wendy...![]()
![]()
Ik kan het ook echt niet meer. Hoop zo dat zij eruit vliegt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:52 schreef chufi het volgende:
Ik kan dat mens niet meer aanhoren ... zapppp
Die moet toch hartstikke moe zijn die praat met haar hele lijfquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik kan het ook echt niet meer. Hoop zo dat zij eruit vliegt.
Wat ligt niet aan haar dan ? Is er iets ?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weet wel alles zo te draaien dat het niet aan haar ligt
Ze heeft Wendy er bij iedereen door gehaaldquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ligt niet aan haar dan ? Is er iets ?
is al bezig, vreselijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:44 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Straks gaat ze alles weer aan Zoë doorlullen.
zelf zou bep niet zijn gaan praten met wendy voelt ze zich te goed voor.ik walg van bepquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:07 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous is trots op Wendy dat ze is komen praten.
Ze is een gemeen mens, alles wat er een wig tussen hun is ligt allemaal aan Wendy.
Het is allemaal ik,ik,ik,ik,ik.
Die daar van smult en weer lulverhalen ophangt..Zoë is erger dan Babette....Die stookt de boel op.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:10 schreef schizolientje het volgende:
oh wat vreselijk erg is dit, niet te geloven. Nu al bij de grote kleuter doorkletsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |