quote:Op maandag 19 juni 2023 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Koen is altijd welkom
Ah op die fiets, dan heb je wel een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Wat doe jij buiten dtsquote:Op maandag 19 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is koeneloen anders niet welkom volgens jou?![]()
Uhhhhhmmmmmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
UhhhhhmmmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat was je nog niet opgevallenquote:
top dank je wel voor je advies Greysquote:Op maandag 19 juni 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen ze zo checken
vloeistof bijvullen zal tussen de 40 en 80 euro zijn
Dat is correct en tevens juistquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Koen is altijd welkom
DraakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb haar nog nooit irl gemeetquote:Op maandag 19 juni 2023 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik hier de enige die Draakje wel eens gemeet heeft?
hier wel denk ikquote:Op maandag 19 juni 2023 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik hier de enige die Draakje wel eens gemeet heeft?
Was destijds een KSC meet maar van het hele meet ploegje destijds is echt niemand meer overquote:
frantic?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was destijds een KSC meet maar van het hele meet ploegje destijds is echt niemand meer over
en nu ook niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |