Nu bij FF in de buurtquote:
Maar echt hoor,die is zo sterk.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe gekke Maarten zwemt weer rond door Friesland die is ook bezig met een super triathlon
oeh ja kogelsquote:Op maandag 19 juni 2023 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
waarje je tanden op kapot beet
yep die zaak ken ik.....quote:Op maandag 19 juni 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.hetzoetegesch(...)3/oud-hollands-snoep
in 1 dag??quote:Op maandag 19 juni 2023 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu bij FF in de buurt
Maarten van der Weijden is zondagochtend in Leeuwarden begonnen aan zijn Elfstedentriatlon. Hij gaat achtereenvolgens 200 kilometer zwemmen, 200 kilometer fietsen en 200 kilometer wandelen. De opbrengst gaat naar kankeronderzoek.
whuuttttttttquote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Enne ... Meeuwenflatsen, Mierenzeikerds, Hondenscheten en Smultietjes
De namen deden het, snoep op zich was meh
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
je meent het niet........ volgens mij verzin je ze ter plekkequote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
of het hem zal lukken of niet...... RESPECT voor hem!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik overwin mijn kanker en ge het onmogelijke mogelijk maken.Wat een baas.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
je meent het niet........ volgens mij verzin je ze ter plekke
oke dan geloof ik je op je mooie blauwe ogenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nope! Die waren in de jaren 90 best populair
Echt hoor,en het gaat hem lukken.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
of het hem zal lukken of niet...... RESPECT voor hem!
Dit klinkt bijna als een versierpoging.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan geloof ik je op je mooie blauwe ogen
Met Mario?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik nog even aardbeitjes gaan eten?
whahahahahaha nadruk op 'bijna' graagquote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als een versierpoging.
Doe dol Charly en verwen jezelf met aardbeienquote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Jaquote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Heb je haar weer.quote:
Jaquote:
Wat kost die theepot?quote:
Droplullenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Hier zijn ze goedkoper, ik bestel ze daar al jarenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Droplullen
https://www.candyonline.n(...)HWGePIBoCOJIQAvD_BwE
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dus drinken we samen, niet alleen
haha.. ontdek je ineens dat je oud bent?quote:
Dat is wel DE winkel om ze te bestellen; daar komen ze namelijk vandaanquote:Op maandag 19 juni 2023 20:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier zijn ze goedkoper, ik bestel ze daar al jaren(nee nee geen aandelen hoor)
https://www.dropwinkel.eu/matthijs-droplullen-1-kg
hahahaha als ik eerlijk ben zijn er wel steeds meer dingen die recenter lijken, maar die me ff met de neus op de feiten drukken... ach wat maakt het uit, het blijft een lekker nummerquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha.. ontdek je ineens dat je oud bent?
oke danquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het blijft wel de rest van de avond in je hoofd zitten![]()
Dat had ik ook als Jeffrey het aan het zingen was, wat hadden ze dan een lol
dat banjernummerquote:Op maandag 19 juni 2023 20:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het blijft wel de rest van de avond in je hoofd zitten![]()
Dat had ik ook als Jeffrey het aan het zingen was, wat hadden ze dan een lol
Ja dat meisje met de rode krullen ... ze is wel grappig en lust ook graag de champagne achteraf op het podiumquote:
Deze versie is ook super (ik vind het filmpje met de joker maar niks.... ik houd niet van clownsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |