Wel zoute bommen en zure granatenquote:
Paste wel een beetje met het einde van het vorige topicquote:
en dooooorrrrrquote:Op maandag 19 juni 2023 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paste wel een beetje met het einde van het vorige topic
Was vroeger best gezellig daarquote:
Ik zou zeggen ga ervoorquote:Op maandag 19 juni 2023 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
Goeie TT meneer Konijn
Volgende met banaanschuimpjes en trekdrop
hihi Top!quote:Op maandag 19 juni 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga ervoor![]()
Als ik de lapo heb en ik denk er nog aan gooi ik die erin
nog geen nieuwe pica?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga ervoor![]()
Als ik de lapo heb en ik denk er nog aan gooi ik die erin
Haceeeeequote:Op maandag 19 juni 2023 19:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hihi Top!
ik zit vaak net niet goed genoeg op te letten om lapo te zien...
plus op mobiel.. weet niet.. ik zie het gewoon niet
Ik lees er zelfs op de pc/laptop overheen dat ik de lapo heb. Dan vraag ik me af waarom het ineens zo stil is en dan zit de rest alweer 2 pagina's ver in het volgende topicquote:Op maandag 19 juni 2023 19:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hihi Top!
ik zit vaak net niet goed genoeg op te letten om lapo te zien...
plus op mobiel.. weet niet.. ik zie het gewoon niet
Speciaal voor jouw zal ik een nieuwe gaan zoekenquote:
Grijsbruine mevrouw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
dat heb ik dus ook...quote:Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lees er zelfs op de pc/laptop overheen dat ik de lapo heb. Dan vraag ik me af waarom het ineens zo stil is en dan zit de rest alweer 2 pagina's ver in het volgende topic
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grijsbruine mevrouw!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
schuimblokkenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is jouw favo snoepje van vroeger Greys?
We hadden het over zure matten, zoute bommen, banaanschuimpjes...
Manneke pis drop.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
schuimblokken
en zwart op wit buisjes
salmiakknotsen
wat zijn zwart op wit buisjes?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
schuimblokken
en zwart op wit buisjes
salmiakknotsen
Krijtjes.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat zijn zwart op wit buisjes?
schuimblokken, vroeger heeeeerlijk.Moet er nu niet aasn denken
van die doorzichtige buisjes met zwart op wit poeder erinquote:Op maandag 19 juni 2023 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat zijn zwart op wit buisjes?
schuimblokken, vroeger heeeeerlijk.Moet er nu niet aasn denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Krijtjes ?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
van die doorzichtige buisjes met zwart op wit poeder erin
zegt me niksquote:Op maandag 19 juni 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
van die doorzichtige buisjes met zwart op wit poeder erin
mehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tickels vind ik nu nog lekkerquote:
Have a Snickerquote:Op maandag 19 juni 2023 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tickels vind ik nu nog lekker![]()
![]()
En als ik ze koop zegt mijn hoofd "Have a tickel"
van die reclame
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
meh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Jodenvetquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elk dialect in NL had er een andere benaming voor.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Hungry? Why wait? Have a break, have a Tikkel!
ohhhquote:Op maandag 19 juni 2023 19:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Elk dialect in NL had er een andere benaming voor.
Het bestaat niet meer, maar werd ook wel jodevet of borsthoning genoemd.
Hoe is haar naam Mario?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:47 schreef mario390 het volgende:
@:chufi @:Freshfruit
en nederlandse vrouw heeft de
sportevent bij ons gewonnen
ironman
zij was nach 9 uren in ziel
Ja precies, die 2 ken ikquote:Op maandag 19 juni 2023 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Hungry? Why wait? Have a break, have a Tikkel!
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
vond vroeger het meeste snoep lekkerder
Raiders smaakte beter dan twix nu
Jaquote:
quote:
Neequote:
banaaaaantjesquote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
https://www.hetzoetegesch(...)3/oud-hollands-snoep![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:54 schreef drakin het volgende:
Tandenbrekend spul.
Wordt nog nep nagemaakt, maar dat tipt niet aan de originele
Dat was de benaming in een andere regio.quote:
Nooit lekker gevonden, hadden heel raar nasmaakje.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was de benaming in een andere regio.
Borsthoning heb ik ook wel als naam gehoord.
Zelfs druivensuiker, maar dat is echt iets anders
Kaneel.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nooit lekker gevonden, hadden heel raar nasmaakje.
Zo lekkerquote:
Zijn er 3!quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:58 schreef Flow3r het volgende:
wij hadden ook stroopsoldaatjes,onmogelijk om te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oef, die zijn moeilijk lekker. Had mijn oma altijd in huisquote:Op maandag 19 juni 2023 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zin in, liefst die geelroze met suiker
quote:
Hmmmm.quote:
Have a break have a kit katquote:Op maandag 19 juni 2023 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zijn er 3!
Snickers, Kit-Kat en die Tikkels dan, maar de reclame daarvan zegt me niks meer eigenlijk
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:58 schreef Flow3r het volgende:
wij hadden ook stroopsoldaatjes,onmogelijk om te etenDie rol ik tegenwoordig zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Je hebt heel wat gemistquote:
ohja tikkels met kkquote:Op maandag 19 juni 2023 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zijn er 3!
Snickers, Kit-Kat en die Tikkels dan, maar de reclame daarvan zegt me niks meer eigenlijk
de onderkant eraf en dan de rest likje voor likjequote:
veel buitenspelenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, die zijn moeilijk lekker. Had mijn oma altijd in huis![]()
![]()
Vraag me af hoe ik geen diabetes heb gekregen met alle suiker die ik vroeger naar binnen heb gewerkt![]()
Hungry why wait? is van Snickersquote:Op maandag 19 juni 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Have a break have a kit kat
snickers echt geen idee
hungry? why whait? = snickersquote:Op maandag 19 juni 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Have a break have a kit kat
snickers echt geen idee
kniepertjesquote:Op maandag 19 juni 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Niet echt snoepjes, maar wel verslavend lekker![]()
[ afbeelding ]
ook nooit gehad..quote:Op maandag 19 juni 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Niet echt snoepjes, maar wel verslavend lekker![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
@Souryquote:Op maandag 19 juni 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
de onderkant eraf en dan de rest likje voor likje
Mijn oma maakte ze ook zelf. Deed het met een iets ander beslag ook zelf ijs hoorntjes van makenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
kniepertjes
die maakt mijn schoonmoeder nog zelf
die kun je plat eten en opgerold
je hebt ze in een beige variant
zij maakt de donkere![]()
![]()
![]()
ik heb honger nuquote:Op maandag 19 juni 2023 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn oma maakte ze ook zelf. Deed het met een iets ander beslag ook zelf ijs hoorntjes van maken
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Moest toch even de reclame van Tikkels zoeken..
Haaaard, van buiten, zacht van binnen!dat zegt me dan weer niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel iets met een groepje basketballende jongens
en dan zegt iemand 'have a tikkel'Trust nobody
Riep je ?quote:
Gisteren ook een Nederlandse winnares bij mountainbike bij julliequote:Op maandag 19 juni 2023 19:47 schreef mario390 het volgende:
@:chufi @:Freshfruit
en nederlandse vrouw heeft de
sportevent bij ons gewonnen
ironman
zij was nach 9 uren in ziel
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:
Avond mensen van het goede leven![]()
oh ik las trekdrop... m'n favoriete drop, wordt niet meer gemaakt, ik heb echt alles afgezocht, de fabriek is gesloten vond ik......![]()
Maar dit....... smaakt naar trekdrop!!!!! en is zo lekker
sorry voor de naam e.d.![]()
[ afbeelding ]
En daar stoppen ze dus mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:
oh ik las trekdrop... m'n favoriete drop, wordt niet meer gemaakt, ik heb echt alles afgezocht, de fabriek is gesloten vond ik......![]()
[ afbeelding ]
ik heb een stukje terug een link gepost waar je ook trekdrop kunt bestellenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
@:KinkiJan, niks basketballen.. dit was em:
En ik zeg dus nog steeds in mijn hoofd: have a tikkel
Invloed van reclame.. wow..
nee nee nee die droplullen zijn echt verkrijgbaar, meestal op de markt en ik koop ze online : (daar gaan ze per kg)quote:
Ik kreeg toen ik het googlde ook een paar resultaten van andere fabrikanten dan Haribo die het nog wel produceren. Wellicht doordat haribo ermee is gestopt dat er andere snoepmakers expres mee begonnen zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een stukje terug een link gepost waar je ook trekdrop kunt bestellen
3,8 km fietsenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren ook een Nederlandse winnares bij mountainbike bij jullie
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik het googlde ook een paar resultaten van andere fabrikanten dan Haribo die het nog wel produceren. Wellicht doordat haribo ermee is gestopt dat er andere snoepmakers expres mee begonnen zijn.
maar hoe bestel je dat dan...quote:Op maandag 19 juni 2023 20:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee nee die droplullen zijn echt verkrijgbaar, meestal op de markt en ik koop ze online : (daar gaan ze per kg)
Denk 3,8 km zwemmen ipv 180 km... dat haalt ze nooit in 9 uurquote:Op maandag 19 juni 2023 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
3,8 km fietsen
180 km zwemmen
42 km lopen
in 9 uren heeft zij in ziel
Denk ook dat hij de afstanden voor zwemmen en fietsen heeft omgegooid.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk 3,8 km zwemmen ipv 180 km... dat haalt ze nooit in 9 uur
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk 3,8 km zwemmen ipv 180 km... dat haalt ze nooit in 9 uur
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zijn dat die kleine bruine dobbelsteentjes met suikerz?
https://www.hetzoetegesch(...)3/oud-hollands-snoepquote:Op maandag 19 juni 2023 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga toch nog maar even blokje om lopen en nee niet langs de supermarkt. Ik houd me sterk om geen snoep te halen
Nu bij FF in de buurtquote:
Maar echt hoor,die is zo sterk.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe gekke Maarten zwemt weer rond door Friesland die is ook bezig met een super triathlon
oeh ja kogelsquote:Op maandag 19 juni 2023 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
waarje je tanden op kapot beet
yep die zaak ken ik.....quote:Op maandag 19 juni 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.hetzoetegesch(...)3/oud-hollands-snoep
in 1 dag??quote:Op maandag 19 juni 2023 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu bij FF in de buurt
Maarten van der Weijden is zondagochtend in Leeuwarden begonnen aan zijn Elfstedentriatlon. Hij gaat achtereenvolgens 200 kilometer zwemmen, 200 kilometer fietsen en 200 kilometer wandelen. De opbrengst gaat naar kankeronderzoek.
whuuttttttttquote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Enne ... Meeuwenflatsen, Mierenzeikerds, Hondenscheten en Smultietjes
De namen deden het, snoep op zich was meh
quote:
je meent het niet........ volgens mij verzin je ze ter plekkequote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
of het hem zal lukken of niet...... RESPECT voor hem!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik overwin mijn kanker en ge het onmogelijke mogelijk maken.Wat een baas.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
je meent het niet........ volgens mij verzin je ze ter plekke
oke dan geloof ik je op je mooie blauwe ogenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nope! Die waren in de jaren 90 best populair
Echt hoor,en het gaat hem lukken.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
of het hem zal lukken of niet...... RESPECT voor hem!
Dit klinkt bijna als een versierpoging.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan geloof ik je op je mooie blauwe ogen
Met Mario?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik nog even aardbeitjes gaan eten?
whahahahahaha nadruk op 'bijna' graagquote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als een versierpoging.
Doe dol Charly en verwen jezelf met aardbeienquote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Jaquote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Heb je haar weer.quote:
Jaquote:
Wat kost die theepot?quote:
Droplullenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Hier zijn ze goedkoper, ik bestel ze daar al jarenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Droplullen
https://www.candyonline.n(...)HWGePIBoCOJIQAvD_BwE
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dus drinken we samen, niet alleen
haha.. ontdek je ineens dat je oud bent?quote:
Dat is wel DE winkel om ze te bestellen; daar komen ze namelijk vandaanquote:Op maandag 19 juni 2023 20:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier zijn ze goedkoper, ik bestel ze daar al jaren(nee nee geen aandelen hoor)
https://www.dropwinkel.eu/matthijs-droplullen-1-kg
hahahaha als ik eerlijk ben zijn er wel steeds meer dingen die recenter lijken, maar die me ff met de neus op de feiten drukken... ach wat maakt het uit, het blijft een lekker nummerquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha.. ontdek je ineens dat je oud bent?
oke danquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het blijft wel de rest van de avond in je hoofd zitten![]()
Dat had ik ook als Jeffrey het aan het zingen was, wat hadden ze dan een lol
dat banjernummerquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het blijft wel de rest van de avond in je hoofd zitten![]()
Dat had ik ook als Jeffrey het aan het zingen was, wat hadden ze dan een lol
Ja dat meisje met de rode krullen ... ze is wel grappig en lust ook graag de champagne achteraf op het podiumquote:
Deze versie is ook super (ik vind het filmpje met de joker maar niks.... ik houd niet van clownsquote:
bommaquote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef xsaskiax het volgende:
Mijn kleinzoon van 10 vroeg laatst wat 'banjeren' is (ik had de stream aan staan).
Dus ik voorgedaan hoe je dan 'moet' lopen en hij kwam niet meer bij van het lachen..... omi je bent de Bom!!!!
(oke, dus ik ben nu ook al een 'bom')
![]()
puck het bij ons dat zwarte bij ijshockeyquote:Op maandag 19 juni 2023 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat meisje met de rode krullen ... ze is wel grappig en lust ook graag de champagne achteraf op het podium
Dan zou ik maar voorzichtig banjerenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef xsaskiax het volgende:
Mijn kleinzoon van 10 vroeg laatst wat 'banjeren' is (ik had de stream aan staan).
Dus ik voorgedaan hoe je dan 'moet' lopen en hij kwam niet meer bij van het lachen..... omi je bent de Bom!!!!
![]()
Ja bij ons ookquote:Op maandag 19 juni 2023 20:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
puck het bij ons dat zwarte bij ijshockey
avond Rabbit, we hebben je vast en zeker gemistquote:Op maandag 19 juni 2023 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben jullie je een beetje gedragen tijdens mijn stralende afwezigheid?
dat ben je zekerquote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ben je zeker
hij mag trots zijn op zijn hippe oma
de meesten hier hadden je een stuk jonger geschat Sasquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
avond Rabbit, we hebben je vast en zeker gemist
ik chat jongquote:Op maandag 19 juni 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meesten hier hadden je een stuk jonger geschat Sas
toppers zijn hetquote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zij gaan echt nakomen wat ze beloofd hebben![]()
Zeker te weten (hoewel er genoeg lui zijn die dit jammer genoeg niet willen zien), een fijn stel!quote:
ja lachuhquote:Op maandag 19 juni 2023 21:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zeker te weten (hoewel er genoeg lui zijn die dit jammer genoeg niet willen zien), een fijn stel!
oh ja, Jeffrey heeft zijn diploma opgehaald
ja echt hequote:Op maandag 19 juni 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meesten hier hadden je een stuk jonger geschat Sas
Ik had je ook jonger geschatquote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik chat jongmaar ik ben echt wie ik ben hoor lieverd
absoluut niet!quote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]sorry ben een oud gebakkie hahahahaha
maar gelukkig nog geen fossiel![]()
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, is juist een complimentquote:Op maandag 19 juni 2023 21:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]sorry ben een oud gebakkie hahahahaha
maar gelukkig nog geen fossiel![]()
met een docenten stemquote:Op maandag 19 juni 2023 21:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ander onderwerp please![]()
ik hoor op de achtergrond iemand uitgebreid uitleggen over sexes, genders, monogamie, polygamie... en ga zo maar door!
ik maak er nooit een geheim van wie/wat ik ben, het is de waarheid en dan kan het op internet komen.... tja ik chat al sinds 1997 dus er kunnen in de loop van de jaren veel meer dingen te vinden zijn denk ik dan.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben sowieso slecht in leeftijden schatten, zeker op een forum
vind het ook wel grappig dat er mensen van 20 en van 70 zijn
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik maak er nooit een geheim van wie/wat ik ben, het is de waarheid en dan kan het op internet komen.... tja ik chat al sinds 1997 dus er kunnen in de loop van de jaren veel meer dingen te vinden zijn denk ik dan.
Zolang ik andere mensen niet kwets, niemand pijn doe, mijn kids benoem maar niet exposeer.... vind ik het oke.
ik heb er een bloedhekel aan als mensen in de 'heerlijke' anonimiteit anderen zwart maken, aanvallen, pijn doen, bespotten en zelfs kapotmaken......die zou ik graag eens face to face ontmoeten.
maar goed het wordt weer een heel verhaal.... ben graag duidelijk
misschien gewoon ff checken of je vloeistof bijgevuld moet wordenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:31 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand van jullie verstand van airco in een auto?
De mijne lijkt het te hebben begeven en ik vraag me af of zoiets simpel op te lossen is en of het me een vermogen zal gaan kosten ... het gaat om een Panda ... mijn rode monster
Morgen wel ff naar de garage bellen, maar ik weet altijd graag waar ik aan toe ben
ik heb zo'n idee dat het ding leeg is, maar of dat onzin is, of dat het echt kan..... schiet me lek!quote:Op maandag 19 juni 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien gewoon ff checken of je vloeistof bijgevuld moet worden
kunnen ze zo checkenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb zo'n idee dat het ding leeg is, maar of dat onzin is, of dat het echt kan..... schiet me lek!
(mijn man was automonteur, dus tja.. ik heb er de ballen verstand van, weet gelukkig wel waar m'n oliepeilstok(je) zit en hoe ik ruitenwisservloeistof bij moet vullen)
Verbruiken auto airco's dan vloeistof zonder een lek?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen ze zo checken
vloeistof bijvullen zal tussen de 40 en 80 euro zijn
Is koeneloen anders niet welkom volgens jou?quote:
Koen is altijd welkomquote:Op maandag 19 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is koeneloen anders niet welkom volgens jou?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verbruiken auto airco's dan vloeistof zonder een lek?
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Koen is altijd welkom
Ah op die fiets, dan heb je wel een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Wat doe jij buiten dtsquote:Op maandag 19 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is koeneloen anders niet welkom volgens jou?![]()
Uhhhhhmmmmmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
UhhhhhmmmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat was je nog niet opgevallenquote:
top dank je wel voor je advies Greysquote:Op maandag 19 juni 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen ze zo checken
vloeistof bijvullen zal tussen de 40 en 80 euro zijn
Dat is correct en tevens juistquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Koen is altijd welkom
DraakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb haar nog nooit irl gemeetquote:Op maandag 19 juni 2023 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik hier de enige die Draakje wel eens gemeet heeft?
hier wel denk ikquote:Op maandag 19 juni 2023 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik hier de enige die Draakje wel eens gemeet heeft?
Was destijds een KSC meet maar van het hele meet ploegje destijds is echt niemand meer overquote:
frantic?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was destijds een KSC meet maar van het hele meet ploegje destijds is echt niemand meer over
Drakin zat ook in KSCquote:Op maandag 19 juni 2023 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was destijds een KSC meet maar van het hele meet ploegje destijds is echt niemand meer over
Mja ik ben de enige die daar komt, dan kan je beter mijn 40+ iteratie meetellenquote:
Drakin toch ookquote:Op maandag 19 juni 2023 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja ik ben de enige die daar komt, dan kan je beter mijn 40+ iteratie meetellen
Klopt maar Drakin komt niet meer in KSC, Nijn ook niet, dus KSC kan schrappenquote:
owwwquote:Op maandag 19 juni 2023 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt maar Drakin komt niet meer in KSC, Nijn ook niet, dus KSC kan schrappen
Waarom komt drakin daar niet dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom komt drakin daar niet dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Drakin zal het wel wetenquote:
Vertelquote:Op maandag 19 juni 2023 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom komt drakin daar niet dan?
[..]
Drakin zal het wel weten
Ja vraag het aan Drakinquote:
mag ik meelezenquote:Op maandag 19 juni 2023 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom komt drakin daar niet dan?
[..]
Drakin zal het wel weten
Ik ken jou origineel van KSC, maar ik kom er afgelopen 2 jaar nauwelijks meer sinds er een nieuwe garde is gekomen.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja ik ben de enige die daar komt, dan kan je beter mijn 40+ iteratie meetellen
Koen zit er toch nogquote:Op maandag 19 juni 2023 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken jou origineel van KSC, maar ik kom er afgelopen 2 jaar nauwelijks meer sinds er een nieuwe garde is gekomen.
GC / [KSC #16159] Foto van het jaar!quote:Op maandag 19 juni 2023 22:10 schreef xsaskiax het volgende:
Kunnen jullie misschien de afkortingen uitleggen?
ja ik weet het, kan zelf ook zoeken, maar ik ben soms heel gemakzuchtig
Ja je mag meelezen, welk boek wil je in meelezen? Ik lees meerderequote:Op maandag 19 juni 2023 22:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
mag ik meelezen![]()
(die afbeelding van het draakje vind ik zo vertederend lief)
KSC staat voor Koffie Slow Chatquote:Op maandag 19 juni 2023 22:10 schreef xsaskiax het volgende:
Kunnen jullie misschien de afkortingen uitleggen?
ja ik weet het, kan zelf ook zoeken, maar ik ben soms heel gemakzuchtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |