Ik vond het al zo rustig hier, dacht dat iedereen inmiddels weggeblazen was voor de storm of gevluchtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:27 schreef xsaskiax het volgende:
Middag lieverds![]()
Nou het gaat hier zo losbarsten hoor, de lucht wordt steeds donkerder en volgens mij begint het te regenen
Dat las je goed, samen met @miss_sly komen wij de andere twee mods versterken omdat die momenteel even wat minder tijd hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:29 schreef xsaskiax het volgende:
@:Dotteke ben jij hier nu ook Moderator of las ik het verkeerd?
oke en miste je ons zo erg bij de COS???? (geintje) dat je dacht: heee daar is het gezellig, daar wil ik ook heenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat las je goed, samen met @:miss_sly komen wij de andere twee mods versterken omdat die momenteel even wat minder tijd hebben.
lolquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke en miste je ons zo erg bij de COS???? (geintje) dat je dacht: heee daar is het gezellig, daar wil ik ook heen
Nee hoor, deze procedure liep al voordat Viva weer actief werd, dus heeft niets met jullie te maken. Ik kan hier ook komen zonder hier mod te zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke en miste je ons zo erg bij de COS???? (geintje) dat je dacht: heee daar is het gezellig, daar wil ik ook heen
ja dat deed je regelmatig, zonder je Mod-pet opquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, deze procedure liep al voordat Viva weer actief werd, dus heeft niets met jullie te maken. Ik kan hier ook komen zonder hier mod te zijn
Goh en ik nog even trots, denken dat wij hier zo gezellig zijn..... desillusie dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, deze procedure liep al voordat Viva weer actief werd, dus heeft niets met jullie te maken. Ik kan hier ook komen zonder hier mod te zijn
Wordt je nu niet misselijk van dat geslijm???quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat deed je regelmatig, zonder je Mod-pet op
Oh wat toevalligquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Ja dat dacht ik ook maar welke? Ik stel voor er één te beginnen in VERquote:
Wel lekkerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:13 schreef Lovely het volgende:
Zit cassave te eten,maar deze is,best pittig
Maar even serieus Dot dit geloofd echt niemand. GC had geen mod nodig. Pas sinds een paar dagen deze sc weer te leven is gekomen zetten ze je jou erop. Ik verbaas me soms dat de crew denkt dat users dom volk is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En meteen heeft FF weer vakantie.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar even serieus Dot dit geloofd echt niemand. GC had geen mod nodig. Pas sinds een paar dagen deze sc weer te leven is gekomen zetten ze je jou erop. Ik verbaas me soms dat de crew denkt dat users dom volk is.
Toeval bestaat zeker wel ,maar bij deze heb ik ook mijn twijfelsquote:
Ik geloof wel in het lot, maar niet in toeval en deze toeval is te toevallig om geloofwaardig te zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toeval bestaat zeker wel ,maar bij deze heb ik ook mijn twijfels
Maar dat is mijn schuldquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En meteen heeft FF weer vakantie.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar even serieus Dot dit geloofd echt niemand. GC had geen mod nodig. Pas sinds een paar dagen deze sc weer te leven is gekomen zetten ze je jou erop. Ik verbaas me soms dat de crew denkt dat users dom volk is.
Dat gelieg en gedraai. Ik word er een snotkoker vanquote:
Het is soms leuk om te zeggen dat iets zo moest zijn ,maar dan geloof ik meer in een les , of karmaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik geloof wel in het lot, maar niet in toeval en deze toeval is te toevallig om geloofwaardig te zijn
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gelieg en gedraai. Ik word er een snotkoker van
Hooikoorts?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gelieg en gedraai. Ik word er een snotkoker van
Geen idee wie dat zijn en hoe je die zou moeten bereiken en of het überhaupt zin heeft om ergens een klacht of vraag over het beleid te stellen, dus ik laat het wel bij.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we het verder laten voor wat het is?
Als jullie vragen hebben over het beleid, kun je dat ook bij de (F)A's neerleggen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijn en hoe je die zou moeten bereiken en of het überhaupt zin heeft om ergens een klacht of vraag over het beleid te stellen, dus ik laat het er wel bij.
Het is hier nog steeds droog, maar zit met smart op de regen te wachten
Mailtje naar FOK!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijn en hoe je die zou moeten bereiken en of het überhaupt zin heeft om ergens een klacht of vraag over het beleid te stellen, dus ik laat het wel bij.
Het is hier nog steeds droog, maar zit met smart op de regen te wachten
Koop je die lekker zelfquote:
quote:
Als baby billetjesquote:
oh het begint alquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we het verder laten voor wat het is?
Als jullie vragen hebben over het beleid, kun je dat ook bij de (F)A's neerleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |