SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Volgens mij alleen van mijn crewlid op de Frontpage en Sport. Mijn tijd als Moderator heb ik er volgens mij niet opstaan. Was ook maar een paar maanden en niet echt een succes zeg maar..quote:
Jij bent mod geweest?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij alleen van mijn crewlid op de Frontpage en Sport. Mijn tijd als Moderator heb ik er volgens mij niet opstaan. Was ook maar een paar maanden en niet echt een succes zeg maar..
Ja natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Was nog aan het bijlezen, maar het is hem wel echt?
Ok ik ga zo nog een keer de woestijn in lopen. Maar nu heb ik inmiddels gelezen over schorpioenen en bijtgrage kamelen.quote:
Een kameel zie je wel aankomen lijkt me, schorpioen wat minderquote:Op maandag 19 juni 2023 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik ga zo nog een keer de woestijn in lopen. Maar nu heb ik inmiddels gelezen over schorpioenen en bijtgrage kamelen.
Ja moeilijke wezens zo af en toe hoorquote:
Ja acht iedereen moet zelf weten hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij alleen van mijn crewlid op de Frontpage en Sport. Mijn tijd als Moderator heb ik er volgens mij niet opstaan. Was ook maar een paar maanden en niet echt een succes zeg maar..
Ik heb slippers aan. Maar kan wel met mijn zaklamp lopen en die dan uit doen en dan omhoog kijken.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een kameel zie je wel aankomen lijkt me, schorpioen wat minderbroek in je sokken doen
Of van die Dune zandwormenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een kameel zie je wel aankomen lijkt me, schorpioen wat minderbroek in je sokken doen
Beesten zijn enorm lichtvoetig, naar het schijntquote:Op maandag 19 juni 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had ik het groots moeten aankondigenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je deed het zo tussen neus en lippen door :p
AI generatedquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
maar van wie zou die foto ook anders moeten zijn
Ja dat ja, voor mijn gevoel is hij altijd onwijs op zijn prive en dan ineens zo bam een foto.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je deed het zo tussen neus en lippen door :p
ja dan geloven mensen het misschien:Pquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik het groots moeten aankondigen
gewoon random internetquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
maar van wie zou die foto ook anders moeten zijn
20 euroquote:
quote:
quote:
2 weken vantevoren schriftelijk in drievoud aanmeldenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik het groots moeten aankondigen
maar heb je nu je linked in naar hem gestuurd?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 weken vantevoren schriftelijk in drievoud aanmelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |