quote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
@:KinkiJan, niks basketballen.. dit was em:
En ik zeg dus nog steeds in mijn hoofd: have a tikkel
Invloed van reclame.. wow..
nee nee nee die droplullen zijn echt verkrijgbaar, meestal op de markt en ik koop ze online : (daar gaan ze per kg)quote:
Ik kreeg toen ik het googlde ook een paar resultaten van andere fabrikanten dan Haribo die het nog wel produceren. Wellicht doordat haribo ermee is gestopt dat er andere snoepmakers expres mee begonnen zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een stukje terug een link gepost waar je ook trekdrop kunt bestellen
3,8 km fietsenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren ook een Nederlandse winnares bij mountainbike bij jullie
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik het googlde ook een paar resultaten van andere fabrikanten dan Haribo die het nog wel produceren. Wellicht doordat haribo ermee is gestopt dat er andere snoepmakers expres mee begonnen zijn.
maar hoe bestel je dat dan...quote:Op maandag 19 juni 2023 20:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee nee die droplullen zijn echt verkrijgbaar, meestal op de markt en ik koop ze online : (daar gaan ze per kg)
Denk 3,8 km zwemmen ipv 180 km... dat haalt ze nooit in 9 uurquote:Op maandag 19 juni 2023 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
3,8 km fietsen
180 km zwemmen
42 km lopen
in 9 uren heeft zij in ziel
Denk ook dat hij de afstanden voor zwemmen en fietsen heeft omgegooid.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk 3,8 km zwemmen ipv 180 km... dat haalt ze nooit in 9 uur
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk 3,8 km zwemmen ipv 180 km... dat haalt ze nooit in 9 uur
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zijn dat die kleine bruine dobbelsteentjes met suikerz?
https://www.hetzoetegesch(...)3/oud-hollands-snoepquote:Op maandag 19 juni 2023 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga toch nog maar even blokje om lopen en nee niet langs de supermarkt. Ik houd me sterk om geen snoep te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |