SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Volgens mij alleen van mijn crewlid op de Frontpage en Sport. Mijn tijd als Moderator heb ik er volgens mij niet opstaan. Was ook maar een paar maanden en niet echt een succes zeg maar..quote:
Jij bent mod geweest?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij alleen van mijn crewlid op de Frontpage en Sport. Mijn tijd als Moderator heb ik er volgens mij niet opstaan. Was ook maar een paar maanden en niet echt een succes zeg maar..
Ja natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Was nog aan het bijlezen, maar het is hem wel echt?
Ok ik ga zo nog een keer de woestijn in lopen. Maar nu heb ik inmiddels gelezen over schorpioenen en bijtgrage kamelen.quote:
Een kameel zie je wel aankomen lijkt me, schorpioen wat minderquote:Op maandag 19 juni 2023 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik ga zo nog een keer de woestijn in lopen. Maar nu heb ik inmiddels gelezen over schorpioenen en bijtgrage kamelen.
Ja moeilijke wezens zo af en toe hoorquote:
Ja acht iedereen moet zelf weten hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij alleen van mijn crewlid op de Frontpage en Sport. Mijn tijd als Moderator heb ik er volgens mij niet opstaan. Was ook maar een paar maanden en niet echt een succes zeg maar..
Ik heb slippers aan. Maar kan wel met mijn zaklamp lopen en die dan uit doen en dan omhoog kijken.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een kameel zie je wel aankomen lijkt me, schorpioen wat minderbroek in je sokken doen
Of van die Dune zandwormenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een kameel zie je wel aankomen lijkt me, schorpioen wat minderbroek in je sokken doen
Beesten zijn enorm lichtvoetig, naar het schijntquote:Op maandag 19 juni 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had ik het groots moeten aankondigenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je deed het zo tussen neus en lippen door :p
AI generatedquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
maar van wie zou die foto ook anders moeten zijn
Ja dat ja, voor mijn gevoel is hij altijd onwijs op zijn prive en dan ineens zo bam een foto.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je deed het zo tussen neus en lippen door :p
ja dan geloven mensen het misschien:Pquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik het groots moeten aankondigen
gewoon random internetquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef bitterbal het volgende:
maar van wie zou die foto ook anders moeten zijn
20 euroquote:
quote:
quote:
2 weken vantevoren schriftelijk in drievoud aanmeldenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik het groots moeten aankondigen
maar heb je nu je linked in naar hem gestuurd?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 weken vantevoren schriftelijk in drievoud aanmelden
Neequote:Op maandag 19 juni 2023 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar heb je nu je linked in naar hem gestuurd?
Kleine Jordaanse zandwormpjes, die kruipen pijnloos in je huid en over een half jaar denk je "goh vaak buikpijn en wat zwelt mijn buik toch op"quote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb slippers aan. Maar kan wel met mijn zaklamp lopen en die dan uit doen en dan omhoog kijken.
Ja misschien ben ik het ook wel helemaal niet echt en ben ik gewoon een AI-botquote:Op maandag 19 juni 2023 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan geloven mensen het misschien:P
Ideaal als je graag in de WW blijft.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, FOK! op linkedin.. als hobby of wat?
Is LTVDK te koop?quote:
Hieveel vrouwen zijn er al in je DM geslide pretty boy?quote:
Neequote:
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gewoon een keertje meeten
Erbij zetten dat je LEGO spaart en het is helemaal klaar met ademen.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ideaal als je graag in de WW blijft.
Ja in 2006quote:
Oh dat is nog van voor mijn tijdquote:Op maandag 19 juni 2023 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja in 2006
eerst van het WK daarna nog even VBL
10.000 potten Campina kwark, gebodenquote:
Circa 432quote:Op maandag 19 juni 2023 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hieveel vrouwen zijn er al in je DM geslide pretty boy?
Hou.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine Jordaanse zandwormpjes, die kruipen pijnloos in je huid en over een half jaar denk je "goh vaak buikpijn en wat zwelt mijn buik toch op"
LEGO, gamen en “internetten” en je kunt je leven lang bier drinkenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erbij zetten dat je LEGO spaart en het is helemaal klaar met ademen.
Ook alleen maar omdat ze in de bonus zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10.000 potten Campina kwark, geboden
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb uitmuntende mensenkennis en LT is een prima vangst
En je afvragen waar de handeneelt vandaan komt.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
LEGO, gamen en “internetten” en je kunt je leven lang bier drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Terecht. Ik vind eigenlijk dat we jou voortaan 'hapje' moeten noemen ipv Juliano.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze in de bonus zijn
O ja 🤔quote:Op maandag 19 juni 2023 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik een goede vangst ben?
Hoe gaan we jou noemen, dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht. Ik vind eigenlijk dat we jou voortaan 'hapje' moeten noemen ipv Juliano.
Juliano?quote:
Waar baseer je dat opquote:Op maandag 19 juni 2023 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja 🤔
Maar nee, dat zit ook wel snor
Nou niet gaan overdrijven hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht. Ik vind eigenlijk dat we jou voortaan 'hapje' moeten noemen ipv Juliano.
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:38 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik deze twee cuties nog:
[ link | afbeelding ]'maar wel de minst lieve'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb bij mijn katten wel soort van voorkeur als ik zo mogen kiezen wie er langer mag levenBaby darling doll face honey
Nee. ik denk ook echt niet dat ik het nu nog zou willen/kunnen mochten ze me vragen. Dat gaat al niet gebeuren denk ik, maar de psychische belasting kan er best zijn en dat heb ik nu al meer dan voldoende, dus ben ik gewoon ongeschikt als moderatorquote:Op maandag 19 juni 2023 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is nog van voor mijn tijd![]()
Ik dacht van de tussenperiode
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:38 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik deze twee cuties nog:
[ link | afbeelding ]Wat je niet wil zien als ze haar broek laat zakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna net zo schattig als Crack die zwijgt.quote:
Verstandig danquote:Op maandag 19 juni 2023 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik denk ook echt niet dat ik het nu nog zou willen/kunnen mochten ze me vragen. Dat gaat al niet gebeuren denk ik, maar de psychische belasting kan er best zijn en dat heb ik nu al meer dan voldoende, dus ben ik gewoon ongeschikt als moderator
Fles does not compute jongens. Hup, weer even normaal doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het allemaal heel erg raar wat hier gebeurt.
Wat dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het allemaal heel erg raar wat hier gebeurt.
Hmmquote:Op maandag 19 juni 2023 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn quikscan van jouw posts tot op heden
Ja oke, is goed.quote:
*roept ietsquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna net zo schattig als Crack die zwijgt.
Ik ben ook tig keer gevraagd als mod, maar heb dat altijd afgeslagen, lijkt me helemaal niks heel de tijd al dat gezeik van verongelijkte usersquote:Op maandag 19 juni 2023 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik denk ook echt niet dat ik het nu nog zou willen/kunnen mochten ze me vragen. Dat gaat al niet gebeuren denk ik, maar de psychische belasting kan er best zijn en dat heb ik nu al meer dan voldoende, dus ben ik gewoon ongeschikt als moderator
Normaal doen in de KSCquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles does not compute jongens. Hup, weer even normaal doen.
Ja wat is dat nou weer voor suggestie @kwiwiquote:
Heb ik de vrouw stil gekregen die nooit zwijgtquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna net zo schattig als Crack die zwijgt.
Hmm, nee dat bekt niet zo lekkerquote:
Alsof een viswijf op de markt de dagvangst in je oor tettert.quote:
Ik heb vandaag rondjes gelopenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles does not compute jongens. Hup, weer even normaal doen.
Nee hoor. Ze hebben gewoon allemaal een eigen karakter.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'maar wel de minst lieve'?
Ik heb bij mijn katten wel soort van voorkeur als ik zo mogen kiezen wie er langer mag leven
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof een viswijf op de markt de dagvangst in je oor tettert.
Ik vond een jaar ook wel voldoendequote:Op maandag 19 juni 2023 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook tig keer gevraagd als mod, maar heb dat altijd afgeslagen, lijkt me helemaal niks heel de tijd al dat gezeik van verongelijkte users
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
UTO modden, dat was echt jottum. Of FHF in de begindagen.
Die moet gewoon even zn gevoelens kwijtquote:Op maandag 19 juni 2023 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben gewoon allemaal een eigen karakter.Als er één het minst lief is is het eigenlijk Edd wel.
Heeft me vanavond weer gebeten.
Dat was ook een subtiele hint.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik de vrouw stil gekregen die nooit zwijgt
Vooral die grote kwaak van @AirwiN die zo n00b als gras is hierquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral die grote kwaak van @:airwin die zo n00b als gras is hier
Heeft je toen wel het burgemeesterschap opgeleverdquote:Op maandag 19 juni 2023 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond een jaar ook wel voldoende
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die moet gewoon even zn gevoelens kwijt
Slaap lekkerquote:
Maar hij kent een aantal users van hier al heel lang toch? Niet altijd zo bedreigd voelen door nieuwe users joh.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral die grote kwaak van @:airwin die zo n00b als gras is hier
FemaleHorseFemale?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
UTO modden, dat was echt jottum. Of FHF in de begindagen.
Lekker snackje voor de muggenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik lig al half te dutten op de tuinstoel
Nou het was eigenlijk maar heel even leukquote:
Mooie titelquote:Op maandag 19 juni 2023 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft je toen wel het burgemeesterschap opgeleverd
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die moet gewoon even zn gevoelens kwijt
Verrassend genoeg ben ik dit jaar nog niet 1 keer gestokenquote:
Fokkers helpen Fokkers.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik dus nog bij Ikea werkte had ik denk ik minimaal 1x per maand een klant die boos werd op mij 'je praat zo hard en dat kan echt niet en wat is er mis met jou!!!!11!!!!11111 Ik kan je helemaal *randomplek* horen11!!!!!!!!!!!!1'
JA OM JOU TE PESTEN NOU GOED HAHAHAHAHAHAHAHA
Nowlife tokkies.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou het was eigenlijk maar heel even leuk(met uitzondering van de sc
)
Toen kwam er ineens van alles uit allerlei hoeken gaten en gedrochten zetten
Dat ze bang zijn dat ze ziek worden van jou ipv andersomquote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verrassend genoeg ben ik dit jaar nog niet 1 keer gestoken
Ze motten mn bloed niet denk ik
watquote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En vervolgens half schreeuwend je 'excuses' aanbieden?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik dus nog bij Ikea werkte had ik denk ik minimaal 1x per maand een klant die boos werd op mij 'je praat zo hard en dat kan echt niet en wat is er mis met jou!!!!11!!!!11111 Ik kan je helemaal *randomplek* horen11!!!!!!!!!!!!1'
Heb je dit toevallig per ongeluk gefilmdquote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef Crack_ het volgende:
was leuk als we er samen hadden gewerkt en zo'n klant bij jou kwam klagenquote:
Nu hebben ze ballie die elke hotdog kaapt voordat de klant ‘m kan pakken.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Bang dat ze coronings krijgen denk ikquote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zoiets iddquote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze bang zijn dat ze ziek worden van jou ipv andersom
Alle muggen naar Reccequote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
watheb jij de muggen ook naar Recce gestuurd
Vorig jaar had ik er een paar die van die hete rode dikke grote plakkaten werden.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bang dat ze coronings krijgen denk ik![]()
Ik ben echt al compleet de tyfus lek geprikt inclusief een of andere half allergische reactie van een.
Top wel opzich.
Ja vitamine D tekort tochquote:Op maandag 19 juni 2023 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zoiets idd
Malaria 2.0![]()
Zal bepaalde voedingsstofjes wel niet voldoende hebben ofzo
Hmpff, oorwurmquote:Op maandag 19 juni 2023 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle muggen naar Recce*op de melodie van seven nation army*
Lief doen tegen Recs,quote:Op maandag 19 juni 2023 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh was dat vandaag alquote:Op maandag 19 juni 2023 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lief doen tegen Recs,![]()
Ik las dat hij een date heeft.
+1quote:
ik ben onschuldigquote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
watheb jij de muggen ook naar Recce gestuurd
Ik zei meestal iets van 'ohhhh, jaa gezellig he!!!quote:Op maandag 19 juni 2023 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En vervolgens half schreeuwend je 'excuses' aanbieden?
Begint het met een D en eindigt het in JMO?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers.
En toen was er een user, ik zal geen namen noemen, die werkelijk alles wat werd aangeboden wel wilde hebben. Draaaama's.
Dan moet die zijn wandeldate maar niet in zijn muggenbos doenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar hij verdient sowieso geen muggen in het grote muggenbos.
Ja heb nu van die druppels in oliequote:Op maandag 19 juni 2023 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vitamine D tekort tochHad je daar al iets voor gevonden?
hhehehehequote:Op maandag 19 juni 2023 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dit toevallig per ongeluk gefilmd![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begint het met een D en eindigt het in JMO?
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu hebben ze ballie die elke hotdog kaapt voordat de klant ‘m kan pakken.
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei meestal iets van 'ohhhh, jaa gezellig he!!!![]()
![]()
' . Overdreven blij en niet meegaan met hun boosheid en/of verwachtingen.
En als ze niet ophielden vroeg ik wat ik nog voor ze kon doen en als er dan iets 'ja wat zachter' oid uit kwam zei ik op een net zo'n overdreven vrolijke manier dat we dat niet gingen doen maar fijne dag nog hoor![]()
![]()
ik ben echt niet geschikt voor sales
Whaaat?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Merk je er ook al iets van qua energie?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb nu van die druppels in oliedan neemt het beter op en je kan zelf doseren
Assistente zei gewoon over een aantal maanden nog eens laten prikken
toen ik met de collega stond die mij inwerkte zei een klant tegen haar ; Je zegt maar wat dus zei zo van je zegt maar wat?! en liep ze boos weg en ging ze een collega halen.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was leuk als we er samen hadden gewerkt en zo'n klant bij jou kwam klagen:d
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
oehhhquote:Op maandag 19 juni 2023 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan wordt er al lief gedaan tegen heb dusquote:Op maandag 19 juni 2023 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
En als ze niet ophielden vroeg ik wat ik nog voor ze kon doen en als er dan iets 'ja wat zachter' oid uit kwam zei ik op een net zo'n overdreven vrolijke manier dat we dat niet gingen doen maar fijne dag nog hoor![]()
![]()
quote:Op [url=klanbitterbal in GC / [KSC #16159] Foto van het jaar! 19 juni 2023 21:53[/url] schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik met de collega stond die mij inwerkte zei een klant tegen haar ; Je zegt maar wat dus zei zo van je zegt maar wat?! en liep ze boos weg en ging ze een collega halen.
Zat ik daar zo op die kruk van uhm
Nou heb ik ook wel een beetje een probleem met mensen die apart hard en half overspannen praten. WAT LEUKKK HEEEL LEUK KIJK GERDIE LEUK TOCH JAAAAA LEUK ERG LEUKquote:Op maandag 19 juni 2023 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
echt het mooiste wat er is vind ik datquote:Op maandag 19 juni 2023 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik woonde in Delft toen in zo'n flat waar zo'n chagrijnige oude vent dacht dat hij de baas was over de hele flat. Die was tegen iedereen onaardig en alleen maar aan het zeiken, maar tegen studenten nog wat extra.
Als ik hem dan tegenkwam groette ik hem overdreven enthousiast en vrolijk. Helemaal als er andere bewoners uit de flat bij waren. Dan stamelde hij heel zachtjes 'hallo' en maakte zich snel uit de voeten, iets in zichzelf mompelend
Ja maar volgens mij was het volgens hem geen datequote:Op maandag 19 juni 2023 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Whaaat?Ik vind dat altijd leuk, om hier de date verhalen te volgen en dan duimen dat het op iets leuks uitdraait
Dat mag, ik heb met zoveel dingen problemen maar de wereld is niet gemaakt voor mij of voor jouquote:Op maandag 19 juni 2023 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou heb ik ook wel een beetje een probleem met mensen die apart hard en half overspannen praten. WAT LEUKKK HEEEL LEUK KIJK GERDIE LEUK TOCH JAAAAA LEUK ERG LEUK
ja ik zou niet zo boos geworden zijn door dit maar zij vond het niet aardigquote:Op maandag 19 juni 2023 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
mijn tip zou nog zijn, ga niet in discussie met klanten over dingen die uberhaupt geen discussie zijn. Dat deden zoveel collega's en dat vind ik apart. Kap het gesprek gewoon af als mensen je woord niet geloven na drie keer hetzelfde te hebben gezegd, joejoe
Goed plan welquote:Op maandag 19 juni 2023 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik proestte.
We kunnen het wel weer invoeren?
Die mag zo op een tegeltjequote:Op maandag 19 juni 2023 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb met zoveel dingen problemen maar de wereld is niet gemaakt voor mij of voor jou
Het was toch een wandeling in de bossen met een hele goede vriendin, geen datequote:Op maandag 19 juni 2023 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij was het volgens hem geen date
Ik zeg daar nooit wat van, denk het slechts.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb met zoveel dingen problemen maar de wereld is niet gemaakt voor mij of voor jou
Neem het sinds zaterdag, geen idee hoe snel dat gaat..quote:Op maandag 19 juni 2023 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Merk je er ook al iets van qua energie?
Misschien is hij ook niet zo goed met hints...quote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was toch een wandeling in de bossen met een hele goede vriendin, geen date
Ja daar kan ik ook slecht tegen. Heb ooit een cadeaubon gratis weggeven op feesboek aan iemand die zei: luister, ik ga gewoon eerlijk zijn, ik moet m'n date iets cadeau geven voor haar verjaardag want ze zit steeds te hinten, maar heb geen zin om teveel geld aan haar uit te geven na pas 2 weken.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelfde als de weggeefhoek.
Dan komen er types met ziektes op de proppen, ja mijn moeder is ziek en mijn man kan niet werken. Wij willen dit heel graag gratis ophalen.
Dan loot mijn vriendin ook altijd een ander uit. Vaak een bekende.
Ja, maar alleen omdat hij anders nerveus zou wordenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was toch een wandeling in de bossen met een hele goede vriendin, geen date
Ohquote:Op maandag 19 juni 2023 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm...ook eens proberen.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook slecht tegen. Heb ooit een cadeaubon gratis weggeven op feesboek aan iemand die zei: luister, ik ga gewoon eerlijk zijn, ik moet m'n date iets cadeau geven voor haar verjaardag want ze zit steeds te hinten, maar heb geen zin om teveel geld aan haar uit te geven na pas 2 weken.
Echt aardig is het ook niet maar boos worden op de klanten is zonde van je eigen energie. Het is gewoon je werk en je hebt daar een rol, als een klant onaardig doet zou ik dat uberhaupt niet meteen persoonlijk opnemen want ze hebben het niet tegen jou als persoon maar tegen jou als medewerker die zich aan bepaalde regels moet houden (vaak)quote:Op maandag 19 juni 2023 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zou niet zo boos geworden zijn door dit maar zij vond het niet aardig
Lolquote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook slecht tegen. Heb ooit een cadeaubon gratis weggeven op feesboek aan iemand die zei: luister, ik ga gewoon eerlijk zijn, ik moet m'n date iets cadeau geven voor haar verjaardag want ze zit steeds te hinten, maar heb geen zin om teveel geld aan haar uit te geven na pas 2 weken.
Ja met dit weer ben je gelijk wat minder futloosquote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neem het sinds zaterdag, geen idee hoe snel dat gaat..
Maar vandaag heb ik wel een goede dag. Heb zelfs 3x een kwartiertje een beetje in de tuin kunnen klooien.Maar het is vandaag ook een stuk koeler weer, dus weet niet hoe het morgen gaat met de voorspelde benauwdheid en drukkende warmte
zo he gaat ie lekkerquote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg daar nooit wat van, denk het slechts.
Of van die “gezellige mensen” die vlg mij altijd rond Scheveningen ofzo uit de buurt komen. Zit je in een restaurant en die hoor je al vanaf 200m jengelen. Met die lelukke tattoes
ik volg deze niet maar ja is goed?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil trouwens als slechthorende wel graag eens dat stemgeluid van @:Crack_ uitproberen.
"hurmpferdemumpfer"
"WAT ZEG JE"
"WANNEER KOMT ER EEN DEUR OP DE PLEE"
Kostelijk
Ik heb een tante Gerrie en dit kan ik echt nooit meer normaal zien, sinds ik deze SC ken.quote:
Nee waxht nog op verlengsnoerquote:Op maandag 19 juni 2023 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met dit weer ben je gelijk wat minder futloosHeb je je pompje nu in de sloot kunnen gooien?
Nou als het volgens hem al geen date was dan was het HELEMAAL kattebakvulling.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt het mooiste wat er is vind ik dat![]()
Boos worden heb je jezelf vaak ook nog eens mee, is het allemaal niet waard
Dat kun je uitrekenen. Die heb ik ooit eens onder de neus van de huisarts gedrukt. Kreeg ik direct een stootkuur.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neem het sinds zaterdag, geen idee hoe snel dat gaat..
Maar vandaag heb ik wel een goede dag. Heb zelfs 3x een kwartiertje een beetje in de tuin kunnen klooien.Maar het is vandaag ook een stuk koeler weer, dus weet niet hoe het morgen gaat met de voorspelde benauwdheid en drukkende warmte
echt beste manierquote:Op maandag 19 juni 2023 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precieshier had ik gewoon lol om. De andere bewoners ook
oke, kun je dit opnemen?quote:
Zeg ik niet, Aagje.quote:
Zul je zien dat je dat ding morgen helemaal hebt geīnstalleerd en dan krijg je opeens een wolkbreukquote:
Nee, normaal in de badkamerquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een tante Gerrie en dit kan ik echt nooit meer normaal zien, sinds ik deze SC ken.
quote:
in mijn mondquote:Op maandag 19 juni 2023 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, normaal in de badkamer
Weet niet waar jullie je tanden poetsen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
na een bruine bonenschotel komt tante gerrie hier ook altijd.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een tante Gerrie en dit kan ik echt nooit meer normaal zien, sinds ik deze SC ken.
heb je al op de wc gezeten dat het licht uitgingquote:Op maandag 19 juni 2023 22:06 schreef bitterbal het volgende:
wel super chill dat ik een volledige reiskostenvergoeding krijg
Huh? Wat uitrekenen?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kun je uitrekenen. Die heb ik ooit eens onder de neus van de huisarts gedrukt. Kreeg ik direct een stootkuur.
neequote:Op maandag 19 juni 2023 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je al op de wc gezeten dat het licht uitging
Als het nieuwe eraf is dan zien we wel weer wat er niet deugt.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:06 schreef bitterbal het volgende:
wel super chill dat ik een volledige reiskostenvergoeding krijg
Ballie poept niet op werk denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je al op de wc gezeten dat het licht uitging
Ja volgens de radar morgen begin van de avondquote:Op maandag 19 juni 2023 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat je dat ding morgen helemaal hebt geīnstalleerd en dan krijg je opeens een wolkbreuk
oh, ja dat gebeurd wel eens en dan moet je opstaan om met die deur te wapperen om het licht weer aan te krijgenquote:
Die stootkuur had je even aan moeten geven joh.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kun je uitrekenen. Die heb ik ooit eens onder de neus van de huisarts gedrukt. Kreeg ik direct een stootkuur.
die bewegingdingen zitten aan de buitenkantquote:Op maandag 19 juni 2023 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lang niets doen en niet teveel bewegen dan.
Julio die met die nieuwe blonde praat, die ene collega die smekt.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het nieuwe eraf is dan zien we wel weer wat er niet deugt.
De nieuwe blonde en Julio die smekken tijdens het snavelen.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Julio die met die nieuwe blonde praat, die ene collega die smekt.
nou ja dan wordt het werk en denk dat de reistijd te lang isquote:Op maandag 19 juni 2023 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het nieuwe eraf is dan zien we wel weer wat er niet deugt.
quote:Op maandag 19 juni 2023 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja dat gebeurd wel eens en dan moet je opstaan om met die deur te wapperen om het licht weer aan te krijgenof gewoon in het donker verder gaan maar daar was mn lichaam het niet mee eens
Is de bus eens te laat en heb je koude oren.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan wordt het werk en denk dat de reistijd te lang is
quote:Op maandag 19 juni 2023 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Julio die met die nieuwe blonde praat, die ene collega die smekt.
quote:Op maandag 19 juni 2023 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De nieuwe blonde en Julio die smekken tijdens het snavelen.
Ja dat werd mij ook verteld toen. Ik heb toen uitgerekend dat ik geloof ik bijna 10 maanden aan de normale ‘kruidvat dosering’ moest om weer op een normaalwaarde te komen. Daar had ik geen zin aan. Toen kreeg ik een stootkuur van een paar weken (elke week 25.000 EH) en was het zo klaar.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh? Wat uitrekenen?
Ik heb bloed laten prikken maar de huisarts ging er niets mee doen. Moest zelf maar gaan bijslikken
ja preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de bus eens te laat en heb je koude oren.
Poetspoetspoetsquote:Op maandag 19 juni 2023 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt beste manier
[..]
oke, kun je dit opnemen?
Ja volgens mij is er op nu wat onstuimige dagen na de voorspelling voor de komende weken weer warm en droogquote:Op maandag 19 juni 2023 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja volgens de radar morgen begin van de avond![]()
Maar er gaan echt nog wel meer van die droge periodes komen
Ga je je dan ook gedragen alsof je in de Tour de France zit?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zit er aan te denken binnenkort toch nog paar dagen vakantie te pakken en naar Chamonix te rijden en dan stukje Mont Blanc te gaan doen.
‘Heb je al een paracetamol geslikt’, ‘oh ik zal even kijken op thuisarts’, ‘wat denk je zelf dat je hebt’.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die stootkuur had je even aan moeten geven joh.
worden de dagen al korter?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik haal de kussens even naar binnen
@:Haags HET WORDT DONKER
lullebijter
De wattesquote:Op maandag 19 juni 2023 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan zit ik waarschijnlijk weer in de hyperspits.
Zin.
In.
Opklimmen?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zit er aan te denken binnenkort toch nog paar dagen vakantie te pakken en naar Chamonix te rijden en dan stukje Mont Blanc te gaan doen.
Het wordt morgen 30+ en stikbenauwdquote:Op maandag 19 juni 2023 22:12 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik morgen mijn vogeltjesjasje aan dan
is ook erg eng allemaalquote:Op maandag 19 juni 2023 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan zit ik waarschijnlijk weer in de hyperspits.
Zin.
In.
Oh nee, dan onweert en hagelt het alleen nog maarquote:Op maandag 19 juni 2023 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
savonds als ik terug moet naar huis
Nou zo'n spits die iets langer is, omdat het onweert / regent en mensen dat eng vinden.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nee, dan onweert en hagelt het alleen nog maar
Ik heb niet de ambitie om te gaan fietsen daar.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je je dan ook gedragen alsof je in de Tour de France zit?
Ja lekker plakken, en dan 's avonds de ramen niet open kunnen zetten omdat het stormtquote:
quote:
Ga weg, met je sportweerquote:
en muggenquote:Op maandag 19 juni 2023 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker plakken, en dan 's avonds de ramen niet open kunnen zetten omdat het stormt
Je wat?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:12 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik morgen mijn vogeltjesjasje aan dan
Oh een beetje zoals het hier al de hele week is omdat de Haringvlietbrug is afgeslotenquote:Op maandag 19 juni 2023 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zo'n spits die iets langer is, omdat het onweert / regent en mensen dat eng vinden.
Dan kunnen ze ineens niet meer autorijden enz
Hmmm, ook eens naar kijken dan. Ik slikte namelijk ook al een lage dosering. Zit in de multivitamine die ik neem. En toch te laag, in juni, met huidskleur RAL 9010, en ik ben iedere dag buiten..quote:Op maandag 19 juni 2023 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat werd mij ook verteld toen. Ik heb toen uitgerekend dat ik geloof ik bijna 10 maanden aan de normale ‘kruidvat dosering’ moest om weer op een normaalwaarde te komen. Daar had ik geen zin aan. Toen kreeg ik een stootkuur van een paar weken (elke week 25.000 EH) en was het zo klaar.Energie ging van 0 naar 100 toen.
Nice zin in.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nee, dan onweert en hagelt het alleen nog maar
Oh gelukkigquote:Op maandag 19 juni 2023 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb niet de ambitie om te gaan fietsen daar.
Daarom, die pomp gaat echt wel van pas komenquote:Op maandag 19 juni 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij is er op nu wat onstuimige dagen na de voorspelling voor de komende weken weer warm en droog
Is toch helemaal niet praktisch, zo'n jas waarvan de rits niet helemaal open gaatquote:
neequote:Op maandag 19 juni 2023 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je naar een hardcorefeestje?
savonds verdommequote:Op maandag 19 juni 2023 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou ik ook dragen met 30 graden en 90% luchtvochtigheid
Ik had vorig jaar zo'n klittenbandhor, waardeloos ding, kon het elke dag weer opnieuw gaan vastplakkenquote:Op maandag 19 juni 2023 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en muggen
al heb ik nu ook een magnetische hor besteld iig voor de slaapkamer, hopelijk scheelt dat iets! Heb nu een met klittenband maar die is na 2 jaar wel wat op
Terrorballiequote:Op maandag 19 juni 2023 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ohh, ja maar dat doe ik sowieso wel want wil het raam 's avonds open voor afkoelingquote:Op maandag 19 juni 2023 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar zo'n klittenbandhor, waardeloos ding, kon het elke dag weer opnieuw gaan vastplakken
quote:Op maandag 19 juni 2023 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja want 's avonds is het nooit warm en vochtig inderdaad.
quote:
Met welke vitamine precies?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat werd mij ook verteld toen. Ik heb toen uitgerekend dat ik geloof ik bijna 10 maanden aan de normale ‘kruidvat dosering’ moest om weer op een normaalwaarde te komen. Daar had ik geen zin aan. Toen kreeg ik een stootkuur van een paar weken (elke week 25.000 EH) en was het zo klaar.Energie ging van 0 naar 100 toen.
HUEHUEquote:Op maandag 19 juni 2023 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja want 's avonds is het nooit warm en vochtig inderdaad.
Beetje wandelen is al zwaar genoeg. Maar zonder training en voor een paar dagen ga ik me daar niet al teveel uitsloven.quote:
Niet mijn smaak tbh maar als jij er blij mee bent prima toch. 👌🏻quote:
Ja bedoel vastplakken als dat taperandje dat je op je kozijn moet plakken, dat kwam de hele tijd losquote:Op maandag 19 juni 2023 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh, ja maar dat doe ik sowieso wel want wil het raam 's avonds open voor afkoeling
Nee bedoel ben zelf vrij goed in stootkuren huehuequote:Op maandag 19 juni 2023 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Heb je al een paracetamol geslikt’, ‘oh ik zal even kijken op thuisarts’, ‘wat denk je zelf dat je hebt’.
Ik heb geen ervaring met die brug/ omgeving, maar klinkt bij voorbaat al druk.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh een beetje zoals het hier al de hele week is omdat de Haringvlietbrug is afgesloten
Misschien ook wel weer een van de gekkere long covid dingen???quote:Op maandag 19 juni 2023 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, ook eens naar kijken dan. Ik slikte namelijk ook al een lage dosering. Zit in de multivitamine die ik neem. En toch te laag, in juni, met huidskleur RAL 9010, en ik ben iedere dag buiten..
heel aparte sfeerquote:Op maandag 19 juni 2023 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee snap ik, vind dat ook altijd zo tegenvallen als je op hoogte bent dat dat wandelen gelijk zoveel zwaarder isquote:Op maandag 19 juni 2023 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje wandelen is al zwaar genoeg. Maar zonder training en voor een paar dagen ga ik me daar niet al teveel uitsloven.
ooooh, dat zit hier wel goed vast eigenlijk. Zitten gewoon gaten in het hor gedeelte etcquote:Op maandag 19 juni 2023 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedoel vastplakken als dat taperandje dat je op je kozijn moet plakken, dat kwam de hele tijd los
Blijkbaar kan Los je ook verder helpen @essnhillsquote:Op maandag 19 juni 2023 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee bedoel ben zelf vrij goed in stootkuren huehue
Volgens mij stond er afgelopen week elke dag de hele dag file, zijn er een paar dodelijke ongelukken geweest en is de weg ook regelmatig afgezet voor zaken als traumaheli'squote:Op maandag 19 juni 2023 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met die brug/ omgeving, maar klinkt bij voorbaat al druk.
Los doet liever RAMkuren.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar kan Los je ook verder helpen @:essnhills
quote:Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij stond er afgelopen week elke dag de hele dag file, zijn er een paar dodelijke ongelukken geweest en is de weg ook regelmatig afgezet voor zaken als traumaheli's
Hue huequote:Op maandag 19 juni 2023 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee bedoel ben zelf vrij goed in stootkuren huehue
Had eigenlijk gewoon het idee om zelf maar even een hor in elkaar te timmeren, maar nog geen zin in gehadquote:Op maandag 19 juni 2023 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooh, dat zit hier wel goed vast eigenlijk. Zitten gewoon gaten in het hor gedeelte etc
Kut nu twijfel ik of dit een verschil gaat uitmaken met magnetisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |