JAAAAAquote:Op maandag 19 juni 2023 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewijzigd en ververstquote:Op maandag 19 juni 2023 22:14 schreef drakin het volgende:
Topicopener mag wel eens plaatje verversen.
Heb wel eerst terug moeten zoeken welke het ook alweer warenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel eerst terug moeten zoeken welke het ook alweer waren
quote:Op maandag 19 juni 2023 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kreeg op een 'niet zo heel legale' stream website ineens een reclame pop up voor HBO Max![]()
En toen?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kreeg op een 'niet zo heel legale' stream website ineens een reclame pop up voor HBO Max![]()
Niks, maar meteen weg geklikt.quote:
Welke streamdienst was dat danquote:
Ow, je bedoelde wat ik keek niet via waar.quote:
Geen idee of het legit was of een of andere scam website die zich voordeed als HBO. Heb de pop up weg geklikt voor ik hem goed bekeken had.quote:
Waarom in godsnaam zou je in een keer een rug uit de muur trekken?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:51 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uggebracht~a63e3faa/
Biljetten van Eur 500 uit de flappentap
Ik had ooit te maken met een Citibank-ATM die dollars uitgaf ipv DM ....quote:Op maandag 19 juni 2023 22:51 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uggebracht~a63e3faa/
Biljetten van Eur 500 uit de flappentap
Ja de wedstrijd met rondjes is nog OK, maar de afdaling is echt gevaarlijk iddquote:Op maandag 19 juni 2023 22:59 schreef mario390 het volgende:
op servustv is nu de mountainbike-race
waar puck gewonnen heeft
dat is echt gevaarrlijk deze sport
en run heeft maar en oosterijkse
gewonnen
Ja, met VPN.. maar het was ook op Eurosport en op vrijdag was er een sprintrace .... zaterdag afdaling en zondag de gewone racequote:Op maandag 19 juni 2023 23:06 schreef mario390 het volgende:
het was 2 dagen zaterdag hebben 2
en oostenrijkse doppelsieg gemakt
zondag heeft puck gewonnen
kann jij servustv kijken?
achzo heb je gekijkt?quote:Op maandag 19 juni 2023 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, met VPN.. maar het was ook op Eurosport en op vrijdag was er een sprintrace .... zaterdag afdaling en zondag de gewone race
ik ook nietquote:Op maandag 19 juni 2023 23:09 schreef mario390 het volgende:
als dat bij de meiden al gevaarlijk is
will ik niet weten hoe de mannen rijden
Zo weinig mogelijk met hun kloten op het zadel zittenquote:Op maandag 19 juni 2023 23:09 schreef mario390 het volgende:
als dat bij de meiden al gevaarlijk is
will ik niet weten hoe de mannen rijden
Ditquote:Op maandag 19 juni 2023 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zou je in een keer een rug uit de muur trekken?
Ik bedoelde beidequote:Op maandag 19 juni 2023 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je bedoelde wat ik keek niet via waar.![]()
The Lord of the Rings The Fellowship of the ring
Dank uquote:
Haags zit daarquote:Op maandag 19 juni 2023 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
10 jaar geleden was ik daar .... alleen Koen zit er nog
Nu niet meer, periode van 2016 tot 2019 was het een ander kliekje dat wel nog gezellig was.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
10 jaar geleden was ik daar .... alleen Koen zit er nog
Ja en ? moet jij weten ... ik kom er niet meer, gewoon omdat ik meer elders zitquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel, maar ik post ook wel in KSC. Meer dan hier trouwens.
sc ervoor ook nogquote:
Nou niks en, moet ik inderdaad ook helemaal zelf weten. Hoef je niet zo chagrijnig op te reageren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ? moet jij weten ... ik kom er niet meer, gewoon omdat ik meer elders zit
Ik ben helemaal niet sjacherijnigquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou niks en, moet ik inderdaad ook helemaal zelf weten. Hoef je niet zo chagrijnig op te reageren.
grapjasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 01:58 schreef chufi het volgende:
Schiet hier ook niet op met 2 minder om deze tijd
Ja ik maak me er niet druk meer om .. de gekste dingen kunnen gebeuren ... Ik heb het niet gemerktquote:
Eens en ik maak me er ook niet druk om maar vind het leuk om dingen te fixen, voor hun en voor mezelf want als het lukt, geeft het mij ook een fijn gevoel hoor maar in de eerste plaats zeker ook voor hun.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik maak me er niet druk meer om .. de gekste dingen kunnen gebeuren ... Ik heb het niet gemerkt
Dat klopt , want vaak zijn vakanties niet nodig wanneer je ze niet gepland hebtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 02:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eens en ik maak me er ook niet druk om maar vind het leuk om dingen te fixen, voor hun en voor mezelf want als het lukt, geeft het mij ook een fijn gevoel hoor maar in de eerste plaats zeker ook voor hun.
Beste charquote:Op dinsdag 20 juni 2023 01:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
En ik was weer eens aan het nadenken en aan het evalueren over de COS. Dus 2 personen hebben een ban gekregen omdat ze zogenaamd sfeer verziekend bezig waren geweest. Een vrij korte ban volgens mij. En na de ban vertikken ze het om terug te keren naar de COS. Waarom?
En ondanks dat ik zelf ooit wel een flinke ban kreeg, kan ik toch invoelen hoe moeilijk de taak is van moderators. Ik zou geen moderator willen zijn hoor. Je doet het altijd fout. Altijd.
Met eigenwijsheid en koppig zijn bereik je niets.
bedoel je mij en @greysbonesquote:Op dinsdag 20 juni 2023 01:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
En ik was weer eens aan het nadenken en aan het evalueren over de COS. Dus 2 personen hebben een ban gekregen omdat ze zogenaamd sfeer verziekend bezig waren geweest. Een vrij korte ban volgens mij. En na de ban vertikken ze het om terug te keren naar de COS. Waarom?
En ondanks dat ik zelf ooit wel een flinke ban kreeg, kan ik toch invoelen hoe moeilijk de taak is van moderators. Ik zou geen moderator willen zijn hoor. Je doet het altijd fout. Altijd.
Met eigenwijsheid en koppig zijn bereik je niets.
Ik heb dit weekend 8 uur totaal geslapenquote:
Het is zeker 7 a 8 jaar geleden dat ik echt uit heb kunnen slapenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend 8 uur totaal geslapen
Had het wel verdiend
Echt uitslapen tot 11 uur ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:51 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Het is zeker 7 a 8 jaar geleden dat ik echt uit heb kunnen slapen
Ik ook nietquote:
zooo uit jezelf wakker geworden zonder dat je zo vroeg wakker hoeft te zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()
Ben al sinds 5 uur wakker
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()
Ben al sinds 5 uur wakker
Nee, wakker van muis liep om 5:10 af, maar ben daardoor wel eerder naar kantoor gegaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zooo uit jezelf wakker geworden zonder dat je zo vroeg wakker hoeft te zijn?
verrot is dat
pff dat is verrotquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, wakker van muis liep om 5:10 af, maar ben daardoor wel eerder naar kantoor gegaan.
We hebben nog geen kelderquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pff dat is verrot
je had haar ook in de kelder moeten leggen
Hier heerlijk koel in de kelderquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:03 schreef Zucht. het volgende:
[..]
In de kelder is het plakkerigger dan boven,
Kelder, kleine zolder en klein tuintjequote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kelder, kleine zolder en klein tuintje![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:10 schreef xsaskiax het volgende:
Is het bij jullie ook zo godvergeten benauwd buiten?
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:10 schreef xsaskiax het volgende:
Is het bij jullie ook zo godvergeten benauwd buiten?
Daarom ben ik op dagen als deze blij dat ik een kat hebquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja ik zit nu dan ook binnen en moet zo nog een blokje om met de hond
ja daar heb ik er ook nog 2 vanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daarom ben ik op dagen als deze blij dat ik een kat heb![]()
Schrok me vannacht de tandjes toen ik in de badkamer kwam.. ik keek in 2 glimmende oogjes, ze lag in de wastafel!
ik heb een drinkfonteintje voor haar gekocht, werkt echt primaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar heb ik er ook nog 2 vanhaha jaa ik ken het
1 van mij doet dat ook
en het liefst drinkt hij ook uit de kraan.........
ja daar heb ik er ook 2 van, maar meneer drinkt het liefst uit de kraan hahaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb een drinkfonteintje voor haar gekocht, werkt echt prima
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar heb ik er ook 2 van, maar meneer drinkt het liefst uit de kraan haha
ik zit te zoeken tussen heel veeel foto's hahaquote:
Focus!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zit te zoeken tussen heel veeel foto's haha
komt wel , en met tig dingen tegelijk bezig hier
ik vind het even niet.. ik heb er meerdere in de keuken en in de wasbak boven maar ik heb duizenden foto's nog om uit te zoeken hier pfffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:34 schreef Monique___ het volgende:
eb er meerdere in de keuken en in de wasbak boven maar ik heb duizenden foto's nog om uit te zoeken hier pfff
[..]
ik vind het even niet.. ik heb er meerdere in de keuken en in de wasbak boven maar ik heb duizenden foto's nog om uit te zoeken hier pfff
geen zin om aan te beginnen. ik kijk straks nog.
dit is wel een gewone van hun :ah wat een mooi koppie.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ik vind het even niet.. ik heb er meerdere in de keuken en in de wasbak boven maar ik heb duizenden foto's nog om uit te zoeken hier pfff
geen zin om aan te beginnen. ik kijk straks nog.
dit is wel een gewone van hun :Mooo!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis een naakt foto!!Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja hij is mooi en vaak heeel stout hahaha hij heeft een eigen wil..quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:36 schreef Monique___ het volgende:
de andere:ahhhhh die heeft wel héél aparte kleuren!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maken ze bij jou gebruik van de krabpaal??quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hij is mooi en vaak heeel stout hahaha hij heeft een eigen wil..
het is net een hond.... echt
arrogant dier is het haha
Ze zijn allebei overkomen uit Egypte.. via een organisatie die daar de , vele, zwerfkatten redden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhhh die heeft wel héél aparte kleuren!!!
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maken ze bij jou gebruik van de krabpaal??
Mijn vorige katten deden dat wel, dit mormeltje vertikt het.. heeft mijn leren bureaustoel 'uitgekozen' en wat ik ook gedaan heb (van kitten af aan), ze blijft het doen..... grmbl
en er staan 3 krabpalen voor dronken droppie (ik heb zelfs tig keer voorgedaan hoe ze moest krabben aan zo'n ding.... zie je me zitten???)![]()
Maar... nu komt de grote vraag..... spreek jij Arabisch??quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze zijn allebei overkomen uit Egypte.. via een organisatie die daar de , vele, zwerfkatten redden.
whahahahaha nog net niet!!!!quote:
Ja hier maken ze dagelijks gebruik van dit lelijke ding hahaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maken ze bij jou gebruik van de krabpaal??
Mijn vorige katten deden dat wel, dit mormeltje vertikt het.. heeft mijn leren bureaustoel 'uitgekozen' en wat ik ook gedaan heb (van kitten af aan), ze blijft het doen..... grmbl
en er staan 3 krabpalen voor dronken droppie (ik heb zelfs tig keer voorgedaan hoe ze moest krabben aan zo'n ding.... zie je me zitten???)![]()
De oudste kat is begin dit jaar helaas overleden, je jongste (ook al 9) trekt de palen uit elkaarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahahahaha nog net niet!!!!
Ben er al een poosje mee gestopt, ze staan nu boven en beneden 'voor sier' in de hoop dat ze ooit het licht nog gaat zien
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar... nu komt de grote vraag..... spreek jij Arabisch??
of hebben ze een cursus bij de nonnen in Vught gedaan
ja oke, maar daar zijn ze voor, mijn stoel niet..... ik ben zelfs al zo gek geweest om de oude stoel te laten staan, en nieuwe achter m'n bureau..... gaat ze verdikkeme aan die nieuwe verder....en dan het ergste. onder het krabbelen staat ze me aan te kijken!!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:44 schreef Zucht. het volgende:
[..]
De oudste kat is begin dit jaar helaas overleden, je jongste (ook al 9) trekt de palen uit elkaar
Hangen heel wat draden van de paal los
Ach die natte kont is nu toch niet het ergstequote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja oke, maar daar zijn ze voor, mijn stoel niet..... ik ben zelfs al zo gek geweest om de oude stoel te laten staan, en nieuwe achter m'n bureau..... gaat ze verdikkeme aan die nieuwe verder....en dan het ergste. onder het krabbelen staat ze me aan te kijken!!!!!
1 ding helpt, een plantenspuit.... maar ja, dan moet je niet vergeten dat je gespoten hebt als je weer gaat zitten (natte kont)
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
even kijken of dit luktDeze pagina is niet beschikbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De door jou gevolgde link is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd. Ga terug naar Instagram.
oh stom, die zie je waarschijnlijk alleen als je iemand volgt (ik ben zo'n 'techneut' sorry)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:55 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Deze pagina is niet beschikbaar.
De door jou gevolgde link is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd. Ga terug naar Instagram.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:59 schreef xsaskiax het volgende:
nog een keerJa nu wel, een kerst-katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
die ziet er lief uit
nog een keerHij/zij heeft wel beetje statige blik op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:
kapsonesquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij/zij heeft wel beetje statige blik op die foto
Ze wordt ook steeds liever, het eerste jaar beet en krabbelde ze me helemaal overhoop.quote:
Ohh ze was al veel te jong uit het nest.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze wordt ook steeds liever, het eerste jaar beet en krabbelde ze me helemaal overhoop.
Toen ik haar kreeg (van ex schoondochter) kon ze amper lopen, zo jong was ze.. kwam achteraf uit een heel 'apart' huis..... ze was bang voor alles, handen, kinderen, noem maar op.
Het heeft echt een tijd geduurd voordat ze rustiger werd
ow je kreeg haar als verrassing? dat is uhm apartquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:07 schreef xsaskiax het volgende:
Toen ze heel klein was had ik visite met kinderen, die haar opjaagden door de kamer heen... ik zag het te laat... de gevolgen waren echt rampzalig.
Mensen staan ook niet stil bij het feit dat je een dier niet zomaar 'als verrassing' moet geven, zonder eerst te polsen of iemand ook echt een bepaald dier hebben wil..... maar als je zo'n mormeltje eenmaal hebt voel je je verantwoordelijk (vind ik dan he) en moet je gewoon voor hem/haar zorgen, ze hebben er zelf ook niet om gevraagd.
Nu zou ik haar echt niet meer kwijt willen hoor
is ook gezondquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik begin de dag altijd met een paar glazen water, geen idee waarom, is er ingeslopen
veel te gezond voor FOK!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik begin de dag altijd met een paar glazen water, geen idee waarom, is er ingeslopen
Hoax, FOK!kers zijn allemaal 12 jaar oud, die mogen eigenlijk nog geen koffiequote:
Alleenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, FOK!kers zijn allemaal 12 jaar oud, die mogen eigenlijk nog geen koffie
Mooooooooquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zitten ook allemaal op zolderquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
nee, ik niet, ik zit in de woonkamerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:50 schreef Zucht. het volgende:
[..]
We zitten ook allemaal op zolder
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee, ik niet, ik zit in de woonkamer
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dodelijk-slachtofferquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iemand hier die uit Den Haag komt, las dat er een vakkenvuller bij AH is doodgestoken. De wereld wordt hoe langer hoe gekker![]()
![]()
![]()
Ik heb nog ouderwets een desktop (ook wel laptop, maar die is voor mijn werk)quote:
Wat erg he, heb het gelezen op het AD.... het wordt steeds gekker lijkt het welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:52 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dodelijk-slachtoffer
ik zit ook altijd op m'n laptop, m'n telefoon gebruik ik om te bellen.... in tegenstelling tot m'n kids die werkelijk alles maar op die telefoons zitten te doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb nog ouderwets een desktop (ook wel laptop, maar die is voor mijn werk)
wat een beautyquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:54 schreef Zucht. het volgende:
Ja maar ook een gevaarlijk poesje ontsnapt
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ynx-born-kasteelpark
[ afbeelding ]
https://www.1limburg.nl/n(...)-kasteelpark-in-born
echt? ik ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:58 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja is ook een mooi kasteelpark daar in Born
Mijn man geeft leiding en werkt ook veel met jong volwassenen. Er zijn er bij die niet weten hoe ze een mail moeten versturen op een laptop/ PC. Die kunnen dat alleen op een mobielquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zit ook altijd op m'n laptop, m'n telefoon gebruik ik om te bellen.... in tegenstelling tot m'n kids die werkelijk alles maar op die telefoons zitten te doen.
ik voel me dan zo'n.... maar die toetsen zijn zo klein joh, of ik heb te dikke vingers en op een schermpje zie je maar de helft voor m'n gevoel
oke dan.....ach onze ouders wisten eerst ook niets van computers, dingen die wij weer heel normaal vinden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn man geeft leiding en werkt ook veel met jong volwassenen. Er zijn er bij die niet weten hoe ze een mail moeten versturen op een laptop/ PC. Die kunnen dat alleen op een mobiel
Het is te zot dat de oudere jeugd alleen op mobiel kan werken. ze weten niet wat outlook is. Ik vind dat dom, dom van het onderwijs. fatsoenlijk NL schrijven is er ook niet bij, meer chattaal. Ze mogen daarom ook niet naar "buiten" mailen, alles moet gecontroleerd worden. Heel slecht.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan.....ach onze ouders wisten eerst ook niets van computers, dingen die wij weer heel normaal vinden.
Het lijkt te 'verschuiven'..(zolang ik het maar niet hoef te doen op m'n telefoon!)
oh ik moet het hier nog even checken, moet dan wel wat potten met zomerbloeiers veilig wegzetten voor de hagelstenen die ze voorspellen dat ze kunnen vallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:08 schreef xsaskiax het volgende:
Oh volgens weerplaza zou het hier om 13 uur gaan regenen, ik helemaal blij voor m'n tuin... is het weer van het overzicht verdwenen en wordt het 18 uur... gaat weer lekker!
Die chattaal..... soms vraag je je echt af wat iemand nu eigenlijk zegt....quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is te zot dat de oudere jeugd alleen op mobiel kan werken. ze weten niet wat outlook is. Ik vind dat dom, dom van het onderwijs. fatsoenlijk NL schrijven is er ook niet bij, meer chattaal. Ze mogen daarom ook niet naar "buiten" mailen, alles moet gecontroleerd worden. Heel slecht.
Hebben ze expres getraind op niet Limburgs mensenvlees en al 3 weken geen eten gegevenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:54 schreef Zucht. het volgende:
Ja maar ook een gevaarlijk poesje ontsnapt
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ynx-born-kasteelpark
[ afbeelding ]
https://www.1limburg.nl/n(...)-kasteelpark-in-born
nah tot nu toe is er geen donder (huh huh) van uitgekomen... dus afwachten maar.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh ik moet het hier nog even checken, moet dan wel wat potten met zomerbloeiers veilig wegzetten voor de hagelstenen die ze voorspellen dat ze kunnen vallen.
sadistquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben ze expres getraind op niet Limburgs mensenvlees en al 3 weken geen eten gegeven
Weer is veranderlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nah tot nu toe is er geen donder (huh huh) van uitgekomen... dus afwachten maar.
Ze geven wel voor heel Nederland een code geel af
Donderdag zou het de hele dag plenzen maarre...... nu ineens niks meer...
Het lijkt me voor meteorologen niet te doen momenteel
Je zou toch juist tegenwoordig verwachten dat ze geleerd wordt om met dergelijke programma's om te gaan... jammer dat het niet in lesprogramma's opgenomen is, want je hebt het overal nodig lijkt me.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is te zot dat de oudere jeugd alleen op mobiel kan werken. ze weten niet wat outlook is. Ik vind dat dom, dom van het onderwijs. fatsoenlijk NL schrijven is er ook niet bij, meer chattaal. Ze mogen daarom ook niet naar "buiten" mailen, alles moet gecontroleerd worden. Heel slecht.
En dan wel zeggen dat de aarde er aan gaat door klimaatverandering. Ze kunnen amper een dag van te voren het weer voorspellenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nah tot nu toe is er geen donder (huh huh) van uitgekomen... dus afwachten maar.
Ze geven wel voor heel Nederland een code geel af
Donderdag zou het de hele dag plenzen maarre...... nu ineens niks meer...
Het lijkt me voor meteorologen niet te doen momenteel
Sorry, mijn hoofd moest daar aan denkenquote:
Dan doe je dat toch niet hier?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:16 schreef xsaskiax het volgende:
ik ga weer even wat 'nuttigs' doen hier, zie dat ik alweer veel te veel heb zitten ouwedeuren
Laterrrrrrr
Latersssssss Sasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:16 schreef xsaskiax het volgende:
ik ga weer even wat 'nuttigs' doen hier, zie dat ik alweer veel te veel heb zitten ouwedeuren
Laterrrrrrr
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha hier thuis slimpie, ben echt weg nu (krijgen jullie weer rust)
Erasmus en dud0r volgens mijquote:
wat misch je je in nu? gev rustquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vervelende mensen negeren Mario
Kon jij dat lezen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen mag ze er mee bemoeien Mario
En als je dat niet bevalt moet je diegene die je niet bevalt gewoon negerenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen mag ze er mee bemoeien Mario
Er zijn ook mensen buiten Limburg die woordje Duits kunnen lezen en begrijpenquote:
quote:
Bans worden niet besprokenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:03 schreef mario390 het volgende:
moest du freshfruit bannen??
hij is afgemeld van fok![]()
![]()
Bans worden niet besproken, mods kunnen niet bannenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:03 schreef mario390 het volgende:
moest du freshfruit bannen??
hij is afgemeld van fok![]()
![]()
Oh waarom?quote:
Wtfquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:08 schreef mario390 het volgende:
is me zo wat van egal
vervelend meiden
bedankt soury
maar in auftrag geven wel?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, mods kunnen niet bannen
Nee hoor, er kan geen opdracht gegeven worden. Er kan alleen verzocht worden aan (F)A's of ze een blik willen werpen. En zij beslissen dan of, en zo ja welke, actie er wordt ondernomen.quote:
Verder wordt het dus niet besproken. De persoon in kwestie kan forum@fok.nl mailen en met een (F)A in gesprek. Daar staan wij verder buiten.quote:
Nou ja, dat komt wel een beetje op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, er kan geen opdracht gegeven worden. Er kan alleen verzocht worden aan (F)A's of ze een blik willen werpen. En zij beslissen dan of, en zo ja welke, actie er wordt ondernomen.
Sinds gister, staat ook niks in MED. Deissy vertelde het in 40 plus.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat zo dat jij ook mod bent in GC?
Oh dat had ik gemist dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds gister, staat ook niks in MED. Deissy vertelde het in 40 plus.
Ik vond het al zo rustig hier, dacht dat iedereen inmiddels weggeblazen was voor de storm of gevluchtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:27 schreef xsaskiax het volgende:
Middag lieverds![]()
Nou het gaat hier zo losbarsten hoor, de lucht wordt steeds donkerder en volgens mij begint het te regenen
Dat las je goed, samen met @miss_sly komen wij de andere twee mods versterken omdat die momenteel even wat minder tijd hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:29 schreef xsaskiax het volgende:
@:Dotteke ben jij hier nu ook Moderator of las ik het verkeerd?
oke en miste je ons zo erg bij de COS???? (geintje) dat je dacht: heee daar is het gezellig, daar wil ik ook heenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat las je goed, samen met @:miss_sly komen wij de andere twee mods versterken omdat die momenteel even wat minder tijd hebben.
lolquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke en miste je ons zo erg bij de COS???? (geintje) dat je dacht: heee daar is het gezellig, daar wil ik ook heen
Nee hoor, deze procedure liep al voordat Viva weer actief werd, dus heeft niets met jullie te maken. Ik kan hier ook komen zonder hier mod te zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke en miste je ons zo erg bij de COS???? (geintje) dat je dacht: heee daar is het gezellig, daar wil ik ook heen
ja dat deed je regelmatig, zonder je Mod-pet opquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, deze procedure liep al voordat Viva weer actief werd, dus heeft niets met jullie te maken. Ik kan hier ook komen zonder hier mod te zijn
Goh en ik nog even trots, denken dat wij hier zo gezellig zijn..... desillusie dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, deze procedure liep al voordat Viva weer actief werd, dus heeft niets met jullie te maken. Ik kan hier ook komen zonder hier mod te zijn
Wordt je nu niet misselijk van dat geslijm???quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat deed je regelmatig, zonder je Mod-pet op
Oh wat toevalligquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Ja dat dacht ik ook maar welke? Ik stel voor er één te beginnen in VERquote:
Wel lekkerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:13 schreef Lovely het volgende:
Zit cassave te eten,maar deze is,best pittig
Maar even serieus Dot dit geloofd echt niemand. GC had geen mod nodig. Pas sinds een paar dagen deze sc weer te leven is gekomen zetten ze je jou erop. Ik verbaas me soms dat de crew denkt dat users dom volk is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En meteen heeft FF weer vakantie.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar even serieus Dot dit geloofd echt niemand. GC had geen mod nodig. Pas sinds een paar dagen deze sc weer te leven is gekomen zetten ze je jou erop. Ik verbaas me soms dat de crew denkt dat users dom volk is.
Toeval bestaat zeker wel ,maar bij deze heb ik ook mijn twijfelsquote:
Ik geloof wel in het lot, maar niet in toeval en deze toeval is te toevallig om geloofwaardig te zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toeval bestaat zeker wel ,maar bij deze heb ik ook mijn twijfels
Maar dat is mijn schuldquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En meteen heeft FF weer vakantie.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar even serieus Dot dit geloofd echt niemand. GC had geen mod nodig. Pas sinds een paar dagen deze sc weer te leven is gekomen zetten ze je jou erop. Ik verbaas me soms dat de crew denkt dat users dom volk is.
Dat gelieg en gedraai. Ik word er een snotkoker vanquote:
Het is soms leuk om te zeggen dat iets zo moest zijn ,maar dan geloof ik meer in een les , of karmaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik geloof wel in het lot, maar niet in toeval en deze toeval is te toevallig om geloofwaardig te zijn
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gelieg en gedraai. Ik word er een snotkoker van
Hooikoorts?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gelieg en gedraai. Ik word er een snotkoker van
Geen idee wie dat zijn en hoe je die zou moeten bereiken en of het überhaupt zin heeft om ergens een klacht of vraag over het beleid te stellen, dus ik laat het wel bij.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we het verder laten voor wat het is?
Als jullie vragen hebben over het beleid, kun je dat ook bij de (F)A's neerleggen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijn en hoe je die zou moeten bereiken en of het überhaupt zin heeft om ergens een klacht of vraag over het beleid te stellen, dus ik laat het er wel bij.
Het is hier nog steeds droog, maar zit met smart op de regen te wachten
Mailtje naar FOK!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijn en hoe je die zou moeten bereiken en of het überhaupt zin heeft om ergens een klacht of vraag over het beleid te stellen, dus ik laat het wel bij.
Het is hier nog steeds droog, maar zit met smart op de regen te wachten
Koop je die lekker zelfquote:
quote:
Als baby billetjesquote:
oh het begint alquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we het verder laten voor wat het is?
Als jullie vragen hebben over het beleid, kun je dat ook bij de (F)A's neerleggen.
Zolang je geen dingen post die tegen de policy ingaat, kun je van alles posten en blijven posten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:42 schreef xsaskiax het volgende:
Toeval, karma, het lot.... soms gebeuren er dingen waar je je wenkbrauwen door optrekt, en meestal is dat dan niet echt positief.
Hier durfde ik echt mezelf te zijn, zonder op mijn woorden te hoeven passen.... kan ik er vanuit gaan dat dit zo blijft of zit het erin dat we hier onze woorden ook op een goudschaaltje moeten gaan wegen??
(niet als aanval of kritiek bedoeld, alleen even weten waar we nu aan toe zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |