de onderkant eraf en dan de rest likje voor likjequote:
veel buitenspelenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, die zijn moeilijk lekker. Had mijn oma altijd in huis![]()
![]()
Vraag me af hoe ik geen diabetes heb gekregen met alle suiker die ik vroeger naar binnen heb gewerkt![]()
Hungry why wait? is van Snickersquote:Op maandag 19 juni 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Have a break have a kit kat
snickers echt geen idee
hungry? why whait? = snickersquote:Op maandag 19 juni 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Have a break have a kit kat
snickers echt geen idee
kniepertjesquote:Op maandag 19 juni 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Niet echt snoepjes, maar wel verslavend lekker![]()
[ afbeelding ]
ook nooit gehad..quote:Op maandag 19 juni 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Niet echt snoepjes, maar wel verslavend lekker![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
@Souryquote:Op maandag 19 juni 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
de onderkant eraf en dan de rest likje voor likje
Mijn oma maakte ze ook zelf. Deed het met een iets ander beslag ook zelf ijs hoorntjes van makenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
kniepertjes
die maakt mijn schoonmoeder nog zelf
die kun je plat eten en opgerold
je hebt ze in een beige variant
zij maakt de donkere![]()
![]()
![]()
ik heb honger nuquote:Op maandag 19 juni 2023 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn oma maakte ze ook zelf. Deed het met een iets ander beslag ook zelf ijs hoorntjes van maken
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Moest toch even de reclame van Tikkels zoeken..
Haaaard, van buiten, zacht van binnen!dat zegt me dan weer niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel iets met een groepje basketballende jongens
en dan zegt iemand 'have a tikkel'♡♡♡♡
Riep je ?quote:
Gisteren ook een Nederlandse winnares bij mountainbike bij julliequote:Op maandag 19 juni 2023 19:47 schreef mario390 het volgende:
@:chufi @:Freshfruit
en nederlandse vrouw heeft de
sportevent bij ons gewonnen
ironman
zij was nach 9 uren in ziel
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:
Avond mensen van het goede leven![]()
oh ik las trekdrop... m'n favoriete drop, wordt niet meer gemaakt, ik heb echt alles afgezocht, de fabriek is gesloten vond ik......![]()
Maar dit....... smaakt naar trekdrop!!!!! en is zo lekker
sorry voor de naam e.d.![]()
[ afbeelding ]
En daar stoppen ze dus mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:
oh ik las trekdrop... m'n favoriete drop, wordt niet meer gemaakt, ik heb echt alles afgezocht, de fabriek is gesloten vond ik......![]()
[ afbeelding ]
ik heb een stukje terug een link gepost waar je ook trekdrop kunt bestellenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:quote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
@:KinkiJan, niks basketballen.. dit was em:
En ik zeg dus nog steeds in mijn hoofd: have a tikkel
Invloed van reclame.. wow..
nee nee nee die droplullen zijn echt verkrijgbaar, meestal op de markt en ik koop ze online : (daar gaan ze per kg)quote:
Ik kreeg toen ik het googlde ook een paar resultaten van andere fabrikanten dan Haribo die het nog wel produceren. Wellicht doordat haribo ermee is gestopt dat er andere snoepmakers expres mee begonnen zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een stukje terug een link gepost waar je ook trekdrop kunt bestellen
3,8 km fietsenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren ook een Nederlandse winnares bij mountainbike bij jullie
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik het googlde ook een paar resultaten van andere fabrikanten dan Haribo die het nog wel produceren. Wellicht doordat haribo ermee is gestopt dat er andere snoepmakers expres mee begonnen zijn.
maar hoe bestel je dat dan...quote:Op maandag 19 juni 2023 20:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee nee die droplullen zijn echt verkrijgbaar, meestal op de markt en ik koop ze online : (daar gaan ze per kg)
Denk 3,8 km zwemmen ipv 180 km... dat haalt ze nooit in 9 uurquote:Op maandag 19 juni 2023 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
3,8 km fietsen
180 km zwemmen
42 km lopen
in 9 uren heeft zij in ziel
Denk ook dat hij de afstanden voor zwemmen en fietsen heeft omgegooid.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk 3,8 km zwemmen ipv 180 km... dat haalt ze nooit in 9 uur
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk 3,8 km zwemmen ipv 180 km... dat haalt ze nooit in 9 uur
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zijn dat die kleine bruine dobbelsteentjes met suikerz?
https://www.hetzoetegesch(...)3/oud-hollands-snoepquote:Op maandag 19 juni 2023 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga toch nog maar even blokje om lopen en nee niet langs de supermarkt. Ik houd me sterk om geen snoep te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |