wat zijn zwart op wit buisjes?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
schuimblokken
en zwart op wit buisjes
salmiakknotsen
Krijtjes.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat zijn zwart op wit buisjes?
schuimblokken, vroeger heeeeerlijk.Moet er nu niet aasn denken
van die doorzichtige buisjes met zwart op wit poeder erinquote:Op maandag 19 juni 2023 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat zijn zwart op wit buisjes?
schuimblokken, vroeger heeeeerlijk.Moet er nu niet aasn denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Krijtjes ?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
van die doorzichtige buisjes met zwart op wit poeder erin
zegt me niksquote:Op maandag 19 juni 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
van die doorzichtige buisjes met zwart op wit poeder erin
mehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tickels vind ik nu nog lekkerquote:
Have a Snickerquote:Op maandag 19 juni 2023 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tickels vind ik nu nog lekker![]()
![]()
En als ik ze koop zegt mijn hoofd "Have a tickel"
van die reclame
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
meh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |